Lijkt me heerlijk als je daar zo lang over kunt doen. Na de vakantie is echt pas in augustus ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Over een tijdje misschienben er nu even klaar mee.
Kijk na de vakantie wel weer.
Jup! Vochthuishouding, toiletgang etc heeft allemaal invloed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weeg me momenteel elke dag.. omdat ik denk dat ik mezelf zo beter in de hand heb.. Als ik 1 keer in de week weeg, dan heb ik eerder zoiets van: Ach, nog 3 dagen tot weegmoment, dat komt vast wel goed.. maar dat komt het dan niet..
Nu gaat dat dus goed deze weekVandaag hetzelfde als gister terwijl ik netjes heb gegeten en gesport.. Is normaal toch?
Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn..quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Heel normaal lijkt mij
Sowieso ga je niet elke week 3 kilo blijven afvallen.
Stabiel is goed.
ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Dat zou ook niet goed en gezond zijn..Toch is er sinds maandag al weer 2 kg af..
Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ow nou dan is het toch helemaal niet vreemd als het een dagje stilstaat?
Waarom zou het wel vreemd zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet niet of dat niet vreemd is.. maar erg is het niet
Daarom moet je ook naar de algehele trendlijn van een week kijken en niet per dag iets verwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gesport, veel gefietst weer, 6 uur gewerkt.. Genoeg beweging
Tx! Wat lief!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef appelsap het volgende:
Goed bezig tink!
En even een compliment voor BE. Het gaat goed de laatste dagen hè?
Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloosquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn![]()
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van
maar soms heb ik nog wel eens nachtmerries. Iemand last van los vel?
wat een vraag ook weer.
Hier nu -20kg met nog 10kg te gaan en ik moet zeggen dat het me meevalt. Maar misschien piep ik wel anders als die laatste 10 er ook af zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel kg de meeste nou in totaal willen afvallen of al afgevallen zijn![]()
Ik zal in totaal rond de 30kg afgevallen zijn als ik op mijn blijvend gewicht zit! en ik was altijd zo bang voor overschot aan vel maar daar heb ik gelukkig nog niet echt veel last van
maar soms heb ik nog wel eens nachtmerries. Iemand last van los vel?
wat een vraag ook weer.
En hoeveel ben je dan nu in totaal kwijt? Mijn buik is niet strak, zal het ook nooit wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, armen, binnenkant bovenbenen, borsten, buik, billen... Alles is minder strak, maar borsten en armen zijn redelijk hopeloos
Klopt niet helemaal hoor. Ik kan er mee schudden en dan voel je duidelijk huid. Bij mij zit er bij veel plekken nog een laagje vet aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had ergens gelezenen of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.
Geen idee wat ik hiervan geloof
Zo begint het er bij mij ook uit te zien.quote:
Zo rechtopstaand valt het idd wel mee, maar als ze bukt zal het echt los hangen, dat heb ik nu ook al wel een beetje en bij bepaalde bewegingen doet dat zelfs pijn, dat schudden. Dat is voor mij een reden dat ik het ook 'graag' zou willen als ik idd echt ooit stabiel op/rond de 80kg zou zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had ergens gelezenen of het waar is geen idee.. dat zolang je in je buik kan drukken het nog allemaal vet is. Vel zou je moeten kunnen pakken als een los jurk of shirtje oid zonder dat het pijn doet. Zolang je kan drukken in je vel (dus in je vet) zit je nog niet tegen je ribben en zou het nog moeten slinken.
Ik volg al een tijdje http://funeralformyfat.tumblr.com/
Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaankan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.
Ik volg haar ook en mwah, ze had het wel behoorlijk hoor:quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik volg al een tijdje http://funeralformyfat.tumblr.com/
Zij heeft uiteindelijk een tummy tuck gedaankan aan mij liggen maar ik vond dat helemaal niet nodig bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |