abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140158787
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

hoeveel eiersalade smeer jij wel niet op dat toastje? ;)
Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.
Maar dan is het nog veel :
Afijn, ik probeer alles bij te houden en kijk wel waar het schip strand.

Wanneer weet je of je volgende week mee hobbelt?
pi_140158797
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:42:09 #273
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140158810
Ik gebruik de app fat secret om mijn calorieën bij te houden. Heeft me heel bewust gemaakt van wat ik nou eigenlijk steeds naar binnen propte :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140158848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:41 schreef Guard het volgende:
Oh en over volgende week, de route is 24 km geworden :)
Ik ga niet voor 24 km helemaal die kant op rijden :{w
Dan ben ik langer onderweg dan dat ik loop...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:49:59 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140158919
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

brood toch wel. Volgend de app zijn 4 sneeën (meergranenbrood, zonder iets erop) al 364kcal
En van het weekend een aantal producten
1 toastje met eiersalade :@ Eiersalade alleen al is 304kcal!!
2 bolletjes ijs (218kcal)
0,5l witbier (230kcal)

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden en ik weet nu dat ik elke dag rond de 2400kcal moet zitten. Dus ik schrok wel met enkele producten :D
Best veel allemaal.
Maar ja een stukje hardlopen is zo weer 600kcal. Die moet ik er toch weer aan eten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_140158972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dit was voor 4 toastje.
Maar dan is het nog veel :
Afijn, ik probeer alles bij te houden en kijk wel waar het schip strand.

Wanneer weet je of je volgende week mee hobbelt?
Normaal gesproken zou het moeten lukken, alleen schuren en schilderen trap op trap enzv en morgen met 1,8 ton grind schouwen in plastic zakken van 20 kg is nou niet echt bevorderlijk voor herstel.
pi_140158978
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee je moet gewoon heel veel bewegen.
En van weinig eten wordt een mens dik
:Y En het voedingscentrum heeft er ook geen verstand van maar die discussie zal ik hier maar niet aan gaan. :X
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140159016
Die discussie is hier ook nog maar 381x gevoerd.
pi_140159035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:55 schreef hatsaflats het volgende:
Die discussie is hier ook nog maar 381x gevoerd.
En jij hebt geen zin in de 382e keer denk ik zomaar :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140159171
Ik had nog niet alles gelezen en zag nu dat MD precies zei wat ik bedoelde.

Ik heb eerdere voedingscentrum discussies gemist maar ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:10:24 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159237
Ik liep vanmorgen om 6.30 al buiten! *O*
pi_140159247
Het was absoluut niet mijn bedoeling om weer een nieuwe discussie aan te slingeren over eten. Het enige wat IK eigenlijk wilde zeggen was dat ik schrok hoeveel kcal sommige producten bevatten.
Daar had deze bourgondische jongen nooit bij stil gestaan.
En voor mij is dit wel een eyeopener en ik eet wat bewuster nu.
pi_140159284
Ik gebruik sinds deze week ook My fitnessPal :P
Zondag had ik na het hardlopen zo'n trek in een triple chocolade koek van de AH to go, ging ik de barcode scannen met die app, zitten er 440 kcal in ;( Dan kan ik beter 10.000kg groente eten :+

Gisteren had ik brood mee voor lunch, vandaag een salade met groente enzo. Vandaag heb ik aanzienlijk minder kcal voor lunch :+
pi_140159311
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook, en toen was het al/nog lekker warm :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_140159342
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wilde ik ook doen, maar ik had vanochtend zo'n last van mijn schouder (op mijn buik gelegen en een verkeeree beweging gemaakt). Dan maar vanavond lopen. :P
pi_140159357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:12 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik sinds deze week ook My fitnessPal :P
Zondag had ik na het hardlopen zo'n trek in een triple chocolade koek van de AH to go, ging ik de barcode scannen met die app, zitten er 440 kcal in ;( Dan kan ik beter 10.000kg groente eten :+

Gisteren had ik brood mee voor lunch, vandaag een salade met groente enzo. Vandaag heb ik aanzienlijk minder kcal voor lunch :+
Ik gebruik mfp sinds een maand of twee weer. Sindsdien (en sinds ik het hardlopen weer heb opgepakt) ruim 7kg eraf! *)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:21:22 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:15 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik ook, en toen was het al/nog lekker warm :)
Nou he! Dat viel mij ook op. Je voelde gewoon de warmte al in de lucht hangen. :Y Maar was verder nog wel heel goed te doen.
Was een lesje van 6-5-4-3-2 met steeds 2 minuten lopen ertussen, niet iets om verder echt stuk van te gaan. :s)
pi_140159459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:04 schreef Nanook24 het volgende:
Ik had nog niet alles gelezen en zag nu dat MD precies zei wat ik bedoelde.

Ik heb eerdere voedingscentrum discussies gemist maar ieder moet gewoon lekker zijn eigen ding doen.
Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.
pi_140159476
Netjes gedaan hoor BE. ^O^

Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
pi_140159486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:

Ik kan dat dus echt niet hè, 's morgens eerder opstaan om voor het werk te gaan hardlopen. Het duurt bij mij al tot een uur nadat ik wakker ben voor ik kan ontbijten.
Voor het ontbijt rennen ^O^
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:25:08 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daarom wil ik (deels) het topic ook minen, om onderwerpen eruit te halen die al 381 keer besproken zijn, zodat dan naar de eerdere discussies verwezen kan worden. Dan is het meteen klaar. Maar zelf uitvogelen hoe ik de reeks zo gemakkelijk mogelijk kan crawlen kost voor nu even teveel tijd.
Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.
Het is een discussieforum met steeds andere deelnemers en dus komt een discussie af en toe wel eens terug. Is dat echt zo heel erg dan?

Ok... toegegeven, ik kan me ook kapot-ergeren aan dingen, niet hieraan, dus mss heb ik makkelijk lullen in dit geval, maar ik probeer dan over dat soort dingen heen te lezen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:26:04 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:24 schreef Nanook24 het volgende:

Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
En ik ben meestal toch wel om 6 uur wakker dankzij mijn jongste. :s) vandaag was hij om half 6 wakker. :')
pi_140159561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik loop normaal tussen de middag op mijn werk maar ik vind het tegenwoordig ook wel gezellig om met een collega een half uurtje te wandelen dus zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
En ik ben meestal toch wel om 6 uur wakker dankzij mijn jongste. :s) vandaag was hij om half 6 wakker. :')
Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn. ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:30:22 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n vroege vogel maar die gaat gelukkig (over het algemeen) zachtjes spelen zodat wij niet perse zo vroeg wakker hoeven te zijn. ;)
Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.
pi_140159676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kunnen we dan niet beter gewoon helemaal stoppen met posten. Want ook over hardlopen en trainen en wel of niet water of energiedrankjes of gelletjes of whatnots is toch ook zo ongeveer alles wel gezegd.

Het is een discussieforum met steeds andere deelnemers en dus komt een discussie af en toe wel eens terug. Is dat echt zo heel erg dan?
Nee, natuurlijk niet. Maar sommige dingen komen gewoon 100x terug en daar hoeft wat mij betreft niet telkens weer opnieuw op in worden te gaan. Nu reageer ik misschien een tikje overtrokken op dit onderwerp (ik ben moe en chagrijnig), maar soms merk je gewoon veel irritatie in het topic die volgens mij vrij makkelijk voorkomen zou kunnen worden door te verwijzen naar eerdere situaties.

Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd naar de patronen in het topic hoor. Welke onderwerpen dus steeds weer terugkeren, hoeveel erop gereageerd wordt, welke onderwerpen irritatie opwekken, en ik wil eigenlijk ook wel graag een bot die reageert als mensen vragen "waar ze leuke hardloopschoenen in de aanbieding hebben", maar dat gaat wellicht wat te ver :P
pi_140159738
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even een nachtje erover slapen, maar misschien dat we maar 's een action cam (eerst eens een goedkope versie van de gopro) kopen voor we op vakantie gaan :9 kunnen we de trails (wandelend/rennend) daar filmen!

*O*
Heel leuk idee! :)
Dat wil ik ooit ook gaan doen. Als ik OOIT een marathon ga lopen, wil ik daarvan de voorbereiding vast kan leggen in een wekelijkse/ tweewekelijkse/ maandelijkse video-blog ofzo.. Dat lijkt me wel cool, ook om later terug te kunnen kijken :)
pi_140159924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Deze komt nog heel lief bij je staan fluisteren: IK BEN WAKKER MAMA! MAG IK NAAR BENEDEN? en dan is het leed bij mij meestal wel geleden, als het zo dicht bij de ochtend is ben ik dan te wakker en kan ik niet meer slapen.
Mijn man heeft dat (tot zijn eigen grote irritatie) ook. Lijkt me heel lastig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Heel leuk idee! :)
Dat wil ik ooit ook gaan doen. Als ik OOIT een marathon ga lopen, wil ik daarvan de voorbereiding vast kan leggen in een wekelijkse/ tweewekelijkse/ maandelijkse video-blog ofzo.. Dat lijkt me wel cool, ook om later terug te kunnen kijken :)
Ik zag het nut van filmpjes niet zo. Tot mijn man afgelopen zondag mijn finish filmde. Toen ik die naast de filmpjes van mijn eerste wedstrijd legde zag ik echt zo ontzettend veel verbetering in mijn loophouding!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:47:13 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140159976
Wat is deze? :D Ineens iedereen aan de calorie-tel-apps :P
Vanmorgen MyFitnessPal gedownload. Schrok me kapot op de weegschaal vanochtend :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruikte hiervoor Noom Weight, maar die vind ik te beperkt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140160234
We gaan niet zoals GoT worden toch? Dat bij elke post maar geroepen wordt "ZOEKFUNCTIE AL BESPROKEN!!11!!11".
Dat is tenminste de indruk die ik vaak krijg wanneer ik daar iets lees :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 mei 2014 @ 10:03:00 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140160342
Als je piept naar lucht, kun je beter niet gaan lopen zeker he :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')