Gewoon twee boterhammen na het zwemmen? En eventueel fruit/rauwkost mee.. Je zou ook nog een wrap kunnen vullen met kipfilet/groente/beetje salsasaus..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmm ik heb morgenochtend eerst verjaardag en daarna ga ik direct door naar het zwembad. Iemand tips voor dingen die goed mee te nemen zijn?
Ga s'avonds al uit eten, dus heb een gevaarlijke eetdag
Na het zwemmen pas? Dat worden hele kleffe boterhammen vanavond.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon twee boterhammen na het zwemmen? En eventueel fruit/rauwkost mee.. Je zou ook nog een wrap kunnen vullen met kipfilet/groente/beetje salsasaus..
Een koelbox of tas misschien een optie?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Na het zwemmen pas? Dat worden hele kleffe boterhammen vanavond.
En kipfilet in de zon vind ik ook heel gevaarlijk.... Thanks voor je suggesties in elk geval.
Het is een appel en kersen geworden.
O Smoothie van magere yoghurt en aardbeien
T verjaardag, vast wel iets te snaaien aan komkommer oid.
L 2 volkoren bh met smeerkaas op de fiets
T kersen en appel (en een ijsje)
D uit eten
Hier heb ik lang last van gehad. Je lies is overbelast en je spieren te zwak. Er zit daar een klein spiertje die het zwaar te verduren heeft. Wat ik van de fysio heb moeten doen is veel laten masseren en oprekken. Door mijn EDS was het even zoeken naar de juiste oefening, maar deze deed een hoop:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb pijn aan/in m'n lies. Niet heel erg maar het sluimert al een week of 2 en ik vermoed dat het door het sporten en vele lopen komt. Soms voelt het alsof ik er een beetje doorheen zak. Iemand hier bekend mee en weet wat ik hieraan kan doen om erger te voorkomen?
Ik wil niet heel veel minderen met sporten maar misschien andere oefeningen. Ik gebruik alle bekende fitnessapparaten, steps, waven, crosstrainer, loopband en fietsen. Zijn er dingen die ik beter even kan laten?
succes met je optreden. ik mag al heel trots zeggen dat ik vanmorgen 59,4 kg woog.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hier vast ook een raar eetlijstje vandaag.
We gaan optreden in belgie dus veel reistijd en eten voor het dansen is niet echt fijn.
Net ontbeten met magere yoghurt en roggebrood met kaas, hopelijk hou ik het vol tot half 4
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
succes met je optreden. ik mag al heel trots zeggen dat ik vanmorgen 59,4 kg woog.
Bedankt, hier heb ik heel veel aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier heb ik lang last van gehad. Je lies is overbelast en je spieren te zwak. Er zit daar een klein spiertje die het zwaar te verduren heeft. Wat ik van de fysio heb moeten doen is veel laten masseren en oprekken. Door mijn EDS was het even zoeken naar de juiste oefening, maar deze deed een hoop:
[ afbeelding ]
Echt een tijdje elke dag masseren en deze oefening doen. Daarna je beenspieren en liesspieren juist weer sterk maken, bijvoorbeeld met deze oefening:
[ afbeelding ]
Succes!
Zou eventueel kunnen. Moet even kijken hoe ik uitkom komende week qua tijd. Deze week toetsweek, volgende week 2 examens.. Moet nog 4 verslagen maken (quote:Op maandag 9 juni 2014 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Is wandelen misschien een idee Patrique?
En bijhouden helpt ook al een heel stuk.
Ik vind het een mooi lijstje. Ja misschien wat veel fruit, maar als dat jouw manier is om niet naar ongezonde dingen te grijpen is dat natuurlijk prima. Wat drink je verder?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Lijstje van vandaag:
Late O: 250 gram kwark, 100 gram aardbeien. Plus in mijn grote kop verse muntthee 20 gram honing.
T: Klein banaantje
L: 4 beschuiten, 2 kipfilet, 2 kalkoenfilet, wat mosterd erop. 2 mandarijnen
T: Tonijnsalade (zelf gemaakt), 2 mandarijnen
D: Pangasiusfilet, sperzieboontjes en penne
T: 250 gram kwark, 100 gram aardbeien
1724 kcal. Iemand nog tips?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Patrique, persoonlijk zou ik alleen maar groente als tussendoortje eten ipv altijd fruit.
Maar dat is zoals ik zei persoonlijk
Minder fruit i.v.m. suikers? En ik drink water en thee. Ik probeer frisdrank en sapjes weer even te vermijden, want dat is wel een van mijn valkuilen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje. Ja misschien wat veel fruit, maar als dat jouw manier is om niet naar ongezonde dingen te grijpen is dat natuurlijk prima. Wat drink je verder?
Minder suiker vooralquote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Minder fruit i.v.m. suikers? En ik drink water en thee. Ik probeer frisdrank en sapjes weer even te vermijden, want dat is wel een van mijn valkuilen.
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat voor groente eet jij tussendoor dan?
Ja ok!quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.
of tomaatjes <3quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.
Vaseline. En deo werkt ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hi! Weekend weg, 2 x uit eten geweest, vnml goede keuzes gemaakt en de sneakpreview op de weegschaal was hoopvol!
Maarreh... Ik heb korte broekjes voor onder een rokje, maar naar het zwembad, en vooral terug met een natte bikini is dat niet praktisch. Weet iemand hier nog hoe dat dijen-smeerseltje heet?
Door het warmere weer kan je vocht vasthouden.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Zó netjes gegeten de hele week, veel gelopen en toch geen onsje lichter dan een week geleden ... ik snap het niet meer hoor.
ach dat wat is een weekquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Zó netjes gegeten de hele week, veel gelopen en toch geen onsje lichter dan een week geleden ... ik snap het niet meer hoor.
Online bestellen even op Google is volgens mij maar 1 site die het verzend :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef LadyOracle het volgende:
Wat doet die creme dan en waar koop je het?
Ik krijg meteen hoop. In de zomer zijn mijn dijen in tien minuten al te pijnlijk om te lopen als ik een rok draag.
Die broekjes zijn op zich heel ok voor het figuurcorrigerende effect, maar vnml op mijn werk in de airco. Buiten met 28 graden is het behoorlijk warm, zo'n extra laagje heb ik dit weekend weer eens gemerkt dus nu toch die creme maar eens proberen, ik hoor er al zo lang zoveel goeds over.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Online bestellen even op Google is volgens mij maar 1 site die het verzend :-)
Ik had dat ook altijd heel snel met die creme eindelijk in jurkjes zonder stomme broekjes.
Ik heb dat corrigerende in mijn jurkjes niet echt nodig omdat ze vanuit mijn middel wijd lopen. Dus buik zie je dan niet. Maar ik vond het zo vervelendquote:Op maandag 9 juni 2014 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die broekjes zijn op zich heel ok voor het figuurcorrigerende effect, maar vnml op mijn werk in de airco. Buiten met 28 graden is het behoorlijk warm, zo'n extra laagje heb ik dit weekend weer eens gemerkt dus nu toch die creme maar eens proberen, ik hoor er al zo lang zoveel goeds over.
Netjes hoor!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Pfffff... warrrrrmmm
Ik dacht... ik ga even kijken hoever ik kom met hardlopen. 7 keer 2 minuten rennen-1 minuut lopen gedaan.
Intotaal 4010 meter, in 30:20 minuten, 472 kcal verbrand(over die laatste twijfel ik een beetje of dat wel echt is)..
Het viel me niks tegen!
Ik heb al best vaak gehoord dat men er maagpijn of buikpijn van kreeg. Soms ook diarree. Dat komt niet alleen voor bij het eten van grote hoeveelheden (wat wel bekend is) maar toch ook regelmatig bij kleine hoeveelheden. Waarschijnlijk een soort overgevoeligheid?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier meer mensen die gojibessen eten en daar last van krijgen (maag)?
Ik denk het ook. maand geleden kampte ik met een darminfectie dus ik dacht eerst dat het aan de bessen lag, maar zelfs na een week teren op crackers en lichtverteerbare dingen bleek ik nog buikkrampen te hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:35 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak gehoord dat men er maagpijn of buikpijn van kreeg. Soms ook diarree. Dat komt niet alleen voor bij het eten van grote hoeveelheden (wat wel bekend is) maar toch ook regelmatig bij kleine hoeveelheden. Waarschijnlijk een soort overgevoeligheid?
Dat linkje heb ik idd ook eens gelezen ja. Maar zo vreemd dat ik het een tijd lang zonder problemen heb gebruikt en ineens last er van heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand had hier ooit een linkje neergeplempt dat ze allergeen zijn, en gelijk aan... nou ja, dat weet ik dus niet meer, maar het zou best kunnen.
Oh wacht... pollenallergie: http://mens-en-gezondheid(...)en-bijwerkingen.html
Dus of dat dan op je darmen kan slaan...
Maar goed, als jij er overgevoelig voor lijkt te zijn zou ik ze laten staan.
Zo werken al mijn allergieën, ik krijg pas last als ik een bepaalde grens overschreden heb en daarna kan ik het ook gewoon echt niet meer eten zonder last te krijgen. Vooral irritant, want voordat je dan de schuldige gevonden hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat linkje heb ik idd ook eens gelezen ja. Maar zo vreemd dat ik het een tijd lang zonder problemen heb gebruikt en ineens last er van heb.
Ik laat ze in ieder geval staan. Er is vast iemand die ik er blij mee kan maken
Ik weeg 124 kg, 190 langquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:26 schreef appelsap het volgende:
[..]
Netjes hoor!
472 is denk ik wel wat optimistisch, maar ik weet niet hoe zwaar je bent?
Ik reken het meestal op runinfo uit, die is wat strenger.
Dan zal het ongeveer wel kloppen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weeg 124 kg, 190 langMaar ik zal runinfo eens proberen
bf% verlagenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:02 schreef happinessfordogs het volgende:
Hoe gaan jullie om met vet rondom de buik? Het lijkt erop dat ik veel overbodige vetcellen rondom de buikstreek heb die niet weg willen gaan. Helemaal plat wil het namelijk niet worden wat ik best vervelend vind.
Heb ik al geprobeerd en ergens bij de 13-14% blijft het steken. Vanaf dat punt wordt het extreem lastig om nog vet voor mij te verliezen. Aderen op armen en schouders steken uit maar rondom de buik blijf ik een zacht laagje houden.quote:
Abs trainen zodat het vet minder opvalt? Dat buikje lijkt mij genetisch dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd en ergens bij de 13-14% blijft het steken. Vanaf dat punt wordt het extreem lastig om nog vet voor mij te verliezen. Aderen op armen en schouders steken uit maar rondom de buik blijf ik een zacht laagje houden.
Abs trainen werkt wel maar het effect is tijdelijk, tenzij ik 2-3x per week crunches wil gaan doen. Of het genetisch is, weet ik niet. Ik denk zelf dat ik op het verkeerde moment in mijn leven dik was, namelijk toen ik in de groei zat en mijn vetcellen toen alle reden hadden om zich massaal te vermenigvuldigen. Daar nu vanaf komen lijkt haast wel onmogelijk tenzij ik zwaar geschut inzet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Abs trainen zodat het vet minder opvalt? Dat buikje lijkt mij genetisch dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |