Ik heb gemaild of ik met nummer 34 mag startenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik 67 vanuit vak CTotaal geen link met iets. Toch leuk.
Ah toch de 5km kwijt? Ik zal oren en ogen openhouden.
Hemelvaartsdag, he?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef YUR het volgende:
Hee wat leuk, ik mag de 27ste Golden Tenloop starten met nummer 27Vanuit vak A
Was leuk geweest als ik nummer 34 had gehad...
We hebben overigens een startbewijs voor de 5km in de aanbieding. Iemand interesse?
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb gemaild of ik met nummer 34 mag startenGewoon gezegd dat GotC per se wilde dat ik dat zou vragen
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wel! Komt pijll eigenlijk ook? Dan kunnen we eerder facebookvriendjes worden.
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vannacht half slaperig toen ik niet kon slapen alle posts even doorgelezen van gisteren, en wat is er weer goed gelopen door iedereenondanks de warmte en allerhande hordes die genomen moesten worden!
En een specialevoor Yuki!
Shit zeg, balen! Andere schoenen lijkt me verstandig, na alle ellende die je met deze hebt gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, al een aantal weken niet meer gelopen.
Ik moet dus een andere inplannen, en daarvoor ga ik echt andere schoenen halendeze vertrouw ik niet meer.
Veel last van je loopje? Of geen spierpijn?
das rap. Een gelukkige van hier?quote:
Yay, thanks!quote:
Ignore...quote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat? (..)
ik houd hem even in gedachte mits ik 25 km aan kan op dat moment en jullie tempo aan kan.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Guard het volgende:
[..]
5 juli is een must natuurlijk, 1 juni is facultatief...
Voor de mensen die ook Hemelvaartsdag vrij zijn (volgende week donderdag) en graag een km of 25 willen genieten van mooie natuur (asfalt wordt vermeden) en goed gezelschap kunnen met streamnl en ondergetekende mee de Loonse en Drunense Duinen in.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]Top gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
Heppie-de-peppie, die 10km bergop-bergaf in december wordt appeltje eitje
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]Thanks!!
[..]
Shit zeg, balen! Andere schoenen lijkt me verstandig, na alle ellende die je met deze hebt gehad.
En dan maar weer mooi (rustig...) opbouwen
Heb wel wat spierpijn, maar dat is logisch. Had al een tijdje geen 10km aan één stuk meer gelopen. Daarnaast is m'n linkerknie wat gevoelig als ik een trap af ga.
Gaat allemaal wel weer over
[ afbeelding ]Mooie mijlpaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ja, en komende zondag is de Royal Ten... Wellicht ga ik daar nog voor een daginschrijving. Maar misschien ook nietquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies![]()
En hopen op een koele zomer![]()
Goed je rust nemen nu!
Wanneer wordt je volgende loop?
edit: 29 mei dus
Vriendin van me wil haar 10km nog kwijt...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Fuck, ik wilde dat startnummer hebben.
Owh doe je goed!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, en komende zondag is de Royal Ten... Wellicht ga ik daar nog voor een daginschrijving. Maar misschien ook niet
Komende tijd rustig oefenen met lopen in de warmte. Ik hoop namelijk dat het een lekker warme zomer wordt
10km is op dit moment nog een brug te ver. Over een maand zou het wel lukken, maar nu nog even niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vriendin van me wil haar 10km nog kwijt...
wel meezingen met de BeeGees he??!!quote:
Halve zak chips, halve reep chocola, 5 koekjes en nu capucino en een stokbroodje kaas en ham. En dat is maar na een simpele 5km trainingsloop, dat belooft wat als ik ooit in de buurt van serieus lange duurlopen komquote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat?
Het blijkt verplicht te zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik met zo'n stel zolderkamerautisten ga hardlopen.
Wat ik wil gebeurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word heel obstinaat van verplicht.
Als je dat nou gewoon allemaal niet eet, zul je het ook niet missen. Twee of drie boterhammen met pindakaas (bij wijze van spreke) zou die honger ook moeten stillen. Het is niet zo dat je met een 5km trainingsloop 2000 kcal verbrandt..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Halve zak chips, halve reep chocola, 5 koekjes en nu capucino en een stokbroodje kaas en ham. En dat is maar na een simpele 5km trainingsloop, dat belooft wat als ik ooit in de buurt van serieus lange duurlopen kom
En zo niet, ga je net zo lang met je voeten stampen of op de grond liggen en schreeuwen tot het wel gebeurt?quote:
Als je wat voedzamere producten kiest ipv die bende die jij naar binnen werkt, ben je ook eerder verzadigd.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Halve zak chips, halve reep chocola, 5 koekjes en nu capucino en een stokbroodje kaas en ham. En dat is maar na een simpele 5km trainingsloop, dat belooft wat als ik ooit in de buurt van serieus lange duurlopen kom
Ik koos mijn woorden zeer zorgvuldig.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, dat is mijn gevleugelde uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Gogo83 het volgende:
Filmpjes van de Marikenloop bekeken, start redelijk okee, 5km vrij beroerd en melig blij bij de finish.Ik zit nu te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had die 5km eigenlijk nog wel erger verwacht
ik bedoel, we rennen nog
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel meezingen met de BeeGees he??!!
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:29 schreef Gogo83 het volgende:
Filmpjes van de Marikenloop bekeken, start redelijk okee, 5km vrij beroerd en melig blij bij de finish.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coole finish, dames!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijkenik had die 5km eigenlijk nog wel erger verwacht
ik bedoel, we rennen nog
Hij is onwijs goed! Doen!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.
Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
Enige bezwaar is dat ie groot is.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na 10min redelijk flabbergasted naar de DC rainmaker vergelijking te hebben gekeken, en de uitgebreide review van de Garmin 310X te hebben gelezen, denk ik dat deze voor mijn doeleinden het beste is.
Iemand die dit nog uit mijn hoofd wil praten? Ik weet dat hij groot is, maar dat vind ik niet zo erg..
Leukquote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Beste Angela,
Bij deze bevestig ik je deelname aan de clinic + FunRun in het Amsterdamse Bos op 21 juni.
Het enige wat ik nog van je nodig heb is je schoenmaat.
Ik ga meedoen met de VFF clinic
Ik heb gisteren die van Murmeli gezien. Hij is wel groot maar niet gigantisch vind ik. Als hij alle opties heeft die je wilt zou ik het gewoon doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
Griep/weer of gewoon niet in je hum?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Ynske het volgende:
Ik moest tot 8 werken vandaag, maar heb een halve dag opgenomen. Voelde me niet tof. Nu gaat t weer een beetje dus even kijken of ik kan hockeyen, en morgen maar eens zien of ik een rondje kan gaan hobbelen.![]()
Wat gaan jullie vreselijk snel! Straks ff goed bijlezen... zo eerst rennen, ik ga voor de 5KM![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: zie conclusie
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 19-05-2014 20:57:42 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ben overigens wel van 90kg terug naar 85kg gegaan, ondanks "porqueria" (rotzooi)quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je wat voedzamere producten kiest ipv die bende die jij naar binnen werkt, ben je ook eerder verzadigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |