Als je naar de naam kijkt lijkt het ook alsof je in 30 dagen shredded bent maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken het niet, bedoelde dat 2 van de 3 dingen die jij opnoemde andere spiergroepen gebruiken.
Waarbij 3 van de 3 dingen die ik opnoemde precies dezelfde spiergroepen gebruiken.
Overigens denk ik niet dat Kickboxen van Jillian op de Shred lijkt, want dat heeft toch weinig met kickboxen te maken? Maar dat is als ik op de naam af ga.
Tja wat is Shredded.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je naar de naam kijkt lijkt het ook alsof je in 30 dagen shredded bent maar dat gaat ook niet gebeuren
Ik vind zulk soort opmerking altijd een beetje naar..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Nou zo eng zou ik er sowieso niet uit willen zien
Als je stopt dan 'zakt' het resultaat ook snel weer weg, maar dat is met alles.
Niet fijn om te horen maar dat mag iedereen van mij denken/zeggen hoor (en wordt volgens mij ook genoeg op Fok! gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort opmerking altijd een beetje naar..
Dat zou hetzelfde zijn als iemand zou zeggen "Nou, zo 'raar/eng/vies/lelijk/whatever' dik zou ik er ook niet uit willen zien". Ook niet fijn om te horen lijkt mij.
Je hebt ook minder ''eng'' shredded hoor ;-)..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Be kan het vast heel goed uitleggen maar het is ook niet helemaal vasten, je mag volgens mij wel een lichte maaltijd.
Vasten lijkt mij ook niet de way to go, kan zijn dat het voor sommigen werkt.. Je zou op niet trainingsdagen oid wel kunnen kiezen om lowcarb te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Ik lees hier wel eens wat over vasten, en op wat voor dag doen jullie dit dan? Persoonlijk lijkt het me niet fijn als je zware inspanning moet verrichten die dag, of als je, je steeds moet concentreren?
Ik heb zelf mijn eettijden aangepast, dus geen hele dagen vasten. Zo eet ik na mijn avondeten niets meer tot een bepaalde tijd (de volgende dag) in de middag. Gematigd vasten dus. In deze periodes drink ik heel veel en ik merk niets van concentratie problemen oid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Ik lees hier wel eens wat over vasten, en op wat voor dag doen jullie dit dan? Persoonlijk lijkt het me niet fijn als je zware inspanning moet verrichten die dag, of als je, je steeds moet concentreren?
Ik ben sinds afgelopen vrijdag weer begonnen met de 5:2 methode. Dat wil zeggen 2 dagen vasten per week, maar niet aaneengesloten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef xliefs. het volgende:
Nee, de vorige keer dat ik het deed (4-5 weken toen) vastte ik op maandag en vrijdag en ik liep dan op dinsdag, donderdag en in het weekend hard. Niet op de vastendag, maar probeerde dan wel de dag erna om nog een beetje profijt te hebben van het feit dat je lichaam leeg is op een ontbijt na. Geen idee of dat verder nog iets deed hoor, maar dat leek me handig.quote:
Begrijp ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Puur gevoelsmatig omdat ik het wel heftig vind om een half uur te gaan hardlopen met niks of vrijwel niks in je lijf. Maar mss dat ik het wel ga proberen als ik het meer gewend ben ofzo.
Na 47km kan het echt wel hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom ik thuis, heeft lief bloemen meegenomenEn tompouchen
![]()
Het is maar 302 kcalEn het past in mijn schema vandaag, zeker na 47 km fietsen en 6 uur werken
Geen dankquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom ik thuis, heeft lief bloemen meegenomenEn tompouchen
![]()
Het is maar 302 kcalEn het past in mijn schema vandaag, zeker na 47 km fietsen en 6 uur werken
Jazekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Na 47km kan het echt wel hoor!Heb je er van genoten?
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Na 47km kan het echt wel hoor!Heb je er van genoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |