O, je bent erbij op de Ekiden? Dan kunnen we daarna fb-vriendjes wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Naast Ekiden heb ik wedstrijdjeszomerstop.
Hoezee!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef pijll het volgende:
[..]
O, je bent erbij op de Ekiden? Dan kunnen we daarna fb-vriendjes worden
Het paste niet in mijn schema, helaas. Vorig jaar was ik op vakantie.quote:
Een verstandig antwoord waar ik de kriebels van krijg. Sociaal wenselijke laffe shit.quote:Doen waar ik me het prettigst bij voel. Een verstandig antwoord. Dat weet ik dus juist niet
Lekker bij de Poolse kolonie op Molensl...eehm, Polenslag!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
Die omloop ter heijde ziet er echt wel cool uit! Misschien wil ik wel gewoon ergens op die route gaan wonen, ipv on Den Haag.
Ik stond een tijdje bij een duo dat op sax en gitaar leuke liedjes speelde (na het laatste bruggetje, laatste bocht naar links, 800 meter voor de finish).quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Idd ziet er prachtig uit dat filmpje!
Ik vond trouwens dat er wel echt goede famfares waren in Leiden (dacht ik aan toen ik het filmpje van Yur opende)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beloofde 775 hoogtemeters waren er zo'n 770 meer dan ik gewend ben
Omdat de start al om half 11 vanmorgen was, zijn we (GotC, baby en ik) vanmorgen iets over 6 uur weggereden uit Den Haag. Rond half 10 waren we ter plaatse, en meteen liepen we tegen het grootste nadeel van de dag aan: Zo goed als iedereen sprak frans
Mijn doel voor vandaag was: Lekker rustig lopen, wandelen waar nodig (dat bleek vaak nodig, en door iedereen om me heen gedaan te worden bij vele van de pittige, zware klimmen).
Mijn start zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bijna-finish zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar tussenin zaten schitterende paden, single-tracks met veel rotsen, grote keien, boomstammen, boomwortels en blubber. Mooie uitzichten ook!
Zo ziet het er uit in Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/341987257/2113543
De leermomenten:
• Met mijn babyblauwe zonnebril zie ik heel slecht diepte. Die ging dus snel af
• Mijn trailschoenen zijn prima voor de lokale crossjes en vlakkere trails. Maar tijdens deze steile afdalingen heb ik heel duidelijk gemerkt dat ze voor dit werk gewoon wat te klein zijn
• Tijdens die steile afdalingen merk ik nog redelijk wat angst in mijn lichaam.
• Verkeerd lopen kan gebeuren tijdens trailrunnen
• Nog een keer verkeerd lopen kan ook gebeuren tijdens een trailrun
• Mijn frans is belabberd
• De babyverschoonplaatsen bij de Mac zijn niet handig als je baby tijdens het verschonen nog ff gaat plassen
Samengevat: Genoten, fit en fris, ruim drie-en-een-half uur
Aanrader voor alle trailers! Ook in de warmte!F means you're fucked![]()
Omdat ik dit jaar weer meedoe met de Ekiden (en het SPT-topic zo ongeveer op sterven na dood is), meld ik me weer eens hier![]()
Vandaag heb ik ook de halve in Leiden gelopen en dat viel bepaald niet mee:
Door de warmte, conditieachterstand en ongeveer 5 blessurekilo's ging het uiteindelijk 10 minuten langzamer dan vorig jaar. Al met al gematigd tevreden...
Oh en YUR:![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik echt een shitload aan water en sportdrank heb gedronken en na de finish een flesje sportdrank, een biertje, een halve liter volle melk en een halve liter cola nog heb gepakt gaf de weegschaal ongeveer 2.5kg minder aan dan vanochtend.
Zegt genoeg. Voordeel is wel dat komende week een gunstige rustweek is![]()
![]()
![]()
28.34min op de 3 km!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Kreeg je dat weg na het hardlopen? :|quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat was ongeveer een uur na het lopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kreeg je dat weg na het hardlopen? :|![]()
Mr. B, ik heb je zelfs aangemoedigdBij de 20. Herkenbaar shirt.
Toen stond/zat ik daar ook! (of ze speelden het natuurlijk 100x vandaag) Goed plekje daarquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik stond een tijdje bij een duo dat op sax en gitaar leuke liedjes speelde (na het laatste bruggetje, laatste bocht naar links, 800 meter voor de finish).
Op een gegeven moment speelden ze jingle bells. Niet toepasselijk. Daarna speelden ze "was ik maar bij moeder thuisgebleven". Daar moest ik om lachen.Dankquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het paste niet in mijn schema, helaas. Vorig jaar was ik op vakantie.
[..]
Een verstandig antwoord waar ik de kriebels van krijg. Sociaal wenselijke laffe shit.
Mijn hardloopschoenen zijn maat 46 en daarmee 2 maten groter dan mijn normale schoenmaat. Ik merk nooit dat mijn voeten heen en weer sloffen in de hardloopschoen, dus dat lijkt me niet goed. In het begin moeten de schoenen ook niet meteen heel los zitten, want dat wordt alleen maar erger natuurlijk.![]()
Niemand kan natuurlijk aanvoelen hoe die schoenen voor mij zitten, dus het is ook een onmogelijke twijfel. Tenzij iemand zegt: die halve maat maakt geen drol uit.![]()
Ik was die leuke jongen in het Tour de France T-shirt. Zegt je dat wat?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toen stond/zat ik daar ook! (of ze speelden het natuurlijk 100x vandaag) Goed plekje daar
(Denk goed na wat je zegt. Voor je het weet heb je een fb-vriend erbij.)![]()
B! Welkom! Leuk dat je meedoetquote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef Mr.B. het volgende:
Omdat ik dit jaar weer meedoe met de Ekiden (en het SPT-topic zo ongeveer op sterven na dood is), meld ik me weer eens hier![]()
Vandaag heb ik ook de halve in Leiden gelopen en dat viel bepaald niet mee:
Door de warmte, conditieachterstand en ongeveer 5 blessurekilo's ging het uiteindelijk 10 minuten langzamer dan vorig jaar. Al met al gematigd tevreden...
Oh en YUR:![]()
![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Dat dacht ik al! Hielp me precies over het dode punt heenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
Mr. B, ik heb je zelfs aangemoedigdBij de 20. Herkenbaar shirt.
[..]![]()
![]()
Ben ik de enige die die Inkburn shirts echt niets vindt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur zijn we kwijt aan the dark site
Inderdaad, overloperquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Uiteindelijk blijven alleen wij tweeën nog over.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
De rest schoffelt dan door zand, modder, stront en door planten.![]()
Ik vind sommige ook spuuglelijk, maar er zitten wel toffe bijquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind sommige ook spuuglelijk, maar er zitten wel toffe bijIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hij stond bij mij op het lijstje voor evt. verjaardagsloopjes maar heeft het moeten afleggen tegen de mooiere route in Zutphen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Zie trouwens dat niemand deze loopt? http://www.avdem.nl/marquetteloop Mocht iemand nog een leuke 7,14 of 21km zoeken in Noord-Holland (PAS OP: RONDJES)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En gek genoeg zijn wij op het asfalt dan nog steeds tragerquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijven alleen wij tweeën nog over.
De rest schoffelt dan door zand, modder, stront en door planten.![]()
![]()
Iedereen fantastisch gelopen! Een extra cheer nog voor moblo!
Kameraad zei gisteren dat hij eens het stut op wou. (hele stijle heuvel met mul zand) om alvast te wennen voor de strongmanrun. Trap op, 2 x door het zand af en op. Loeizwaarhij stierf 1000 doden, ik 5. (kon redelijk overweg met de warmte)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb er vandaag niet 1 gezien. En voor het grootste deel kan ik dat ook alleen toejuichen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.![]()
Ja, da's wel een deprimerend aspect van het leven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En gek genoeg zijn wij op het asfalt dan nog steeds trager
De meeste mensen in mijn omgeving trainen veel minder, maar lopen sneller.
Sommigen zijn geregeld geblesseerd, maar lopen sneller.
Sippe emoticon.![]()
Nopes. Sorry. Ik zat dan ook een stukje meer richting finish, op een stoepje bij een woonbootquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik was die leuke jongen in het Tour de France T-shirt. Zegt je dat wat?
(Denk goed na wat je zegt. Voor je het weet heb je een fb-vriend erbij.)![]()
![]()
De klootzakken!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Sommigen zijn geregeld geblesseerd, maar lopen sneller.![]()
Ik wil ook een figuur waarbij dat kan, maar ik zal dat de rest van de wereldbevolking nooit aandoenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.Lijkt me heerlijk op warme dagen.
![]()
Mwah, als je een goed verkoelend stofje hebt is dat juist fijner dan de zon op je huid. Ik vind het een beetje aandachttrekkerig, en zag zeker niet alleen maar vrouwen die het goed konden hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil ook een figuur waarbij dat kan, maar ik zal dat de rest van de wereldbevolking nooit aandoenLijkt me heerlijk op warme dagen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb vandaag 10km hardgelopen
Ik ben blij man![]()
![]()
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:
Ik ben blij man![]()
![]()
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezen![]()
Wat een heroïsche verhalen hier weer. Iedereen die vandaag met dit weer hardgelopen heeft is wat mij betreft baas.
Zelf heb ik vandaag van een uur of 13:00 tot 20:00 in de felle zon op het cricketveld gestaan. Verloren, maar wel heel leuk, gezellig en warm gehad. Nu lekker wat after sun op, in laten trekken en naar bed. Kapoetskie ben ik.
[/offtopic]
Morgen weer 35 minuutjes een duurloopje doen. Alles een beetje los lopen![]()
![]()
De verloofde heeft de M in iets meer dan 4 uur gelopen. Heul trots op d'r, allereerste M voor haarwel echt heel zwaar gehad, te weinig gedronken aan het begin wat haar na 25 km op begon te breken, behoorlijke dip gehad maar na 32 km ging het beter met haar. Super trots
![]()
![]()
Ik heb jou gezien denkquote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes. Sorry. Ik zat dan ook een stukje meer richting finish, op een stoepje bij een woonbootbrunette ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 22:25:04 ]![]()
Zeker heel knap!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
De verloofde heeft de M in iets meer dan 4 uur gelopen. Heul trots op d'r, allereerste M voor haarwel echt heel zwaar gehad, te weinig gedronken aan het begin wat haar na 25 km op begon te breken, behoorlijke dip gehad maar na 32 km ging het beter met haar. Super trots
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:
Ik ben blij man![]()
![]()
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezenEn geen rare pijntjes?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
Netjes hoor!
En Jur, ook goed gelopen natuurlijk.Wat het daar net zo warm als hier eigenlijk?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nog meer mooie prestaties!![]()
![]()
Allemaal ontzettend goed gedaan! Weet helaas niet meer precies wie, wat, waar ik ook alweer allemaal gelezen heb, maar ben trots op iedereen!
![]()
Extra aandacht naar YUR met zijn sneue trail, erg mooie tijd voor zo'n zware trail en dan ook nog met dit lekkere weertje.Het ziet er echt ontzettend goed uit, komen er ook nog foto's van onderweg?
En ga je je nu inschrijven voor de 50km van de Trail des Fantomes?
![]()
![]()
*insert smallest violin in the worldquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, da's wel een deprimerend aspect van het leven.
Sommigen zijn geregeld geblesseerd, maar lopen sneller.
Sippe emoticon.
Het was inderdaad veel warm in Belgique.
En 50km? Dat zou raar zijn, als training voor een marathon...F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |