Gelukkig voor die man liepen er helden mee!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Guard het volgende:
Net pa gesproken, die had vandaag ook een wedstrijdje. Lag ook weer iemand naast het parcours.
Hij liep met zijn maatje en die kan reanimeren, dus die kon aan de bak.
Zijn met 4-en bezig geweest om hem 15 min te reanimeren. Toen de ambu kwam (2 stuks en 2 brandweerauto's) was er weer hartactiviteit.
De man is in het ziekenhuis in coma gebracht en direct aan ader bij zijn hart geopereerd.
![]()
Het goede nieuws is: hij leeft.
Het waren ook zware omstandigheden en jij zat natuurlijk ook nog met een klierende knie...quote:Op maandag 19 mei 2014 07:53 schreef Serinde het volgende:
Ik ga straks op de fiets naar college, zo'n 10 km. Het is inderdaad nu al warm maar denk dat het wel fijn is om de benen even in beweging te houden.
Heb alles gelezen en zou iedereen persoonlijk willen toejuichen maar wellicht later, kan het niet onthouden en weinig tijd![]()
Wel even speciaal voor:
Ynske![]()
Gup & GoGo(jammer dat ik jou en mossel niet meer gezien heb!)
Mijn loopje ging ruk. Deze 5 km was zwaarder dan de 10 in de warmte bij de CPC! Langzamer gelopen dan ooit en ik kon wel janken toen ik na de finish m'n vriend zag staan![]()
maar ondanks dat een hele leuke dag gehad en heb nu al zin om woensdag of donderdag een klein rondje te doen!
Het scheelt wel dat je komende maand in hogere temperaturen kunt trainen. Anders kun je nooit een wedstrijd lopen in de zomer.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Begin na de mentale tegenvaller van gisteren wel te twijfelen over de 13.3 km op het TT circuit volgende maand wel verstandig is.
Wanneer warm wordt dat een oven, en er staan geen mensen bekertjes uit te delen onderweg denk ik..
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!quote:
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:45 schreef streamnl het volgende:
Vorig jaar was het toch ook "ineens" warm?
Ik kan me niet herinneren dat er vorig jaar ook zo veel personen onwel zijn geworden door het weer.
Gewoon gaan..rustig lopen, uitlopen als doel stellen. Dat kun jij!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Begin na de mentale tegenvaller van gisteren wel te twijfelen over de 13.3 km op het TT circuit volgende maand wel verstandig is.
Wanneer warm wordt dat een oven, en er staan geen mensen bekertjes uit te delen onderweg denk ik..
Ik doe wat ik kan, maar veel is dat niet. Maar 24:28 lopen lukt me waarschijnlijk welquote:Op maandag 19 mei 2014 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!We gaan voor het FOK!-PR!
Ynske goed gedaan!
Serinde toch ook uitgelopen! Mooie prestatie al met dit weer, gelukkig smaakten de biertjes goed
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.
Waar ik me ook over verbaasde dat zowel in Rotterdan , Amsterdam, Egmond aan Zee en Leiden mensen mensen onwel heb gezien. In schotland eigenlijk helemaal geen eentje.
Ik heb er vorig jaar in Schotland dan weer heel veel langs de kant zien liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er worden nu ook veel meer evenementen gelopen hier in dit topic daardoor erg vertekenend is.
Waar ik me ook over verbaasde dat zowel in Rotterdan , Amsterdam, Egmond aan Zee en Leiden mensen mensen onwel heb gezien. In schotland eigenlijk helemaal geen eentje.
ik vraag me wel eens af hoe mensen kunnen denken dat for ik wel eventjesquote:Op maandag 19 mei 2014 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Het is een beetje de keerzijde van de grote evenementen denk ik. Daar doen relatief veel mensen mee en die evenementen (Leiden Marathon, Marikenloop in extrema) trekken heel veel mensen die ineens in maart het plan opvatten om ook mee te doen. 'Het is maar 10km'. En als je dan ongetraind aankomt en je treft ineens zoals gisteren de eerste zomerse dag van het jaar met temperaturen van 25 graden en een brandende zon, dan gaan mensen flauwvallen.
Gogo en ik hebben gisteren uitgerekend dat er uiteindelijk iets van 2000 mensen bij de Marikenloop de finish niet hebben gehaal. Laat dat er 1500 zijn door niet eens meer te starten, dan nog heb je 500 opgaves. Wat dus genoeg zegt over mensen die de finish op dagen zoals gisteren wel halen.
Ga de vraag maar eens stellen bij een willekeurige voetbal/hockey/korfbalclub. Je schrikt. Dat zijn dan nog mensen die al sporten. En dan zijn er nog zat die helemaal niet sporten en wel denken in twee maanden even er naartoe te kunnen trainen.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af hoe mensen kunnen denken dat for ik wel eventjes
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Yuki het volgende:
Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
goed gedaan zeg!!! Nog gebruik gemaakt van de overheerlijke sproeiers onderweg?? Die hebben mij zooooo geholpen iets af te koelen!SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ken 2 gasten die totaal ongetraind de marathon van Amsterdam hebben uitgelopen. Waanzin, pure waanzin. Hebben er fysiek ook heel erg veel last van gehad, maanden er na nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is maar 2x 5, hoe moeilijk kan het wezen?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Yuki het volgende:
Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: logeeradres is erg fijn, ik zal altijd zenuwachtig zijn voor een loop, gezelligheid met FOK!kers, begin was afzien maar na 4km dik genietentrots!
Hoe gaat het vandaag? Geen pijntjes enzo?SPOILER: StatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek zijn is nooit leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:40 schreef Ynske het volgende:
M'n keelpijn heeft doorgezet, ligt te blaffen als een zeehond en kortademig.
Goede timing
Kijken of t dit keer niet doorslaatBeterschap meis.
Murmeli, hoe is het vandaag met je heup?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
ahh ja maar ben blij dat ik tijdens het lopen vrijwel geen last had heb t er nu wel even voor over hihi.. donderdag fysio weer.. spieren voel ik ook wel.. t gevoel dat ik elk moment kramp kan krijgen.. heel apart nooit eerder gehad hihi...quote:Op maandag 19 mei 2014 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Verslagje![]()
Balen van je knie nik
Heup is ok. Heb moeie benen en een klein beetje spierpijn in den bibsch maar dat lijkt me wel logisch. Het was tenslotte toch 10 km
Hoe voel jij je meis?? Lekker gebadderd nog? Goed geslapen? Tomatensoep gelukt? Vandaag trots op jezelf?
Is niet zo raar dat je nu last hebt. Je bent als een speer gegaan!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ja maar ben blij dat ik tijdens het lopen vrijwel geen last had heb t er nu wel even voor over hihi.. donderdag fysio weer.. spieren voel ik ook wel.. t gevoel dat ik elk moment kramp kan krijgen.. heel apart nooit eerder gehad hihi...
Fijn dat je heup ok is!
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Pffr, doe ik een eindsprintje, sta ik alsnog aan de grond genageldIk snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaa klopt daarom deze week goed rust houdenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is niet zo raar dat je nu last hebt. Je bent als een speer gegaan!
Maar doe wel voorzichtig. Pijn hoeft niet erg te zijn maar als je iets stuk maakt ben je verder van huis.
ik welquote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.
Ik heb eigenlijk niks. Een klein beetje moeie benen en verder niet. Maar natuurlijk wel trotsquote:Op maandag 19 mei 2014 09:07 schreef Murmeli het volgende:
Verslagje![]()
Balen van je knie nik
Heup is ok. Heb moeie benen en een klein beetje spierpijn in den bibsch maar dat lijkt me wel logisch. Het was tenslotte toch 10 km
Hoe voel jij je meis?? Lekker gebadderd nog? Goed geslapen? Tomatensoep gelukt? Vandaag trots op jezelf?
Bij organisaties als Aktiefoto heeft fotograferen sowieso bijzonder weinig met charme te maken hoor. Alleen maar met centjes, dus je eerste punt blijft staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weldan kun je je sluiter eerder laten vervangen. En bursten verliest de charme van t fotograferen filmen met een fotocamera kan iedereen
Zelfs jíj hebt een zweeffotoquote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rondje 1
[ afbeelding ]
Rondje 2
[ afbeelding ]
Egmond wel hoor. Of in ieder geval relatief, midden in januari was het ineens 13 graden met zon.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.
Ja! tot aan de randjes op de sokkenquote:
Ik was ook gewoon een beetje ontroerd toen ik het zag. Ik zweef. Ik zweef!quote:
Rotterdam was vorig jaar en die was opeens warm. Amsterdam was niet bijzonder warm.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel opmerkelijk, al heeft dat niet direct met het weer te maken. Egmond en Rotterdam waren niet bijzonder warm.
Wat een zeikerdsquote:Op maandag 19 mei 2014 09:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks. Een klein beetje moeie benen en verder niet. Maar natuurlijk wel trots![]()
Helaas niet lekker geslapen vanwege dat werk dingetje (waar vandaag zoals verwacht inderdaad moeilijk over wordt gedaan)
De tomatensoep was volgende de kinderen de lekkerste van de hele wereld, die moest ik maar altijd maken.
Coole foto's!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rondje 1
[ afbeelding ]
Rondje 2
[ afbeelding ]
En jij maar denken dat een marathon uitlopen een bijzondere prestatie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er liepen er trouwens zoveel in een marathon shirt dat het niet cool meer was
[..]
Als ik weer mijn PR tempo loop op de 10 km, dan moet het zeker wel lukkenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar wel keihard trainen voor de Ekiden he!!We gaan voor het FOK!-PR!
Haha, goeie deal. Ik heb ook echt frissere benen dan ooit. Fietste vanmorgen 'rustig' naar de uni, zomaar 22km/u. Had toch harder moeten lopen gisteren.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
Mijn spierpijn is nu dan weg!
(denk dat het eruitlopen tijdens zo'n 10 km niet ideaal was)
Moest sprinten voor de trein - trappen Delft CS op en af en dat ging als de donder! Welkom beenspiervezels
Schoentjes gaan vandaag voor een 1/2 maatje kleiner geruild worden - na "een stukje inlopen".
[..]
Coole foto's!
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
voor alle wedstrijdlopers van dit weekend
[..]
Als ik weer mijn PR tempo loop op de 10 km, dan moet het zeker wel lukken
Scheelt weer een minuut, dus als iedereen de opgegeven tijd loopt, gaan we richting de 2:45!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?
Zodat jij de marge weet waarbinnen je kunt presteren?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoeveel minuten sprokkel je er dan bij?
Enig idee hoeveel Terrabyte aan foto's je dan wel niet krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen burst gebruiken en de mensen zelf de beste foto laten kiezen.
"Als"quote:Op maandag 19 mei 2014 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scheelt weer een minuut, dus als iedereen de opgegeven tijd loopt, gaan we richting de 2:45!
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zodat jij de marge weet waarbinnen je kunt presteren?![]()
Mijn loopmaatje van gister loopt trouwens ook nooit en wel die 10k![]()
Maar ze loopt vandaag wel krom van de spierpijn. Het is knapper om continu te trainen en vooruitgang te boeken zonder al te veel blessures. Dat is weer ver van haar bed.
Zorgde er wel voor dat ik haar niet kón laten lopen toen ze ging versnellen
O en niet lullig bedoeld en de meeste hebben nog nooit een marathon gelopen of uit gelopen. Daarom ook echt geweldig bij Loch Ness krijg je hem pas bij de finish en alleen bij de marathon.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! tot aan de randjes op de sokken
Er liepen er trouwens zoveel in een marathon shirt dat het niet cool meer .
De verschillende kleuren medailles in Leiden was ook wel leukquote:Op maandag 19 mei 2014 09:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
O en niet lullig bedoeld en de meeste hebben nog nooit een marathon gelopen of uit gelopen. Daarom ook echt geweldig bij Loch Ness krijg je hem pas bij de finish en alleen bij de marathon.![]()
Verdienen moet je zo'n shirt, ze moeten ook maar verschillende shirts gaan maken voor de verschillende afstanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |