abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140125671

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 19-05-2014 19:25:55 ]
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:28:12 #2
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140125799
Alle lopers die gisteren zijn gaan lopen met die hitte: thumbs up w/
Ik ben net bij 21C gaan lopen pffff. Wel lekker mijn nieuwe stay cool-shirt kunnen uitproberen.
Bleef er helaas niet cool bij.
Dat kan nog leuk worden zaterdag bijde Trappistenloop, dan wordt het geloof ik 29C :o
En nog steeds geen startbewijs binnen :(
pi_140125815
Ik heb vannacht half slaperig toen ik niet kon slapen alle posts even doorgelezen van gisteren, en wat is er weer goed gelopen door iedereen _O_ ondanks de warmte en allerhande hordes die genomen moesten worden!

En een speciale _O_ voor Yuki! :*
Ja doei.
pi_140125824
Ik heb net een muffin op, als een verlate beloning voor mijn loopje :P Kon gisteren nergens iets vinden waar ik zin in had :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140125863
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij wedstrijden moet je dit dus juist wel doen. Je maakt (over het algemeen) een veel grotere inspanning dan normaal als je gaat hardlopen. Kost superveel kracht en energie. Gewoon een fikse bak friet eten. Met mayo. Als dat meer calorieën is dan wat je die dag eraf hebt gelopen, boeit dat niet. Afvallen doe je door trainingen, niet door wedstrijden.
Goed om te weten :) klinkt ook logisch. Ekiden wordt pas mijn 3e wedstrijd, meestal train ik dus :) Hotel ik soms ook een pittige training doe waardoor ik honger blijf hebben..

Vanmorgen trouwens bij Fysio geweest. Het was twijfelen of het nu wel of geen zweepslag is. Ik beeb zelf overtuigd van niet omdat het langzaam op kwam zetten tijdens wandelen. De fysio is er wel van overtuigd dat het een zweepslag was geworden als ik een lange training had gedaan woensdag. Dus: pfiew.
Mijn kuit is even goed betast en al vrij snel wist hij de vinger op de zere plek te leggen :(
De stagiair vroeg: "hoe voel je dat nou?" waarop de fysio uitleg begon te geven in woord. Waarop ik zei: voel zelf anders even, dat spreekt meer dan de verbeelding ;) Dus nu weet de stagiair ook hoe een spierscheurtje voelt, goede daad check!

Belangrijkste is dat ik 5 juli hendig weer op de been ben. Ik mag deze week nog niet hardlopen. Maandag moet ik terugkomen en dan gaan we even wat oefeningen doen maar nog steeds niet hardlopen... In de tussentijd mag ik wel fietsen zolang het maar geen piekbelasting is. Dus gaat goed komen ^O^
  maandag 19 mei 2014 @ 12:40:26 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140126131
Ik mag zaterdag een HM lopen met 22 graden 8-) word geen PR kan ik je alvast vertellen 8-)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_140126150
Wij mogen zondag in Italië een rondje hobbelen O+

Kunnen kiezen tussen 6km, 12 en iets van 28 ofzo. Ik ga wel voor de 6 8-)
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:47:10 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_140126320
Kwam gister tijdens het rennen een mede-loper tegen die liep te strompelen van de pijn; zag er uit als een flinke zweepslag inclusief de grote bloeduitstorting. Heb haar gezegd heel rustig aan te doen en dat ik bij de volgende suppoost zou vragen om te bellen om op te halen. Helaas was de volgende suppoost best ver; maar wel gezegd dat ie moest bellen dat er iemand opgehaald moest worden.
Renners voor mij en achter mij liepen gewoon door.. :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_140126366
Beste Jero_nimo,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km prestatieloop van de Zomeravondcup.

Dus zou ik er even in mogen MoBlo? ;)

1
2
[b]21 mei 2014 - [url=http://www.zomeravondcup.nl/]Zomeravondcup 3 (Utrecht)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 10k
pi_140126379
Nee.
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:51:51 #11
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140126454
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij mogen zondag in Italië een rondje hobbelen O+

Kunnen kiezen tussen 6km, 12 en iets van 28 ofzo. Ik ga wel voor de 6 8-)
hoe is het met de blaren?
pi_140126478
quote:
18s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nee.
als je toch niemand gaat toevoegen, mag ik er dan ook niet in?

1
2
[b]19 oktober 2014 - [url=http://devilstrail.nl/dak-drunense-duinen]Devils Trail Dak Drunense Duinen - Drunen[/url][/b]
[*] Guard 22 km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140126479
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

hoe is het met de blaren?
Goed! Herstellen best snel. Alleen die op m'n grote teen is nog wat aan het stribbelen, maar werk thuis vandaag en loop lekker op blote voeten rond, dus kan het lekker goed herstellen!
Ja doei.
pi_140126490
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Guard het volgende:
19 oktober 2014 - Devils Trail Dak Drunense Duinen - Drunen
• Guard 22 km
Ook niet :(
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:53:47 #15
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140126521
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed! Herstellen best snel. Alleen die op m'n grote teen is nog wat aan het stribbelen, maar werk thuis vandaag en loop lekker op blote voeten rond, dus kan het lekker goed herstellen!
o dat gaat snel, dan zijn ze zondag wel weg?
pi_140126558
quote:
18s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nee.
Kut. Nou ja, dan maar een extra rustdag.
pi_140126562
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

o dat gaat snel, dan zijn ze zondag wel weg?
ervaring leert van 'wrsch wel', maar als niet, dan ga ik niet rennen :+
Ja doei.
pi_140126576
Weet iemand een goede hardloopkalender voor Belgie? Misschien ga ik in juli een weekje naar de Ardennen met vrienden, dus dan zou het leuk zijn om daar een loopje te doen.
Maar er is nauwelijks informatie te vinden over wedstrijden. Zeker niet omdat ik niet weet wat hardlopen in het Frans is.

(De locatie is wel in de buurt van het parcours van de Trail des Fantomes. Maar dat gaat 'm niet worden.)
pi_140126592
hardloopkalender.be? :')
Ja doei.
pi_140126673
@semtex
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat? Heb al een banaan, appel en twee energyrepen op :
En ontbeten met pap & go...
Heel veel eten!!
normaal 3 x eten en 3 tussendoortjes maar tegenwoordig zijn de tussendoortjes ook hele maaltijden...(wel gezonde eten overigens) word er niet dikker of zwaarder van dus zal het nodig hebben, jij vast ook
en van te weinig eten krijg ik juist nog meer honger waardoor ik uiteindelijk weer meer ongezonde dingen ga snacken dus gewoon eten
pi_140126817
Wat een weekend! Veel goede prestaties, leuke verslagen en foto's voorbij zien komen.

Ik ben net terug van mijn LDL, wat een heerlijk weer. Heb wel zoveel mogelijk in de schaduw gelopen en net wat langzamer dan anders maar dat kan ook komen omdat de zandpaden steeds meer veranderen in los zand, maar het ging lekker.

http://www.endomondo.com/workouts/342226527/10903000

Iemand ervaring met de Tuin van Brabantloop...
pi_140126976
Ben ook vandaag maar stuk gaan lopen, zag dat het de komende dagen nog warmer wordt. Man wat kreeg ik een respect voor de wedstrijdlopers van afgelopen weekend. Was echt warm om te lopen en al snel besloten om maar niet al te lang rondje te doen. Moet toch ook maar eens kijken voor iets om water mee te nemen tijdens het lopen, met deze temperaturen en als ik nog wat verder wil lopen wel verstandig.

http://www.endomondo.com/workouts/342237426/5539573
  maandag 19 mei 2014 @ 13:12:19 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140127044
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef Fa-tum het volgende:
Ik ben net bij 21C gaan lopen pffff. Wel lekker mijn nieuwe stay cool-shirt kunnen uitproberen.
Dat kan nog leuk worden zaterdag bijde Trappistenloop, dan wordt het geloof ik 29C :o
29? Srsly?
Sure... dat is de laatste les van mijn 10k training... Oef. :o
pi_140127085
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

29? Srsly?
Sure... dat is de laatste les van mijn 10k training... Oef. :o
Jij kan gewoon vroeg in de ochtend gaan toch? Dat is het voordeel van geen wedstrijd lopen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140127129
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Beste Jero_nimo,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km prestatieloop van de Zomeravondcup.

Dus zou ik er even in mogen MoBlo? ;)
[ code verwijderd ]

Komt dan eindelijk die 35'er? Of had je al onder de 36 min gelopen?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:15:47 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140127131
O darn, mijn schoenen zijn omgeruild. Ik kan niet meer terug :@
Meneer heeft het gedaan, want heeft vrije dag. Ze maakten er geen punt van.... Alleen heb ik nu wel een andere kleur. Best jammer, want vond die ik had wel echt heel mooi...

Absurd dat ik er gister op heb gelopen in Leiden!
  maandag 19 mei 2014 @ 13:15:56 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140127137
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij kan gewoon vroeg in de ochtend gaan toch? Dat is het voordeel van geen wedstrijd lopen ;)
Oh ja! :o :@ Weet je dat ik daar niet eens aan had gedacht. :D Ik overwoog al wel de trein naar Den Haag te nemen en iig lekker daar in het bos te gaan lopen. :+
Maar vroeg is uiteraard ook zeker een optie! :Y
pi_140127172
Voor de trailerts die een M in co.uk willen doen:

http://www.alstonefield.org/tourist-info/leaden-boot/

Clubgenoot die op zaterdag de HM won is daar gisteren 2e geworden met een tijd van 4h59m :o zware dus!

Ik ben hem aan het overwegen in m'n agenda. Cut-off time = 12 uur :') :D
Ja doei.
pi_140127193
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja! :o :@ Weet je dat ik daar niet eens aan had gedacht. :D Ik overwoog al wel de trein naar Den Haag te nemen en iig lekker daar in het bos te gaan lopen. :+
Dan kan je net zo goed een dagje later komen en met de Royal 10 meedoen...

Maar volgens mij zijn de weersverwachtingen voor komend weekend best ongunstig. Ik zie maar een graad of 21.
pi_140127230
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de trailerts die een M in co.uk willen doen:

http://www.alstonefield.org/tourist-info/leaden-boot/

Clubgenoot die op zaterdag de HM won is daar gisteren 2e geworden met een tijd van 4h59m :o zware dus!

Ik ben hem aan het overwegen in m'n agenda. Cut-off time = 12 uur :') :D
Je wilde toch dat de volgende marathon minder zwaar werd? :P
pi_140127267
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je wilde toch dat de volgende marathon minder zwaar werd? :P
Minder zwaar qua blaren, misselijkheid en temperatuur! Verder mag 't best zwaar blijven :P
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:23:54 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140127349
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed een dagje later komen en met de Royal 10 meedoen...

Maar volgens mij zijn de weersverwachtingen voor komend weekend best ongunstig. Ik zie maar een graad of 21.
Ik heb altijd zoveel stress van wedstrijden. :@ :') (Don't ask why, ik weet het ook niet) Dus ik heb mezelf beloofd dat dat niet meer hoeft. :+ En lopen wanneer ik wil is gezin-technisch ook minder time-consuming dan een georganiseerde loop. ;)

Wel goed om te weten dat ik iig dus zondag niet naar DH moet komen voor een rustig loopje. :D
pi_140127441
quote:
:X Ik vind lopen in de natuur best leuk maar dit gaat mij toch wel een beetje te ver. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140127461
quote:
Duidelijk een beginner. De km-tijden zijn totaal niet constant.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:38:07 #36
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140127822
Hier ook hongerig! We hebben ook wel weinig gegeten eigk. :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_140127834
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef pijll het volgende:

[..]

En hoeveel patat met mayo moet je eten om ruim 5000 calorieën weer aan te vullen? 8)7
  maandag 19 mei 2014 @ 13:38:45 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_140127845
quote:
Hi-la-risch...
10+ min/km over steile klimmen doen is ook echt om je te bescheuren ja...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_140127923
quote:
15s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef E.T. het volgende:

[..]

Hi-la-risch...
10+ min/km over steile klimmen doen is ook echt om je te bescheuren ja...
:?
Ja doei.
pi_140127972
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef pijll het volgende:

[..]

Evy les 8 denk ik.

Dámn, dat hoogteprofiel! Maargoed, als ik dat kan in mei volgend jaar, dan kan ik de 50K op de TdF misschien ook wel aan in augustus 2015! :P
Ja doei.
pi_140128020
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Murmeli het volgende:
Hier ook hongerig! We hebben ook wel weinig gegeten eigk. :@
We hadden gewoon harder moeten lopen. Dan waren er nog bananen geweest op de 5km post. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140128270
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef Fa-tum het volgende:
Nee hoor, ergens tussen de 21 en 24 graden.
En dat startbewijs zou dan toch vandaag moeten komen, aangezien ie vrijdag verstuurd is.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:02:52 #43
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140128582
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee hoor, ergens tussen de 21 en 24 graden.
En dat startbewijs zou dan toch vandaag moeten komen, aangezien ie vrijdag verstuurd is.
*O* *O* *O*
pi_140128664
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef E.T. het volgende:
Kwam gister tijdens het rennen een mede-loper tegen die liep te strompelen van de pijn; zag er uit als een flinke zweepslag inclusief de grote bloeduitstorting. Heb haar gezegd heel rustig aan te doen en dat ik bij de volgende suppoost zou vragen om te bellen om op te halen. Helaas was de volgende suppoost best ver; maar wel gezegd dat ie moest bellen dat er iemand opgehaald moest worden.
Renners voor mij en achter mij liepen gewoon door.. :{
Dat kan komen omdat jij er bij stond. Een stukje voor mij ging er ook eentje kort en bijna over haar nek. Er stond al iemand bij en er fietste iemand terug. Zelf ben ik door gelopen kan dan toch niks doen. Nog geen km verderop stond een ehbo post met motoragent. Deze even aangesproken en er was een ehbo-er op de fiets heen. Niet veel later kwam er een ambulance aan met sirene. -O-
  maandag 19 mei 2014 @ 14:08:49 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140128737
Ik vond het mooi dat tijdens de marathon Rotterdam er mensen spontaan langs de kant hulp aanboden bij mensen met kramp. Die gingen dus langs de kant even iemand goed masseren/strekken, gaven wat drinken. Na 10 minuten ging iemand dan opgelapt weer verder.

Ik zou zelf niet weten hoe zo'n kramp te lijf te gaan bij iemand anders, behalve drinken aanbieden en been strekken en tegengewicht geven? Reanimeren lukt volgens mij wel :@ Ik hoop dat nooit (meer) mee te maken :{
pi_140128838
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
t weten hoe zo'n kramp te lijf te gaan bij iemand anders, behalve drinken aanbieden en been strekken en tegengewicht geven? Reanimeren lukt volgens mij wel Ik hoop dat nooit (meer) mee te maken
Volgens mij is het belangrijkste dat tegen sommige personen gezegd wordt dat ze echt moeten stoppen en hulp moeten zoeken, ook al weet je zelf niet hoe je moet helpen dan lost het zich wel gauw op lijkt me. Persoonlijk moet ik toegeven dat ik tijdens het rennen erg weinig met mijn omgeving bezig ben, en zo'n zweepslag zou ik uberhaupt niet herkennen.
pi_140128848
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het mooi dat tijdens de marathon Rotterdam er mensen spontaan langs de kant hulp aanboden bij mensen met kramp. Die gingen dus langs de kant even iemand goed masseren/strekken, gaven wat drinken. Na 10 minuten ging iemand dan opgelapt weer verder.

Ik zou zelf niet weten hoe zo'n kramp te lijf te gaan bij iemand anders, behalve drinken aanbieden en been strekken en tegengewicht geven? Reanimeren lukt volgens mij wel :@ Ik hoop dat nooit (meer) mee te maken :{
Poh.. Lijkt me een akelige ervaring. Maar erger nog als je hulpeloos staat en niet weet wat je moet doen.. Dus me binnenkort toch maar eens op gaan geven voor een reanimatie cursus.
pi_140129134
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:12 schreef Nirak het volgende:

[..]

Poh.. Lijkt me een akelige ervaring. Maar erger nog als je hulpeloos staat en niet weet wat je moet doen.. Dus me binnenkort toch maar eens op gaan geven voor een reanimatie cursus.
^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 14:27:47 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140129259
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij is het belangrijkste dat tegen sommige personen gezegd wordt dat ze echt moeten stoppen en hulp moeten zoeken, ook al weet je zelf niet hoe je moet helpen dan lost het zich wel gauw op lijkt me. Persoonlijk moet ik toegeven dat ik tijdens het rennen erg weinig met mijn omgeving bezig ben, en zo'n zweepslag zou ik uberhaupt niet herkennen.
Dat idd, dat viel me gister maar ook bij de Parelloop op, als iemand van de organisatie, EHBO, of zo in de gaten had dat er iets niet goed ging, dan werd je van t parcours gehaald. Levens boven prestaties.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140129394
Als ik mijn collega moet geloven dan gebeurde dat in Hoorn eigenlijk te weinig gisteren.

Er waren ondanks de warmte ook geen extra drank posten wat ik achteraf eigenlijk wel een beetje slordig vind maarja, ze waren in de laatste dagen nog op zoek naar vrijwilligers dus zomaar extra posten neer zetten had misschien ook lastig geweest.
pi_140129463
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:33 schreef Nanook24 het volgende:
Als ik mijn collega moet geloven dan gebeurde dat in Hoorn eigenlijk te weinig gisteren.

Er waren ondanks de warmte ook geen extra drank posten wat ik achteraf eigenlijk wel een beetje slordig vind maarja, ze waren in de laatste dagen nog op zoek naar vrijwilligers dus zomaar extra posten neer zetten had misschien ook lastig geweest.
In dat geval zou ik bijna zeggen: zeg de hele boel af. Als je eigenlijk niet genoeg waterposten hebt op de eerste warme dag van het jaar...
pi_140129494
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:35 schreef Aisomont het volgende:

[..]

In dat geval zou ik bijna zeggen: zeg de hele boel af. Als je eigenlijk niet genoeg waterposten hebt op de eerste warme dag van het jaar...
Mja wat is genoeg?
  maandag 19 mei 2014 @ 14:37:02 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140129508
Sjeeses...het was 23 graden, geen 38
F means you're fucked
pi_140129531
Gisteren dan ook eindelijk mijn eerste 10 km wedstrijd gelopen, tijdens de loop van Leeuwarden. Nadat ik vier weken geleden een hamstringblessure had opgelopen, rustig aan gedaan en aantal korte loopjes gedaan. Ik wilde proberen om onder de 52 minuten te gaan lopen. Mijn beste tijd stond op 53:25.

Ik had de eerste kilometer erg veel moeite met het vinden van het juiste tempo, omdat er over nauwe straatjes en door parkjes werd gelopen, waarbij inhalen vaak een uitdaging bleek. Na een kilometer kwam ik beter in me ritme en wist rond de 04:50 min/km te kunnen lopen. De laatste twee kilometer iets versneld zodat ik het verlies van de eerste kilometer eigenlijk heb ingehaald.

Uiteindelijke eindtijd werd 00:49:10, dus ondanks het warme weer toch een prima loopje gehad en denk dat ik nog wel eens vaker een wedstrijdje wil gaan lopen. Leuk om te zien en te ervaren wat het met je doet dat mensen je aanmoedigen tijdens de momenten dat je het moeilijk hebt.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:38:32 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140129559
Ik heb een keer een reanimatie meegemaakt van ca een half uur. Stond ernaast en mocht infuusjes inbrengen. Die ging dus dood. Sindsdien loop ik eigenlijk het liefst weg bij een noodsituatie :@
Maar ik geloof dat ik het nog wel zou kunnen - die aantallen wisselen nog weleens (aantal x beademen-massage), maar het is belangrijker dat je iets doet.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:46:00 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140129791
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:35 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat helpt ook niet altijd.

http://www.theguardian.co(...)ellation-road-blocks
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140129878
Ik ben al heel wat jaren lid van het rode kruis. En heb al zoveel verschillende manieren van reanimeren geleerd. Gaat eigenlijk nergens meer over.

Maar het is idd het belangrijkste dat je iets doet.

Het zou eigenlijk geen slecht plan zijn het verplicht te stellen dat iedereen een basic cursus EHBO heeft gehad. Met AED, reanimeren, stabiele zijligging en dat soort dingetjes.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 14:50:07 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140129925
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben al heel wat jaren lid van het rode kruis. En heb al zoveel verschillende manieren van reanimeren geleerd. Gaat eigenlijk nergens meer over.

Maar het is idd het belangrijkste dat je iets doet.

Het zou eigenlijk geen slecht plan zijn het verplicht te stellen dat iedereen een basic cursus EHBO heeft gehad. Met AED, reanimeren, stabiele zijligging en dat soort dingetjes.
Vroeger was dat toch ook op school.
Maar ja, dan zit je met verplichte herhalingslessen wat menigeen al jaren niet meer gehad heeft.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140129953
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja wat is genoeg?
Ik heb geen idee want ik heb nog nooit lange wedstrijden gedaan. Volgens mij is normaal gesproken 1 drankpost per 5km normaal? In warm weer zou het dubbele zeker een uitgangspunt moeten zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat helpt ook niet altijd.

http://www.theguardian.co(...)ellation-road-blocks
Behalve als het ervaren lopers zijn en ze precies weten hoe ze met hun lichaam om moeten gaan, zijn het ongelofelijk eigenwijze en daardoor domme mensen.
pi_140129988
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

Maar ja, dan zit je met verplichte herhalingslessen wat menigeen al jaren niet meer gehad heeft.
In groep 8 ja, waar je eigenlijk nog veel te jong bent om dat te leren. Je doet dan ook nog geen borstcompressies. Met AED's gaat het gelukkig al veel vaker goed, die vertellen je ook hoe vaak je moet drukken en wanneer je moet blazen.
Met BHV krijg ik wel elk jaar een opfriscursus.
Maar zouden veel ongevallen niet voorkomen kunnen worden als mensen eerder al zouden stoppen met lopen?
pi_140129997
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef YUR het volgende:
Het was de eerste keer warm weer, dat is voor heeeel veel mensen heel erg wennen. Heb je overal gelezen hoeveel mensen er wel niet onwel zijn geworden? Je kan ze het beste tegen zichzelf beschermen, want kennelijk kunnen ze dat zelf niet.
pi_140130046
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In groep 8 ja, waar je eigenlijk nog veel te jong bent om dat te leren. Je doet dan ook nog geen borstcompressies. Met AED's gaat het gelukkig al veel vaker goed, die vertellen je ook hoe vaak je moet drukken en wanneer je moet blazen.
Maar zouden veel ongevallen niet voorkomen kunnen worden als mensen eerder al zouden stoppen met lopen?
Of gewoon niet beginnen met de wedstrijd als je niet goed genoeg getraind bent, als je weet dat je niet goed tegen warm weer kunt, als ...
Alleen wie is er zo verstandig? Bijna niemand. "Komt wel goed joh, ik doe het gewoon rustig aan" en dan toch te hard beginnen. "Ja die marathon zonder voorbereiding kan ik wel lopen, ik ben een echte doorzetter!"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 14:55:03 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140130072
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

dat denk ik wel zeker, zelfbescherming
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140130154
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

Heb ik nooit gehad op school :)
  maandag 19 mei 2014 @ 14:58:01 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140130165
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef YUR het volgende:
_O_
Het was idd warm, en het kon geen kwaad om idd wat extra voorzorgsmaatregelen te nemen, maar 23 graden is nou niet dat je zegt de temperatuur waarbij gelijk dingen afgelast moeten worden...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 14:59:40 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140130210
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb ik nooit gehad op school :)
slechte school ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 mei 2014 @ 14:59:51 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140130218
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:50 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik heb geen idee want ik heb nog nooit lange wedstrijden gedaan. Volgens mij is normaal gesproken 1 drankpost per 5km normaal? In warm weer zou het dubbele zeker een uitgangspunt moeten zijn.
Welnee... Normaliter hoef je bij een 5k niet eens te drinken dus als er dan om de 5 eentje staat is dat toch precies goed... Mensen kunnen ook nog zelf nadenken en een bottlebelt oid regelen toch als je echt denkt dat je het niet met minder gaat redden?

Bij extreem warm weer vind ik het iets anders, maar 23 graden... Als we daar al om gaan aflassen dan kunnen we hetzelfde gaan doen bij kou, regen en wind...
pi_140130314
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mensen kunnen ook nog zelf nadenken en een bottlebelt oid regelen toch als je echt denkt dat je het niet met minder gaat redden?
Dit!
Beetje zelf nadenken kan wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 15:04:04 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140130337
quote:

[..]

Welnee... Normaliter hoef je bij een 5k niet eens te drinken dus als er dan om de 5 eentje staat is dat toch precies goed... Mensen kunnen ook nog zelf nadenken en een bottlebelt oid regelen toch als je echt denkt dat je het niet met minder gaat redden?

Bij extreem warm weer vind ik het iets anders, maar 23 graden... Als we daar al om gaan aflassen dan kunnen we hetzelfde gaan doen bij kou, regen en wind...
Dat ben ik wel met je eens. Maar t is denk ik wel goed als mensen eruit gehaald worden als je ziet dat t de verkeerde kant uitgaat
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140130434
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:54 schreef Aisomont het volgende:

[..]

"Ja die marathon zonder voorbereiding kan ik wel lopen, ik ben een echte doorzetter!"
Het is ook gewoon een kwestie van beginnen, als je dat eenmaal gedaan heb hoef je alleen maar door te lopen tot de finish.

Volgens mij zijn het bijna allemaal volwassen mensen die meelopen, waarvan 100% de mogelijkheid heeft om de weersverwachting te bekijken.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_140130462
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Het was de eerste keer warm weer, dat is voor heeeel veel mensen heel erg wennen. Heb je overal gelezen hoeveel mensen er wel niet onwel zijn geworden? Je kan ze het beste tegen zichzelf beschermen, want kennelijk kunnen ze dat zelf niet.
Het was bij de CPC ook al de eerste keer warm weer. Zo blijf je aan de gang.

Edit: bij de CPC stond de laatste drankpost trouwens op 13 km. Dat was duidelijk te vroeg; die laatste 8 km was voor veel mensen te lang, dus een geimproviseerde drankpost van particulieren op 18 km was heel populair.

Minstens 1 per 5 km mag je toch wel verwachten bij dit formaat wedstrijd.

[ Bericht 17% gewijzigd door pijll op 19-05-2014 15:12:51 ]
pi_140130583
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Komt dan eindelijk die 35'er? Of had je al onder de 36 min gelopen?
Haha nee :P
Mijn PR staat al anderhalf jaar op 37'27 ofzo. Op een Bosloop, die niet gecertificeerd is. Maar wel 9.9nog iets km aangaf.
Maar ik loop eigenlijk nooit meer op de weg, dus we gaan het zien woensdag. Hopen dat het al iets is afgekoeld om half 8 in de avond, misschien klein buitje eroverheen graag :P. Geen onweer...
Dan hoop ik in de richting van de 36 te komen ja, spannend! :)
  maandag 19 mei 2014 @ 15:11:48 #73
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140130587
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een keer een reanimatie meegemaakt van ca een half uur. Stond ernaast en mocht infuusjes inbrengen. Die ging dus dood. Sindsdien loop ik eigenlijk het liefst weg bij een noodsituatie :@
Maar ik geloof dat ik het nog wel zou kunnen - die aantallen wisselen nog weleens (aantal x beademen-massage), maar het is belangrijker dat je iets doet.
30 compressies 2x beademen
pi_140130612
quote:

[..]

Lijkt mij handig om toch wat meer drankposten te hebben dan dat je moet drinken. Volgens mij mist iedereen wel eens een drankpost, of omdat ze niet aan het opletten zijn, of omdat hun bekertje valt, ... Ik hoop dat mensen zelf kunnen nadenken ja, maar toch gaat er nog steeds iets fout aangezien er echt heel veel mensen onwel zijn geworden. Het was wel 23 graden met volle zon. Met kou, regen en wind gaat je watervoorraad niet sneller op. Ik zeg overigens echt niet dat ze een wedstrijd moeten aflassen omdat het 23 graden wordt. Maar wel als ze niet genoeg drankposten hebben, een tekort aan mensen of als het ergens heel erg krap is. Verantwoordelijkheidsgevoel enzo.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:14:23 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140130672
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Het was bij de CPC ook al de eerste keer warm weer. Zo blijf je aan de gang.

Edit: bij de CPC stond de laatste drankpost trouwens op 13 km. Dat was duidelijk te vroeg; die laatste 8 km was voor veel mensen te lang, dus een geimproviseerde drankpost van particulieren op 18 km was heel populair.

Minstens 1 per 5 km mag je toch wel verwachten bij dit formaat wedstrijd.
1 per 5 lijkt me redelijk idd. :Y
  maandag 19 mei 2014 @ 15:15:11 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140130709
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Maar t is denk ik wel goed als mensen eruit gehaald worden als je ziet dat t de verkeerde kant uitgaat
Oh ja natuurlijk, ik reageerde alleen op het idee dat het mss beter is een evenement af te lassen.
En dat vind ik bij 23 graden nogal rigoreus.
pi_140131050
Bij de Ekiden was het vorig jaar wel bijna 30 graden naar mijn idee, toen was het ook aardige hitte. :D
Jack does it in real time...
pi_140131069
Ligt ook een beetje aan de locatie en de gevoelstemperatuur, de wind, etc.
23 graden met zon/wolkjes/briesjes aan zee is anders dan 23 graden volle zon op windstille plekken, maargoed, blijft voor mij een kwestie van persoonlijke verantwoordelijkheid en inschatten. Had afgelopen zaterdag ook gewoon mijn eigen gezondheid, gestel en plezier in 't vizier bij alles wat ik deed.
Ja doei.
pi_140131140
Het is gewoon een feit dat het in Nederland bij 23 graden in de zon gewoon al vies warm is.
pi_140131149
Het was gewoon erg warm dit weekend. Zeker in een windstil straatje waar 1000en mensen doorheen lopen. Maar bij mensen die onwel worden gaat er meestal wel meer mis.
pi_140131413
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef Devv het volgende:
Het is gewoon een feit dat het in Nederland bij 23 graden in de zon gewoon al vies warm is.
Vies warm? Dat is natuurlijk gewoon een persoonlijke mening en geen feit ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 15:34:20 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 15:37:19 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140131570
Meneer Q is gister ook min of meer onwel geworden :{ Mijn grote beer van een kerel had een keertje van me aangenomen: drink de dag ervoor genoeg en drink onderweg bij de HM. Normaal drinkt hij weinig, want niet nodig stoere man ik heb niet veel nodig enzo ;) Nu had hij dat wel gedaan vooraf en had Salomon camelbak om en ging hélemaal stuk. Is na zijn wedstrijd en tijdens mijn wedstrijd ergens op een bankje gaan zitten en er niet meer afgekomen.

Zijn eindtijd toch nog 1u57 waar hij normaal minstens 10 min sneller loopt.

Vorige keer ook al in Naaldwijk. Tijd voor een medische keuring - die afspraak is gemaakt :) Of kan - als rasechte Fries - niet zo goed tegen de warmte oid.
pi_140131613
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:
Meneer Q is gister ook min of meer onwel geworden :{ Mijn grote beer van een kerel had een keertje van me aangenomen: drink de dag ervoor genoeg en drink onderweg bij de HM. Normaal drinkt hij weinig, want niet nodig stoere man ik heb niet veel nodig enzo ;) Nu had hij dat wel gedaan vooraf en had Salomon camelbak om en ging hélemaal stuk. Is na zijn wedstrijd en tijdens mijn wedstrijd ergens op een bankje gaan zitten en er niet meer afgekomen.

Vorige keer ook al in Naaldwijk. Tijd voor een medische keuring - die afspraak is gemaakt :) Of kan - als rasechte Fries - niet zo goed tegen de warmte oid.
Wat was het probleem dan? Teveel water en te weinig isotoon?
  maandag 19 mei 2014 @ 15:39:47 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140131667
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

Dank ;)

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat was het probleem dan? Teveel water en te weinig isotoon?
Weet jij het - weet ik het? Ik weet het niet.
pi_140131700
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha nee :P
Mijn PR staat al anderhalf jaar op 37'27 ofzo. Op een Bosloop, die niet gecertificeerd is. Maar wel 9.9nog iets km aangaf.
Maar ik loop eigenlijk nooit meer op de weg, dus we gaan het zien woensdag. Hopen dat het al iets is afgekoeld om half 8 in de avond, misschien klein buitje eroverheen graag :P. Geen onweer...
Dan hoop ik in de richting van de 36 te komen ja, spannend! :)
Als ik lees hoe je die trails bestormt, mag het best wat ambitieuzer :{w
Ik zet in op 35! Laag!
pi_140131961
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Het was gewoon erg warm dit weekend. Zeker in een windstil straatje waar 1000en mensen doorheen lopen. Maar bij mensen die onwel worden gaat er meestal wel meer mis.
Klopt. En dat is toch vooral de verantwoordelijkheid van die mensen zelf. Niet die van mij als medeloper, niet die van mij als toeschouwer en ook niet die van de organisatie.

En ik lees hier mensen die het hebben over afgelasten van een wedstrijd. Dat slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Je mag er toch vanuit gaan dat mensen zelf een beetje nadenken. Dan maar geen pr. Prima toch?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140132281
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Klopt. En dat is toch vooral de verantwoordelijkheid van die mensen zelf. Niet die van mij als medeloper, niet die van mij als toeschouwer en ook niet die van de organisatie.

En ik lees hier mensen die het hebben over afgelasten van een wedstrijd. Dat slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Je mag er toch vanuit gaan dat mensen zelf een beetje nadenken. Dan maar geen pr. Prima toch?
Maar mensen doen dat blijkbaar niet. Moet de organisatie dan maar bijna letterlijk mensen laten doodgaan? Iemand moet de verantwoordelijkheid nemen, en als die mensen het niet kunnen...
pi_140132298
Verplicht een screenshot van je trainingsloopjes op Endomondo en je wijze posts op Fok showen voordat je mag meedoen :P
pi_140132382
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

_O_
Het was idd warm, en het kon geen kwaad om idd wat extra voorzorgsmaatregelen te nemen, maar 23 graden is nou niet dat je zegt de temperatuur waarbij gelijk dingen afgelast moeten worden...
Ik verbaasde mij over het grote aantal lopers dat geen drinken bij zich had bij de start. En dat kan hoor, ik zou ook geen drinken meenemen in een training voor de 10k maar had nu toch een bidon meegenomen, al was het maar even om te spoelen en te spugen (want anders verslik ik mij nog misschien onder het lopen). Is toch iets van zelf verantwoording nemen over de omstandigheden.

De organisatie had overigens wel heel goed haar best gedaan, ik heb meerdere drankposten gezien dus dat was goed geregeld.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140132432
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:57 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Maar mensen doen dat blijkbaar niet. Moet de organisatie dan maar bijna letterlijk mensen laten doodgaan? Iemand moet de verantwoordelijkheid nemen, en als die mensen het niet kunnen...
Tot hoe ver moet een organisatie verantwoordelijkheid nemen dan? Elke kilometer iedereen stoppen en verplicht 3 minuten aan een tuinslang laten lurken?

Kom nou, we zijn toch niet helemaal debiel met zijn allen.... Dit is geen amerika waar je op een strijkijzer moet schrijven dat je je overhemd uit moet doen voor gebruik.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_140132439
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Als ik lees hoe je die trails bestormt, mag het best wat ambitieuzer :{w
Ik zet in op 35! Laag!
Ik ben het met je eens! Trainen zal ie!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2014 @ 16:04:32 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140132542
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:37 schreef Quoi het volgende:

In Naaldwijk was het toch een stuk koeler dan gisteren.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:05:28 #93
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140132577
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat dus. Overigens heb ik ook al snel last van de warmte dus let ik er gewoon extra op, al moet ik zeggen dat ik ook graag een helpende hand uitsteek als ik zie dat mede lopers het moeilijk hebben. Of het nou een winegum is, restant van m'n drinken, helpen met rekken als het erin schiet of wat bemoedigende woorden toeschreeuwen. :P
pi_140132724
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik verbaasde mij over het grote aantal lopers dat geen drinken bij zich had bij de start. En dat kan hoor, ik zou ook geen drinken meenemen in een training voor de 10k maar had nu toch een bidon meegenomen, al was het maar even om te spoelen en te spugen (want anders verslik ik mij nog misschien onder het lopen). Is toch iets van zelf verantwoording nemen over de omstandigheden.

De organisatie had overigens wel heel goed haar best gedaan, ik heb meerdere drankposten gezien dus dat was goed geregeld.
Ik had ook geen drinken mee :@
Dacht dat 2 drankposten wel genoeg zou zijn, en dat was ook wel zo :+
  maandag 19 mei 2014 @ 16:13:58 #95
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140132897
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef Nirak het volgende:
Waarop ik zei: voel zelf anders even, dat spreekt meer dan de verbeelding ;) Dus nu weet de stagiair ook hoe een spierscheurtje voelt, goede daad check!
Speelde het uiterlijk van de stagair in kwestie hierbij nog een rol? >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140132901
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Tja, dat kan ook werken hoor. Persoonlijk wilde ik geen risico nemen.. de eerste warme dag eind maart was het op zandvoort circuit ook erg warm, vond ik het heel vervelend dat ik niks bij me had op de 5 dus vandaar dat ik toch wat meenam dit keer.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140133294
Als er info te vinden is hoeveel posten er onderweg te vinden zijn bij een wedstrijd bepaal ik aan de hand van die informatie en het weerbericht of ik zelf drinken meeneem of niet.
Vaker niet dan wel overigens, ik heb niet heel veel vocht nodig.
pi_140133341
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Tja, dat kan ook werken hoor. Persoonlijk wilde ik geen risico nemen.. de eerste warme dag eind maart was het op zandvoort circuit ook erg warm, vond ik het heel vervelend dat ik niks bij me had op de 5 dus vandaar dat ik toch wat meenam dit keer.
Gisteren was dus (inclusief begin maart met de CPC) al de 3e "eerste warme dag" dit jaar.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:28:34 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140133412
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik ook niks meegenomen zou hebben. Ik neem tijdens een eigen training van 45 minuten-60 minuten ook niks mee, dus tijdens een evenement als het warm is zou ik genoeg hebben aan de 2 drankposten idd.

Bij de Vredesloop ben ik toen de eerste post voorbij gelopen, had er nog geen behoefte aan.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:31:24 #100
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140133516
Zonde om van dit weer geen gebruik te maken. Na de veldslag van gisteren, vandaag een kleine 5 KM rustig gelopen.

Meneer Q is een ervaren loper toch? Dan is 2 keer in korte tijd wel veel :?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 19 mei 2014 @ 16:37:58 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140133760
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

We hadden gewoon harder moeten lopen. Dan waren er nog bananen geweest op de 5km post. ;)
Ik had eigenlijk een sprintje moeten trekken en dan terug lopen naar jou om je bananen te brengen.
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
pi_140133833
Het is geen 38 graden nee, maar 23 graden is de luchttemperatuur. Lucht warmt veel minder snel op door de zon dan een mensenlichaam. Als het dus heel zonnig is, zeker in dit jaargetijde, dan is dat het grote probleem.

Maar de ergste warmte lijkt er komend weekend wel uit te zijn, da's mooi.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:49:34 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140134172
Ik vind het ook eigen verantwoordelijkheid. Maar ik heb misschien makkelijk praten: ik heb nog nooit meer dan 1.42 uur gelopen aan 1 stuk en ik zweet makkelijk.
En ik stop denk ik wel als ik serieus duizelig ben en nog meer dan 3 km moet lopen.
pi_140134229
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef flipsen het volgende:

[..]

Speelde het uiterlijk van de stagair in kwestie hierbij nog een rol? >:)
Hij zag er goed uit al zeg ik het zelf. Maar het was een hij, dus nee ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 16:58:20 #105
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140134503
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hij zag er goed uit al zeg ik het zelf. Maar het was een hij, dus nee ;)
Dat het 'hij' gedeelte een probleem is snap ik :Y
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 19 mei 2014 @ 16:58:28 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140134508
Ik heb trouwens lekker mijn spons onder mijn shirtje geklemd en daar telkens een beetje uit 'gedronken'
:+

Ik heb nu dus trouwens deze:
SPOILER
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In Naaldwijk was het toch een stuk koeler dan gisteren.
Idd! Sissy is het!

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
Zonde om van dit weer geen gebruik te maken. Na de veldslag van gisteren, vandaag een kleine 5 KM rustig gelopen.

Meneer Q is een ervaren loper toch? Dan is 2 keer in korte tijd wel veel :?
:Y We zoeken het uit!
pi_140134566
Hee hallo, ik weet niet of ik het hier in het goede topic vraag, maar ik ben opzoek naar een leuk paar sneakers voor het hardlopen. Mijn vriendin en ik lopen graag hard en wil haar daarom ook verassen met een nieuw paar schoenen. Is er ergens toevallig een aanbieding?
pi_140135068
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Hee hallo, ik weet niet of ik het hier in het goede topic vraag, maar ik ben opzoek naar een leuk paar sneakers voor het hardlopen. Mijn vriendin en ik lopen graag hard en wil haar daarom ook verassen met een nieuw paar schoenen. Is er ergens toevallig een aanbieding?
Neem haar mee naar een hardloopwinkel en laat haar daar goed helpen aan een paar goed zittende geschikte schoenen.
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:15:27 #109
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140135075
quote:
Dus je wilt blind hardloopschoenen kopen voor je vriendin? Je weet dat er 1000000 verschilende soorten zijn die allemaal weer anders zitten? Neem haar mee naar een hardloopwinkel voor een goede analyse.
pi_140135159
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk een sprintje moeten trekken en dan terug lopen naar jou om je bananen te brengen.
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
:D

Dan had je nog meer last van je heup gehad op het einde. :(

Volgende keer eten we die vette bak patat met mayo gewoon voor de wedstrijd. ;)
pi_140135161
quote:
Liefde is...

haar meenemen naar de hardloopwinkel en daar schoenen aan laten meten.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:19:21 #112
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140135209
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan had je nog meer last van je heup gehad op het einde. :(

Volgende keer eten we die vette bak patat met mayo gewoon voor de wedstrijd. ;)
Liever erna.... lekker vretuh!
  maandag 19 mei 2014 @ 17:19:59 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140135224
quote:
Je komt me bekend voor.....
pi_140135518
quote:
Veras jij je vriendin maar!
  maandag 19 mei 2014 @ 17:29:31 #115
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140135524
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Je komt me bekend voor.....
Exje? Scharrel? :6
  maandag 19 mei 2014 @ 17:29:51 #116
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140135534
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden. ;(
  maandag 19 mei 2014 @ 17:30:12 #117
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140135548
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha. Scherp Hats!
  maandag 19 mei 2014 @ 17:31:55 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140135598
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:29 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Exje? Scharrel? :6
Dat zou strafbaar zijn...
  maandag 19 mei 2014 @ 17:35:31 #119
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140135695
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat zou strafbaar zijn...
Deal ~O>
pi_140135813
Nog even melden omdat het sinds vanmiddag definitief is.

Ik ben er niet bij met de meet 1 juni. Wij gaan een weekje naar Tenerife. 8-)
pi_140136010
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Nanook24 het volgende:

Wat ontzettend klote voor je ;(
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:47:28 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140136147
quote:

Heb je een goede annuleringsverzekering?
F means you're fucked
  maandag 19 mei 2014 @ 17:50:45 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140136274
Daar hebben we de eerste afhaker al :+
pi_140136327
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Quoi het volgende:
Daar hebben we de eerste afhaker al :+
Ach, Semtex stond al reserve :)

quote:

Ik vind het niet kunnen. Wij hebben de vakantie zo gepland dat we precies bij de Ekiden zijn.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:52:45 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140136346
quote:

Super dat t gelukt is. Heerlijk! Hebben jullie verdiend! :*
  maandag 19 mei 2014 @ 17:53:07 #126
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140136363
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Deal ~O>
Whahahaha
pi_140136377
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach, Semtex stond al reserve :)

[..]

Ik vind het niet kunnen. Wij hebben de vakantie zo gepland dat we precies bij de Ekiden zijn.
Het gaat hier on 1 juni, niet om 5 juli
  maandag 19 mei 2014 @ 17:57:46 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140136528
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Het gaat hier on 1 juni, niet om 5 juli
Het gaat om het principe. Een beetje rekening houden met je vakanties is blijkbaar teveel gevraagd.

;)
pi_140136834
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Een beetje rekening houden met je vakanties is blijkbaar teveel gevraagd.

;)
5 juli is een must natuurlijk, 1 juni is facultatief...

Voor de mensen die ook Hemelvaartsdag vrij zijn (volgende week donderdag) en graag een km of 25 willen genieten van mooie natuur (asfalt wordt vermeden) en goed gezelschap kunnen met streamnl en ondergetekende mee de Loonse en Drunense Duinen in.
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2014 @ 18:11:40 #130
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_140136934
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 07:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heb jij trouwens nog gelopen gister?
Nee, al een aantal weken niet meer gelopen.
Ik moet dus een andere inplannen, en daarvoor ga ik echt andere schoenen halen :r deze vertrouw ik niet meer.

Veel last van je loopje? Of geen spierpijn?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 19 mei 2014 @ 18:15:13 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140137038
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Andersom :P
F means you're fucked
pi_140137252
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Andersom :P
1 Juni is de belangrijkste hardloopdag in jaren.
pi_140137415
Nou als ie zo belangrijk is wil ik nog wel een poging wagen om mijn schema om te gooien om erbij te zijn...
pi_140137462
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Guard het volgende:
Nou als ie zo belangrijk is wil ik nog wel een poging wagen om mijn schema om te gooien om erbij te zijn...
Waar halen mensen het idee vandaan dat het een vrijwillige keuze is om er bij te zijn? Het is hartstikke verplicht.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 18:28:47 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_140137492
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Waar halen mensen het idee vandaan dat het een vrijwillige keuze is om er bij te zijn? Het is hartstikke verplicht.
Ik kom lekker niet :6
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_140137538
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik kom lekker niet :6
Dan komen commando's je halen.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 18:30:33 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_140137558
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dan komen commando's je halen.
Camo-broeken *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_140137561
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik moet toch eens die EULA's gaan lezen en niet zomaar overal akkoord klikken
pi_140137567
Ik wel! Komt pijll eigenlijk ook? Dan kunnen we eerder facebookvriendjes worden.
pi_140137579
Op 1 juni ren ik wel een rondje over de trails in Kroatië ofzo O+
Ja doei.
pi_140137590
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Camo-broeken *O*
Swets en YUR de commando's?
pi_140137602
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Op 1 juni ren ik wel een rondje over de trails in Kroatië ofzo O+
PhD'ers met hun vakanties..
  maandag 19 mei 2014 @ 18:33:40 #143
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140137673
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

PhD'ers met hun vakanties..
Nadeel is dat er in juli/augustus gewoon gewerkt zal moeten worden als alle andere mensen op vakantie gaan. ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 18:37:25 #144
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140137799

SPOILER
Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller *O* *O* *O* Heppie-de-peppie, die 10km bergop-bergaf in december wordt appeltje eitje 8)7
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140137980
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Camo-broeken *O*
Stoere gespierde mannen :9 *O*

Het enige waar ik van baal is dat er niet per ongeluk een wedstrijdje is als we daar zijn. -O-
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 18:45:41 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_140138082
quote:
17s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:42 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Stoere gespierde mannen :9 *O*
Dat ja :9

1 juni ben ik waarschijnlijk nog de kleur uit m'n oren aan het peuteren *)
pi_140138126
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller *O* *O* *O* Heppie-de-peppie, die 10km bergop-bergaf in december wordt appeltje eitje 8)7
Goed bezig!
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:01:19 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140138719
Hee wat leuk, ik mag de 27ste Golden Tenloop starten met nummer 27 *O* Vanuit vak A *O*
Was leuk geweest als ik nummer 34 had gehad...

We hebben overigens een startbewijs voor de 5km in de aanbieding. Iemand interesse?
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 19:02:35 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140138769
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
netjes!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 mei 2014 @ 19:04:27 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140138863
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef YUR het volgende:
Hee wat leuk, ik mag de 27ste Golden Tenloop starten met nummer 27 *O* Vanuit vak A *O*

We hebben overigens een startbewijs voor de 5km in de aanbieding. Iemand interesse?
Ik 67 vanuit vak C :) Totaal geen link met iets. Toch leuk.

Ah toch de 5km kwijt? Ik zal oren en ogen openhouden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 19:04:57 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140138894
Ik moest tot 8 werken vandaag, maar heb een halve dag opgenomen. Voelde me niet tof. Nu gaat t weer een beetje dus even kijken of ik kan hockeyen, en morgen maar eens zien of ik een rondje kan gaan hobbelen.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:07 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140138952
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik 67 vanuit vak C :) Totaal geen link met iets. Toch leuk.

Ah toch de 5km kwijt? Ik zal oren en ogen openhouden.
Ik heb gemaild of ik met nummer 34 mag starten :@ Gewoon gezegd dat GotC per se wilde dat ik dat zou vragen :P
F means you're fucked
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:18 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140138960
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef YUR het volgende:

Hemelvaartsdag, he?

Even kijken... :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 19:06:31 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_140138975
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb gemaild of ik met nummer 34 mag starten :@ Gewoon gezegd dat GotC per se wilde dat ik dat zou vragen :P
_O-
  maandag 19 mei 2014 @ 19:06:49 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140138985
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hemelvaartsdag, he?

Yes! ^O^
F means you're fucked
pi_140139095
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wel! Komt pijll eigenlijk ook? Dan kunnen we eerder facebookvriendjes worden.
Ja *O*
  maandag 19 mei 2014 @ 19:10:22 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140139119
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hemelvaartsdag, he?

Gezellig! ^O^

Yur, schande!
  maandag 19 mei 2014 @ 19:20:18 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140139538
Startnummer is verkocht! ^O^
F means you're fucked
  maandag 19 mei 2014 @ 19:23:17 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140139670
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vannacht half slaperig toen ik niet kon slapen alle posts even doorgelezen van gisteren, en wat is er weer goed gelopen door iedereen _O_ ondanks de warmte en allerhande hordes die genomen moesten worden!

En een speciale _O_ voor Yuki! :*
O+ Thanks!!

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nee, al een aantal weken niet meer gelopen.
Ik moet dus een andere inplannen, en daarvoor ga ik echt andere schoenen halen :r deze vertrouw ik niet meer.

Veel last van je loopje? Of geen spierpijn?
Shit zeg, balen! Andere schoenen lijkt me verstandig, na alle ellende die je met deze hebt gehad.
En dan maar weer mooi (rustig...) opbouwen ^O^

Heb wel wat spierpijn, maar dat is logisch. Had al een tijdje geen 10km aan één stuk meer gelopen. Daarnaast is m'n linkerknie wat gevoelig als ik een trap af ga.

Gaat allemaal wel weer over :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 mei 2014 @ 19:23:21 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140139672
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef YUR het volgende:
Startnummer is verkocht! ^O^
das rap. Een gelukkige van hier?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 mei 2014 @ 19:24:22 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140139720
MoBlo... Mag ik in de OP?

29 mei, Golden Tenloop (Delft)
• Yuki - 5 km
pi_140139794
Je staat erbij!
Ja doei.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:38:49 #163
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140140366
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Je staat erbij!
Yay, thanks! :)

Mèn, net de video's van gisteren bekeken. Start en 5km waren nog wel soort van acceptabel... Finish daarentegen :X Wat loop ik te maaien met m'n armen als ik sprint zeg :') _O-
  maandag 19 mei 2014 @ 19:48:06 #164
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_140140785
quote:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat? (..)
Ignore... :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_140140786
quote:

[..]

Voor de mensen die ook Hemelvaartsdag vrij zijn (volgende week donderdag) en graag een km of 25 willen genieten van mooie natuur (asfalt wordt vermeden) en goed gezelschap kunnen met streamnl en ondergetekende mee de Loonse en Drunense Duinen in.
ik houd hem even in gedachte mits ik 25 km aan kan op dat moment en jullie tempo aan kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 19-05-2014 20:06:16 ]
pi_140140835
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Top gedaan!!
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2014 @ 19:50:33 #167
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_140140904
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

O+ Thanks!!

[..]

Shit zeg, balen! Andere schoenen lijkt me verstandig, na alle ellende die je met deze hebt gehad.
En dan maar weer mooi (rustig...) opbouwen ^O^

Heb wel wat spierpijn, maar dat is logisch. Had al een tijdje geen 10km aan één stuk meer gelopen. Daarnaast is m'n linkerknie wat gevoelig als ik een trap af ga.

Gaat allemaal wel weer over :)
Precies :Y
En hopen op een koele zomer :+

Goed je rust nemen nu!
Wanneer wordt je volgende loop? :P

edit: 29 mei dus :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_140141052
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja *O*
*G*
  maandag 19 mei 2014 @ 19:56:15 #169
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140141183
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Mooie mijlpaal! ^O^
pi_140141212
Fuck, ik wilde dat startnummer hebben.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:59:03 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140141312
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Precies :Y
En hopen op een koele zomer :+

Goed je rust nemen nu!
Wanneer wordt je volgende loop? :P

edit: 29 mei dus :+
Ja, en komende zondag is de Royal Ten... Wellicht ga ik daar nog voor een daginschrijving. Maar misschien ook niet :)

Komende tijd rustig oefenen met lopen in de warmte. Ik hoop namelijk dat het een lekker warme zomer wordt O+
  maandag 19 mei 2014 @ 20:04:27 #172
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140141533
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Fuck, ik wilde dat startnummer hebben.
Vriendin van me wil haar 10km nog kwijt...
pi_140141560
Startnummer 2028 in startvak C. Geen idee wat voor verwachte eindtijd ik eigenlijk heb ingevuld :@
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2014 @ 20:09:23 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_140141790
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, en komende zondag is de Royal Ten... Wellicht ga ik daar nog voor een daginschrijving. Maar misschien ook niet :)

Komende tijd rustig oefenen met lopen in de warmte. Ik hoop namelijk dat het een lekker warme zomer wordt O+
Owh doe je goed! :D

En inderdaad, lopen in de warmte moet je ook weer aan wennen, maar als ik mag kiezen heb ik liever vrieskou om in te rennen :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_140141846
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vriendin van me wil haar 10km nog kwijt...
10km is op dit moment nog een brug te ver. Over een maand zou het wel lukken, maar nu nog even niet.

Toch bedankt. :)
  maandag 19 mei 2014 @ 20:12:23 #176
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140141923
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

wel meezingen met de BeeGees he??!!

[ Bericht 29% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-05-2014 20:18:20 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 19 mei 2014 @ 20:19:17 #177
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140142267
quote:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat?
Halve zak chips, halve reep chocola, 5 koekjes en nu capucino en een stokbroodje kaas en ham. En dat is maar na een simpele 5km trainingsloop, dat belooft wat als ik ooit in de buurt van serieus lange duurlopen kom _O-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2014 @ 20:19:23 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140142278
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Swets en YUR de commando's?
Je denkt toch zeker niet dat ik met zo'n stel zolderkamerautisten ga hardlopen. :{w
pi_140142337
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik met zo'n stel zolderkamerautisten ga hardlopen. :{w
Het blijkt verplicht te zijn
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2014 @ 20:21:16 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140142364
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Het blijkt verplicht te zijn
Ik word heel obstinaat van verplicht.
pi_140142418
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik word heel obstinaat van verplicht.
Wat ik wil gebeurt.
pi_140142453
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:

[..]

Halve zak chips, halve reep chocola, 5 koekjes en nu capucino en een stokbroodje kaas en ham. En dat is maar na een simpele 5km trainingsloop, dat belooft wat als ik ooit in de buurt van serieus lange duurlopen kom _O-
Als je dat nou gewoon allemaal niet eet, zul je het ook niet missen. Twee of drie boterhammen met pindakaas (bij wijze van spreke) zou die honger ook moeten stillen. Het is niet zo dat je met een 5km trainingsloop 2000 kcal verbrandt..
pi_140142507
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat ik wil gebeurt.
En zo niet, ga je net zo lang met je voeten stampen of op de grond liggen en schreeuwen tot het wel gebeurt?
pi_140142584
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:

[..]

Als je wat voedzamere producten kiest ipv die bende die jij naar binnen werkt, ben je ook eerder verzadigd.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:27:45 #185
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140142655
I know, I know... maar ik "mocht" van mezelf vandaag :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2014 @ 20:28:05 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140142669
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat ik wil gebeurt.
Ja precies, dat is mijn gevleugelde uitspraak.
pi_140142702
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja precies, dat is mijn gevleugelde uitspraak.
Ik koos mijn woorden zeer zorgvuldig.

Maar goed, we zien elkaar wel op de 1e. Mits ik de komende wedstrijden overleef.
pi_140142720
Filmpjes van de Marikenloop bekeken, start redelijk okee, 5km vrij beroerd en melig blij bij de finish.

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 mei 2014 @ 20:29:09 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140142726
Ik ga nog even een prince 2 proefexamen maken.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 20:32:02 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_140142908
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Gogo83 het volgende:
Filmpjes van de Marikenloop bekeken, start redelijk okee, 5km vrij beroerd en melig blij bij de finish.

SPOILER
Ik zit nu te kijken :D ik had die 5km eigenlijk nog wel erger verwacht :o ik bedoel, we rennen nog :+
pi_140143018
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wel meezingen met de BeeGees he??!!

pi_140143164
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Gogo83 het volgende:

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zit nu te kijken :D ik had die 5km eigenlijk nog wel erger verwacht :o ik bedoel, we rennen nog :+
Coole finish, dames!
pi_140143412
Beste Angela,

Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.
Het enige wat ik nog van je nodig heb is je schoenmaat.

Ik ga meedoen met de VFF clinic *O*
pi_140143463
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.

Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
  maandag 19 mei 2014 @ 20:40:42 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140143520
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.

Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
Hij is onwijs goed! Doen!
pi_140143639
quote:

Enige bezwaar is dat ie groot is.
pi_140143777
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,

Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.

Leuk ^O^
quote:

Ik heb gisteren die van Murmeli gezien. Hij is wel groot maar niet gigantisch vind ik. Als hij alle opties heeft die je wilt zou ik het gewoon doen. ^O^
pi_140144088
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Nice *O*

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Ynske het volgende:
Ik moest tot 8 werken vandaag, maar heb een halve dag opgenomen. Voelde me niet tof. Nu gaat t weer een beetje dus even kijken of ik kan hockeyen, en morgen maar eens zien of ik een rondje kan gaan hobbelen.
Griep/weer of gewoon niet in je hum? :*

Wat gaan jullie vreselijk snel! Straks ff goed bijlezen... zo eerst rennen, ik ga voor de 5KM *O*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 20:51:03 #199
155227 crew  Guppy
dus
pi_140144265
Zondag heb ik de Marikenloop gelopen. En nu dus een verslag.

SPOILER
TL;DR: zie conclusie :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 19-05-2014 20:57:42 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 20:54:07 #200
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140144440
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je wat voedzamere producten kiest ipv die bende die jij naar binnen werkt, ben je ook eerder verzadigd.
Ben overigens wel van 90kg terug naar 85kg gegaan, ondanks "porqueria" (rotzooi) *O* En we letten tegenwoordig wat meer op qua eten, maar 1x per week mogen we los :)

Wat is het grote verschil eigenlijk tussen de 310 en de 220?
  maandag 19 mei 2014 @ 20:55:10 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140144517
Guppy verslag! *O*

Ik moest hardop lachen bij "Leugenaars! O+" :@
pi_140144587
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een bezwaar is. Ik merk helemaal niets van het 305-bakbeest om mijn pols.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:58:32 #203
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140144776
Mooi verslag Gup! Maar ik snap één ding niet:
quote:
Gelukkig had iedereen zijn Garmin, schoenen en chip wel bij zich!
Chip :?
pi_140144848
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een bezwaar is. Ik merk helemaal niets van het 305-bakbeest om mijn pols.
De 410 was echt veel te groot voor mijn pols. Ik was verplicht tot de softstrap, maar omdat het horloge zelf zo groot was wiebelde dat de hele tijd heen en weer. En ik moest eerst m'n horloge af doen voordat ik m'n jas uit kon doen (en dat doe ik vanaf de herfst t/m het voorjaar elke doordeweekse training).
pi_140144858
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ik houd hem even in gedachte mits ik 25 km aan kan op dat moment en jullie tempo aan kan.
Is goed, laat maar weten, en tempo is geen probleem, het gaat om de afstand, niet om de tijd.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 20:59:58 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_140144878
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef flipsen het volgende:
Mooi verslag Gup! Maar ik snap één ding niet:

[..]

Chip :?
De Marikenloop (en de Zevenheuvelenloop) werken met gele en groene chips voor op je schoen, die je tijd meten. De chips koop je één keer, en kun je daarna vaker gebruiken. Maar die chip kun je dus vergeten, ik vind dat altijd een risicofactortje, en daarom zit die chip altijd op m'n schoen (aangezien ik m'n water zelfs vergeet…)

Kijk, zo'n dingetje:
pi_140144978
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

De Marikenloop (en de Zevenheuvelenloop) werken met gele en groene chips voor op je schoen, die je tijd meten. De chips koop je één keer, en kun je daarna vaker gebruiken. Maar die chip kun je dus vergeten, ik vind dat altijd een risicofactortje, en daarom zit die chip altijd op m'n schoen (aangezien ik m'n water zelfs vergeet…)
Om die reden laat ik hem ook lekker om de mijne zitten. :)

Leuk verslag! *G*
pi_140144989
quote:
Beste Angela,

^O^
pi_140145061
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Is goed, laat maar weten, en tempo is geen probleem, het gaat om de afstand, niet om de tijd.
De afstand en de ondergrond zijn wel een probleem. En de reistijd :P
pi_140145404
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guard het volgende:

[..]

ja dat heb ik eerder gehoord van stream een 6:00 tempo werd 5:20.
pi_140145640
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ja dat heb ik eerder gehoord van stream een 6:00 tempo werd 5:20.
Vorige keer hebben is er wel braaf 6 min/km gelopen :

http://www.endomondo.com/workouts/329652229/10790965

Dus dat kunnen we wel O-)
pi_140145666
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De afstand en de ondergrond zijn wel een probleem. En de reistijd :P
Details
  maandag 19 mei 2014 @ 21:13:11 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140145686
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

het juiste ritme om CPR op te doen, alleen niet al te hard mee zingen, vindt de familie vaak niet leuk
  maandag 19 mei 2014 @ 21:16:45 #214
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140145927
quote:
17s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Yuki het volgende:
Guppy verslag! *O*
pi_140146023
Goed verslag Gup!
  maandag 19 mei 2014 @ 21:22:03 #216
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140146267
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het juiste ritme om CPR op te doen, alleen niet al te hard mee zingen, vindt de familie vaak niet leuk
Bij elke reanimatie heb ik dit lied weer in mijn hoofd.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:28:32 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140146669
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef te-brengla het volgende:

[..]

Bij elke reanimatie heb ik dit lied weer in mijn hoofd.
same.... en het is lastig om niet mee te gaan zingen ;)
pi_140147154
quote:
Beste Angela,

Oeh, leuk, misschien pak ik die ook mee.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_140147945
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik zal het volgende maand proberen niet te doen als ik bhv herhaling heb.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:53:15 #220
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_140148185
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik probeer mij altijd te focussen op tellen, dan slipt het liedje er niet tussen...

Mij vlug omkleden om nog wat te gaan lopen, pas uurtje geleden pas gegeten dus anders buikproblemen.

Ik wou trouwens ook wel meedoen met de Ekiden maar heb dan nachtdienst en het is dan toch wat ver rijden zo zonder slaap...

Trouwens Hats, volgens mij moeten we samen naar de psycholoog, chokers dat we zijn!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 19 mei 2014 @ 21:56:30 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140148403
Zo, net weer een keer 5km weten te lopen :o Nog een ruime week en dan de city run. Mn ontgroening :') binnen de hardloopevenementen
pi_140148506
Weer nieuwe verslagen gelezen!!! *O* *G* *O*
Leuk :Y

quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Ons tempo aan kan... :')
Jij bent sneller :Y
Maar het zou gezellig zijn als je ook kwam.
pi_140148590
Heerlijk getraind!

SPOILER
pi_140148695
quote:

[..]

Tempting ... maar ik geloof dat ik al iets heb staan. Morgen even agenda checken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 22:01:12 ]
pi_140148731
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef streamnl het volgende:
Weer nieuwe verslagen gelezen!!! *O* *G* *O*
Leuk :Y

[..]

Ons tempo aan kan... :')
Jij bent sneller :Y
Maar het zou gezellig zijn als je ook kwam.
Als ik al sneller zou zijn op dit moment zeker niet. Mijn salamons beginnen me nu al verlangend aan te kijken.
pi_140148885
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik probeer mij altijd te focussen op tellen, dan slipt het liedje er niet tussen...

Mij vlug omkleden om nog wat te gaan lopen, pas uurtje geleden pas gegeten dus anders buikproblemen.

Ik wou trouwens ook wel meedoen met de Ekiden maar heb dan nachtdienst en het is dan toch wat ver rijden zo zonder slaap...

Trouwens Hats, volgens mij moeten we samen naar de psycholoog, chokers dat we zijn!
He, wat, psycholoog? Chokers?
pi_140148890
quote:
Beste Angela,

Haha gaaf! Heel veel plezier daar! ^O^ Ik ben er in Amsterdam alleen helaas niet bij. Maar je bent in goede handen ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 22:09:04 #228
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_140149251
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

He, wat, psycholoog? Chokers?
Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_140149344
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Als ik al sneller zou zijn op dit moment zeker niet. Mijn salamons beginnen me nu al verlangend aan te kijken.
Guard is ook sneller. Ik ben degene die jullie ophoudt ;)
Maar komt goed. Lekker genieten. ^O^
  maandag 19 mei 2014 @ 22:11:13 #230
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140149381
Hats kan veel sneller idd, als ze dr koppie niet laat hangen. :6
pi_140149969
Weer een rondje van iets meer dan 3km gemaakt.

http://www.endomondo.com/workouts/342623866/

Mn volgende rondje wil ik wat langer gaan lopen, het ging nu vrij gemakkelijk eigenlijk.
pi_140150085
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha gaaf! Heel veel plezier daar! ^O^ Ik ben er in Amsterdam alleen helaas niet bij. Maar je bent in goede handen ;)
Ahh jammer, ik had het wel leuk gevonden als ik je daar tegen kwam.
pi_140151004
Nog even een nachtje erover slapen, maar misschien dat we maar 's een action cam (eerst eens een goedkope versie van de gopro) kopen voor we op vakantie gaan :9 kunnen we de trails (wandelend/rennend) daar filmen!

*O*
Ja doei.
pi_140151093
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.
Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.

Voordeel is wel dat ik vaak toch nog wat energie over heb voor zulke finishfilmpjes:
http://www.racetimer.eu/w(...)imer_eu&race_id=1702 Argh, link werkt niet.

Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
pi_140151421
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.

Voordeel is wel dat ik vaak toch nog wat energie over heb voor zulke finishfilmpjes:
http://www.racetimer.eu/w(...)imer_eu&race_id=1702 Argh, link werkt niet.

Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
:o Snel!

Ik ben al blij als ik nog iets over heb in de laatste km voor de finish.
pi_140151836
quote:
Flash :'(
Wel een joekel van een positieve split. Is dat nou echt choke-art of ben je te rap van start gegaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 22:59:11 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 23:01:02 #237
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140151964
Oh morgen is het dinsdag en dan mag ik weer O+ heb er zo'n zin in.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:03:20 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140152109
quote:

310 XT *O*
Ik vind hem lief! Al had ik hem liever zonder draadloos gehad :@
Hij is vooral heel erg dik (2cm)
5,5 cm hoog (de richting van de breedte van je pols zeg maar, dat is de buitenkant, trek er een halve cm af voor de hoogte aan de binnenkant) en 5 cm breed.
Ik heb kinderpolsjes en dat gaat net. Beetje zwaar maar dat went snel!
pi_140152526
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Flash :'(
Wel een joekel van een positieve split. Is dat nou echt choke-art of ben je te rap van start gegaan?
Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwam
Na 4,5km maakte het me allemaal niets meer uit en wilde ik m alleen nog uitlopen. Vanaf km 7 was mn hartslag 180 bij 5:30 (tijdens een zoladz-test liep ik 4:45 met 175), dus mn lijf was het er ook niet mee eens. Maar voor een goed eindsprintje had ik wel weer energie. Op die hoge tempos voel ik me ook wel echt in mn element, trouwens.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:13:24 #240
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140152644
Oja de 310 is iets kleiner dan de 305
pi_140152916
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:

Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwam
Na 4,5km maakte het me allemaal niets meer uit en wilde ik m alleen nog uitlopen. Vanaf km 7 was mn hartslag 180 bij 5:30 (tijdens een zoladz-test liep ik 4:45 met 175), dus mn lijf was het er ook niet mee eens. Maar voor een goed eindsprintje had ik wel weer energie. Op die hoge tempos voel ik me ook wel echt in mn element, trouwens.
Je hebt gewoon wijs gelopen.
Net als sommige andere waarvan ik de verslagen heb gelezen.
pi_140154403
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.

Zoals Murmeli al zei, zie ik.
pi_140154631
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt. O~)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:08:26 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140156230
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt. O~)
the plot thickens...

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-05-2014 01:28:14 ]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:42:30 #245
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140156737
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Top gedaan!!
Thanks, maaruh... heb jij iets uit te leggen? >:)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 05:57:17 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140157596
Helaas, geen startnummer 34 voor me bij de Golden Ten :P
F means you're fucked
pi_140157631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:57 schreef YUR het volgende:
Helaas, geen startnummer 34 voor me bij de Golden Ten :P
Wat gek :P
pi_140157671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:

[..]

Thanks, maaruh... heb jij iets uit te leggen? >:)
Ja! :D
Nee, is hiervan afgeleid

Pff, vandaag wel goeie spierpijn zeg. Kuiten, dijbenen, billen en zo zwaar was het parcours toch helemaal niet?!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 06:46:18 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140157713
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:

[..]

:9~
Laat eens zien dan!!! :9

Oh wacht, je garmin! Ja die is best groot.
* Murmeli is nog niet helemaal wakker
pi_140157891
En nog over de TT...
Ik ben sinds 4 dagen alles aan het noteren wat ik eet met de app Mijn eetmeter.
Ik schrok eigenlijk wel wat ik op de hele dag naar binnen schuif (veel!!!).
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik sta soms versteld hoeveel energie er in sommige producten zit.
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 07:19:18 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_140157901
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet :@
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:20:20 #252
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_140157910
Ook een hardloper hier *O*

Wellicht verstandig om http://www.renmetevy.nl ook in de OP op te nemen, ik heb daar in het begin veel informatie afgehaald ^O^
pi_140157925
Grappig, toevallig heb ik die app (eetmeter dus) gisteren gedownload. Toch een tijdje wat op mijn eten letten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 mei 2014 @ 07:50:15 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140158181
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen :{
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:51:12 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158196
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen :{
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.
En van weinig eten wordt een mens dik
pi_140158205
Voor het eerst meerdere dagen spierpijn :{
pi_140158280
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Van onregelmatig eten wordt je ook dik.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:06:01 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:59 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Van onregelmatig eten wordt je ook dik.
Ook.
Dus gewoon regelmatig en genoeg eten. Beetje gezonde dingen naar binnen werken. Simpel
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:06:35 #259
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_140158380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
Maar wat heb je zondag ook alweer voor het eerst gedaan? ;)

En over eten, dik worden en juist niet dik worden heb ik ook nog wel een statement:
'De samenstelling van de bacteriën in je darmen speelt een grote rol in hoe snel je dik wordt'

Oe en voedingscentrum... brrr... daar heb ik het niet zo op... die worden gesponsord door bijvoorbeeld Unilever... dus heb niet het idee dat ze heel objectief zijn...

En mijn darmfloratherapeut (ofzoiets :P ) heeft ook een leuk dingetje, leuke blogjes om te lezen:
http://www.groenevrouw.nl/positive-eating/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_140158409
O, deze discussie weer?

Is er iemand hier die heel makkelijk de hele hardlopen-reeks kan crawlen? Dan kan ik misschien eens wat leuke dingen minen :P Crawlen zou me waarschijnlijk ook nog wel lukken, maar dan niet ik eerst dingen uitzoeken en falen.
pi_140158434
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet :@
ik gebruik myfitnesspall al sinds het begin van dit jaar.
Wel handig om eningsinds binnen je calorieenlimiet van de dag te blijven.
pi_140158606
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:20 schreef JortK het volgende:
Ook een hardloper hier *O*

Wellicht verstandig om http://www.renmetevy.nl ook in de OP op te nemen, ik heb daar in het begin veel informatie afgehaald ^O^
Welkom en veel plezier met hardlopen!!
Ik vind je nu al goed bezig omdat je met een opbouwschema begint ^O^ ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor mij is het ook een eyeopener. Ik eet (nu al) bewuster.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:22 schreef Gogo83 het volgende:
Grappig, toevallig heb ik die app (eetmeter dus) gisteren gedownload. Toch een tijdje wat op mijn eten letten.
Handige app, toch? Soms is het voor mij wel even zoeken hoe het heet in de app. Maar voor de rest vind ik het een goeie app :Y
Ik had (tot 4 dagen geleden) geen flauw idee hoeveel ik mag eten que kcal. Ik at waar ik zin in had. Maar ik wil sneller worden en als ik 5 a 6 kg kwijt ben, hoef ik dat iig niet meer mee te nemen O-)
quote:

[..]

quote:
Ik hoef niet zo veel af te vallen om mijn doel te realiseren. Maar wat ik al eerder zei, ik schrik soms wel hoeveel energie in producten zit. :@
pi_140158620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
je bent niet de enige.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:27:28 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158631
Stream: wat voor producten verrasten jou dan bijv qua energieinhoud?

Ik vind de stelling vam md wel interessant. Staat daar meer over op dat blog?
pi_140158632
Met "deze discussie" doelde ik trouwens op Swets die van elke broodkorrel aankomt, niet op afvallen of eten-invul-apps, voor het geval het lomp overkwam.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:32:21 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140158691
Enormmm veel zin in trainen vanavond. Had nog gedacht dat mijn benen moe zouden zijn na zoveel "maximaal-momenten" afg week. Maar nopes :)

Op wederom nieuwe schoentjes :D
pi_140158713
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Stream: wat voor producten verrasten jou dan bijv qua energieinhoud?

Ik vind de stelling vam md wel interessant. Staat daar meer over op dat blog?
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersalade :@ Eiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten :D
pi_140158727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:08 schreef hatsaflats het volgende:
O, deze discussie weer?
SPOILER: GMTA!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:36:33 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158743
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef hatsaflats het volgende:
Met "deze discussie" doelde ik trouwens op Swets die van elke broodkorrel aankomt, niet op afvallen of eten-invul-apps, voor het geval het lomp overkwam.
:*
Niet lomp maar ik snapte niet waar je op doelde inderdaad :)
Verder mee eens

Trws: brood zet zich om in suikers, dus stijgt je bloedsuikerspiegel, dan gaat je lichaam als een gek insuline aanmaken om dat omlaag te krijgen --> suikerdip --> honger --> vreten

Daarom worden sommige mensen dik van brood. Niet iedereen is even gevoelig voor dit proces
pi_140158744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
0,5l witbier (230kcal)

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten :D
hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje? ;)
pi_140158787
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje? ;)
Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.
Maar dan is het nog veel :
Afijn, ik probeer alles bij te houden en kijk wel waar het schip strand.

Wanneer weet je of je volgende week mee hobbelt?
pi_140158797
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:42:09 #273
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140158810
Ik gebruik de app fat secret om mijn calorieën bij te houden. Heeft me heel bewust gemaakt van wat ik nou eigenlijk steeds naar binnen propte :@
pi_140158848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:41 schreef Guard het volgende:
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden :)
Ik ga niet voor 24 km helemaal die kant op rijden :{w
Dan ben ik langer onderweg dan dat ik loop...

SPOILER
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:49:59 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

0,5l witbier (230kcal)

Best veel allemaal.
Maar ja een stukje hardlopen is zo weer 600kcal. Die moet ik er toch weer aan eten.
pi_140158972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.
Maar dan is het nog veel :
Afijn, ik probeer alles bij te houden en kijk wel waar het schip strand.

Wanneer weet je of je volgende week mee hobbelt?
Normaal gesproken zou het moeten lukken, alleen schuren en schilderen trap op trap enzv en morgen met 1,8 ton grind schouwen in plastic zakken van 20 kg is nou niet echt bevorderlijk voor herstel.
pi_140158978
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:Y En het voedingscentrum heeft er ook geen verstand van maar die discussie zal ik hier maar niet aan gaan. :X
pi_140159016
Die discussie is hier ook nog maar 381x gevoerd.
pi_140159035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:
Die discussie is hier ook nog maar 381x gevoerd.
En jij hebt geen zin in de 382e keer denk ik zomaar :P
pi_140159171
Ik had nog niet alles gelezen en zag nu dat MD precies zei wat ik bedoelde.

Ik heb eerdere voedingscentrum discussies gemist maar ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:10:24 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159237
Ik liep vanmorgen om 6.30 al buiten! *O*
pi_140159247
Het was absoluut niet mijn bedoeling om weer een nieuwe discussie aan te slingeren over eten. Het enige wat IK eigenlijk wilde zeggen was dat ik schrok hoeveel kcal sommige producten bevatten.
Daar had deze bourgondische jongen nooit bij stil gestaan.
En voor mij is dit wel een eyeopener en ik eet wat bewuster nu.
pi_140159284
Ik gebruik sinds deze week ook My fitnessPal :P
Zondag had ik na het hardlopen zo'n trek in een triple chocolade koek van de AH to go, ging ik de barcode scannen met die app, zitten er 440 kcal in ;( Dan kan ik beter 10.000kg groente eten :+

Gisteren had ik brood mee voor lunch, vandaag een salade met groente enzo. Vandaag heb ik aanzienlijk minder kcal voor lunch :+
pi_140159311
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook, en toen was het al/nog lekker warm :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_140159342
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wilde ik ook doen, maar ik had vanochtend zo'n last van mijn schouder (op mijn buik gelegen en een verkeeree beweging gemaakt). Dan maar vanavond lopen. :P
pi_140159357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik sinds deze week ook My fitnessPal :P
Zondag had ik na het hardlopen zo'n trek in een triple chocolade koek van de AH to go, ging ik de barcode scannen met die app, zitten er 440 kcal in ;( Dan kan ik beter 10.000kg groente eten :+

Gisteren had ik brood mee voor lunch, vandaag een salade met groente enzo. Vandaag heb ik aanzienlijk minder kcal voor lunch :+
Ik gebruik mfp sinds een maand of twee weer. Sindsdien (en sinds ik het hardlopen weer heb opgepakt) ruim 7kg eraf! *)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:21:22 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik ook, en toen was het al/nog lekker warm :)
Nou he! Dat viel mij ook op. Je voelde gewoon de warmte al in de lucht hangen. :Y Maar was verder nog wel heel goed te doen.
Was een lesje van 6-5-4-3-2 met steeds 2 minuten lopen ertussen, niet iets om verder echt stuk van te gaan. :s)
pi_140159459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:04 schreef Nanook24 het volgende:
Ik had nog niet alles gelezen en zag nu dat MD precies zei wat ik bedoelde.

Ik heb eerdere voedingscentrum discussies gemist maar ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.
pi_140159476
Netjes gedaan hoor BE. ^O^

Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
pi_140159486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:

Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
Voor het ontbijt rennen ^O^
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:25:08 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.
Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.
Het is een discussieforum met steeds andere deelnemers en dus komt een discussie af en toe wel eens terug. Is dat echt zo heel erg dan?

Ok... toegegeven, ik kan me ook kapot-ergeren aan dingen, niet hieraan, dus mss heb ik makkelijk lullen in dit geval, maar ik probeer dan over dat soort dingen heen te lezen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:26:04 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:

Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
En ik ben meestal toch wel om 6 uur wakker dankzij mijn jongste. :s) vandaag was hij om half 6 wakker. :')
pi_140159561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
En ik ben meestal toch wel om 6 uur wakker dankzij mijn jongste. :s) vandaag was hij om half 6 wakker. :')
Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn. ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:30:22 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn. ;)
Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.
pi_140159676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.

Het is een discussieforum met steeds andere deelnemers en dus komt een discussie af en toe wel eens terug. Is dat echt zo heel erg dan?
Nee, natuurlijk niet. Maar sommige dingen komen gewoon 100x terug en daar hoeft wat mij betreft niet telkens weer opnieuw op in worden te gaan. Nu reageer ik misschien een tikje overtrokken op dit onderwerp (ik ben moe en chagrijnig), maar soms merk je gewoon veel irritatie in het topic die volgens mij vrij makkelijk voorkomen zou kunnen worden door te verwijzen naar eerdere situaties.

Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd naar de patronen in het topic hoor. Welke onderwerpen dus steeds weer terugkeren, hoeveel erop gereageerd wordt, welke onderwerpen irritatie opwekken, en ik wil eigenlijk ook wel graag een bot die reageert als mensen vragen "waar ze leuke hardloopschoenen in de aanbieding hebben", maar dat gaat wellicht wat te ver :P
pi_140159738
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even een nachtje erover slapen, maar misschien dat we maar 's een action cam (eerst eens een goedkope versie van de gopro) kopen voor we op vakantie gaan :9 kunnen we de trails (wandelend/rennend) daar filmen!

*O*
Heel leuk idee! :)
Dat wil ik ooit ook gaan doen. Als ik OOIT een marathon ga lopen, wil ik daarvan de voorbereiding vast kan leggen in een wekelijkse/ tweewekelijkse/ maandelijkse video-blog ofzo.. Dat lijkt me wel cool, ook om later terug te kunnen kijken :)
pi_140159924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.
Mijn man heeft dat (tot zijn eigen grote irritatie) ook. Lijkt me heel lastig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Heel leuk idee! :)
Dat wil ik ooit ook gaan doen. Als ik OOIT een marathon ga lopen, wil ik daarvan de voorbereiding vast kan leggen in een wekelijkse/ tweewekelijkse/ maandelijkse video-blog ofzo.. Dat lijkt me wel cool, ook om later terug te kunnen kijken :)
Ik zag het nut van filmpjes niet zo. Tot mijn man afgelopen zondag mijn finish filmde. Toen ik die naast de filmpjes van mijn eerste wedstrijd legde zag ik echt zo ontzettend veel verbetering in mijn loophouding!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:47:13 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140159976
Wat is deze? :D Ineens iedereen aan de calorie-tel-apps :P
Vanmorgen MyFitnessPal gedownload. Schrok me kapot op de weegschaal vanochtend :{

SPOILER
Gebruikte hiervoor Noom Weight, maar die vind ik te beperkt.
pi_140160234
We gaan niet zoals GoT worden toch? Dat bij elke post maar geroepen wordt "ZOEKFUNCTIE AL BESPROKEN!!11!!11".
Dat is tenminste de indruk die ik vaak krijg wanneer ik daar iets lees :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 mei 2014 @ 10:03:00 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140160342
Als je piept naar lucht, kun je beter niet gaan lopen zeker he :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140160397
Oké MyFitnessPal lijkt beter. Daar kan je ook je sportactiviteiten invoeren. Straks even alles omzetten.
Is er een reclame vrije versie?
(Android)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')