abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140804672
Ik heb pijn aan/in m'n lies. Niet heel erg maar het sluimert al een week of 2 en ik vermoed dat het door het sporten en vele lopen komt. Soms voelt het alsof ik er een beetje doorheen zak. Iemand hier bekend mee en weet wat ik hieraan kan doen om erger te voorkomen?
Ik wil niet heel veel minderen met sporten maar misschien andere oefeningen. Ik gebruik alle bekende fitnessapparaten, steps, waven, crosstrainer, loopband en fietsen. Zijn er dingen die ik beter even kan laten?

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 07-06-2014 13:45:57 ]
pi_140806776
Komt mij niet bekend voor.
Is er niemand op de sportschool die er iets over kan zeggen?
pi_140807092
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb pijn aan/in m'n lies. Niet heel erg maar het sluimert al een week of 2 en ik vermoed dat het door het sporten en vele lopen komt. Soms voelt het alsof ik er een beetje doorheen zak. Iemand hier bekend mee en weet wat ik hieraan kan doen om erger te voorkomen?
Ik wil niet heel veel minderen met sporten maar misschien andere oefeningen. Ik gebruik alle bekende fitnessapparaten, steps, waven, crosstrainer, loopband en fietsen. Zijn er dingen die ik beter even kan laten?
Ik heb er zelf ook een tijdje mee gelopen en ben nu wel gevoeliger voor blessure in mijn lies. Hier staat duidelijke informatie: http://www.liesblessure.nl/info.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140809385
ok, gróót nadeel van de fitbit: ik word me er akelig van bewust dat ik niets zit te doen achter mijn pc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140809430
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:51 schreef Isabeau het volgende:
ok, gróót nadeel van de fitbit: ik word me er akelig van bewust dat ik niets zit te doen achter mijn pc.
Geen boodschappen te doen nog? :P Da's ook alweer een hoop stappen.
pi_140809767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Geen boodschappen te doen nog? :P Da's ook alweer een hoop stappen.
Bij mijn zijn dat inclusief lopen naar 2 winkels maar 800. :'(
pi_140809842
Ohja. Ik had het vorig jaar over dat ik niet bruin werd en altijd verbrand. En dat ik dus dit jaar onder de zonnebank wou proberen bruin te worden. Haha. Ha. Ha.

Niet dus. Ik had een strippenkaart gekocht dus kon gelijk 22 keer (5 minuten). De eerste paar keer opbouwen met 5 minuten en daarna maar 10 minuten gedaan. Om te testen heb ik mijn ondergoed (ja, geen BH natuurlijk) aangehouden of ik al randjes kreeg. Nou. Nee dus. Alleen maar sproeten op m'n gezicht. :P

Dus. 40 euro weg gegooid en nu zitten m'n benen in de zelfbruiner. :D Die had ik gister gekocht en even getest op m'n buik (die ziet dit jaar toch nog geen zonlicht dus boeiend als het lelijk word) of de kleur goed was. En dat was dus wel zo. Dus ik word eindelijk bruin. :D

Maar. Nu moet ik nog dus altijd insmeren maar dat maakt me niet meer uit. :P

Lekker offtopic maar oke.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patoshik op 07-06-2014 17:15:18 ]
pi_140810006
Herkenbaar, ik krijg ook alleen maar sproeten.
Verder gebruik ik nu een lotion met een kleine hoeveelheid zelfbruiner, kan mezelf niet bruin noemen maar iets minder lichtgevend :) ik vind het wel best
pi_140810222
Hmm ik heb morgenochtend eerst verjaardag en daarna ga ik direct door naar het zwembad. Iemand tips voor dingen die goed mee te nemen zijn?
Ga s'avonds al uit eten, dus heb een gevaarlijke eetdag :P
pi_140810609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:15 schreef Sarabi het volgende:
Herkenbaar, ik krijg ook alleen maar sproeten.
Verder gebruik ik nu een lotion met een kleine hoeveelheid zelfbruiner, kan mezelf niet bruin noemen maar iets minder lichtgevend :) ik vind het wel best
Ik heb zoiets ooit gebruikt en werd wat vlekkerig, maar dat is al héél lang geleden.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:40:50 #211
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140810703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef Patoshik het volgende:
Ohja. Ik had het vorig jaar over dat ik niet bruin werd en altijd verbrand. En dat ik dus dit jaar onder de zonnebank wou proberen bruin te worden. Haha. Ha. Ha.

Niet dus. Ik had een strippenkaart gekocht dus kon gelijk 22 keer (5 minuten). De eerste paar keer opbouwen met 5 minuten en daarna maar 10 minuten gedaan. Om te testen heb ik mijn ondergoed (ja, geen BH natuurlijk) aangehouden of ik al randjes kreeg. Nou. Nee dus. Alleen maar sproeten op m'n gezicht. :P

Dus. 40 euro weg gegooid en nu zitten m'n benen in de zelfbruiner. :D Die had ik gister gekocht en even getest op m'n buik (die ziet dit jaar toch nog geen zonlicht dus boeiend als het lelijk word) of de kleur goed was. En dat was dus wel zo. Dus ik word eindelijk bruin. :D

Maar. Nu moet ik nog dus altijd insmeren maar dat maakt me niet meer uit. :P

Lekker offtopic maar oke.
Oh typisch. Ik heb voor ik naar Turkije ging ook 4x gezonnebankt, 3x12 en 1x16 minuten en ik zag heel duidelijk verschil. Ben ook niet verbrand op vakantie, ondanks de brandende zon daar. Was 5 minuten dan toch te kort? Oh, ik had trouwens wel een bronzer gebruikt, misschien heeft het daar mee te maken?

Oh en mijn auto is nu écht stuk. Goffer. Dat wordt naar de autoboulevard maandag.
Prrrrr
pi_140810832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zoiets ooit gebruikt en werd wat vlekkerig, maar dat is al héél lang geleden.
Daarom deze bodylotion, dat is niet echt een zelfbruiner maar heeft naar een paar weken elke dag een paar keer smeren pas lichtjes effect.
Met een zelfbruiner werd ik een gevlekte wortel
pi_140810859
Ik heb ooit van iemand anders een flesje 'zonnebrandcrème' in mijn handen geduwd gekregen en dat heb ik zonder te lezen rijkelijk aangebracht. Dat was dus ook van dat zelfbruiner spul. Vlekkerig bruine handpalmen ftw :')
pi_140810909
Voor je zelfbruiner gebruikt heel goed scrubben maakt ook al veel verschil. Ik wordt best snel bruin. Ooit eens een week thuis geweest met spit in mijn rug. Had buiten gezeten en was bruin geworden. Toen dachten ze dat ik op vakantie was geweest.. ik kon nog niet zelfstandig uit bed komen dus vakantie zat er zeker niet in.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:50:34 #215
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_140810968
Ik heb voor de grap afgelopen weekend ook zelfbruiner op mijn benen gesmeerd.
Domste actie ooit natuurlijk :') nu loop ik op twee wortels.

:D En verder heb ik al een tijdje niet meer gepost hier, wel gelezen natuurlijk :P
Het gaat erg goed! ik weeg nu precies 64.0kg yay!

Ook sinds het hele afvalgebeuren een eerste spiegelfoto gemaakt en ik ben volgens mij nog lang niet tevreden :+
pi_140811159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Oh typisch. Ik heb voor ik naar Turkije ging ook 4x gezonnebankt, 3x12 en 1x16 minuten en ik zag heel duidelijk verschil. Ben ook niet verbrand op vakantie, ondanks de brandende zon daar. Was 5 minuten dan toch te kort? Oh, ik had trouwens wel een bronzer gebruikt, misschien heeft het daar mee te maken?

Oh en mijn auto is nu écht stuk. Goffer. Dat wordt naar de autoboulevard maandag.
Dat zou ook nog kunnen maar ik denk dat ik gewoon haast geen pigment in m'n huid heb, helaas... Ik ben echt nog nooit bruin geweest.

En dat is kut van je auto.. Vervelend altijd als dingen kapot gaan.
pi_140811177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daarom deze bodylotion, dat is niet echt een zelfbruiner maar heeft naar een paar weken elke dag een paar keer smeren pas lichtjes effect.
Met een zelfbruiner werd ik een gevlekte wortel
Die van dove? Want die heb ik ook gehaald alleen nog niet getest.
pi_140811595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Die van dove? Want die heb ik ook gehaald alleen nog niet getest.
Ja :Y
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:08:29 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140812647
Als je zo wit bent mogen ze je eigenlijk niet toelaten bij een zonnecentrum. Volgens mij zijn daar afspraken over. Huidtype 1 is niet geschikt voor zonnebank, bruin word je er niet van en het risico op verbranden/huid beschadiging is groot.

Helaas melden veel zonnecentra nog steeds ten onrechte dat je geen huidkanker kunt krijgen van zonnebank gebruik :N
Kwak
pi_140812756
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
Als je zo wit bent mogen ze je eigenlijk niet toelaten bij een zonnecentrum. Volgens mij zijn daar afspraken over. Huidtype 1 is niet geschikt voor zonnebank, bruin word je er niet van en het risico op verbranden/huid beschadiging is groot.

Helaas melden veel zonnecentra nog steeds ten onrechte dat je geen huidkanker kunt krijgen van zonnebank gebruik :N
Nee klopt, eigelijk mag het niet. Maar, ze zeggen altijd dat als je bruiner bent (dus in de lente al begint met onder de zonnebank gaan) dat je dan in de zomer minder snel verbrand dus het was het proberen waard. Ik smeerde me altijd wel braaf in hoor als ik onder de zonnebank ging. :)
pi_140812864
En niets mis met een mooie witte huid O+ toen ik donker haar had was het een beetje het sneeuwwitje effect.
Nu met rood haar past het ook wel.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:28:54 #222
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_140813058
en toch maakt een tint opties slanker :P maar dat zal wel aan mij liggen
pi_140813073
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef SacreCoeur het volgende:
en toch maakt een tint opties slanker :P maar dat zal wel aan mij liggen
Ach met een bmi van net onder de 30 maakt dat niet zo veel uit :D
Dik ben ik toch wel.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:41:24 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140813303
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:14 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Nee klopt, eigelijk mag het niet. Maar, ze zeggen altijd dat als je bruiner bent (dus in de lente al begint met onder de zonnebank gaan) dat je dan in de zomer minder snel verbrand dus het was het proberen waard. Ik smeerde me altijd wel braaf in hoor als ik onder de zonnebank ging. :)
Bruin worden is in principe al en afweer mechanisme van je huid. En bij type 1 heeft het echt geen zin :P
Kwak
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:14:56 #225
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140814147
Ik smokkelde een beetje bij het invullen van de lijst; ik ben eigenlijk ook type 1.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')