SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jero_nimo op 18-05-2014 22:50:03 ]
Ach, is goed voor de duurtraining, er zit anderhalve maand tussen en je kan hem gewoon op standje relaxed lopen. Maar de 26 is ook goed hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef YUR het volgende:
Het was inderdaad veel warm in Belgique.
En 50km? Dat zou raar zijn, als training voor een marathon...
Erg mooi dat ze zijn hart op gang hebben kunnen brengen, al is er wel een redelijke tijd overheen gegaan. Toch hopen dat hij er goed uit kan komen. Altijd erg rot....quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Guard het volgende:
Net pa gesproken, die had vandaag ook een wedstrijdje. Lag ook weer iemand naast het parcours.
Hij liep met zijn maatje en die kan reanimeren, dus die kon aan de bak.
Zijn met 4-en bezig geweest om hem 15 min te reanimeren. Toen de ambu kwam (2 stuks en 2 brandweerauto's) was er weer hartactiviteit.
De man is in het ziekenhuis in coma gebracht en direct aan ader bij zijn hart geopereerd.
![]()
Het goede nieuws is: hij leeft.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn weekend was trouwens zelf ook wel erg leuk! Vrijdagavond voor de eerste keer een rondje gelopen met mijn vriendin als meerijder op de fiets. Was wel erg gezellig, onderweg lekker kletsen en tussendoor nog wat snelle kilometers gemaakt. In totaal 10km tussen 2 bruggen in Zutphen. Toen zaterdagmorgen de FunRun en Clinic van FiveFingers in Bergen op Zoom, was ook erg gezellig. Daar wel heel zenuwachtig voor geweest, want ik moest de clinic doen. Maar het ging erg goed en de 9 deelnemers waren ook erg enthousiast, over de schoenen en de clinic/funrun, dus erg leuk!
Vlak bij het parkeerterrein zat ook nog een klimbos, waar we ook doorheen gelopen waren. Maar na het eten van wat pannenkoeken met z'n allen bleven alleen ik en een mede-ambassadeur over en besloten we maar om nog even het klimbos onveilig te maken. Was ook erg gezellig en af en toe best spannend!![]()
Vandaag lekker naar Ouwehands dierenpark geweest, wezen barbecuen, zoals de rest van Nederland en vanavond nog lekker eens een pittige intervaltraining gelopen.
15x200m, met 50m wandel, 100m jog en weer 50m wandel aan rust. Met als laatste 200m nog een knaller, altijd lekker. Ging vandaag ook erg soepel, lekker vlot gelopen, geen pijntjes.
Ik hou van de zomer!![]()
![]()
Bruggenrondje: http://www.endomondo.com/workouts/342032065/2368823
Interval: http://www.endomondo.com/workouts/342032061/2368823
http://t.co/AFjhfQjcw3quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Guard het volgende:
Net pa gesproken, die had vandaag ook een wedstrijdje. Lag ook weer iemand naast het parcours.
Zijn met 4-en bezig geweest om hem 15 min te reanimeren. Toen de ambu kwam (2 stuks en 2 brandweerauto's) was er weer hartactiviteit.
De man is in het ziekenhuis in coma gebracht en direct aan ader bij zijn hart geopereerd.
![]()
Gewoon vanuit VFF zelf, die hebben een aantal plaatsen bepaald, mede op aangeven van mensen die een clinic willen bezoeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Je bent bij mijn vader om de hoek gestart en gefinisht!
Hoe doet FFV zo'n clinic? En dan bedoel ik meer, hoe komen ze erbij om in plaats X een clinic te doen? Die jongen die wij vanmiddag spraken deed een beetje vaag. Ik moest hem maar even opzoeken op facebook, zelf een groepje mensen bij elkaar zoeken en dan iets met een afspraak en betalen voor de clinic en ohja ook nog zijn reiskosten.
Ik dacht maar 1 ding, te vaag...laat maar.
Erm... meer rossig/blond, maar bruin kan er ook voor door, denk ik. Goede prestatie van je mevrouwquote:
Pa heeft wel het wedstrijdje uitgelopen, maar is er wel de hele dag mee bezig geweest, en is nu ook aan het twijfelen of ie Malta wel zo'n goed idee vind....quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Quoi het volgende:
GuardSchrikken!
Je pa is vast niet meer aan lopen toegekomen.
[..]
Erm... meer rossig/blond, maar bruin kan er ook voor door, denk ik. Goede prestatie van je mevrouw
Dan ga ik die eens liken. Ik heb alleen het idee dat VFF voornamelijk in het zuiden des lands opereert met clinics.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon vanuit VFF zelf, die hebben een aantal plaatsen bepaald, mede op aangeven van mensen die een clinic willen bezoeken.
Kost niets bij VFF, ze hebben de data en plaatsen op hun facebook account staan.
Maar wat Guard zegt klopt inderdaad, we gaan ook nog naar Friesland en wat meer in het midden. Ik zal het even opzoekenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan ga ik die eens liken. Ik heb alleen het idee dat VFF voornamelijk in het zuiden des lands opereert met clinics.
Oeh... dat is gaaf, die schrijf ik even met potlood in mijn agendaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
13 september ergens in Zuid-Limburg, waar nog niet bekend, maar we zijn bezig met een mooie locatie
Ah ok... Wat doe je volgend weekend?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij word ik door best wat hardloopfokkers toegevoegd op facebook. Vergeef me fokkers, maar als ik iemand nog niet in het echt ben tegengekomen, voeg ik niet zomaar iemand toe(behalve Moblo
)
Bariloche? Alleen de reiskostenvergoeding gaat een probleempje opleveren ben ik bangquote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Jero_nimo het volgende:
12 juli Bestemming nog te bepalen: wie heeft een mooie tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: topprestaties vandaag!En ik hou van asfalt
♥ || Baby catcher in training || ♥
Voor N-H Noord en evt,. Friesland, het Wieringermeer/Dijkgatsbos., ook niet al te ver vanuit Frieslandquote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar wat Guard zegt klopt inderdaad, we gaan ook nog naar Friesland en wat meer in het midden. Ik zal het even opzoeken
12 juli Bestemming nog te bepalen: wie heeft een mooie tip?
Ik ben voor!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Voor N-H Noord en evt,. Friesland, het Wieringermeer/Dijkgatsbos., ook niet al te ver vanuit Friesland
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Yuki het volgende:
Poeh, dat bijlezen duurde langer dan mijn 10km vanmiddag
Naar voorbeeld van Nanook: vind jezelf!En jíj dan? Hoe ging het? (Of heb ik iets gemist...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: topprestaties vandaag!En ik hou van asfalt
Ze zit waarschijnlijk as we speak te typen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
En jíj dan? Hoe ging het? (Of heb ik iets gemist...)
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Yuki het volgende:
Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
Goed gedaan!SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xilantof Flickrt
foto-nerd
Gelukkig voor die man liepen er helden mee!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Guard het volgende:
![]()
Het waren ook zware omstandigheden en jij zat natuurlijk ook nog met een klierende knie...quote:Op maandag 19 mei 2014 07:53 schreef Serinde het volgende:
Ik ga straks op de fiets naar college, zo'n 10 km. Het is inderdaad nu al warm maar denk dat het wel fijn is om de benen even in beweging te houden.
Heb alles gelezen en zou iedereen persoonlijk willen toejuichen maar wellicht later, kan het niet onthouden en weinig tijd![]()
Wel even speciaal voor:
Ynske![]()
Gup & GoGo(jammer dat ik jou en mossel niet meer gezien heb!)
Mijn loopje ging ruk. Deze 5 km was zwaarder dan de 10 in de warmte bij de CPC! Langzamer gelopen dan ooit en ik kon wel janken toen ik na de finish m'n vriend zag staan![]()
maar ondanks dat een hele leuke dag gehad en heb nu al zin om woensdag of donderdag een klein rondje te doen!
Het scheelt wel dat je komende maand in hogere temperaturen kunt trainen. Anders kun je nooit een wedstrijd lopen in de zomer.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Begin na de mentale tegenvaller van gisteren wel te twijfelen over de 13.3 km op het TT circuit volgende maand wel verstandig is.
Wanneer warm wordt dat een oven, en er staan geen mensen bekertjes uit te delen onderweg denk ik..
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!quote:
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:45 schreef streamnl het volgende:
Vorig jaar was het toch ook "ineens" warm?
Ik kan me niet herinneren dat er vorig jaar ook zo veel personen onwel zijn geworden door het weer.
Gewoon gaan..rustig lopen, uitlopen als doel stellen. Dat kun jij!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Begin na de mentale tegenvaller van gisteren wel te twijfelen over de 13.3 km op het TT circuit volgende maand wel verstandig is.
Wanneer warm wordt dat een oven, en er staan geen mensen bekertjes uit te delen onderweg denk ik..
Ik doe wat ik kan, maar veel is dat niet. Maar 24:28 lopen lukt me waarschijnlijk welquote:Op maandag 19 mei 2014 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!We gaan voor het FOK!-PR!
Ynske goed gedaan!
Serinde toch ook uitgelopen! Mooie prestatie al met dit weer, gelukkig smaakten de biertjes goed
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.
Waar ik me ook over verbaasde dat zowel in Rotterdan , Amsterdam, Egmond aan Zee en Leiden mensen mensen onwel heb gezien. In schotland eigenlijk helemaal geen eentje.
Ik heb er vorig jaar in Schotland dan weer heel veel langs de kant zien liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.
Waar ik me ook over verbaasde dat zowel in Rotterdan , Amsterdam, Egmond aan Zee en Leiden mensen mensen onwel heb gezien. In schotland eigenlijk helemaal geen eentje.
ik vraag me wel eens af hoe mensen kunnen denken dat for ik wel eventjesquote:Op maandag 19 mei 2014 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Het is een beetje de keerzijde van de grote evenementen denk ik. Daar doen relatief veel mensen mee en die evenementen (Leiden Marathon, Marikenloop in extrema) trekken heel veel mensen die ineens in maart het plan opvatten om ook mee te doen. 'Het is maar 10km'. En als je dan ongetraind aankomt en je treft ineens zoals gisteren de eerste zomerse dag van het jaar met temperaturen van 25 graden en een brandende zon, dan gaan mensen flauwvallen.
Gogo en ik hebben gisteren uitgerekend dat er uiteindelijk iets van 2000 mensen bij de Marikenloop de finish niet hebben gehaal. Laat dat er 1500 zijn door niet eens meer te starten, dan nog heb je 500 opgaves. Wat dus genoeg zegt over mensen die de finish op dagen zoals gisteren wel halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |