Minder suiker vooralquote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Minder fruit i.v.m. suikers? En ik drink water en thee. Ik probeer frisdrank en sapjes weer even te vermijden, want dat is wel een van mijn valkuilen.
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat voor groente eet jij tussendoor dan?
Ja ok!quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.
of tomaatjes <3quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Paprika, komkommer en worteltjes zijn wel favoriet.
Vaseline. En deo werkt ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hi! Weekend weg, 2 x uit eten geweest, vnml goede keuzes gemaakt en de sneakpreview op de weegschaal was hoopvol!
Maarreh... Ik heb korte broekjes voor onder een rokje, maar naar het zwembad, en vooral terug met een natte bikini is dat niet praktisch. Weet iemand hier nog hoe dat dijen-smeerseltje heet?
Door het warmere weer kan je vocht vasthouden.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Zó netjes gegeten de hele week, veel gelopen en toch geen onsje lichter dan een week geleden ... ik snap het niet meer hoor.
ach dat wat is een weekquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Zó netjes gegeten de hele week, veel gelopen en toch geen onsje lichter dan een week geleden ... ik snap het niet meer hoor.
Online bestellen even op Google is volgens mij maar 1 site die het verzend :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef LadyOracle het volgende:
Wat doet die creme dan en waar koop je het?
Ik krijg meteen hoop. In de zomer zijn mijn dijen in tien minuten al te pijnlijk om te lopen als ik een rok draag.
Die broekjes zijn op zich heel ok voor het figuurcorrigerende effect, maar vnml op mijn werk in de airco. Buiten met 28 graden is het behoorlijk warm, zo'n extra laagje heb ik dit weekend weer eens gemerkt dus nu toch die creme maar eens proberen, ik hoor er al zo lang zoveel goeds over.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Online bestellen even op Google is volgens mij maar 1 site die het verzend :-)
Ik had dat ook altijd heel snel met die creme eindelijk in jurkjes zonder stomme broekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |