abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2014 @ 07:54:15 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141277634
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Over een tijdje misschien :) ben er nu even klaar mee.
Kijk na de vakantie wel weer.
Lijkt me heerlijk als je daar zo lang over kunt doen. Na de vakantie is echt pas in augustus ofzo... :) Geniet ervan!

Ik was vanochtend van de hardnekkige 3,5 kilo boven m'n atl er eindelijk 1,1 kwijt. 74,4 dus, nog 2,4 te gaan tot ik weer tevreden ben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_141277712
Ik weeg me momenteel elke dag.. omdat ik denk dat ik mezelf zo beter in de hand heb.. Als ik 1 keer in de week weeg, dan heb ik eerder zoiets van: Ach, nog 3 dagen tot weegmoment, dat komt vast wel goed.. maar dat komt het dan niet..

Nu gaat dat dus goed deze week :) Vandaag hetzelfde als gister terwijl ik netjes heb gegeten en gesport.. Is normaal toch?
pi_141278163
Heel normaal lijkt mij :Y
Sowieso ga je niet elke week 3 kilo blijven afvallen.
Stabiel is goed.
  donderdag 19 juni 2014 @ 08:53:29 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141278197
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weeg me momenteel elke dag.. omdat ik denk dat ik mezelf zo beter in de hand heb.. Als ik 1 keer in de week weeg, dan heb ik eerder zoiets van: Ach, nog 3 dagen tot weegmoment, dat komt vast wel goed.. maar dat komt het dan niet..

Nu gaat dat dus goed deze week :) Vandaag hetzelfde als gister terwijl ik netjes heb gegeten en gesport.. Is normaal toch?
Jup! Vochthuishouding, toiletgang etc heeft allemaal invloed.
Dagelijks wegen is een prima indicator. Wil je weten wat je echt weegt kan je een gemiddelde nemen van 7 dagen.

Hier mooi laag begonnen aan weer een dag 'vasten'. Vanmiddag kwark met bessen en vanavond een curry en dan zit ik op 500kcals.
pi_141279468
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Heel normaal lijkt mij :Y
Sowieso ga je niet elke week 3 kilo blijven afvallen.
Stabiel is goed.
Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn.. :P Toch is er sinds maandag al weer 2 kg af..
pi_141280037
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn.. :P Toch is er sinds maandag al weer 2 kg af..
ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?
pi_141280143
Goed bezig tink!

En even een compliment voor BE. Het gaat goed de laatste dagen hè?
pi_141280262
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?
Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het niet :)
pi_141280313
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:54 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het niet :)
Waarom zou het wel vreemd zijn?
pi_141280987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom zou het wel vreemd zijn?
Gesport, veel gefietst weer, 6 uur gewerkt.. Genoeg beweging :P
pi_141281065
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Gesport, veel gefietst weer, 6 uur gewerkt.. Genoeg beweging :P
Daarom moet je ook naar de algehele trendlijn van een week kijken en niet per dag iets verwachten.

En ik moet zelfs naar een trendlijn van een maand kijken :( terwijl ik soms 4 uur op een dag sport, en sowieso elke dag 1 uur.
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:53:55 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141283115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef appelsap het volgende:
Goed bezig tink!

En even een compliment voor BE. Het gaat goed de laatste dagen hè?
Tx! Wat lief! *; En ja, het gaat goed, en het voelt goed. Ik kan ineens heel bewust de keuze maken niet te snoepen bijvoorbeeld. :Y
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:50:25 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141290973
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn :)
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit :D ! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van :') maar soms heb ik nog wel eens nachtmerries. Iemand last van los vel? :+ wat een vraag ook weer.
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:52:22 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141291045
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn :)
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit :D ! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van :') maar soms heb ik nog wel eens nachtmerries. Iemand last van los vel? :+ wat een vraag ook weer.
Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloos -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:56:05 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_141291195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier nu -20kg met nog 10kg te gaan en ik moet zeggen dat het me meevalt. Maar misschien piep ik wel anders als die laatste 10 er ook af zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:56:43 #291
298315 SacreCoeur
pi_141291229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloos -O-
En hoeveel ben je dan nu in totaal kwijt? Mijn buik is niet strak, zal het ook nooit worden :D maar ik heb nog geen idee of ik vel zal hebben of niet. Ook echt geen idee wanneer je pas kan zien wanneer je dat heb, op het einde? of halverwege?
  donderdag 19 juni 2014 @ 16:57:58 #292
298315 SacreCoeur
pi_141291279
Ik heb op youtube gezocht naar loose skin ;( ;(
Maar je ziet wel hele verschillende resultaten.
pi_141291322
Loshangend vel *check* ;(
Mijn borsten zijn het ergst. Dat is echt drama. Gelukkig heb ik vrij grote borsten waardoor het minder opvalt, maar ik kan zo een hele grote lap huid pakken daar.
Daarna zijn de binnenkant van mijn benen het ergst en vervolgens de binnenkant van mijn armen bij oksel (maar daar zit ook nog best wat vet). Verder ook mijn buik, maar die vind ik nog vrij strak.
Ik weeg nu 68kg en zit momenteel op -39kg en ik weet niet precies waar ik wil eindigen. In ieder geval onder de 65 maar mogelijk onder de 60 (gezond gewicht!).
57kg vind ik wel een mooie want dan zit ik op -50, maar dat zie ik mezelf nog niet bereiken. :P
Ik heb periodes waarin ik heel gemotiveerd ben en periodes waarin ik niet gemotiveerd ben maar waarin het me wel prima lukt om op gewicht te blijven, dus ik zie wel waar in eindig.

Toevoeging: Ik doe er dramatisch over, maar ik vind het loshangende vel best wel meevallen. :)
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:01:30 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141291427
Mijn borsten lijken het vooralsnog goed te blijven doen, maar dat was nooit heel veel en is ook nooit heel veel geworden op 2 dagen stuwing na de bevalling na. :D

En ik was altijd wel wat zwaar, maar dat zat vnml op mijn benen, zelfs tot aan 90kg toe. Daarna de lap omhoog met zwangerschappen etc. toen is het op mijn buik gaan zitten (ook los van de baby's erin) en dat komt nooit meer goed geloof ik. -O- Eigen schuld, dikke bult.
Oh, en mijn kipfiletjes gaan ook nooit meer goedkomen. :N

Ik zit op dit moment op -25 tov mijn zwaarste gewicht. Maar heb al op -34 gezeten. Twee keer al zelfs. :@ :') (In 2010 de eerste keer, toen bleef ik steken op -32, toen omhoog gegaan naar -20, weer eraf gekregen naar -34 in 2012).
En ik wil... het aller, aller, allerliefst eigenlijk naar -47 ofzo, maar vooralsnog ga ik heel gelukkig zijn als ik de -34 weer haal, het liefst dan door naar ergens tussen de -37 en de -40 en dat zo zien te houden.
Dat lijkt me lastig zat, gezien het verleden. ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:02:37 #295
298315 SacreCoeur
pi_141291466
Ik had ergens gelezen :') en of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.

Geen idee wat ik hiervan geloof :P

Ik volg al een tijdje http://funeralformyfat.tumblr.com/
Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaan :D kan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.

[ Bericht 42% gewijzigd door SacreCoeur op 19-06-2014 17:08:21 ]
pi_141291679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had ergens gelezen :') en of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.

Klopt niet helemaal hoor. Ik kan er mee schudden en dan voel je duidelijk huid. Bij mij zit er bij veel plekken nog een laagje vet aan.
Enkel vel zonder vet eraan is inderdaad een soort losse schortje, maar dat schudden getuigt al van los/overschot aan vel.
Op sommige plekken kan ik dus wel zo het vel pakken en dan heb je écht een overschot. Dat kan ook nog gedeeltelijk 'krimpen' binnen het eerste jaar na afvallen.
pi_141291707
Hier wat flubberig vel onder m'n armen en aan de bovenkant van de binnenkant benen.

M'n buik gaat geloof ik wel meevallen. Hij slinkt aardig in zonder te gaan hangen o.i.d. alleen de striae daar is niet zo mooi om te zien.

Nu wil ik sowieso nog 10+ kilo kwijtraken dus ik ben er ook nog niet. Maar tot nu toe ben ik wel tevreden alleen heb ik er gewoon spijt van dat ik mezelf zo dik heb laten worden want dan was ik nog wel strak en streeploos.

Ik denk ook wel dat ik m'n leeftijd nog mee heb en dat daarom m'n vel ook nog wat soepeler is en wat meer terugveert. Tenminste, dat zeggen ze altijd..
pi_141292035
quote:
Zo begint het er bij mij ook uit te zien.
Als je nu foto's van haar ziet dan snap ik wel dat zij dat wilde. Zij is overal mega strak.
Ik vind haar trouwens geloof ik iets te dun... of lijkt dat maar zo omdat het contrast zo groot is? :@
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:39:57 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141292866
quote:

Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaan :D kan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.

Zo rechtopstaand valt het idd wel mee, maar als ze bukt zal het echt los hangen, dat heb ik nu ook al wel een beetje en bij bepaalde bewegingen doet dat zelfs pijn, dat schudden. Dat is voor mij een reden dat ik het ook 'graag' zou willen als ik idd echt ooit stabiel op/rond de 80kg zou zitten.
Althans, tenzij het nog heel erg krimpt voordien. :+
pi_141293229
quote:

Ik volg haar ook en mwah, ze had het wel behoorlijk hoor:

Als je dan voorover hangt is het nog wat erger. Oh wacht dat is dus ook in het filmpje te zien. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')