abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140923292
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_140923586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon elke dag voor het slapen gaan je crunches doen.
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
pi_140923661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Zo gezond mogelijk eten en sporten dan.
Verder zie ik niet het probleem met elke dag even crunches moeten doen.
pi_140925840
quote:

[..]

Zou makkelijk zijn kon je kiezen waar je je vet zou verliezen
pi_140927226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Abs trainen werkt wel maar het effect is tijdelijk, tenzij ik 2-3x per week crunches wil gaan doen. Of het genetisch is, weet ik niet. Ik denk zelf dat ik op het verkeerde moment in mijn leven dik was, namelijk toen ik in de groei zat en mijn vetcellen toen alle reden hadden om zich massaal te vermenigvuldigen. Daar nu vanaf komen lijkt haast wel onmogelijk tenzij ik zwaar geschut inzet.
Dan maar zwaar geschut inzetten toch? :Y)
pi_140927566
Leuk hoor dat afvallen en meer sporten.
Zie ik net nieuwe foto's van mezelf in buikdanskostuum, zie ik er dikker uit dan paar weken geleden -O-
Stug volhouden maar.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:31 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_140928310
Ik zou ook eens een keer moeten sporten :')
Elke keer goede voornemens en elke keer weer te lui om iets uit te voeren.
Genoeg tijd, pure luiheid kwestie en geen discipline hebben. ;(
bah :+

toch blijf ik wel goed afvallen als ik op mn voeding let :P stug blijven volhouden dat dat die 80% is en die 20% komt ooit wel ofzo
pi_140928350
quote:

[..]

Suiker zorgt voor buikvet.

Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben :') (in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)

Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel. }:|
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.

Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten :?

/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140930140
En weer erg laat op de dag toch nog tijd gemaakt voor Jillian :D /trots
Dag 16, volgens mij ben ik echt nog nooit zo ver gekomen zonder een dag pauze
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:21:20 #10
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140930235
Sarabi je bent een held!
Prrrrr
pi_140930466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Sarabi je bent een held!
[ afbeelding ]
Smakeloos :'(

De foto natuurlijk, niet Sarabi <3
Je raekt an de dinge geweun.
pi_140930476
Als ik er zou uit zou gaan zien dan deed ik het 2x per dag :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:28:41 #13
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140930648
Nou zeg, ik bedoelde het lief!
Prrrrr
pi_140931352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Suiker zorgt voor buikvet.

Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben :') (in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)

Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel. }:|
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.

Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten :?

/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
Ik volg nu het systeem van John Berardi en die schrijft KH alleen voor als je ze nodig hebt. Na een inspanning mag je veel KH eten en als je inactief bent mogen KH alleen maar uit groenten komen. Deze methode werkt heel effectief maar forceert mij wel om 4x per dag warm te eten.
pi_140931513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou zeg, ik bedoelde het lief!
Zo nam ik het ook op :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:45:27 #16
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140931658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo nam ik het ook op :)
Gelukkig :)
Prrrrr
pi_140931871

[ Bericht 50% gewijzigd door V1z0R op 11-06-2014 23:23:01 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:52:58 #18
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140932194
Kh uit groenten kunnen ook best uit koude maaltijden komen. Pompoen met kip en kaas, spruiten met spek, salade, spinazie is ook koud lekker, rode kool met appel ...
Prrrrr
pi_140937180
Boooh even klagen, zit vandaag een aantal kcal boven mijn max en ook niet gesport, want druk druk druk ;(
pi_140937841
Een aantal of echt heel veel?

Net nog even wezen hardlopen was lekker.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140939022
Lijstje:
O: plak ontbijtkoek appel-kaneel
T: appel, banaan
L: Milanobroodje met hummus, rauwkostsalade met avocado en wat olie, bakje rood fruit
T: droog Milanobroodje
T: Oberlander met hummus, drie cherrytomaatjes
D: couscous met groenteballetjes
S: BodyPump

Tevreden mee, eerlijkgezegd. Niet gesnoept, niet te veel gegeten, wel gesport (en natuurlijk naar werk en sportschool gefietst en zo). Sporten ging wel echt zwaar door de hitte en omdat ik het heel druk heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_140944275
Waarom zo'n O (gevolgd door nog meer suiker de rest van de ochtend)?
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:08:00 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140944387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
Dat idee had ik ook ja...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140944435
O: Griekse yoghurt met aardbeien
T: als ik honger krijg een krentenbol
L: 2bh 1 smeerkaas, 1 runderrookvlees
T: banaan of krentenbol afhankelijk van T ochtend
D: gekookte aardappelen, broccoli, filetlapje
T: toetje

Zoiets gaat het worden denk ik.
pi_140944639
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook ja...
Great minds ;)

Na 16 dagen Jillian heb ik nu eindelijk de tijd genomen om mezelf op te meten.
Eens kijken of de komende 2 weken er nog iets verandert, wel jammer dat mij niet eerder heb opgemeten.

Verder ook Beck weer eens uit de kast gehaald, ben benieuwd of ik daar tegenwoordig nog iets aan heb.
pi_140944804
quote:
Ik schat het rond de 1500 na een grove telling, eerder te weinig dan te veel voor een sportdag.

En ik doe geen lowcarb of zo, ik maak me niet druk om fruit. Zou niet weten waarom. Probeer alleen toevoegde suikers te mijden. (Maar als ik zin heb in een plak ontbijtkoek, dan neem ik er een. Dat is mijn 'snoep').
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_140944836
Ik denk (weet natuurlijk niet of dat hier ook van toepassing is :)) dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ontbijtkoek gezond is, zo wordt het vaak wel gebracht. Of dat het een gezond tussendoortje is, terwijl het gewoon koek is. Ik kon het niet laten even op te zoeken (ook om mezelf te herinneren dat spul niet in huis te halen :9 :+ ), deze ontbijtkoek bevat 43.6g per 100gr suiker en 80kcal per portie, een willekeurig koekje dat mensen wel snel als ongezond zullen bestempelen, Verkade Chocodromen Gigantjes Karamel bevatten 40.1g suiker per 100g en 92kcal. Zulke dingen blijven me verbazen he!
pi_140944838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:47 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik schat het rond de 1500 na een grove telling, eerder te weinig dan te veel voor een sportdag.

En ik doe geen lowcarb of zo, ik maak me niet druk om fruit. Zou niet weten waarom. Probeer alleen toevoegde suikers te mijden. (Maar als ik zin heb in een plak ontbijtkoek, dan neem ik er een. Dat is mijn 'snoep').
Okay, maar waarom ontbijt je dan met jouw snoep?
Ik doe ook geen lowcarb en Tink volgens mij ook niet, dus dit is ook 'opvallend' voor een gewoon lijstje.
En de broodjes zijn zonder beleg al 500kcal bij elkaar
pi_140944853
BMI is 25 ipv 26.8 *O*

komt nu vooral door het ziek-zijn.
Werewolf
pi_140944855
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:47 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als jij het dan bij 1 plak kan houden, petje af, dat lukt mij dus nog niet :{
pi_140944856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Holyme het volgende:
Ik denk (weet natuurlijk niet of dat hier ook van toepassing is :)) dat sommige mensen in de veronderstelling zijn dat ontbijtkoek gezond is, zo wordt het vaak wel gebracht. Of dat het een gezond tussendoortje is, terwijl het gewoon koek is. Ik kon het niet laten even op te zoeken (ook om mezelf te herinneren dat spul niet in huis te halen :9 :+ ), deze ontbijtkoek bevat 43.6g per 100gr suiker en 80kcal per portie, een willekeurig koekje dat mensen wel snel als ongezond zullen bestempelen, Verkade Chocodromen Gigantjes Karamel bevatten 40.1g suiker per 100g en 92kcal. Zulke dingen blijven me verbazen he!
Dat maar ook oke snoepen doen we allemaal dus dan kan best ontbijtkoek voor een keertje.
Maar als ontbijt vind ik het net zo'n grote onzin als bijvoorbeeld een mars.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:56:00 #32
298315 SacreCoeur
pi_140944941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Holyme het volgende:
Klopt, ik heb heel lang gedacht dat ontbijtkoek onwijs gezond was. Totdat ik zelf eens goed ging lezen.

Is er trouwens nog een nadeel aan laag zitten met je calorieën?
En dan niet gelijk omdat weinig eten. Gewoon veel producten waar vrij weinig in zit.
pi_140944979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Klopt, ik heb heel lang gedacht dat ontbijtkoek onwijs gezond was. Totdat ik zelf eens goed ging lezen.

Is er trouwens nog een nadeel aan laag zitten met je calorieën?
En dan niet gelijk omdat weinig eten. Gewoon veel producten waar vrij weinig in zit.
Ligt er volgens mij ook aan hoe laag.
Spaarstand lijkt volgens steeds meer onderzoek een fabeltje te zijn.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:02:13 #34
298315 SacreCoeur
pi_140945030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ligt er volgens mij ook aan hoe laag.
Spaarstand lijkt volgens steeds meer onderzoek een fabeltje te zijn.
Nou ik zou er geen moeite mee hebben om rond de 1100 te zitten iedere dag.
pi_140945045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Okay, maar waarom ontbijt je dan met jouw snoep?
Ik doe ook geen lowcarb en Tink volgens mij ook niet, dus dit is ook 'opvallend' voor een gewoon lijstje.
En de broodjes zijn zonder beleg al 500kcal bij elkaar
Nee hoor, 348 kcal.

Net even ingevoerd, ging aan mezelf twijfelen, maar kwam zonder rauwkost (geen zin om dat allemaal in te voeren) op 1450 kcal uit. Veel te weinig dus voor een sportdag.

En ook niet te veel suiker volgens MFP. ;)

Sommige mensen eten graag 's avonds iets lekkers, ik heb daar in de ochtend meer zin in en na het avondeten heb ik nergens meer trek in. Altijd zo geweest. Ik neem bv nooit een toetje, want geen behoefte aan.
pi_140945058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou ik zou er geen moeite mee hebben om rond de 1100 te zitten iedere dag.
Persoonlijk zou ik dat wel te weinig vinden voor iedere dag.
Ik zit 2 a 3 dagen in de week denk ik rond de 1100kcal, maar de andere dagen compenseer ik dat wel weer.
pi_140945116
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee hoor, 348 kcal.

Net even ingevoerd, ging aan mezelf twijfelen, maar kwam zonder rauwkost (geen zin om dat allemaal in te voeren) op 1450 kcal uit. Veel te weinig dus voor een sportdag.

En ook niet te veel suiker volgens MFP. ;)

Sommige mensen eten graag 's avonds iets lekkers, ik heb daar in de ochtend meer zin in en na het avondeten heb ik nergens meer trek in. Altijd zo geweest. Ik neem bv nooit een toetje, want geen behoefte aan.
Oke dan zal je wel kleinere milanobroodjes dan gemiddeld eten.
En hoeveel gr suiker is het? Bij mij slaat MFP rood uit met zo'n lijstje (qua suiker).
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:10:08 #38
298315 SacreCoeur
pi_140945150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik dat wel te weinig vinden voor iedere dag.
Ik zit 2 a 3 dagen in de week denk ik rond de 1100kcal, maar de andere dagen compenseer ik dat wel weer.
Maar jij sport er ook nog wel bij :P ik dus niet.
Enige inspanning die ik verricht nu is fietsen naar de supermarkt :+

Ik denk dat ik veel moeite zou hebben boven 1100 te komen, ik heb met 1100 soms al moeite.
Maar ik ontbijt met crackers en heel mager beleg, eet veel rauwe groente, snoep niet. En kies s avonds altijd tussen aardappel/rijst + groentes of vlees & groentes. En ik drink alleen maar water, prik is vies :7
pi_140945169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Maar jij sport er ook nog wel bij :P ik dus niet.
Enige inspanning die ik verricht nu is fietsen naar de supermarkt :+

Ik denk dat ik veel moeite zou hebben boven 1100 te komen, ik heb met 1100 soms al moeite.
Maar ik ontbijt met crackers en heel mager beleg, eet veel rauwe groente, snoep niet. En kies s avonds altijd tussen aardappel/rijst + groentes of vlees & groentes. En ik drink alleen maar water, prik is vies :7
Dan ben je actiever in het 'normale' leven dan ik ;)
Volle zuivel en ander beleg misschien een optie?
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:29 #40
298315 SacreCoeur
pi_140945226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ben je actiever in het 'normale' leven dan ik ;)
Volle zuivel en ander beleg misschien een optie?
Zuivelproducten vind ik niet heel denderend en ik heb geen idee qua beleg, tips? :D
Ik ben gek op dingen als kalkoen, kipfilet en filet american. Sandwich spread ook wel.
Boter lust ik ook niet :+ /zeikerd. Maar ik smeer het er nu af en toe wel op.
pi_140945268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zuivelproducten vind ik niet heel denderend en ik heb geen idee qua beleg, tips? :D
Ik ben gek op dingen als kalkoen, kipfilet en filet american. Sandwich spread ook wel.
Smeerkaas, runderrookvlees, rosbief, gekookt eitje
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:21:12 #42
298315 SacreCoeur
pi_140945330
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Smeerkaas, runderrookvlees, rosbief, gekookt eitje
rosbief O+ lang niet gegeten, vanmiddag maar eens halen.
pi_140945448
quote:

[..]

Tja wat vind je lekker :D
Ik eet afwisselend kaas, smeerworst, smeerkaas, grillworst.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:27:32 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140945456
Pff, wat is ongesteld zijn toch kut :(
Had maandag echt helemaal nergens zin in, hoofdpijn, buikpijn, bleh. Dus qua eten was het helemaal een ramp :')

Lijstje van gisteren:
O: optimel yoghurt met een appel
L: 3 volkoren bth + kapje; 2 kaas/sla/komkommer/beetje mosterd en bth+kapje pindakaas met nootjes + komkommer; beker melk
T: banaan
D: salade van sla/komkommer/tomaat/mais/ei/champignons/gekookte kip en beetje cocktailsaus
T: optimel yoghurt met wat hageslag

Lijstje voor vandaag:
O: optimel yoghurt met een appel
T: kiwi gold
L: 3 volkoren bth; 2 snijworst, 1 pindakaas met nootjes + komkommer; beker melk
T: banaan
D: pasta met tomaten/groenten/gehaktsaus
pi_140948707
Ola!

Hier ook nog even, heb mijn kast opgeruimd :D

V&A / [TK] Dames kleding maat 42/44
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_140949576
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Hier ook nog even, heb mijn kast opgeruimd :D

V&A / [TK] Dames kleding maat 42/44
Oooooh, dat eerste jurkje is zo leuk! Helaas voor mij ook te groot.
pi_140950520
quote:

[..]

Hummus, avocado, notenpasta, muhammara, Healthy Planet spreads (obv zonnebloempitten, soort sandwichspread maar echt heel lekker en in allerlei smaken, bij Ekoplaza te koop). Of een banaan op brood, ook lekker af en toe.
pi_140951776
quote:
Ze komt op een nette manier aan haar macro's, eiwitten konden misschien iets hoger maar lijkt me verder weinig mis met het lijstje..

IIFYM ^O^
pi_140952099
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ze komt op een nette manier aan haar macro's, eiwitten konden misschien iets hoger maar lijkt me verder weinig mis met het lijstje..

IIFYM ^O^
Eiwitten zijn inderdaad lastig als vegan. Ik probeer op 15% uit te komen, maar dat kost moeite. Vet ook zoiets, maar dat haal ik altijd wel makkelijk.
pi_140952264
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

IIFYM ^O^
En zo heeft iedereen een mening :Y
Je moet doen wat voor jou werkt, maar als je lijstjes plaatst kan je meningen verwachten.
pi_140952486
Grr.. mijn haar begint uit te vallen op de plek waar ik bestraald wordt. Zo'n moment waarop je je helemaal wil volvreten met alleen zoete en vette dingen..

MAAR IK DOE HET NIET :(
pi_140952512
quote:
13s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. mijn haar begint uit te vallen op de plek waar ik bestraald wordt. Zo'n moment waarop je je helemaal wil volvreten met alleen zoete en vette dingen..

Wat ontzettend k*t
Een lekker smoothie voor jezelf maken of laten maken?
pi_140952545
quote:

:*

Niet te streng voor jezelf zijn hoor! Je mag jezelf wel even verwennen met wat lekkers (met mate dan)..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_140952631
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Eiwitten zijn inderdaad lastig als vegan. Ik probeer op 15% uit te komen, maar dat kost moeite. Vet ook zoiets, maar dat haal ik altijd wel makkelijk.
Met advocado moet vetten geen probleem zijn ;).. Zitten in die vleesvervangers niet veel eiwitten?

@Sarabi Klopt, mijn mening geef ik ook alleen maar ;)
pi_140952683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En zo heeft iedereen een mening :Y
Je moet doen wat voor jou werkt, maar als je lijstjes plaatst kan je meningen verwachten.
Natuurlijk. Meningen zijn prima. Maar als je gaat roepen dat iemand te veel eet terwijl het om 1500 kcal gaat, vind ik dat in ieder geval onprettig en ondoordacht. Ik heb me ooit een eetstoornis laten aanpraten, ik zit niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat te weinig te veel is.

En dat over die broodjes, dat ze 500 kcal zijn is geen mening, dat is een ongefundeerde bewering. En als je verbeterd wordt ligt het opeens aan dat ik wel iets afwijkends gekocht zal hebben terwijl het gewoon standaard broodjes zijn die iedere supermarkt heeft.

Je kan ook gewoon toegeven dat je het misschien verkeerd hebt berekend of ingeschat.

Dat van de ontbijtkoek, dat was inderdaad een mindere keuze. Daarom vandaag weer havermout gedaan, ook al had ik dat geen trek in. Daarom plaats ik die lijstjes ook, om mezelf ermee te confronteren en op het juiste pad te houden (ook al vind ik commentaar niet leuk, toch hebben mensen soms wel gelijk).
pi_140952689
quote:

Balen mijn moeder had dat ook. Niet gek staan kijken als je ineens krullen terug krijgt ofzo. Niet schrikken dat trekt weer bij :)
pi_140952752
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Natuurlijk. Meningen zijn prima. Maar als je gaat roepen dat iemand te veel eet terwijl het om 1500 kcal gaat, vind ik dat in ieder geval onprettig en ondoordacht. Ik heb me ooit een eetstoornis laten aanpraten, ik zit niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat te weinig te veel is.

En dat over die broodjes, dat ze 500 kcal zijn is geen mening, dat is een ongefundeerde bewering. En als je verbeterd wordt ligt het opeens aan dat ik wel iets afwijkends gekocht zal hebben terwijl het gewoon standaard broodjes zijn die iedere supermarkt heeft.

Je kan ook gewoon toegeven dat je het misschien verkeerd hebt berekend of ingeschat.

Dat van de ontbijtkoek, dat was inderdaad een mindere keuze. Daarom vandaag weer havermout gedaan, ook al had ik dat geen trek in. Daarom plaats ik die lijstjes ook, om mezelf ermee te confronteren en op het juiste pad te houden (ook al vind ik commentaar niet leuk, toch hebben mensen soms wel gelijk).
Het spijt me van je broodjes en die 1500kcal in totaal geloof ik je ook niet, sorry(maar daar zal ik dan voortaan niet meer op reageren).
En een eetstoornis aan laten praten? Dan moet je inderdaad uitkijken in dit soort topics.

Super van je havermout ^O^
pi_140952796
En dames/heren iedereen doet het op zijn/haar manier. Zolang het op een verantwoordelijke manier werkt zie ik geen probleem ^O^
pi_140952928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat ontzettend k*t
Een lekker smoothie voor jezelf maken of laten maken?
Ik heb een lekkere bak met yoghurt en fruit gemaakt inderdaad! Geen zin om het in de blender te doen.. haha :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

:*

Niet te streng voor jezelf zijn hoor! Je mag jezelf wel even verwennen met wat lekkers (met mate dan)..
Jawel.... neem straks wel een waterijsje. haha :')
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Balen mijn moeder had dat ook. Niet gek staan kijken als je ineens krullen terug krijgt ofzo. Niet schrikken dat trekt weer bij :)
Haha.. Ja, zulke verhalen had ik gehoord inderdaad. Ach.. de tondeuse er maar even overheen halen morgen ofzo :P
pi_140952975
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:38 schreef Timmos het volgende:

[..]

Met advocado moet vetten geen probleem zijn ;).. Zitten in die vleesvervangers niet veel eiwitten?

@Sarabi Klopt, mijn mening geef ik ook alleen maar ;)
Kan ook niet iedere dag avocado eten ;)
Die vegaballetjes eet ik normaal niet, want niet vegan, maar mijn huisgenoot had er geen erg in gehad. Je moet behoorlijk wat peulvruchten, tofu, etc eten om genoeg eiwitten binnen te krijgen. Of noten, maar die zijn natuurlijk niet denderend voor de lijn... Verder ben ik gewoon een groentejunkie. ;)
pi_140953140
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik heb een lekkere bak met yoghurt en fruit gemaakt inderdaad! Geen zin om het in de blender te doen.. haha :P

[..]

Jawel.... neem straks wel een waterijsje. haha :')

[..]

Haha.. Ja, zulke verhalen had ik gehoord inderdaad. Ach.. de tondeuse er maar even overheen halen morgen ofzo :P
Ja dat werkt wel het beste. Goed insmeren met zonnebrand :)
pi_140953855
Gezwicht voor gefrituurde kibbeling. ;( De rest van de dag maar goed opletten dan.
pi_140954037
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat werkt wel het beste. Goed insmeren met zonnebrand :)
Ik moet buiten een pet op van de dokter.

Een pet.
:')
pi_140954409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het spijt me van je broodjes en die 1500kcal in totaal geloof ik je ook niet, sorry(maar daar zal ik dan voortaan niet meer op reageren).
En een eetstoornis aan laten praten? Dan moet je inderdaad uitkijken in dit soort topics.

Super van je havermout ^O^
Ik kom tot aan het D op ongeveer 1100 kcal, dus 1500 kan geloof ik prima kloppen als haar D niet uit een hele grote portie bestaat. En al zou het 1700 zijn.. met sport erbij lijkt me dat prima. :)

quote:

Lijkt me een moeilijk moment. ;(

Is er geen alternatief die jou wel aanstaat om jouw hoofd toch tegen de zon te beschermen?
pi_140954615
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Een pet.
Ja was mijn moeder ook niet happy mee idd. Wel iedere keer als ik een leuke pet voor haar zag meegenomen. Ze moet dat nu nog steeds. Bij mijn moeder zit de tumor er jog steeds omdat ze die niet weg kunnen halen. En als ze zonder pet in de zo'n loopt gaat het haar niet lekker.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:54:10 #66
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140954924
Da's k*t Patrique. Sterkte ermee.

Voor mijn verjaardag een kadootje van de weegschaal: officieel onder de ernstig-overgewicht-grens :-)
Prrrrr
pi_140955087
Dat is een mooi cadeautje mrspoeZ om jezelf te geven *O*
pi_140955113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik kom tot aan het D op ongeveer 1100 kcal, dus 1500 kan geloof ik prima kloppen als haar D niet uit een hele grote portie bestaat. En al zou het 1700 zijn.. met sport erbij lijkt me dat prima. :)

[..]

Lijkt me een moeilijk moment. ;(

Is er geen alternatief die jou wel aanstaat om jouw hoofd toch tegen de zon te beschermen?
Nouja, wist dat het er aan zat te komen natuurlijk, maar het is toch wel even confronterend. En ik zou niet weten wat. Niet te veel naar buiten, haha :P
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja was mijn moeder ook niet happy mee idd. Wel iedere keer als ik een leuke pet voor haar zag meegenomen. Ze moet dat nu nog steeds. Bij mijn moeder zit de tumor er jog steeds omdat ze die niet weg kunnen halen. En als ze zonder pet in de zo'n loopt gaat het haar niet lekker.
Hmm.. vervelend. Als het goed is merk ik er straks niks meer van. Fingers crossed :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Da's k*t Patrique. Sterkte ermee.

Voor mijn verjaardag een kadootje van de weegschaal: officieel onder de ernstig-overgewicht-grens :-)
Komt goed. En *O* voor jou!
pi_140955409
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. vervelend. Als het goed is merk ik er straks niks meer van. Fingers crossed :Y
Ik zal voor je duimen :)
pi_140955683
ik ben op dieet en wil afvallen maar niet op de manier zoals het nu gaat.

SPOILER
Werewolf
pi_140955936
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef appelsap het volgende:

[..]

Oooooh, dat eerste jurkje is zo leuk! Helaas voor mij ook te groot.
Ja, ik vind 'm ook nog steeds erg leuk. Baal er zo van dat ik er niet meer in pas :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_140956475
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen :)
Me too
pi_140956609
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Nouja, wist dat het er aan zat te komen natuurlijk, maar het is toch wel even confronterend. En ik zou niet weten wat. Niet te veel naar buiten, haha :P

[..]

[..]

Komt goed. En *O* voor jou!
Zo'n hoedje die zijn helemaal hip :)
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:52:56 #74
298315 SacreCoeur
pi_140956713
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Hummus, avocado, notenpasta, muhammara, Healthy Planet spreads (obv zonnebloempitten, soort sandwichspread maar echt heel lekker en in allerlei smaken, bij Ekoplaza te koop). Of een banaan op brood, ook lekker af en toe.
Avocado eet ik inderdaad wel is bij mn kipfilet.
Ik merk wel dat ik echt een zeikerd ben :D hummus heb ik onwijs vaak geprobeerd en lust het ook niet. Net als zoet op brood :+ en ik ben allergisch voor chocola ;(
Is notenpasta met choco? pasta klinkt in mijn oren gelijk als chocolade iets :P
Pindakaas lust ik wel. En dat healty planet ga ik eens naar kijken, wij krijgen een hele grote Ekoplaza in de buurt *O*
pi_140957478
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Een pet.
Er zijn best leuke petten. :Y

Maar ontzettend naar verder, en heel goed dat je het bij yoghurt en waterijsjes weet te houden.

(Mij lukt het vandaag niet, en met mij is niet eens wat aan de hand of zo...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')