Uiteindelijk blijven alleen wij tweeën nog over.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur zijn we kwijt aan the dark site
Ik vind sommige ook spuuglelijk, maar er zitten wel toffe bijquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ben ik de enige die die Inkburn shirts echt niets vindt?
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind sommige ook spuuglelijk, maar er zitten wel toffe bij
Hij stond bij mij op het lijstje voor evt. verjaardagsloopjes maar heeft het moeten afleggen tegen de mooiere route in Zutphen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Zie trouwens dat niemand deze loopt? http://www.avdem.nl/marquetteloop Mocht iemand nog een leuke 7,14 of 21km zoeken in Noord-Holland (PAS OP: RONDJES)
En gek genoeg zijn wij op het asfalt dan nog steeds tragerquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijven alleen wij tweeën nog over.
De rest schoffelt dan door zand, modder, stront en door planten.
Ik heb er vandaag niet 1 gezien. En voor het grootste deel kan ik dat ook alleen toejuichen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.
Ja, da's wel een deprimerend aspect van het leven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En gek genoeg zijn wij op het asfalt dan nog steeds trager
Nopes. Sorry. Ik zat dan ook een stukje meer richting finish, op een stoepje bij een woonbootquote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik was die leuke jongen in het Tour de France T-shirt. Zegt je dat wat?
(Denk goed na wat je zegt. Voor je het weet heb je een fb-vriend erbij.)
De klootzakken!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
De meeste mensen in mijn omgeving trainen veel minder, maar lopen sneller.
Sommigen zijn geregeld geblesseerd, maar lopen sneller.
Ik wil ook een figuur waarbij dat kan, maar ik zal dat de rest van de wereldbevolking nooit aandoenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag trouwens verrassend veel vrouwen vandaag in alleen sportbh/topje lopen. Nou was het daar ook wel het weer voor, maar had dat tot nu toe toch vooral alleen in Amerika gezien.
Mwah, als je een goed verkoelend stofje hebt is dat juist fijner dan de zon op je huid. Ik vind het een beetje aandachttrekkerig, en zag zeker niet alleen maar vrouwen die het goed konden hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil ook een figuur waarbij dat kan, maar ik zal dat de rest van de wereldbevolking nooit aandoenLijkt me heerlijk op warme dagen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vandaag 10km hardgelopen
Ik ben blij man![]()
![]()
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezen
Ik heb jou gezien denkquote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes. Sorry. Ik zat dan ook een stukje meer richting finish, op een stoepje bij een woonboot
Zeker heel knap!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
De verloofde heeft de M in iets meer dan 4 uur gelopen. Heul trots op d'r, allereerste M voor haarwel echt heel zwaar gehad, te weinig gedronken aan het begin wat haar na 25 km op begon te breken, behoorlijke dip gehad maar na 32 km ging het beter met haar. Super trots
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vandaag 10km hardgelopen
Ik ben blij man![]()
![]()
Verslag volgt later. Eerst een heel topic bijlezen
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
De verloofde heeft de M in iets meer dan 4 uur gelopen. Heul trots op d'r, allereerste M voor haarwel echt heel zwaar gehad, te weinig gedronken aan het begin wat haar na 25 km op begon te breken, behoorlijke dip gehad maar na 32 km ging het beter met haar. Super trots
*insert smallest violin in the worldquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, da's wel een deprimerend aspect van het leven.
De meeste mensen in mijn omgeving trainen veel minder, maar lopen sneller.
Sommigen zijn geregeld geblesseerd, maar lopen sneller.
Sippe emoticon.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |