Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.quote:
Mick O'Connells is precies even ver van het CS, ook 1,1kmquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.En meer perifeer gelegen etablissementen zijn meestal goedkoper dus dan kunnen de werklozen onder ons ook komen.
Zelfs in kennelijke toestand is dat nog wel te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Klinkt niet zo lollig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Wel Lijn E en binnenkort de uitbreiding naar Hoek van Holland meetellen, dan kom je op pakweg 150 km. Menig stad van het kaliber Rotterdam heeft niet eens een metro.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
Is toch weer 26km langer dan het Amsterdamse metrostelsel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
De nieuwe metrostellen (die met de rode/groene stoffen stoelen) zitten nog best comfortabel hoor. Muziekje erbij, dan is het prima te doen.quote:
Note voor normaalheid.quote:
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Friek_ het volgende:
Een jood en een Marokkaan in een auto - het ideale begin van een goeie mop.
Jij komt toch uit Amsterdam? Dan kunnen we samen reizen.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ben erbij, het is immers dierenweek dan, en als libertarier ga ik lekker zuipen op kosten van 99.999
[..]
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?
Gemonde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef Friek_ het volgende:
Kerkrade lijkt me ook een optie. Of Ameland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |