abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140122583
quote:
Goeie foto!
pi_140122641
Had toch liever een duimpje omhoog willen geven maar was zo aan het balen en aan het overleven voor de finish op dat punt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140122672
quote:
:D
Wel toffe foto!
  maandag 19 mei 2014 @ 10:38:56 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140122674
DK: Duimpje naar beneden :D
Coole sokken LT!

Geen foto met mij er helemaal op. Ik ging te snel voor de foto waarschijnlijk :P En natuurlijk net dat logo voor mijn bakkes. For those who don't know: met witte zonnebril 8-)

pi_140122772
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:38 schreef Quoi het volgende:
DK: Duimpje naar beneden :D
Coole sokken LT!

Geen foto met mij er helemaal op. Ik ging te snel voor de foto waarschijnlijk :P En natuurlijk net dat logo voor mijn bakkes. For those who don't know: met witte zonnebril 8-)

[ link | afbeelding ]
Iets rustiger lopen de volgende keer dus :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140122804
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n beetje de enige foto waar ik een beetje zichtbaar op ben :') :+
(Tussen de persoon in het zwart en de persoon in het rood)
Je had je schoenen en shirt idd goed gematched! :P

Ik ben diegene met wit shirt en zwarte broek! :+
Jack does it in real time...
pi_140122829
Ik ben trouwens in de definitieve uitslagen 54e bij de vrouwen. Pagina 3 van de 75 pagina's met vrouwen op de 10km! Linkerrijtje ftw *O*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140122956
Ik kan geen foto's vinden helaas. Aan de andere kant, erg flatteus zal het toch niet zijn.
pi_140123028
quote:
_O-

En de rest ook voornamelijk goede foto's dus.

Ik kan ze van Hoorn nog nergens vinden -O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140123294
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heerlijk loopweertje vandaag. ik ging weg om onder de vier uur te duiken. Dat ging prima tot een km of 11. Toe maar besloten om de gaskraan dicht te draaien om wat langer van het landschap en het mooie weer te genieten. Af en toe een beetje relax wandelen. 4 km kwam echter de 4:30 pacer voorbij zetten en we zaten in het saaie lijden, toen maar besloten om er toch nog enigszins een wedstrijd van te maken een aan te hakken om mijn pr aan te scherpen. Voor de finish nog even gedemareerd en in tijd van 4:28:12 voor de pacer te eindigen. :6
#genieten ;)

Goed gedaan!
Ja doei.
pi_140123308
Hier vond ik het geloof ik nog allemaal wel redelijk prima:

pi_140123381
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:03 schreef hatsaflats het volgende:
Hier vond ik het geloof ik nog allemaal wel redelijk prima:

[ afbeelding ]
Wat een schaduw! O+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140123482
Daar nog wel ja. Ik had in het begin ook echt het idee dat het allemaal wel prima zou gaan met de warmte. Maar dat ging het niet. Maar ik was mentaal ook wel echt een slappe zak.
pi_140123545
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:08 schreef hatsaflats het volgende:
Maar ik was mentaal ook wel echt een slappe zak.
Je bent gestart, en je bent gefinisht. Dus dat valt nog wel mee.
pi_140124138
Er leek maar geen einde aan te komen die laatste km:
pi_140124279
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:29 schreef Mr.B. het volgende:
Er leek maar geen einde aan te komen die laatste km:
[ afbeelding ]
Precies wat ik ook tegen Murmeli zei op het laatste stuk. :Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 19 mei 2014 @ 11:42:48 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140124513
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat? Heb al een banaan, appel en twee energyrepen op :
En ontbeten met pap & go...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 19 mei 2014 @ 11:47:12 #293
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140124618
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
God, ik heb de dag na een lange duurloop altijd zo'n gierende, niet te stillen honger op mijn werk. Hoe doen jullie dat? Heb al een banaan, appel en twee energyrepen op :
vond al dat ik behoorlijk aan t eten was.. heb al 5 eierkoeken opgepeuzeld. .. :@
life goes on.. be proud of yourself!
pi_140124683
Heerlijke verslagen weer om te lezen.

Was in het weekend mijn hardloop zondes aan het overdenken, het eerste half jaar van 2014 heeft nog niet gebracht wat ik er van hoopte. Blessures en vakanties hebben een beetje roet in het eten gegooit (laatste maand precies 1 keer gelopen).

Maar zulke verhalen doen mijn motivatie weer goed, vanavond voor het eten maar weer een rondje hobbelen. Want zondag staat nog wel de royal ten op de planning :X Al zal die in een lekker trainingstempo gaan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_140125000
*O* *O* (zweef) Foto's!!!! *O* *O*

quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.

Waar ik me ook over verbaasde dat zowel in Rotterdan , Amsterdam, Egmond aan Zee en Leiden mensen mensen onwel heb gezien. In schotland eigenlijk helemaal geen eentje.
Schotland was ook niet zo warm als dat het hier was. Tenminste, dat vond ik.
pi_140125014
quote:
Ik heb dat idd ook altijd. Ik neem extra eten mee naar mijn werk en ben aan het einde van de dag blij dat ik naar huis mag want op de een of andere manier lost warm eten 'savonds het probleem op bij mij.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:12:37 #297
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140125360
quote:
Eet je na afloop van zo'n duurloop meer dan normaal?
pi_140125408
quote:
Veel erbij drinken, thee of slappe ranja zodat ik er niet bij eet wat ik eraf gelopen heb.. In jou geval zou ik gewoon doorgaan met eten, je kunt het hebben :)
Maar van appels krijg ik juist honger, dus als ik die eet doe ik dat op zijn vroegst een uur voor een maaltijd.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:25 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij heb ik een beetje het tegenovergestelde van Jero: wel een snelle pasfrequentie, maar ipv dat ik altijd zweef, ben ik altijd aan de grond genageld.
Dat heet snelwandelen, maar ziet er echt anders uit ;)
pi_140125570
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef Nirak het volgende:
zodat ik er niet bij eet wat ik eraf gelopen heb
Bij wedstrijden moet je dit dus juist wel doen. Je maakt (over het algemeen) een veel grotere inspanning dan normaal als je gaat hardlopen. Kost superveel kracht en energie. Gewoon een fikse bak friet eten. Met mayo. Als dat meer calorieën is dan wat je die dag eraf hebt gelopen, boeit dat niet. Afvallen doe je door trainingen, niet door wedstrijden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140125584
Ik heb altijd een gierende niet te stillen trek. Daar heb ik geen duurloop voor nodig :+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')