Wat een zeikerdsquote:Op maandag 19 mei 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks. Een klein beetje moeie benen en verder niet. Maar natuurlijk wel trots![]()
Helaas niet lekker geslapen vanwege dat werk dingetje (waar vandaag zoals verwacht inderdaad moeilijk over wordt gedaan)
De tomatensoep was volgende de kinderen de lekkerste van de hele wereld, die moest ik maar altijd maken.
Coole foto's!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rondje 1
[ afbeelding ]
Rondje 2
[ afbeelding ]
En jij maar denken dat een marathon uitlopen een bijzondere prestatie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er liepen er trouwens zoveel in een marathon shirt dat het niet cool meer was
[..]
Als ik weer mijn PR tempo loop op de 10 km, dan moet het zeker wel lukkenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!We gaan voor het FOK!-PR!
Haha, goeie deal. Ik heb ook echt frissere benen dan ooit. Fietste vanmorgen 'rustig' naar de uni, zomaar 22km/u. Had toch harder moeten lopen gisteren.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
Mijn spierpijn is nu dan weg!
(denk dat het eruitlopen tijdens zo'n 10 km niet ideaal was)
Moest sprinten voor de trein - trappen Delft CS op en af en dat ging als de donder! Welkom beenspiervezels
Schoentjes gaan vandaag voor een 1/2 maatje kleiner geruild worden - na "een stukje inlopen".
[..]
Coole foto's!
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
voor alle wedstrijdlopers van dit weekend
[..]
Als ik weer mijn PR tempo loop op de 10 km, dan moet het zeker wel lukken
Scheelt weer een minuut, dus als iedereen de opgegeven tijd loopt, gaan we richting de 2:45!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?
Zodat jij de marge weet waarbinnen je kunt presteren?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?
Enig idee hoeveel Terrabyte aan foto's je dan wel niet krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.
"Als"quote:Op maandag 19 mei 2014 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scheelt weer een minuut, dus als iedereen de opgegeven tijd loopt, gaan we richting de 2:45!
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zodat jij de marge weet waarbinnen je kunt presteren?![]()
Mijn loopmaatje van gister loopt trouwens ook nooit en wel die 10k![]()
Maar ze loopt vandaag wel krom van de spierpijn. Het is knapper om continu te trainen en vooruitgang te boeken zonder al te veel blessures. Dat is weer ver van haar bed.
Zorgde er wel voor dat ik haar niet kón laten lopen toen ze ging versnellen
O en niet lullig bedoeld en de meeste hebben nog nooit een marathon gelopen of uit gelopen. Daarom ook echt geweldig bij Loch Ness krijg je hem pas bij de finish en alleen bij de marathon.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! tot aan de randjes op de sokken
Er liepen er trouwens zoveel in een marathon shirt dat het niet cool meer .
De verschillende kleuren medailles in Leiden was ook wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 09:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
O en niet lullig bedoeld en de meeste hebben nog nooit een marathon gelopen of uit gelopen. Daarom ook echt geweldig bij Loch Ness krijg je hem pas bij de finish en alleen bij de marathon.![]()
Verdienen moet je zo'n shirt, ze moeten ook maar verschillende shirts gaan maken voor de verschillende afstanden.
Ja, maar denk dat de haalbaarheid groter is dan vorig jaar. Vorig jaar had ik van iedereen de PR tijd opgezocht voor een indicatie, nu heb ik iedereen gevraagd zelf in te schattenquote:
Dit jaar revanche danquote:Op maandag 19 mei 2014 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb het shirt van de Circuitrun van vorig jaar nog nooit gedragen omdat ik een laffe hats was en 'm niet heb gelopen. Opzich ook wel weer zonde
Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan doenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat de haalbaarheid groter is dan vorig jaar. Vorig jaar had ik van iedereen de PR tijd opgezocht voor een indicatie, nu heb ik iedereen gevraagd zelf in te schatten
Vorig jaar was mijn verwachting dat we met Fok!ing Fast 2:43:45 zouden lopen, maar toen liepen er 2 lopers ongeveer 0,5 - 1 minuut langzamer en de 2 10km lopers 4 - 5 min langzamer en 2 lopers ongeveer halve minuut sneller dan ik verwacht had. Dus toen was de eindtijd 2:54:18...
Ja preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef Devv het volgende:
[..]
En jij maar denken dat een marathon uitlopen een bijzondere prestatie is.
Ja zou het?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
O en niet lullig bedoeld en de meeste hebben nog nooit een marathon gelopen of uit gelopen. Daarom ook echt geweldig bij Loch Ness krijg je hem pas bij de finish en alleen bij de marathon.![]()
Verdienen moet je zo'n shirt, ze moeten ook maar verschillende shirts gaan maken voor de verschillende afstanden.
Ik voel eigenlijk helemaal niet zo de behoefte om die loop te lopen. Ik vind kleinschalige loopjes veel leuker.quote:
Snap ik, ik ben blij dat ik het weer mag organiseren!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan doen
Misschien in 2015 een snel vrouwenteam makenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben blij dat ik het weer mag organiseren!
Zal deze week eens knopen doorhakken over teamnamen en kijken of ik die nog aangepast krijg
Dat is dus waar het uiteindelijk allemaal om draait, voor mij althans. Om pijnvrij te kunnen hardlopen. Mijn zwager liep ook eens zonder enige voorbereiding 10 kilometer in 43 minuten. Hij kon alleen de week erna niet meer normaal lopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar ze loopt vandaag wel krom van de spierpijn. Het is knapper om continu te trainen en vooruitgang te boeken zonder al te veel blessures. Dat is weer ver van haar bed.
[..]
En dan kunnen wij ze lekker uitlachenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is dus waar het uiteindelijk allemaal om draait, voor mij althans. Om pijnvrij te kunnen hardlopen. Mijn zwager liep ook eens zonder enige voorbereiding 10 kilometer in 43 minuten. Hij kon alleen de week erna niet meer normaal lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |