Gewoon twee boterhammen na het zwemmen? En eventueel fruit/rauwkost mee.. Je zou ook nog een wrap kunnen vullen met kipfilet/groente/beetje salsasaus..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmm ik heb morgenochtend eerst verjaardag en daarna ga ik direct door naar het zwembad. Iemand tips voor dingen die goed mee te nemen zijn?
Ga s'avonds al uit eten, dus heb een gevaarlijke eetdag
Na het zwemmen pas? Dat worden hele kleffe boterhammen vanavond.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Gewoon twee boterhammen na het zwemmen? En eventueel fruit/rauwkost mee.. Je zou ook nog een wrap kunnen vullen met kipfilet/groente/beetje salsasaus..
Een koelbox of tas misschien een optie?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Na het zwemmen pas? Dat worden hele kleffe boterhammen vanavond.
En kipfilet in de zon vind ik ook heel gevaarlijk.... Thanks voor je suggesties in elk geval.
Het is een appel en kersen geworden.
O Smoothie van magere yoghurt en aardbeien
T verjaardag, vast wel iets te snaaien aan komkommer oid.
L 2 volkoren bh met smeerkaas op de fiets
T kersen en appel (en een ijsje)
D uit eten
Hier heb ik lang last van gehad. Je lies is overbelast en je spieren te zwak. Er zit daar een klein spiertje die het zwaar te verduren heeft. Wat ik van de fysio heb moeten doen is veel laten masseren en oprekken. Door mijn EDS was het even zoeken naar de juiste oefening, maar deze deed een hoop:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb pijn aan/in m'n lies. Niet heel erg maar het sluimert al een week of 2 en ik vermoed dat het door het sporten en vele lopen komt. Soms voelt het alsof ik er een beetje doorheen zak. Iemand hier bekend mee en weet wat ik hieraan kan doen om erger te voorkomen?
Ik wil niet heel veel minderen met sporten maar misschien andere oefeningen. Ik gebruik alle bekende fitnessapparaten, steps, waven, crosstrainer, loopband en fietsen. Zijn er dingen die ik beter even kan laten?
succes met je optreden. ik mag al heel trots zeggen dat ik vanmorgen 59,4 kg woog.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hier vast ook een raar eetlijstje vandaag.
We gaan optreden in belgie dus veel reistijd en eten voor het dansen is niet echt fijn.
Net ontbeten met magere yoghurt en roggebrood met kaas, hopelijk hou ik het vol tot half 4
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
succes met je optreden. ik mag al heel trots zeggen dat ik vanmorgen 59,4 kg woog.
Bedankt, hier heb ik heel veel aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier heb ik lang last van gehad. Je lies is overbelast en je spieren te zwak. Er zit daar een klein spiertje die het zwaar te verduren heeft. Wat ik van de fysio heb moeten doen is veel laten masseren en oprekken. Door mijn EDS was het even zoeken naar de juiste oefening, maar deze deed een hoop:
[ afbeelding ]
Echt een tijdje elke dag masseren en deze oefening doen. Daarna je beenspieren en liesspieren juist weer sterk maken, bijvoorbeeld met deze oefening:
[ afbeelding ]
Succes!
Zou eventueel kunnen. Moet even kijken hoe ik uitkom komende week qua tijd. Deze week toetsweek, volgende week 2 examens.. Moet nog 4 verslagen maken (quote:Op maandag 9 juni 2014 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Is wandelen misschien een idee Patrique?
En bijhouden helpt ook al een heel stuk.
Ik vind het een mooi lijstje. Ja misschien wat veel fruit, maar als dat jouw manier is om niet naar ongezonde dingen te grijpen is dat natuurlijk prima. Wat drink je verder?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Lijstje van vandaag:
Late O: 250 gram kwark, 100 gram aardbeien. Plus in mijn grote kop verse muntthee 20 gram honing.
T: Klein banaantje
L: 4 beschuiten, 2 kipfilet, 2 kalkoenfilet, wat mosterd erop. 2 mandarijnen
T: Tonijnsalade (zelf gemaakt), 2 mandarijnen
D: Pangasiusfilet, sperzieboontjes en penne
T: 250 gram kwark, 100 gram aardbeien
1724 kcal. Iemand nog tips?
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Patrique, persoonlijk zou ik alleen maar groente als tussendoortje eten ipv altijd fruit.
Maar dat is zoals ik zei persoonlijk
Minder fruit i.v.m. suikers? En ik drink water en thee. Ik probeer frisdrank en sapjes weer even te vermijden, want dat is wel een van mijn valkuilen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje. Ja misschien wat veel fruit, maar als dat jouw manier is om niet naar ongezonde dingen te grijpen is dat natuurlijk prima. Wat drink je verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |