De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kowloon het volgende:
Ik had eerder ook al wat zaken genoemd:
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Kaas- het volgende:
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.
Zo'n dj geeft je wel een goed excuus om wat anders te gaan doen als het gesprek niet meer zo interessant is. Bijvoorbeeld als je net klem in een hoek staat en betyar al een half uur in onverstaanbaar Brabants tegen je staat te lullen over wat een goede timmerman van een matige onderscheidt ofzo. Zeg je gewoon 'hey bet, ik ga even de dansvloer op hoor.'quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.Ook omdat het altijd van drie treurige minimalplaatjes zijn.
Wel eens bij De Beurs geweest?
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Laten we dan maar kiezen tussen De Beurs en Lijn 4.
Er woont ook volgens mij niemand in Utrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.
Jezus. Dat word dus een taxi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:
Vorige keer was het onder de kilometer en toen 'klaagden' er al mensen. Vandaar ook mijn reactie over de afstand net.quote:
De weg terug:quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Op de pillen zeker, kom jongens, we gaan even een blokje om.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?quote:
Zie SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Oh, het is een rockcafé zie ik nu. Viel wellicht ook te verwachten met die naam en eigenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Baggertent, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |