Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer opletquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Ik ben sinds 4 dagen alles aan het noteren wat ik eet met de app Mijn eetmeter.
Ik schrok eigenlijk wel wat ik op de hele dag naar binnen schuif (veel!!!).
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik sta soms versteld hoeveel energie er in sommige producten zit.
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Ik ben sinds 4 dagen alles aan het noteren wat ik eet met de app Mijn eetmeter.
Ik schrok eigenlijk wel wat ik op de hele dag naar binnen schuif (veel!!!).
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik sta soms versteld hoeveel energie er in sommige producten zit.
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen
Van onregelmatig eten wordt je ook dik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.
En van weinig eten wordt een mens dik
Ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van onregelmatig eten wordt je ook dik.
Maar wat heb je zondag ook alweer voor het eerst gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
Voor het eerst meerdere dagen spierpijn
ik gebruik myfitnesspall al sinds het begin van dit jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet
Welkom en veel plezier met hardlopen!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:20 schreef JortK het volgende:
Ook een hardloper hier
Wellicht verstandig om http://www.renmetevy.nl ook in de OP op te nemen, ik heb daar in het begin veel informatie afgehaald
Voor mij is het ook een eyeopener. Ik eet (nu al) bewuster.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet
Handige app, toch? Soms is het voor mij wel even zoeken hoe het heet in de app. Maar voor de rest vind ik het een goeie appquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:22 schreef Gogo83 het volgende:
Grappig, toevallig heb ik die app (eetmeter dus) gisteren gedownload. Toch een tijdje wat op mijn eten letten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen
Ik hoef niet zo veel af te vallen om mijn doel te realiseren. Maar wat ik al eerder zei, ik schrik soms wel hoeveel energie in producten zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
Voor het eerst meerdere dagen spierpijn
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Stream: wat voor producten verrasten jou dan bijv qua energieinhoud?
Ik vind de stelling vam md wel interessant. Staat daar meer over op dat blog?
quote:
SPOILER: GMTA!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef hatsaflats het volgende:
Met "deze discussie" doelde ik trouwens op Swets die van elke broodkorrel aankomt, niet op afvallen of eten-invul-apps, voor het geval het lomp overkwam.
hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersaladeEiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten
Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje?
Ik ga niet voor 24 km helemaal die kant op rijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:41 schreef Guard het volgende:
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel allemaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersaladeEiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |