ik heb net even zitten plannen voor morgen en dit is wat ik ga eten:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef xliefs. het volgende:
@ brighteyes bedankt voor de informatie! Ik ga er me er meer in verdiepen.
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Op vakantie en echt met mijn voeding bezig ben ik niet. Maar bewegen zoveel dat ik hoop dat het enigszins gelijk blijft
Dat voelt eigenlijk goed mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik heb net even zitten plannen voor morgen en dit is wat ik ga eten:
[ afbeelding ]
Weinig, maar ook weer niet niks. En zolang je op de niet vast-dagen wel gewoon normale hoeveelheden eet (ze raden 2000kcals aan) val je alsnog wel af en heb je ook alle gezondheidsvoordelen die vasten brengt.
Twee vliegen in 1 klap dus.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 250gr Senoble kwark, 75 gr blauwe bessen, handje granola
T: granny smith
L: 3 boterhammen (iig 2 met gebakken ei)
T: fruit (appel of platte perzik)
D: vegetarische jambalaya (berg groente met bruine rijst erdoor)
T: niks
Mooi lijstje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef Tink89 het volgende:
Lijstje voor vandaag is geen slecht idee, heb nu al de neiging alles te eten wat los en vast zit. Ik ben niet goed in de hele dag thuis zitten...
O: 300 ml lv kwark, notencruesli.
T: 3 volkoren met aardbeien, tl suiker.
L: Goede vraag. WIl eigenlijk iets salade-achtigs, maar gezien het weer is een lekker kopje soep misschien ook wel een goed idee. Hoe dan ook even naar de winkel. Tosti kan ook nog, dan hoef ik niet meer de deur uit..
T: Klein bakje zonnebloempitjes.
D: Zoete aardappelsalade met fritessaus ipv mayonaise en lv yoghurt ipv griekse met een runderhamburger uit de grilpan.
S: Uurtje hobbelen. Ben aan het overwegen twee uur te gaan, zo even de manege bellen.
Ik moet weer even terug in the zone, dus een kritische blik is altijd welkom
Nee, die vast is maar twee keer 1 dag, waarop ik niet helemaal niks eet, dus ik vind dat verder niet nodig. Het enige dat ik slik is B6 en magnesium.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!
Brighteyes vraagje, slik jij iets van vitamine extra? ivm het vasten.
Op kantoordagen eet ik brood én yoghurt en dan als T een stuk fruit. Nu heb ik fruit op brood ipv brood bij m'n ontbijt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Mooi lijstje.
Is jouw eerste T bewust zo groot? Misschien is het een optie om die nog te verdelen zodat je minder trek hebt/krijgt. Ik weet niet wat voor jou het beste werkt. Qua hoeveelheden en voedingsstoffen vind ik 'm netjes.
Lompe nijlpaarden in de sportschool zijn ok!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik had net een intake met een personal trainer. Eerst 10 minuutjes loopband.. 0,5 minuut 9km/uur 0,5 minuut 5 km-uur etc.. Ik dacht: Als dit alles is qua niveau..![]()
GAAT ZE ALLEMAAL ENGE DINGEN MET ME DOEN WAARDOOR IK ER ALS EEN LOMP NIJLPAARD UITZIE
Maar goed.. ik ga het gewoon doen
Hoe denk je dat ik er uit zie tijdens Jillianquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik had net een intake met een personal trainer. Eerst 10 minuutjes loopband.. 0,5 minuut 9km/uur 0,5 minuut 5 km-uur etc.. Ik dacht: Als dit alles is qua niveau..![]()
GAAT ZE ALLEMAAL ENGE DINGEN MET ME DOEN WAARDOOR IK ER ALS EEN LOMP NIJLPAARD UITZIE
Maar goed.. ik ga het gewoon doen
Haha ja... Maar dit is een beetje een hipstersportschool met allemaal slanke dennetjes en brede gastjesquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lompe nijlpaarden in de sportschool zijn ok!![]()
Maar dat ziet niemandquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik er uit zie tijdens Jillian
Gewoon genieten van je kans met een personal trainer! Ben jaloers hoor
Die zijn ook ooit ergens begonnen. Gewoon dikke schijt aan hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja... Maar dit is een beetje een hipstersportschool met allemaal slanke dennetjes en brede gastjes
Die gordijnen snap ik, maar je vriend? Als het goed is, is die alleen maar trots dat je goed bezig bent en daar hoef je je dan toch ook niet voor te schamen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Dat is waarik doe altijd eerst de gordijnen dicht en als mijn vriendje thuis is ga ik het in een andere kamer doen.
Heeft ook niets met schamen te maken hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die gordijnen snap ik, maar je vriend? Als het goed is, is die alleen maar trots dat je goed bezig bent en daar hoef je je dan toch ook niet voor te schamen?
Hoe dan ook: ik ben me bijzonder keurig aan m'n lijstje aan het houden vandaag
Wat voor functie zoek je? En hoe solliciteer je? Met de good old sollicitatiebrief? Of heb je al eens iets origineels of creatiefs geprobeerd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sarabi het volgende:
En weer een afwijzing op een sollicitatie binnen![]()
Volgens mij is het niet echt gezond voor een mens om een half jaar lang afgewezen te worden.
In het nieuwe schooljaar toch maar eens serieus gaan nadenken om voor mezelf te beginnen.
En je achtergrond, beschikbaarheid, ervaring en bevoegdheden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Alles in de zorg, onderwijs en ook gewone bijbaantjes in winkels.
Gewoon een briefkrijg ook wel vaak genoeg gesprekken maar daar blijft het dan bij.
Ja precies komt allemaal ook wel goedquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zolang je niet echt helemaal all the way gaat met het eten valt het vast heeeeel erg mee!
Brighteyes vraagje, slik jij iets van vitamine extra? ivm het vasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |