SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon elke dag voor het slapen gaan je crunches doen.
Zo gezond mogelijk eten en sporten dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Zou makkelijk zijn kon je kiezen waar je je vet zou verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Dan maar zwaar geschut inzetten toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Abs trainen werkt wel maar het effect is tijdelijk, tenzij ik 2-3x per week crunches wil gaan doen. Of het genetisch is, weet ik niet. Ik denk zelf dat ik op het verkeerde moment in mijn leven dik was, namelijk toen ik in de groei zat en mijn vetcellen toen alle reden hadden om zich massaal te vermenigvuldigen. Daar nu vanaf komen lijkt haast wel onmogelijk tenzij ik zwaar geschut inzet.
Suiker zorgt voor buikvet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik volg nu het systeem van John Berardi en die schrijft KH alleen voor als je ze nodig hebt. Na een inspanning mag je veel KH eten en als je inactief bent mogen KH alleen maar uit groenten komen. Deze methode werkt heel effectief maar forceert mij wel om 4x per dag warm te eten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Suiker zorgt voor buikvet.
Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben(in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)
Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel.
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.
Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten
/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Dat idee had ik ook ja...quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom zo'n O (gevolgd door nog meer suiker de rest van de ochtend)?
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
Great mindsquote:
Ik schat het rond de 1500 na een grove telling, eerder te weinig dan te veel voor een sportdag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
Okay, maar waarom ontbijt je dan met jouw snoep?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik schat het rond de 1500 na een grove telling, eerder te weinig dan te veel voor een sportdag.
En ik doe geen lowcarb of zo, ik maak me niet druk om fruit. Zou niet weten waarom. Probeer alleen toevoegde suikers te mijden. (Maar als ik zin heb in een plak ontbijtkoek, dan neem ik er een. Dat is mijn 'snoep').
Als jij het dan bij 1 plak kan houden, petje af, dat lukt mij dus nog nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik schat het rond de 1500 na een grove telling, eerder te weinig dan te veel voor een sportdag.
En ik doe geen lowcarb of zo, ik maak me niet druk om fruit. Zou niet weten waarom. Probeer alleen toevoegde suikers te mijden. (Maar als ik zin heb in een plak ontbijtkoek, dan neem ik er een. Dat is mijn 'snoep').
Dat maar ook oke snoepen doen we allemaal dus dan kan best ontbijtkoek voor een keertje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Holyme het volgende:
Ik denk (weet natuurlijk niet of dat hier ook van toepassing is) dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ontbijtkoek gezond is, zo wordt het vaak wel gebracht. Of dat het een gezond tussendoortje is, terwijl het gewoon koek is. Ik kon het niet laten even op te zoeken (ook om mezelf te herinneren dat spul niet in huis te halen
![]()
), deze ontbijtkoek bevat 43.6g per 100gr suiker en 80kcal per portie, een willekeurig koekje dat mensen wel snel als ongezond zullen bestempelen, Verkade Chocodromen Gigantjes Karamel bevatten 40.1g suiker per 100g en 92kcal. Zulke dingen blijven me verbazen he!
Klopt, ik heb heel lang gedacht dat ontbijtkoek onwijs gezond was. Totdat ik zelf eens goed ging lezen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Holyme het volgende:
Ik denk (weet natuurlijk niet of dat hier ook van toepassing is) dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ontbijtkoek gezond is, zo wordt het vaak wel gebracht. Of dat het een gezond tussendoortje is, terwijl het gewoon koek is. Ik kon het niet laten even op te zoeken (ook om mezelf te herinneren dat spul niet in huis te halen
![]()
), deze ontbijtkoek bevat 43.6g per 100gr suiker en 80kcal per portie, een willekeurig koekje dat mensen wel snel als ongezond zullen bestempelen, Verkade Chocodromen Gigantjes Karamel bevatten 40.1g suiker per 100g en 92kcal. Zulke dingen blijven me verbazen he!
Ligt er volgens mij ook aan hoe laag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Klopt, ik heb heel lang gedacht dat ontbijtkoek onwijs gezond was. Totdat ik zelf eens goed ging lezen.
Is er trouwens nog een nadeel aan laag zitten met je calorieën?
En dan niet gelijk omdat weinig eten. Gewoon veel producten waar vrij weinig in zit.
Nou ik zou er geen moeite mee hebben om rond de 1100 te zitten iedere dag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij ook aan hoe laag.
Spaarstand lijkt volgens steeds meer onderzoek een fabeltje te zijn.
Nee hoor, 348 kcal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Okay, maar waarom ontbijt je dan met jouw snoep?
Ik doe ook geen lowcarb en Tink volgens mij ook niet, dus dit is ook 'opvallend' voor een gewoon lijstje.
En de broodjes zijn zonder beleg al 500kcal bij elkaar
Persoonlijk zou ik dat wel te weinig vinden voor iedere dag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou ik zou er geen moeite mee hebben om rond de 1100 te zitten iedere dag.
Oke dan zal je wel kleinere milanobroodjes dan gemiddeld eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:03 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee hoor, 348 kcal.
Net even ingevoerd, ging aan mezelf twijfelen, maar kwam zonder rauwkost (geen zin om dat allemaal in te voeren) op 1450 kcal uit. Veel te weinig dus voor een sportdag.
En ook niet te veel suiker volgens MFP.![]()
Sommige mensen eten graag 's avonds iets lekkers, ik heb daar in de ochtend meer zin in en na het avondeten heb ik nergens meer trek in. Altijd zo geweest. Ik neem bv nooit een toetje, want geen behoefte aan.
Maar jij sport er ook nog wel bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat wel te weinig vinden voor iedere dag.
Ik zit 2 a 3 dagen in de week denk ik rond de 1100kcal, maar de andere dagen compenseer ik dat wel weer.
Dan ben je actiever in het 'normale' leven dan ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar jij sport er ook nog wel bijik dus niet.
Enige inspanning die ik verricht nu is fietsen naar de supermarkt![]()
Ik denk dat ik veel moeite zou hebben boven 1100 te komen, ik heb met 1100 soms al moeite.
Maar ik ontbijt met crackers en heel mager beleg, eet veel rauwe groente, snoep niet. En kies s avonds altijd tussen aardappel/rijst + groentes of vlees & groentes. En ik drink alleen maar water, prik is vies
Zuivelproducten vind ik niet heel denderend en ik heb geen idee qua beleg, tips?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben je actiever in het 'normale' leven dan ik
Volle zuivel en ander beleg misschien een optie?
Smeerkaas, runderrookvlees, rosbief, gekookt eitjequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zuivelproducten vind ik niet heel denderend en ik heb geen idee qua beleg, tips?![]()
Ik ben gek op dingen als kalkoen, kipfilet en filet american. Sandwich spread ook wel.
Boter lust ik ook niet/zeikerd. Maar ik smeer het er nu af en toe wel op.
rosbiefquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Smeerkaas, runderrookvlees, rosbief, gekookt eitje
Tja wat vind je lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zuivelproducten vind ik niet heel denderend en ik heb geen idee qua beleg, tips?![]()
Ik ben gek op dingen als kalkoen, kipfilet en filet american. Sandwich spread ook wel.
Oooooh, dat eerste jurkje is zo leuk! Helaas voor mij ook te groot.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Hier ook nog even, heb mijn kast opgeruimd
V&A / [TK] Dames kleding maat 42/44
Hummus, avocado, notenpasta, muhammara, Healthy Planet spreads (obv zonnebloempitten, soort sandwichspread maar echt heel lekker en in allerlei smaken, bij Ekoplaza te koop). Of een banaan op brood, ook lekker af en toe.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze komt op een nette manier aan haar macro's, eiwitten konden misschien iets hoger maar lijkt me verder weinig mis met het lijstje..quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Eiwitten zijn inderdaad lastig als vegan. Ik probeer op 15% uit te komen, maar dat kost moeite. Vet ook zoiets, maar dat haal ik altijd wel makkelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze komt op een nette manier aan haar macro's, eiwitten konden misschien iets hoger maar lijkt me verder weinig mis met het lijstje..
IIFYM
En zo heeft iedereen een meningquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze komt op een nette manier aan haar macro's, eiwitten konden misschien iets hoger maar lijkt me verder weinig mis met het lijstje..
IIFYM
Wat ontzettend k*tquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. mijn haar begint uit te vallen op de plek waar ik bestraald wordt. Zo'n moment waarop je je helemaal wil volvreten met alleen zoete en vette dingen..
MAAR IK DOE HET NIET
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. mijn haar begint uit te vallen op de plek waar ik bestraald wordt. Zo'n moment waarop je je helemaal wil volvreten met alleen zoete en vette dingen..
MAAR IK DOE HET NIET
Met advocado moet vetten geen probleem zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Eiwitten zijn inderdaad lastig als vegan. Ik probeer op 15% uit te komen, maar dat kost moeite. Vet ook zoiets, maar dat haal ik altijd wel makkelijk.
Natuurlijk. Meningen zijn prima. Maar als je gaat roepen dat iemand te veel eet terwijl het om 1500 kcal gaat, vind ik dat in ieder geval onprettig en ondoordacht. Ik heb me ooit een eetstoornis laten aanpraten, ik zit niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat te weinig te veel is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen een mening
Je moet doen wat voor jou werkt, maar als je lijstjes plaatst kan je meningen verwachten.
Balen mijn moeder had dat ook. Niet gek staan kijken als je ineens krullen terug krijgt ofzo. Niet schrikken dat trekt weer bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR IK DOE HET NIET
Het spijt me van je broodjes en die 1500kcal in totaal geloof ik je ook niet, sorry(maar daar zal ik dan voortaan niet meer op reageren).quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Natuurlijk. Meningen zijn prima. Maar als je gaat roepen dat iemand te veel eet terwijl het om 1500 kcal gaat, vind ik dat in ieder geval onprettig en ondoordacht. Ik heb me ooit een eetstoornis laten aanpraten, ik zit niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat te weinig te veel is.
En dat over die broodjes, dat ze 500 kcal zijn is geen mening, dat is een ongefundeerde bewering. En als je verbeterd wordt ligt het opeens aan dat ik wel iets afwijkends gekocht zal hebben terwijl het gewoon standaard broodjes zijn die iedere supermarkt heeft.
Je kan ook gewoon toegeven dat je het misschien verkeerd hebt berekend of ingeschat.
Dat van de ontbijtkoek, dat was inderdaad een mindere keuze. Daarom vandaag weer havermout gedaan, ook al had ik dat geen trek in. Daarom plaats ik die lijstjes ook, om mezelf ermee te confronteren en op het juiste pad te houden (ook al vind ik commentaar niet leuk, toch hebben mensen soms wel gelijk).
Ik heb een lekkere bak met yoghurt en fruit gemaakt inderdaad! Geen zin om het in de blender te doen.. hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ontzettend k*t
Een lekker smoothie voor jezelf maken of laten maken?
Jawel.... neem straks wel een waterijsje. hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet te streng voor jezelf zijn hoor! Je mag jezelf wel even verwennen met wat lekkers (met mate dan)..
Haha.. Ja, zulke verhalen had ik gehoord inderdaad. Ach.. de tondeuse er maar even overheen halen morgen ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen mijn moeder had dat ook. Niet gek staan kijken als je ineens krullen terug krijgt ofzo. Niet schrikken dat trekt weer bij
Kan ook niet iedere dag avocado etenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Met advocado moet vetten geen probleem zijn.. Zitten in die vleesvervangers niet veel eiwitten?
@Sarabi Klopt, mijn mening geef ik ook alleen maar
Ja dat werkt wel het beste. Goed insmeren met zonnebrandquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere bak met yoghurt en fruit gemaakt inderdaad! Geen zin om het in de blender te doen.. haha
[..]
Jawel.... neem straks wel een waterijsje. haha
[..]
Haha.. Ja, zulke verhalen had ik gehoord inderdaad. Ach.. de tondeuse er maar even overheen halen morgen ofzo
Ik moet buiten een pet op van de dokter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel het beste. Goed insmeren met zonnebrand
Ik kom tot aan het D op ongeveer 1100 kcal, dus 1500 kan geloof ik prima kloppen als haar D niet uit een hele grote portie bestaat. En al zou het 1700 zijn.. met sport erbij lijkt me dat prima.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het spijt me van je broodjes en die 1500kcal in totaal geloof ik je ook niet, sorry(maar daar zal ik dan voortaan niet meer op reageren).
En een eetstoornis aan laten praten? Dan moet je inderdaad uitkijken in dit soort topics.
Super van je havermout
Lijkt me een moeilijk moment.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR IK DOE HET NIET
Ja was mijn moeder ook niet happy mee idd. Wel iedere keer als ik een leuke pet voor haar zag meegenomen. Ze moet dat nu nog steeds. Bij mijn moeder zit de tumor er jog steeds omdat ze die niet weg kunnen halen. En als ze zonder pet in de zo'n loopt gaat het haar niet lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet buiten een pet op van de dokter.
Een pet.
Nouja, wist dat het er aan zat te komen natuurlijk, maar het is toch wel even confronterend. En ik zou niet weten wat. Niet te veel naar buiten, hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik kom tot aan het D op ongeveer 1100 kcal, dus 1500 kan geloof ik prima kloppen als haar D niet uit een hele grote portie bestaat. En al zou het 1700 zijn.. met sport erbij lijkt me dat prima.
[..]
Lijkt me een moeilijk moment.![]()
Is er geen alternatief die jou wel aanstaat om jouw hoofd toch tegen de zon te beschermen?
Hmm.. vervelend. Als het goed is merk ik er straks niks meer van. Fingers crossedquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja was mijn moeder ook niet happy mee idd. Wel iedere keer als ik een leuke pet voor haar zag meegenomen. Ze moet dat nu nog steeds. Bij mijn moeder zit de tumor er jog steeds omdat ze die niet weg kunnen halen. En als ze zonder pet in de zo'n loopt gaat het haar niet lekker.
Komt goed. Enquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Da's k*t Patrique. Sterkte ermee.
Voor mijn verjaardag een kadootje van de weegschaal: officieel onder de ernstig-overgewicht-grens :-)
Ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. vervelend. Als het goed is merk ik er straks niks meer van. Fingers crossed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Ja, ik vind 'm ook nog steeds erg leuk. Baal er zo van dat ik er niet meer in pasquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef appelsap het volgende:
[..]
Oooooh, dat eerste jurkje is zo leuk! Helaas voor mij ook te groot.
Zo'n hoedje die zijn helemaal hipquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja, wist dat het er aan zat te komen natuurlijk, maar het is toch wel even confronterend. En ik zou niet weten wat. Niet te veel naar buiten, haha
[..]
Hmm.. vervelend. Als het goed is merk ik er straks niks meer van. Fingers crossed
[..]
Komt goed. Envoor jou!
Avocado eet ik inderdaad wel is bij mn kipfilet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Hummus, avocado, notenpasta, muhammara, Healthy Planet spreads (obv zonnebloempitten, soort sandwichspread maar echt heel lekker en in allerlei smaken, bij Ekoplaza te koop). Of een banaan op brood, ook lekker af en toe.
Er zijn best leuke petten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet buiten een pet op van de dokter.
Een pet.
Kun je hem niet in laten nemen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'm ook nog steeds erg leuk. Baal er zo van dat ik er niet meer in pas
Misschien moet je je gewoon op 1 ding tegelijk richten? Je ziekte lijkt me al behoorlijk heftig. Daarnaast ook nog je gewicht aanpakken is misschien ook wel erg (te) zwaar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen zoetigheid en shit is mislukt..
Snij ende kras!
Hmm, ik heb nog wel tussendoortjes kunnen skippen, dus hoop dat de schade beperkt blijft..quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon op 1 ding tegelijk richten? Je ziekte lijkt me al behoorlijk heftig. Daarnaast ook nog je gewicht aanpakken is misschien ook wel erg (te) zwaar?
Sterkte in elk geval.
Nee, notenpasta heb je echt van alerlei noten en zonder cacao, soms met alleen wat zeezout. Van cashewnoten, amandelen, pompoenpitten, gemengde noten, vanalles.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Avocado eet ik inderdaad wel is bij mn kipfilet.
Ik merk wel dat ik echt een zeikerd benhummus heb ik onwijs vaak geprobeerd en lust het ook niet. Net als zoet op brood
en ik ben allergisch voor chocola
![]()
Is notenpasta met choco? pasta klinkt in mijn oren gelijk als chocolade iets
Pindakaas lust ik wel. En dat healty planet ga ik eens naar kijken, wij krijgen een hele grote Ekoplaza in de buurt
Kijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, notenpasta heb je echt van alerlei noten en zonder cacao, soms met alleen wat zeezout. Van cashewnoten, amandelen, pompoenpitten, gemengde noten, vanalles.
Healthy Planet met papaja (hartig en pittig) valt bij andere mensen erg in de smaak en zelf vind ik die met tuinkruiden oid erg lekker.
Ik vind allebei je lijstjes te weinig. Vijf crackers zijn geen ontbijt en lunch samen, twee bth'en ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn lijstje gister was;
3 crackers met een soort low fat salami en augurk
2 crackers met kipfilet
appelijsje (waterijs)
klein beetje stoofvlees met tomaatjes, salade met feta/tomaat/komkommer (klein beetje honing mosterd dressing) en boontjes
2,5L water + 2x thee
vandaag;
2 bruine boterhammen met pindakaas en paar plakjes kaas
salade met gegrilde kip met koriander dressing
appelijsje
tot nu toe 1L water + 1x thee
Geen idee, soms eet ik meer en soms blijft het bij dit. Ik voel me niet flauw of heb weinig energie oid. Ik stop eigenlijk zodra ik het gevoel heb dat het genoeg is. Ik heb vaak ook niet het idee meer nodig te hebben. Eigenlijk sinds mijn intermittent fasting periode is mijn eten zo drastisch aangepast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind allebei je lijstjes te weinig. Vijf crackers zijn geen ontbijt en lunch samen, twee bth'en ook niet.
Ik denk dat je veel zou kunnen verbeteren door wat eiwitten (kwark, yoghurt, ei) toe te voegen. Dat zit je lang vol van en je krijgt er nu niet genoeg van binnen.
Wat vind je er zelf van?
Mijn lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, lv yoghurt met notencruesli.
T: Handje druiven.
L: 2 volkoren met Ardenner.
T: twee kleine bolletjes sorbetijs.
T: 2 volkoren met 30+kaas, 6 radijsjes, 1/3 komkommer.
D: volkoren spaghetti met tomatensaus en gehaktballetjes. Ik eet alleen en dit lag nog in de diepvries.
Maar moet je nog wel afvallen? En lukt dat met dit eetpatroon?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee, soms eet ik meer en soms blijft het bij dit. Ik voel me niet flauw of heb weinig energie oid. Ik stop eigenlijk zodra ik het gevoel heb dat het genoeg is. Ik heb vaak ook niet het idee meer nodig te hebben. Eigenlijk sinds mijn intermittent fasting periode is mijn eten zo drastisch aangepast.
Als net als zondag bijvoorbeeld ga bbq-en dan eet ik garnalen, veel komkommer en wat salade en dan blijft het ook daarbij. Geen sausjes, stokbrood oid.
Dus ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind
Ja ik wil nog minimaal 10kg kwijt. En juist met dit eetpatroon val ik af af, niet te veel of te weinig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar moet je nog wel afvallen? En lukt dat met dit eetpatroon?
Stom he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen die zeggen: Maar je ziet er toch goed uit zo?
HALLOOOOO.. ik heb nog minimaal 35 kilo overgewicht
Hey maar als je overgewicht hebt ben je niet automatisch lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen die zeggen: Maar je ziet er toch goed uit zo?
HALLOOOOO.. ik heb nog minimaal 35 kilo overgewicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. achja.. Ik hoef die 35 kilo er ook niet af ofzo, maar nog wel minimaal 20quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Stom he.
Laatst een collega "Je moet niet meer afvallen hoor, je wordt echt dun"
Ik zit nog 5 kg boven een gezond BMI.
Nee, bedoelde ook niet lelijk, maar dat m'n lichaam goed was zo enzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey maar als je overgewicht hebt ben je niet automatisch lelijk
Ik zie er ook goed uit zo (zou er alleen nog beter uit zien met 10 kilo minder)
Dat begint toch pas om 21:50?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap het
Bleh moet nog Jillian gaan doen maar wil eigenlijk naar het WK gaan kijken.
Denk dat ook inderdaad.. Of mensen die dat zeggen zijn zelf dik..quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef appelsap het volgende:
Ik krijg de indruk dat mensen dat soms zeggen omdat ze niet durven te zeggen dat je inderdaad wel wat mag afvallen. Want dan zeg je zelf 'Nee joh, er mag nog wel 10kg af'
Ik heb dan altijd het idee dat mensen denken van, zo nu hoef ik het niet meer te zeggen.
Vandaag crematie gehad van mijn oma en het is me zwaarder gevallen dan ik van te voren gedacht had. Het was heel klein, maar daardoor heel persoonlijk en mooi. En Nu ga ik chocolade eten.
Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan, juist omdat ik nog het goede gevoel van het sporten hebquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom eet je het er altijd weer bij Sarabi?
Ja maar je weet het zo goed. Je kent alle valkuilen... Ik weet het, het is makkelijk oordelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan, juist omdat ik nog het goede gevoel van het sporten heb
en als ik het wel doe, tja waarom?
Als ik dat wist had ik geen overgewicht meer
I know...quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar je weet het zo goed. Je kent alle valkuilen... Ik weet het, het is makkelijk oordelen.
Erg herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know...
Maar de laatste tijd gaat het ook wel goed
Ben alleen voor de komende weken bang
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Patoshik het volgende:
Hier was het echt een beetje een rare dag vandaag.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
En philadelphia light ofzo? Of een gekookt eitje op je smeerkaas? Zelf eiersalade maken van gekookt ei met augurk enzo en dan een heel klein beetje yoghurt en mayonaise kan ook een fijn alternatief zijn. Niet voor elke dag, maar beetje afwisselen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:19 schreef Gogo83 het volgende:
Sterkte appelsap!
Vandaag wel een goede dag gehad. Wel redelijk hoog in kcal, maar ook zo'n 750 kcal verbrand. Mijn uitgangspunt is dat ik 1500 kcal per dag eet (heel iets meer dan mijn ruststofwisseling) en wat ik met sporten/bewegen aan kcal verbrand mag ik eventueel extra. Zat vandaag ook ongeveer op 2200 kcal, meestal hou ik meer over op sportdagen. Ik tel trouwens alleen het halfuur fietsen en het hardlopen. Korte wandelingetjes e.d. tel ik niet mee..
Lijstje:
O: 1 bth met halvarine en slankie
T: Beker karnemelk en een peer
L: 3 bth met halvarine, 1 met slankie, 2 met kipfilet
T: 100 gram worteltjes, een breaker (geen geweldige keus, maar was op het station en het is mijn valkuil om dan echt slecht snackvoer te halen. Dit was dus al vooruitgang).
A: Lasagne met rundergehakt, italiaanse roerbakgroenten en geraspte kaas
T: Direct na het hardlopen een glas halfvolle melk, later op de avond een bakje yoghurt met aardbeien.
S: 30 minuten fietsen, 55 minuten hardlopen
Ik vind het trouwens best moeilijk om op een dag aan mijn eiwitten te komen. Vandaag kwam ik er wel aan, maar 4 porties zuivel op een dag is een uitzondering en ook eentje die ik niet te vaak wil maken. Slankie zit niet veel in volgens mij, misschien dat ik daar een eiwitrijk alternatief voor kan zoeken. Maar het bevalt me dan weer wel dat het zo laag in kcal is..
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Sarabi het volgende:
*hyper*
Dag 19 van Jillian gedaan, ben echt nog nooit zo ver gekomen![]()
Overmorgen mag ik al aan het derde (en laatste) level beginnen.
Thanksquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:24 schreef appelsap het volgende:
Sarabi, respect! Dat ga je gewoon halen die 30 dagen.
Volhouden he!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Sarabi het volgende:
*hyper*
Dag 19 van Jillian gedaan, ben echt nog nooit zo ver gekomen![]()
Overmorgen mag ik al aan het derde (en laatste) level beginnen.
Een lekker of een goed lijstje? Eerste is leuk en essentieel, maar tweede is toch ook wel erg handigquote:
Heel goed dat je je crackers vervangen hebt door brood, ei en kwarkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Lijstje van vandaag;
2 boterhammen met kipfilet, gekookt ei
iets van kwark
appelijsje
bbq, beperken tot 1/2 stukjes vlees en iets van een salade
proberen min. 2L te drinken.
Verder deze week niet meer op de weegschaal gestaan, volgende week pas weerdus ik ben benieuwd.
Kast opruimen!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Ruby88 het volgende:
Intussen heb ik de sportschool deze week ook nog eens geskipt. (Waarom?!) Ik voel me ook meteen 10 kg zwaarder en volgens mij heb ik daarom vanmorgen ook zonder nadenken een oude (best wel te grote) jurk aangetrokken. Gek is dat.
Ik deed t niet, te druk met iets anders. Nu weekend!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb trek, maar de kantoorfruitschaal is leeg en ik ga over een half uur naar huis... Ik ga even vloeken in de kerk en een cup-a-soupje nemen. Weet dat er niks zinnigs in zit, maar ik heb trek in iets hartigs en er is niks beters voorhanden. Als ik nu niks eet, overleef ik wellicht drie treinstations met allerlei vervelende zaakjes als een ijssalon en een ah to go niet zonder kleerscheuren.
Hehe herkenbaar, had ook 2 drukke weken en misschien 5 keer wezen sporten in 2,5 week ofzo.. Festival met frisdranken en noem maar op, uit eten naar de griek, graai je thuis ook weer sneller het een en ander, maar was toch weer bijna 3 kilo af woensdagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Ruby88 het volgende:
Een opgeruimd huis scheelt zó voor mijn gemoedstoestand (en voor het maken van verstandige keuzes).Maar als het een zooitje is, realiseer ik me dat nooit echt.
![]()
Hier +1kg trouwens, maar dat heb ik dan ook verdiend. Ik heb afgelopen week echt gegeten als, nou ja, zoals ik ruim een jaar geleden altijd deed.'s Middags zoveel uit de keukenkastjes graaien dat ik geen trek meer heb ik avondeten, en later op de avond wéér die kastjes in.
Intussen heb ik de sportschool deze week ook nog eens geskipt. (Waarom?!) Ik voel me ook meteen 10 kg zwaarder en volgens mij heb ik daarom vanmorgen ook zonder nadenken een oude (best wel te grote) jurk aangetrokken. Gek is dat.
Anyway, t/m zondag gewoon weer drie gezonde maaltijden, geen al te gekke hoeveelheden tussendoortjes (maar wel WK kijken en morgen een feestje, dus ook weer niet helemaal niks), en hopelijk glijd ik dan tegen maandag weer in een goede flow of zo.
En om te beginnen straks wél sporten.
Nope, wat houdt het in?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand hier trouwens wel eens een citroensapkuur gedaan?
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
http://www.citroensapkuur.nl/reinigen.php
Ik ben het ook niet van plan hoor! Maar ik hoorde er iemand over praten.. dacht ff checken hierquote:
Ik vind het naast een lekker lijstje ook een goed lijstje, anders had ik het wel gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een lekker of een goed lijstje? Eerste is leuk en essentieel, maar tweede is toch ook wel erg handig
Mijn weegschaal hangt overigens nog steeds op 75,5, maar dat is ook niet raar. Ik kom niet verder bij en dat is prima, maar ik wil wel echt graag terug naar die atl van 72. De komende weekenden dus maar niet zo veel biertjes drinken en bitterballen eten op het terras en wat meer poetsen, sjouwen en klussen en dan komt het vast wel weer goed. Ga zo in ieder geval een receptenlijstje voor komende week maken en dan verantwoorde boodschappen doen. Zoete aardappel heb ik al lang niet gegeten en ook de hoeveelheid groente laat nog wel eens te wensen over.
Ik heb het jaren terug wel eens gedaan, of geprobeerd. Een vriendin van me deed dat en die beweerde dat ze zich er zoooooo ontzettend goed van voelde. Ik heb het wel 1 dag volgehouden en toen voelde ik me zo ontzettend brak dat ik echt wat moest eten. Honger, misselijk, draaierig en flauw. Terwijl ik dan wel weer makkelijk kan leven op een shake-dieet van 500 kcal per dag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand hier trouwens wel eens een citroensapkuur gedaan?
Txs! Ik had tomatensoep in zak waar volgens de zak 220 gr. groente per kom in zit. Ik probeer tussendoor dan nog wat binnen te krijgen door radijsjes en komkommer te eten bij de lunch en dat lukt aardig. Voelt de lunch ook net wat luxer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:50 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik vind het naast een lekker lijstje ook een goed lijstje, anders had ik het wel gezegd.
Wel wat weinig groente, al weet ik niet wat er in de soep zit.
Ik heb wel eens gelezen dat het normaal is dat wanneer je blijvend veel afvalt je vaak tussen de 5 a 10% van het afgevallen gewicht weer aankomt. Ik was al aan het googelen geslagen maar ik kan er nu niks over vinden. Zolang je stabiel blijft op de 75,5 is dat sowieso al heel netjes natuurlijk.
Goed dat je een plan maakt.
1 suikerklontje per glas vind ik trouwens nog niet zo super.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef Gogo83 het volgende:
Succes met je optredens Sarabi!
Nog even een tip voor mensen die graag wat anders drinken dan water maar net als ik niet van light-frisdranken houden.. Vorige week heb ik een liter kokend water in een pan gedaan met veel munt en wat citroen. Op één liter 4 rietsuikerklontjes erin gedaan. De hele avond laten staan om af te koelen en te trekken. Daarna afgegoten in een fles. Heerlijk fris water wat niet onderdoet voor frisdrank, maar (met maar 1 suikerklontje per glas) een stuk gezonder is. Ook heel lekker met aardbei trouwens, maar die had ik nu niet in huis.
Oke, dus als je werkt, is er regelmaat en kun je je aan je lijstjes houden. Als je niet werkt, gaat het blijkbaar heel erg mis. Hoe kun je er nou voor zorgen dat je, ook als je een dag of een week vrij hebt, een gezond patroon aanhoudt? Het heeft weinig zin om elke keer als je vrij hebt een snel ontbijt en een hoop alcohol te doen...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn lijstjes van afgelopen weekend zijn afschuwelijk, maar waarschijnlijk wel effectief. Iets met een snel ontbijt en daarna niets tot 's avonds alcohol. Gelukkig morgen weer werken.
Hoe kwam het dat de tweede helft zo slecht ging? En wat kun je eraan doen om dat de volgende keer te voorkomen? Wel tof van je 2,9 kilo!quote:Op maandag 16 juni 2014 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
De eerste helft van afgelopen week ging super goed, de tweede helft slecht. Door de super goede eerste helft wel 2.9 afgevallen deze week.
Vandaag mijn eerste examen, tweede gesprek voor een stageplaats, daarna ziekenhuis en dubbel werken vanavond.. drukke planning, maar dat gaat goed komen.![]()
Deze week ga ik weer sporten, ik heb d'r zin an!
2.9kg afgevallen door alleen een halve week goed te eten!quote:Op maandag 16 juni 2014 07:15 schreef PatriQue89 het volgende:
De eerste helft van afgelopen week ging super goed, de tweede helft slecht. Door de super goede eerste helft wel 2.9 afgevallen deze week.
Vandaag mijn eerste examen, tweede gesprek voor een stageplaats, daarna ziekenhuis en dubbel werken vanavond.. drukke planning, maar dat gaat goed komen.![]()
Deze week ga ik weer sporten, ik heb d'r zin an!
Tja.. toch weer een stukje slechte planning denk ik.. En stress voor examens, waar ik niet echt voor kan leren omdat ik me niet kan concentreren. En één wijntje werd één fles..Toch nog even een stukje worst.. etc etc..quote:Hoe kwam het dat de tweede helft zo slecht ging? En wat kun je eraan doen om dat de volgende keer te voorkomen? Wel tof van je 2,9 kilo!
Juist wel etenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat zo fijn is aan dat vasten? Dat ik er weer even aan herinnerd wordt dat je prima een paar uur zonder eten kan.Dat je je dus niet de hele avond vol hoeft te stoppen. En dat als je besluit dat niet te doen, dat je eraan houden eigenlijk helemaal zo moeilijk niet is.
Dat alleen al is dikke winst voor mij.
[..]
2.9kg afgevallen door alleen een halve week goed te eten!Hoe doe je dat dan? Niet eten? Of viel de tweede helft mss toch mee?
mooi resultaat iig!
Oeh bijnaquote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Patoshik het volgende:
80.1
Nog een klein stukje tot de 7.En die heb ik toch al 4 jaar niet meer gezien denk ik.
Fail to prepare, prepare to fail.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, dus als je werkt, is er regelmaat en kun je je aan je lijstjes houden. Als je niet werkt, gaat het blijkbaar heel erg mis. Hoe kun je er nou voor zorgen dat je, ook als je een dag of een week vrij hebt, een gezond patroon aanhoudt? Het heeft weinig zin om elke keer als je vrij hebt een snel ontbijt en een hoop alcohol te doen...
Precies, daarom vraag ik ook hoe dat een volgende keer voorkomen kan worden.quote:
Minder afspraken maken helpt. Voetbal, bevriend bandje kijken, repeteren, bruiloft, concert én verjaardag in 1 weekend is niet echt bevorderend voor mijn ritme. Timmos heeft ook gelijk; ik moet beter plannen op dagen als dit. Vandaag weer wel braaf gedaan maar nu mijn tasje met eten thuis laten staanquote:Op maandag 16 juni 2014 08:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, dus als je werkt, is er regelmaat en kun je je aan je lijstjes houden. Als je niet werkt, gaat het blijkbaar heel erg mis. Hoe kun je er nou voor zorgen dat je, ook als je een dag of een week vrij hebt, een gezond patroon aanhoudt? Het heeft weinig zin om elke keer als je vrij hebt een snel ontbijt en een hoop alcohol te doen...
Goed aan het volhouden jij!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Sarabi het volgende:
Ahh die ken ik niet, moet ik onthouden.
Hierna ga ik Ripped in 30 van Jillian doen.
En ik zag foto's van het optreden van zaterdagik begin verschil te zien.
Ripped heb ik nog geen een keertje goed volgehouden.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Sarabi het volgende:
Ahh die ken ik niet, moet ik onthouden.
Hierna ga ik Ripped in 30 van Jillian doen.
En ik zag foto's van het optreden van zaterdagik begin verschil te zien.
Ik heb hem nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ripped heb ik nog geen een keertje goed volgehouden.wel afgemaakt, maar met stops.
Met beetje discipline kom je verquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit geprobeerdwe gaan het zien
Da's heul geen bier.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb afgelopen zondag alleen een wieckse rosé opverder is bier echt vies.
Al lust ik ook wel is een Amstel radler, maar ik doe dan ook wel 4 weken met 6 blikjes ofzo![]()
Eten gaat bij mij ook wel goed en vandaag dus voor het eerst in tijden weer een klein beetje gesport.
Zweet muchen daar kan ik zo slecht tegen eh.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:08 schreef Patoshik het volgende:
79.9.![]()
Eindelijk die 7!
Volgende doel: gezond BMI: 76.5 kilo.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:08 schreef Patoshik het volgende:
79.9.![]()
Eindelijk die 7!
Wat goed zeg!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:08 schreef Patoshik het volgende:
79.9.![]()
Eindelijk die 7!
haha!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:08 schreef Patoshik het volgende:
79.9.![]()
Eindelijk die 7!
Nice!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:08 schreef Patoshik het volgende:
79.9.![]()
Eindelijk die 7!
Spieropbouw?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice!
Hier is de weegschaal echt niet leuk sinds ik ben begonnen met Jillian.
Gelukkig zie ik wel resultaat in de spiegel en op foto's.
haring!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Laatste bestraling gehad vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor taa..
Iemand een goede en lekkere vervanger voor taart?
Maak dan een lekker broodje gezond of een uitgebreide saladequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tijd voor taa..
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:48 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tijd voor taa..
Hmmm..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak dan een lekker broodje gezond of een uitgebreide salade
Of gewoon een lekker broodje met beleg wat je niet zo snel zou smeren omdat het net even iets minder verantwoord is dan normaal
in dat geval :quote:
Ja.. over een maand heb ik m'n eerste controle. Maar dat is meer een wait & see beleid.. Gewoon naar de plek kijken en wat voelen geloof ik, de plek, maar ook plekken waar veel lymfe zitten.. Dus oksels, liezen, hals.. dat soort dingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef Patoshik het volgende:
[..]Dat is fijn!
En dan ben je nu 'klaar'? Weet er niks van af hoe dat gaat enzo..
Ja. En ik moet vandaag 47 km fietsen, en ik werk 6 uur(schoonmaak). 1 stukje taart verbrand ik wel 10 keer vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in dat geval :
fuck it!
je bent klaar met je bestralingen!
TAART!!!!!
het is niet dat je dat iedere dag meemaakt.. die momenten moet je gewoon vieren!
Ja uhm dat is nog altijd beter dan een hele taart weg eten denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm..Wit bolletje met chocopasta en hagelslag
Met extra boter
Haha.. Niet een hele taartquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uhm dat is nog altijd beter dan een hele taart weg eten denk ik
of je koopt 1 gebakjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. En ik moet vandaag 47 km fietsen, en ik werk 6 uur(schoonmaak). 1 stukje taart verbrand ik wel 10 keer vandaag
Taart
Dat is ook een goedequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of je koopt 1 gebakje
dan kan je ook niet in de verleiding komen om de rest op te eten
Goede vraag, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, wat ik wilde vragen... Crystal Clear.. Bijna geen calorieën, geen suikers.. Kan je dat nou "onbeperkt" drinken of zit er stiekem nog iets verborgen??
Ik heb totaal geen spierpijn van het warmlopen, kickboksen, squaten en die ab challangequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef Sarabi het volgende:
De spierpijn is wel een beetje jammer.
Merkte het nu zelfs bij een uurtje hoepelen, zal denk ik ook wel komen door de combinatie van Jillian en mijn gewone training gisteren.
Nog even doorbijten.
Ik dronk het ook altijd maar toch denk ik dat er wel iets 'verborgen' in zit. Want sinds ik dat niet meer drink (en dus alleen nog maar water) gaat voor mijn idee het afvallen wat makkelijker. En dan niet alleen qua kilo's maar ook qua dat je wat makkelijker anders suiker dingen kan laten staan óf als je het dan een keer eet (denk aan snoep o.i.d) je het eigelijk te zoet vind dus niet lekker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, wat ik wilde vragen... Crystal Clear.. Bijna geen calorieën, geen suikers.. Kan je dat nou "onbeperkt" drinken of zit er stiekem nog iets verborgen??
Dit! Als jij graag met taart viert, zou ik dat vooral doen! Je moet iets kiezen waar jij jezelf mee verwend. Als dat voor jou taart is, is dat toch prima?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in dat geval :
fuck it!
je bent klaar met je bestralingen!
TAART!!!!!
het is niet dat je dat iedere dag meemaakt.. die momenten moet je gewoon vieren!
Als ik zou moeten kiezen dan zou het deze worden!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of je koopt 1 gebakje
dan kan je ook niet in de verleiding komen om de rest op te eten
Kan toch best?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen spierpijn van het warmlopen, kickboksen, squaten en die ab challangeik heb het gevoel nu iets fout te doen.
Gewoon sporten en je lies ontzienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef appelsap het volgende:
Crystal clear kun je qua calorieën onbeperkt drinken maar er zit wel zoetstof in wat ervoor kan zorgen dat je meer trek hebt en trek in zoetigheid. Het is maar net hoe jij je daarbij voelt.
Geniet van de taart.
Ik twijfel of ik vandaag zal gaan sporten. Heb last van mijn lies en de afgelopen dagen gewerkt en dus veel gelopen (15000 stappen per dag).
Beetje rust zou misschien goed zijn maar ik voel me vadsig vandaag. En tegelijkertijd heb ik zin om me helemaal vol te stoppen met ongezonde dingen. Chips, taart, alles. En mijn vriend helpt ook niet mee want die wil vanavond friet eten en heeft ook trek in lekkere dingen.
Helpppp
Morgenochtend ga ik sowieso sporten.
Tot nu toe mijn lijst
O: 2 bth pindakaas
T: 200 gram witte druiven
Ik had me er net overheen gezet en besloten geen taartje te nemen.. KOM JE HIER MEE AAN!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dan zou het deze worden!
Dat is een beetje lastig aangezien ik er met lopen al last van heb.quote:
Ja maar ik gebruik ze nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan toch best?
Ik heb afgelopen maand verder ook maar een keer spierpijn gehad.
Soms gebruik je net wat andere spieren.
Ik ben zo blij dat ik niet tegen chocola kanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dan zou het deze worden!
Hmm misschien om dat de dingen die opnoemde vooral andere spiergroepen gebruikt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik ze nooit![]()
Voorheen had ik altijd spierpijn als ik een keertje iets deed, nu niet.
Ik vond die kickboks van Jillian veel van shred weghebben,quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm misschien om dat de dingen die opnoemde vooral andere spiergroepen gebruikt?
Kan ook nog.
Jillian, hoepelen en buikdans hebben meer overlap dan jouw ab challenge en squatten.
Ik ken het niet, bedoelde dat 2 van de 3 dingen die jij opnoemde andere spiergroepen gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vond die kickboks van Jillian veel van shred weghebben,blijkt maar weer hoe weinig verstand ik van deze dingen heb.
Ik weet niet het was cardio kickboks en ik zie echt onwijs veel terug van kickboksen in haar oefeningen uit shred en andere filmpjes. Het touwtje springen, jumping jacks enz.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken het niet, bedoelde dat 2 van de 3 dingen die jij opnoemde andere spiergroepen gebruiken.
Waarbij 3 van de 3 dingen die ik opnoemde precies dezelfde spiergroepen gebruiken.
Overigens denk ik niet dat Kickboxen van Jillian op de Shred lijkt, want dat heeft toch weinig met kickboxen te maken? Maar dat is als ik op de naam af ga.
Als je naar de naam kijkt lijkt het ook alsof je in 30 dagen shredded bent maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken het niet, bedoelde dat 2 van de 3 dingen die jij opnoemde andere spiergroepen gebruiken.
Waarbij 3 van de 3 dingen die ik opnoemde precies dezelfde spiergroepen gebruiken.
Overigens denk ik niet dat Kickboxen van Jillian op de Shred lijkt, want dat heeft toch weinig met kickboxen te maken? Maar dat is als ik op de naam af ga.
Tja wat is Shredded.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je naar de naam kijkt lijkt het ook alsof je in 30 dagen shredded bent maar dat gaat ook niet gebeuren
Ik vind zulk soort opmerking altijd een beetje naar..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Nou zo eng zou ik er sowieso niet uit willen zien
Als je stopt dan 'zakt' het resultaat ook snel weer weg, maar dat is met alles.
Niet fijn om te horen maar dat mag iedereen van mij denken/zeggen hoor (en wordt volgens mij ook genoeg op Fok! gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort opmerking altijd een beetje naar..
Dat zou hetzelfde zijn als iemand zou zeggen "Nou, zo 'raar/eng/vies/lelijk/whatever' dik zou ik er ook niet uit willen zien". Ook niet fijn om te horen lijkt mij.
Je hebt ook minder ''eng'' shredded hoor ;-)..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Be kan het vast heel goed uitleggen maar het is ook niet helemaal vasten, je mag volgens mij wel een lichte maaltijd.
Vasten lijkt mij ook niet de way to go, kan zijn dat het voor sommigen werkt.. Je zou op niet trainingsdagen oid wel kunnen kiezen om lowcarb te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Ik lees hier wel eens wat over vasten, en op wat voor dag doen jullie dit dan? Persoonlijk lijkt het me niet fijn als je zware inspanning moet verrichten die dag, of als je, je steeds moet concentreren?
Ik heb zelf mijn eettijden aangepast, dus geen hele dagen vasten. Zo eet ik na mijn avondeten niets meer tot een bepaalde tijd (de volgende dag) in de middag. Gematigd vasten dus. In deze periodes drink ik heel veel en ik merk niets van concentratie problemen oid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Ik lees hier wel eens wat over vasten, en op wat voor dag doen jullie dit dan? Persoonlijk lijkt het me niet fijn als je zware inspanning moet verrichten die dag, of als je, je steeds moet concentreren?
Ik ben sinds afgelopen vrijdag weer begonnen met de 5:2 methode. Dat wil zeggen 2 dagen vasten per week, maar niet aaneengesloten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Nee, de vorige keer dat ik het deed (4-5 weken toen) vastte ik op maandag en vrijdag en ik liep dan op dinsdag, donderdag en in het weekend hard. Niet op de vastendag, maar probeerde dan wel de dag erna om nog een beetje profijt te hebben van het feit dat je lichaam leeg is op een ontbijt na. Geen idee of dat verder nog iets deed hoor, maar dat leek me handig.quote:
Begrijp ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Puur gevoelsmatig omdat ik het wel heftig vind om een half uur te gaan hardlopen met niks of vrijwel niks in je lijf. Maar mss dat ik het wel ga proberen als ik het meer gewend ben ofzo.
Na 47km kan het echt wel hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom ik thuis, heeft lief bloemen meegenomenEn tompouchen
![]()
Het is maar 302 kcalEn het past in mijn schema vandaag, zeker na 47 km fietsen en 6 uur werken
Geen dankquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom ik thuis, heeft lief bloemen meegenomenEn tompouchen
![]()
Het is maar 302 kcalEn het past in mijn schema vandaag, zeker na 47 km fietsen en 6 uur werken
Jazekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Na 47km kan het echt wel hoor!Heb je er van genoten?
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Na 47km kan het echt wel hoor!Heb je er van genoten?
ik heb net even zitten plannen voor morgen en dit is wat ik ga eten:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef xliefs. het volgende:
@ brighteyes bedankt voor de informatie! Ik ga er me er meer in verdiepen.
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Op vakantie en echt met mijn voeding bezig ben ik niet. Maar bewegen zoveel dat ik hoop dat het enigszins gelijk blijft
Dat voelt eigenlijk goed mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb net even zitten plannen voor morgen en dit is wat ik ga eten:
[ afbeelding ]
Weinig, maar ook weer niet niks. En zolang je op de niet vast-dagen wel gewoon normale hoeveelheden eet (ze raden 2000kcals aan) val je alsnog wel af en heb je ook alle gezondheidsvoordelen die vasten brengt.
Twee vliegen in 1 klap dus.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 250gr Senoble kwark, 75 gr blauwe bessen, handje granola
T: granny smith
L: 3 boterhammen (iig 2 met gebakken ei)
T: fruit (appel of platte perzik)
D: vegetarische jambalaya (berg groente met bruine rijst erdoor)
T: niks
Mooi lijstje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef Tink89 het volgende:
Lijstje voor vandaag is geen slecht idee, heb nu al de neiging alles te eten wat los en vast zit. Ik ben niet goed in de hele dag thuis zitten...
O: 300 ml lv kwark, notencruesli.
T: 3 volkoren met aardbeien, tl suiker.
L: Goede vraag. WIl eigenlijk iets salade-achtigs, maar gezien het weer is een lekker kopje soep misschien ook wel een goed idee. Hoe dan ook even naar de winkel. Tosti kan ook nog, dan hoef ik niet meer de deur uit..
T: Klein bakje zonnebloempitjes.
D: Zoete aardappelsalade met fritessaus ipv mayonaise en lv yoghurt ipv griekse met een runderhamburger uit de grilpan.
S: Uurtje hobbelen. Ben aan het overwegen twee uur te gaan, zo even de manege bellen.
Ik moet weer even terug in the zone, dus een kritische blik is altijd welkom
Nee, die vast is maar twee keer 1 dag, waarop ik niet helemaal niks eet, dus ik vind dat verder niet nodig. Het enige dat ik slik is B6 en magnesium.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!
Brighteyes vraagje, slik jij iets van vitamine extra? ivm het vasten.
Op kantoordagen eet ik brood én yoghurt en dan als T een stuk fruit. Nu heb ik fruit op brood ipv brood bij m'n ontbijt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Is jouw eerste T bewust zo groot? Misschien is het een optie om die nog te verdelen zodat je minder trek hebt/krijgt. Ik weet niet wat voor jou het beste werkt. Qua hoeveelheden en voedingsstoffen vind ik 'm netjes.
Lompe nijlpaarden in de sportschool zijn ok!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik had net een intake met een personal trainer. Eerst 10 minuutjes loopband.. 0,5 minuut 9km/uur 0,5 minuut 5 km-uur etc.. Ik dacht: Als dit alles is qua niveau..![]()
GAAT ZE ALLEMAAL ENGE DINGEN MET ME DOEN WAARDOOR IK ER ALS EEN LOMP NIJLPAARD UITZIE
Maar goed.. ik ga het gewoon doen
Hoe denk je dat ik er uit zie tijdens Jillianquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik had net een intake met een personal trainer. Eerst 10 minuutjes loopband.. 0,5 minuut 9km/uur 0,5 minuut 5 km-uur etc.. Ik dacht: Als dit alles is qua niveau..![]()
GAAT ZE ALLEMAAL ENGE DINGEN MET ME DOEN WAARDOOR IK ER ALS EEN LOMP NIJLPAARD UITZIE
Maar goed.. ik ga het gewoon doen
Haha ja... Maar dit is een beetje een hipstersportschool met allemaal slanke dennetjes en brede gastjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lompe nijlpaarden in de sportschool zijn ok!![]()
Maar dat ziet niemandquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik er uit zie tijdens Jillian
Gewoon genieten van je kans met een personal trainer! Ben jaloers hoor
Die zijn ook ooit ergens begonnen. Gewoon dikke schijt aan hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja... Maar dit is een beetje een hipstersportschool met allemaal slanke dennetjes en brede gastjes
Die gordijnen snap ik, maar je vriend? Als het goed is, is die alleen maar trots dat je goed bezig bent en daar hoef je je dan toch ook niet voor te schamen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Dat is waarik doe altijd eerst de gordijnen dicht en als mijn vriendje thuis is ga ik het in een andere kamer doen.
Heeft ook niets met schamen te maken hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die gordijnen snap ik, maar je vriend? Als het goed is, is die alleen maar trots dat je goed bezig bent en daar hoef je je dan toch ook niet voor te schamen?
Hoe dan ook: ik ben me bijzonder keurig aan m'n lijstje aan het houden vandaag
Wat voor functie zoek je? En hoe solliciteer je? Met de good old sollicitatiebrief? Of heb je al eens iets origineels of creatiefs geprobeerd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sarabi het volgende:
En weer een afwijzing op een sollicitatie binnen![]()
Volgens mij is het niet echt gezond voor een mens om een half jaar lang afgewezen te worden.
In het nieuwe schooljaar toch maar eens serieus gaan nadenken om voor mezelf te beginnen.
En je achtergrond, beschikbaarheid, ervaring en bevoegdheden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Alles in de zorg, onderwijs en ook gewone bijbaantjes in winkels.
Gewoon een briefkrijg ook wel vaak genoeg gesprekken maar daar blijft het dan bij.
Ja precies komt allemaal ook wel goedquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!
Brighteyes vraagje, slik jij iets van vitamine extra? ivm het vasten.
Lijkt me heerlijk als je daar zo lang over kunt doen. Na de vakantie is echt pas in augustus ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Over een tijdje misschienben er nu even klaar mee.
Kijk na de vakantie wel weer.
Jup! Vochthuishouding, toiletgang etc heeft allemaal invloed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weeg me momenteel elke dag.. omdat ik denk dat ik mezelf zo beter in de hand heb.. Als ik 1 keer in de week weeg, dan heb ik eerder zoiets van: Ach, nog 3 dagen tot weegmoment, dat komt vast wel goed.. maar dat komt het dan niet..
Nu gaat dat dus goed deze weekVandaag hetzelfde als gister terwijl ik netjes heb gegeten en gesport.. Is normaal toch?
Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn..quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Heel normaal lijkt mij
Sowieso ga je niet elke week 3 kilo blijven afvallen.
Stabiel is goed.
ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn..Toch is er sinds maandag al weer 2 kg af..
Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?
Waarom zou het wel vreemd zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het niet
Daarom moet je ook naar de algehele trendlijn van een week kijken en niet per dag iets verwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gesport, veel gefietst weer, 6 uur gewerkt.. Genoeg beweging
Tx! Wat lief!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef appelsap het volgende:
Goed bezig tink!
En even een compliment voor BE. Het gaat goed de laatste dagen hè?
Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloosquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn![]()
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van
maar soms heb ik nog wel eens nachtmerries. Iemand last van los vel?
wat een vraag ook weer.
Hier nu -20kg met nog 10kg te gaan en ik moet zeggen dat het me meevalt. Maar misschien piep ik wel anders als die laatste 10 er ook af zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn![]()
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van
wat een vraag ook weer.
En hoeveel ben je dan nu in totaal kwijt? Mijn buik is niet strak, zal het ook nooit wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloos
Klopt niet helemaal hoor. Ik kan er mee schudden en dan voel je duidelijk huid. Bij mij zit er bij veel plekken nog een laagje vet aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had ergens gelezenen of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.
Geen idee wat ik hiervan geloof
Zo begint het er bij mij ook uit te zien.quote:
Zo rechtopstaand valt het idd wel mee, maar als ze bukt zal het echt los hangen, dat heb ik nu ook al wel een beetje en bij bepaalde bewegingen doet dat zelfs pijn, dat schudden. Dat is voor mij een reden dat ik het ook 'graag' zou willen als ik idd echt ooit stabiel op/rond de 80kg zou zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had ergens gelezenen of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.
Ik volg al een tijdje http://funeralformyfat.tumblr.com/
Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaankan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.
Ik volg haar ook en mwah, ze had het wel behoorlijk hoor:quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik volg al een tijdje http://funeralformyfat.tumblr.com/
Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaankan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.
Ik wil graag 70 kilo afvallen en zit op dit moment op -52. Grote getallen, maar ben ook heel lang/groot (2 m) en kom van 165 kilo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
wat een vraag ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |