Voor hem en Maria werd een speciale hemelvaart georganiseerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
OK, dan niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen geen vrouwen trouwens geloof ik, dat je dat even weet
Jawel, jij komt toch?quote:
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.quote:
Daarom is het op 4 oktober.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien dan de TT/OP even aanpassen.
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef Reya het volgende:
Volgensmij zit ik rond die tijd in Frankrijk, maar ik zal kijken.
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?
Het nadeel van democratie hè?quote:
Mea culpa, ik had het niet zo moeten inwrijven dan, ik begrijp uw leed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwilquote:
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwil.
Haha, had me ook erg gezellig geleken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Friesland heb ik dan weer niks mee. Alleen Groningen en Drenthe tellen als noorden.
Zijn ook nog Saksen, dus prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |