Wel een leuke barman uitzoeken he.quote:
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Oh, ik zal 4 oktober even noteren. Ik vind eten overigens wel handig. De ervaring leert dat er tussendoor geen eten gehaald gaat worden. Verder levert het veranderen van etablissement altijd een hoop discussie en zoekwerk op, dus ik stel voor dat we alles op een adres houden én dat we daar ook wat kunnen eten.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een leuke barman uitzoeken he.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Ik ben voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Hun eigen website.
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun eigen website.
menukaartquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
Een steak sandwich voor ¤12,50 vind ik nou niet echt duur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kowloon het volgende:
Ik had eerder ook al wat zaken genoemd:
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Kaas- het volgende:
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.
Zo'n dj geeft je wel een goed excuus om wat anders te gaan doen als het gesprek niet meer zo interessant is. Bijvoorbeeld als je net klem in een hoek staat en betyar al een half uur in onverstaanbaar Brabants tegen je staat te lullen over wat een goede timmerman van een matige onderscheidt ofzo. Zeg je gewoon 'hey bet, ik ga even de dansvloer op hoor.'quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.Ook omdat het altijd van drie treurige minimalplaatjes zijn.
Wel eens bij De Beurs geweest?
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Laten we dan maar kiezen tussen De Beurs en Lijn 4.
Er woont ook volgens mij niemand in Utrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.
Jezus. Dat word dus een taxi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |