Heen wel. Terug is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat stukje is prima te lopen hoor. Net voorbij Tivoli Oudegracht.
Ouwe lullen horen het leuk te vinden.quote:
De kaart staat me al beter aan...quote:
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heen wel. Terug is een ander verhaal.
Toch maar slaapplek regelen.
Ik heb net flink moeten lappen voor mijn aankomende vakantie. Wordt dus teren op droog brood en euroshopper-bier voorlopig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?
Zet mij maar bij afwezig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.
Meneertje moet weer interessant doen en een sociaal leven veinzen.quote:
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef waht het volgende:
Zet mij in de groep die door Mutant01 wordt opgehaald en thuisgebracht.
Ik ben een geduldig mens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.quote:
Mick O'Connells is precies even ver van het CS, ook 1,1kmquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.En meer perifeer gelegen etablissementen zijn meestal goedkoper dus dan kunnen de werklozen onder ons ook komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |