He, wat, psycholoog? Chokers?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik probeer mij altijd te focussen op tellen, dan slipt het liedje er niet tussen...
Mij vlug omkleden om nog wat te gaan lopen, pas uurtje geleden pas gegeten dus anders buikproblemen.
Ik wou trouwens ook wel meedoen met de Ekiden maar heb dan nachtdienst en het is dan toch wat ver rijden zo zonder slaap...
Trouwens Hats, volgens mij moeten we samen naar de psycholoog, chokers dat we zijn!
Haha gaaf! Heel veel plezier daar!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,
Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.
Het enige wat ik nog van je nodig heb is je schoenmaat.
Ik ga meedoen met de VFF clinic
Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.quote:
Guard is ook sneller. Ik ben degene die jullie ophoudtquote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als ik al sneller zou zijn op dit moment zeker niet. Mijn salamons beginnen me nu al verlangend aan te kijken.
Ahh jammer, ik had het wel leuk gevonden als ik je daar tegen kwam.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha gaaf! Heel veel plezier daar!Ik ben er in Amsterdam alleen helaas niet bij. Maar je bent in goede handen
Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Op wedstrijdmomenten het altijd begeven, vooral door iets mentaal. Denk dat jij ook echt stuk sneller kan gezien de snelheid van je trainingen... Ik herken je klik heel erg.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben dan wel een choker ja. Al bevalt de benaming "choke-artist" me beter. Maar ik heb ook wel heel vaak dat het me tijdens een loopje echt gewoon aan m'n reet kan roesten, en achteraf wel een beetje balen natuurlijk.
Voordeel is wel dat ik vaak toch nog wat energie over heb voor zulke finishfilmpjes:
http://www.racetimer.eu/w(...)imer_eu&race_id=1702 Argh, link werkt niet.
Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
Flashquote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo dan:
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
Startnummer 297.
310 XTquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.
Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwamquote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Flash
Wel een joekel van een positieve split. Is dat nou echt choke-art of ben je te rap van start gegaan?
Je hebt gewoon wijs gelopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
Combinatie. Voor de temperatuur wel rap van start (4:45), maar het voelde eigenlijk wel prima. Tot de volle zon kwam
Na 4,5km maakte het me allemaal niets meer uit en wilde ik m alleen nog uitlopen. Vanaf km 7 was mn hartslag 180 bij 5:30 (tijdens een zoladz-test liep ik 4:45 met 175), dus mn lijf was het er ook niet mee eens. Maar voor een goed eindsprintje had ik wel weer energie. Op die hoge tempos voel ik me ook wel echt in mn element, trouwens.
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.quote:
Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.
Zoals Murmeli al zei, zie ik.
the plot thickens...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb Murmeli nergens zien zeggen dat jij een hele grote hebt.
Wat gekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 05:57 schreef YUR het volgende:
Helaas, geen startnummer 34 voor me bij de Golden Ten
Ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Thanks, maaruh... heb jij iets uit te leggen?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan die van mij. Maar ik heb dan ook een hele grote.
Zoals Murmeli al zei, zie ik.
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer opletquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Ik ben sinds 4 dagen alles aan het noteren wat ik eet met de app Mijn eetmeter.
Ik schrok eigenlijk wel wat ik op de hele dag naar binnen schuif (veel!!!).
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik sta soms versteld hoeveel energie er in sommige producten zit.
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:17 schreef streamnl het volgende:
En nog over de TT...
Ik ben sinds 4 dagen alles aan het noteren wat ik eet met de app Mijn eetmeter.
Ik schrok eigenlijk wel wat ik op de hele dag naar binnen schuif (veel!!!).
Dit is de eerste keer dat ik bewust bezig ben met wat (en hoeveel) ik nu precies eet.
Ik sta soms versteld hoeveel energie er in sommige producten zit.
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen
Van onregelmatig eten wordt je ook dik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.
En van weinig eten wordt een mens dik
Ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van onregelmatig eten wordt je ook dik.
Maar wat heb je zondag ook alweer voor het eerst gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
Voor het eerst meerdere dagen spierpijn
ik gebruik myfitnesspall al sinds het begin van dit jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet
Welkom en veel plezier met hardlopen!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:20 schreef JortK het volgende:
Ook een hardloper hier
Wellicht verstandig om http://www.renmetevy.nl ook in de OP op te nemen, ik heb daar in het begin veel informatie afgehaald
Voor mij is het ook een eyeopener. Ik eet (nu al) bewuster.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dat een tijdje gedaan met de app MyFitnesspall. Was ook echt wel een eyeopener voor mij, en de reden dat ik wat meer oplet
Handige app, toch? Soms is het voor mij wel even zoeken hoe het heet in de app. Maar voor de rest vind ik het een goeie appquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:22 schreef Gogo83 het volgende:
Grappig, toevallig heb ik die app (eetmeter dus) gisteren gedownload. Toch een tijdje wat op mijn eten letten.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de eetmeter op www.voedingscentrum.nl ingevuld. Daarom weet ik hoe verschrikkelijk weinig ik moet eten om af te vallen
Ik hoef niet zo veel af te vallen om mijn doel te realiseren. Maar wat ik al eerder zei, ik schrik soms wel hoeveel energie in producten zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
Voor het eerst meerdere dagen spierpijn
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
Stream: wat voor producten verrasten jou dan bijv qua energieinhoud?
Ik vind de stelling vam md wel interessant. Staat daar meer over op dat blog?
quote:
SPOILER: GMTA!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef hatsaflats het volgende:
Met "deze discussie" doelde ik trouwens op Swets die van elke broodkorrel aankomt, niet op afvallen of eten-invul-apps, voor het geval het lomp overkwam.
hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersaladeEiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten
Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje?
Ik ga niet voor 24 km helemaal die kant op rijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:41 schreef Guard het volgende:
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel allemaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersaladeEiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten
Normaal gesproken zou het moeten lukken, alleen schuren en schilderen trap op trap enzv en morgen met 1,8 ton grind schouwen in plastic zakken van 20 kg is nou niet echt bevorderlijk voor herstel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.
Maar dan is het nog veel :
Afijn, ik probeer alles bij te houden en kijk wel waar het schip strand.
Wanneer weet je of je volgende week mee hobbelt?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon heel veel bewegen.
En van weinig eten wordt een mens dik
En jij hebt geen zin in de 382e keer denk ik zomaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:
Die discussie is hier ook nog maar 381x gevoerd.
Ik ook, en toen was het al/nog lekker warmquote:
Dat wilde ik ook doen, maar ik had vanochtend zo'n last van mijn schouder (op mijn buik gelegen en een verkeeree beweging gemaakt). Dan maar vanavond lopen.quote:
Ik gebruik mfp sinds een maand of twee weer. Sindsdien (en sinds ik het hardlopen weer heb opgepakt) ruim 7kg eraf!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik sinds deze week ook My fitnessPal
Zondag had ik na het hardlopen zo'n trek in een triple chocolade koek van de AH to go, ging ik de barcode scannen met die app, zitten er 440 kcal inDan kan ik beter 10.000kg groente eten
Gisteren had ik brood mee voor lunch, vandaag een salade met groente enzo. Vandaag heb ik aanzienlijk minder kcal voor lunch
Nou he! Dat viel mij ook op. Je voelde gewoon de warmte al in de lucht hangen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ook, en toen was het al/nog lekker warm
Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:04 schreef Nanook24 het volgende:
Ik had nog niet alles gelezen en zag nu dat MD precies zei wat ik bedoelde.
Ik heb eerdere voedingscentrum discussies gemist maar ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
Voor het ontbijt rennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:
Netjes gedaan hoor BE.![]()
Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.
Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:
Netjes gedaan hoor BE.![]()
Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
En ik ben meestal toch wel om 6 uur wakker dankzij mijn jongste.vandaag was hij om half 6 wakker.
Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn.
Nee, natuurlijk niet. Maar sommige dingen komen gewoon 100x terug en daar hoeft wat mij betreft niet telkens weer opnieuw op in worden te gaan. Nu reageer ik misschien een tikje overtrokken op dit onderwerp (ik ben moe en chagrijnig), maar soms merk je gewoon veel irritatie in het topic die volgens mij vrij makkelijk voorkomen zou kunnen worden door te verwijzen naar eerdere situaties.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.
Het is een discussieforum met steeds andere deelnemers en dus komt een discussie af en toe wel eens terug. Is dat echt zo heel erg dan?
Heel leuk idee!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even een nachtje erover slapen, maar misschien dat we maar 's een action cam (eerst eens een goedkope versie van de gopro) kopen voor we op vakantie gaankunnen we de trails (wandelend/rennend) daar filmen!
Mijn man heeft dat (tot zijn eigen grote irritatie) ook. Lijkt me heel lastig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.
Ik zag het nut van filmpjes niet zo. Tot mijn man afgelopen zondag mijn finish filmde. Toen ik die naast de filmpjes van mijn eerste wedstrijd legde zag ik echt zo ontzettend veel verbetering in mijn loophouding!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heel leuk idee!
Dat wil ik ooit ook gaan doen. Als ik OOIT een marathon ga lopen, wil ik daarvan de voorbereiding vast kan leggen in een wekelijkse/ tweewekelijkse/ maandelijkse video-blog ofzo.. Dat lijkt me wel cool, ook om later terug te kunnen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruikte hiervoor Noom Weight, maar die vind ik te beperkt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |