Ga de vraag maar eens stellen bij een willekeurige voetbal/hockey/korfbalclub. Je schrikt. Dat zijn dan nog mensen die al sporten. En dan zijn er nog zat die helemaal niet sporten en wel denken in twee maanden even er naartoe te kunnen trainen.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af hoe mensen kunnen denken dat for ik wel eventjes
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Yuki het volgende:
Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
goed gedaan zeg!!! Nog gebruik gemaakt van de overheerlijke sproeiers onderweg?? Die hebben mij zooooo geholpen iets af te koelen!SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ken 2 gasten die totaal ongetraind de marathon van Amsterdam hebben uitgelopen. Waanzin, pure waanzin. Hebben er fysiek ook heel erg veel last van gehad, maanden er na nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is maar 2x 5, hoe moeilijk kan het wezen?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Yuki het volgende:
Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
Hoe gaat het vandaag? Geen pijntjes enzo?SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek zijn is nooit leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:40 schreef Ynske het volgende:
M'n keelpijn heeft doorgezet, ligt te blaffen als een zeehond en kortademig.
Goede timing
Kijken of t dit keer niet doorslaatBeterschap meis.
Murmeli, hoe is het vandaag met je heup?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
ahh ja maar ben blij dat ik tijdens het lopen vrijwel geen last had heb t er nu wel even voor over hihi.. donderdag fysio weer.. spieren voel ik ook wel.. t gevoel dat ik elk moment kramp kan krijgen.. heel apart nooit eerder gehad hihi...quote:Op maandag 19 mei 2014 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Verslagje![]()
Balen van je knie nik
Heup is ok. Heb moeie benen en een klein beetje spierpijn in den bibsch maar dat lijkt me wel logisch. Het was tenslotte toch 10 km
Hoe voel jij je meis?? Lekker gebadderd nog? Goed geslapen? Tomatensoep gelukt? Vandaag trots op jezelf?
Is niet zo raar dat je nu last hebt. Je bent als een speer gegaan!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ja maar ben blij dat ik tijdens het lopen vrijwel geen last had heb t er nu wel even voor over hihi.. donderdag fysio weer.. spieren voel ik ook wel.. t gevoel dat ik elk moment kramp kan krijgen.. heel apart nooit eerder gehad hihi...
Fijn dat je heup ok is!
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Pffr, doe ik een eindsprintje, sta ik alsnog aan de grond genageldIk snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaa klopt daarom deze week goed rust houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is niet zo raar dat je nu last hebt. Je bent als een speer gegaan!
Maar doe wel voorzichtig. Pijn hoeft niet erg te zijn maar als je iets stuk maakt ben je verder van huis.
ik welquote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.
Ik heb eigenlijk niks. Een klein beetje moeie benen en verder niet. Maar natuurlijk wel trotsquote:Op maandag 19 mei 2014 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Verslagje![]()
Balen van je knie nik
Heup is ok. Heb moeie benen en een klein beetje spierpijn in den bibsch maar dat lijkt me wel logisch. Het was tenslotte toch 10 km
Hoe voel jij je meis?? Lekker gebadderd nog? Goed geslapen? Tomatensoep gelukt? Vandaag trots op jezelf?
Bij organisaties als Aktiefoto heeft fotograferen sowieso bijzonder weinig met charme te maken hoor. Alleen maar met centjes, dus je eerste punt blijft staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weldan kun je je sluiter eerder laten vervangen. En bursten verliest de charme van t fotograferen filmen met een fotocamera kan iedereen
Zelfs jíj hebt een zweeffotoquote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rondje 1
[ afbeelding ]
Rondje 2
[ afbeelding ]
Egmond wel hoor. Of in ieder geval relatief, midden in januari was het ineens 13 graden met zon.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.
Ja! tot aan de randjes op de sokkenquote:
Ik was ook gewoon een beetje ontroerd toen ik het zag. Ik zweef. Ik zweef!quote:
Rotterdam was vorig jaar en die was opeens warm. Amsterdam was niet bijzonder warm.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |