Lekker he, hoogtemeters?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook eindelijk echte, zuurverdiende spierpijnBovenbenen
Inderdaad een beetje onderscheid mag er best zijn. Niet dat de prestatie op de andere afstanden minder is, dat is voor iedereen weer anders. Het zou voor een aantal mensen misschien net die motivatie zijn om toch voor die wat langere afstand te gaan volgend jaar. Om ook dat shirtje of die medaille te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De verschillende kleuren medailles in Leiden was ook wel leuk
Ja hoorquote:
Dan gok ik op een eindtijd van 3:45 met de dames die nu meedoen inclusief jijquote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien in 2015 een snel vrouwenteam makenBij de vrouwen is het altijd veel makkelijker om hoog te eindigen
jeeejquote:Op maandag 19 mei 2014 09:58 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook eindelijk echte, zuurverdiende spierpijnBovenbenen
Toch semtex zien te ronselen dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan gok ik op een eindtijd van 3:45 met de dames die nu meedoen inclusief jij
En de winnende tijd van vorig jaar voor de dames was 3:07
Eigenlijk is dat het meest efficient hoor, hoge pasfrequentie met kort zweefmoment.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:25 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij heb ik een beetje het tegenovergestelde van Jero: wel een snelle pasfrequentie, maar ipv dat ik altijd zweef, ben ik altijd aan de grond genageld.
Die staat op de reservelijstquote:Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Toch semtex zien te ronselen dan.
Kan wel sneller toch? met 4 dames die rond de 50 minuten lopen zit je al rond de 3.30quote:Op maandag 19 mei 2014 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan gok ik op een eindtijd van 3:45 met de dames die nu meedoen inclusief jij
En de winnende tijd van vorig jaar voor de dames was 3:07
Ik heb geen fotograaf gezien. Dat voorspelt niet veel goeds voor de foto'squote:Op maandag 19 mei 2014 09:45 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil ook foto's![]()
Of toch niet, het enige punt waar ik camera's zag keek ik nogal zuur volgens mij
Ik ken ook wel een paar mensen die zomaar even een 10km/HM lopen... Of met minimale training.. En dan sneller zijn dan ik
Tuurlijk kan het sneller, maar zoveel dames lopen er hier niet rond de 50 minutenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan wel sneller toch? met 4 dames die rond de 50 minuten lopen zit je al rond de 3.30
Uitslag extrapolatie is gevaarlijk, maar niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef hatsaflats het volgende:
Voor mixed is het veel makkelijker om hoog te eindigen. De winnende tijd daarvan was vorig jaar 2:54. Het jaar daarvoor trouwens 2:39, dat scheelt nogal.
Sem en Hats ruim eronder. Runninglinda gaat ook wel snel toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het sneller, maar zoveel dames lopen er hier niet rond de 50 minuten
[..]
Uitslag extrapolatie is gevaarlijk, maar niet geschoten is altijd misEn daarom is het voor nu het meest haalbaar om met de mixed categorie in de prijzen te vallen
Want kans bestaat dat we als Jero start, we gewoon als nr 1 aan ronde 2 beginnen
Ik dacht dat ik een tijdje achter jou liepquote:Op maandag 19 mei 2014 10:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb geen fotograaf gezien. Dat voorspelt niet veel goeds voor de foto's![]()
We zijn bijna gelijk gefinisht! (maar misschien op een ander punt gestart)
Hats gaf voor nu 52 minuten op en Sem moet dan wel meedoenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sem en Hats ruim eronder. Runninglinda gaat ook wel snel toch?
Volgend jaar hoop ik idd wel ruim eronder te lopen. Maar ik faal kneiterhard bij warmte.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sem en Hats ruim eronder. Runninglinda gaat ook wel snel toch?
Voor in de WLWW :quote:
| 1 2 | [b]19 oktober 2014 - [url=http://devilstrail.nl/dak-drunense-duinen]Devils Trail Dak Drunense Duinen - Drunen[/url][/b] [*] Guard 22 km |
True.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje onderscheid mag er best zijn. Niet dat de prestatie op de andere afstanden minder is, dat is voor iedereen weer anders. Het zou voor een aantal mensen misschien net die motivatie zijn om toch voor die wat langere afstand te gaan volgend jaar. Om ook dat shirtje of die medaille te hebben.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |