Dat bedoel ik.quote:
Vorige keer was het onder de kilometer en toen 'klaagden' er al mensen. Vandaar ook mijn reactie over de afstand net.quote:
De weg terug:quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Op de pillen zeker, kom jongens, we gaan even een blokje om.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?quote:
Zie SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Oh, het is een rockcafé zie ik nu. Viel wellicht ook te verwachten met die naam en eigenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Baggertent, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Het is een talent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:15 schreef betyar het volgende:
Mensen die zich te "goed" voelen voor een kroeg.![]()
![]()
![]()
We moeten nog even een presentielijstje bouwen. Komt wel bij #2.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil de uitbater van Lijn 4 wel even op de hoogte stellen van ons bezoek. +- 15 man zoals het nu lijkt. Ik wacht nog wel even want er verschuift vaak nog wel het een en ander in de opkomst.
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Of......het is eigenlijk heel lastig om een andere geschikte tent te vinden qua locatie en FOK!-tolerantie dat het een van de weinige opties blijkt te zijn uiteindelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
Sowieso een gare zaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |