Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een bezwaar is. Ik merk helemaal niets van het 305-bakbeest om mijn pols.quote:
Chipquote:Gelukkig had iedereen zijn Garmin, schoenen en chip wel bij zich!
De 410 was echt veel te groot voor mijn pols. Ik was verplicht tot de softstrap, maar omdat het horloge zelf zo groot was wiebelde dat de hele tijd heen en weer. En ik moest eerst m'n horloge af doen voordat ik m'n jas uit kon doen (en dat doe ik vanaf de herfst t/m het voorjaar elke doordeweekse training).quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een bezwaar is. Ik merk helemaal niets van het 305-bakbeest om mijn pols.
Is goed, laat maar weten, en tempo is geen probleem, het gaat om de afstand, niet om de tijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik houd hem even in gedachte mits ik 25 km aan kan op dat moment en jullie tempo aan kan.
De Marikenloop (en de Zevenheuvelenloop) werken met gele en groene chips voor op je schoen, die je tijd meten. De chips koop je één keer, en kun je daarna vaker gebruiken. Maar die chip kun je dus vergeten, ik vind dat altijd een risicofactortje, en daarom zit die chip altijd op m'n schoen (aangezien ik m'n water zelfs vergeet…)quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef flipsen het volgende:
Mooi verslag Gup! Maar ik snap één ding niet:
[..]
Chip
Om die reden laat ik hem ook lekker om de mijne zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De Marikenloop (en de Zevenheuvelenloop) werken met gele en groene chips voor op je schoen, die je tijd meten. De chips koop je één keer, en kun je daarna vaker gebruiken. Maar die chip kun je dus vergeten, ik vind dat altijd een risicofactortje, en daarom zit die chip altijd op m'n schoen (aangezien ik m'n water zelfs vergeet…)
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,
Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.
Het enige wat ik nog van je nodig heb is je schoenmaat.
Ik ga meedoen met de VFF clinic
De afstand en de ondergrond zijn wel een probleem. En de reistijdquote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten, en tempo is geen probleem, het gaat om de afstand, niet om de tijd.
ja dat heb ik eerder gehoord van stream een 6:00 tempo werd 5:20.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten, en tempo is geen probleem, het gaat om de afstand, niet om de tijd.
Vorige keer hebben is er wel braaf 6 min/km gelopen :quote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ja dat heb ik eerder gehoord van stream een 6:00 tempo werd 5:20.
Detailsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De afstand en de ondergrond zijn wel een probleem. En de reistijd
het juiste ritme om CPR op te doen, alleen niet al te hard mee zingen, vindt de familie vaak niet leukquote:
quote:
Bij elke reanimatie heb ik dit lied weer in mijn hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het juiste ritme om CPR op te doen, alleen niet al te hard mee zingen, vindt de familie vaak niet leuk
same.... en het is lastig om niet mee te gaan zingenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Bij elke reanimatie heb ik dit lied weer in mijn hoofd.
Oeh, leuk, misschien pak ik die ook mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,
Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.
Ik zal het volgende maand proberen niet te doen als ik bhv herhaling heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same.... en het is lastig om niet mee te gaan zingen
Ik probeer mij altijd te focussen op tellen, dan slipt het liedje er niet tussen...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same.... en het is lastig om niet mee te gaan zingen
Ons tempo aan kan...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik houd hem even in gedachte mits ik 25 km aan kan op dat moment en jullie tempo aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Tempting ... maar ik geloof dat ik al iets heb staan. Morgen even agenda checken.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Guard het volgende:
[..]
5 juli is een must natuurlijk, 1 juni is facultatief...
Voor de mensen die ook Hemelvaartsdag vrij zijn (volgende week donderdag) en graag een km of 25 willen genieten van mooie natuur (asfalt wordt vermeden) en goed gezelschap kunnen met streamnl en ondergetekende mee de Loonse en Drunense Duinen in.
Als ik al sneller zou zijn op dit moment zeker niet. Mijn salamons beginnen me nu al verlangend aan te kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef streamnl het volgende:
Weer nieuwe verslagen gelezen!!!![]()
![]()
![]()
Leuk
[..]
Ons tempo aan kan...![]()
Jij bent sneller
Maar het zou gezellig zijn als je ook kwam.
He, wat, psycholoog? Chokers?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik probeer mij altijd te focussen op tellen, dan slipt het liedje er niet tussen...
Mij vlug omkleden om nog wat te gaan lopen, pas uurtje geleden pas gegeten dus anders buikproblemen.
Ik wou trouwens ook wel meedoen met de Ekiden maar heb dan nachtdienst en het is dan toch wat ver rijden zo zonder slaap...
Trouwens Hats, volgens mij moeten we samen naar de psycholoog, chokers dat we zijn!
Haha gaaf! Heel veel plezier daar!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,
Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.quote:
Guard is ook sneller. Ik ben degene die jullie ophoudtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als ik al sneller zou zijn op dit moment zeker niet. Mijn salamons beginnen me nu al verlangend aan te kijken.
Ahh jammer, ik had het wel leuk gevonden als ik je daar tegen kwam.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha gaaf! Heel veel plezier daar!Ik ben er in Amsterdam alleen helaas niet bij. Maar je bent in goede handen
Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.
Voordeel is wel dat ik vaak toch nog wat energie over heb voor zulke finishfilmpjes:
http://www.racetimer.eu/w(...)imer_eu&race_id=1702 Argh, link werkt niet.
Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
Flashquote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
310 XTquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.
Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwamquote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Flash
Wel een joekel van een positieve split. Is dat nou echt choke-art of ben je te rap van start gegaan?
Je hebt gewoon wijs gelopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwam
Na 4,5km maakte het me allemaal niets meer uit en wilde ik m alleen nog uitlopen. Vanaf km 7 was mn hartslag 180 bij 5:30 (tijdens een zoladz-test liep ik 4:45 met 175), dus mn lijf was het er ook niet mee eens. Maar voor een goed eindsprintje had ik wel weer energie. Op die hoge tempos voel ik me ook wel echt in mn element, trouwens.
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.quote:
Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.
Zoals Murmeli al zei, zie ik.
the plot thickens...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt.
Wat gekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 05:57 schreef YUR het volgende:
Helaas, geen startnummer 34 voor me bij de Golden Ten
Ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Thanks, maaruh... heb jij iets uit te leggen?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.
Zoals Murmeli al zei, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |