Het gaat hier on 1 juni, niet om 5 juliquote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, Semtex stond al reserve
[..]
Ik vind het niet kunnen. Wij hebben de vakantie zo gepland dat we precies bij de Ekiden zijn.
Het gaat om het principe. Een beetje rekening houden met je vakanties is blijkbaar teveel gevraagd.quote:
5 juli is een must natuurlijk, 1 juni is facultatief...quote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Een beetje rekening houden met je vakanties is blijkbaar teveel gevraagd.
Nee, al een aantal weken niet meer gelopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Heb jij trouwens nog gelopen gister?
Andersomquote:Op maandag 19 mei 2014 18:07 schreef Guard het volgende:
[..]
5 juli is een must natuurlijk, 1 juni is facultatief...
Waar halen mensen het idee vandaan dat het een vrijwillige keuze is om er bij te zijn? Het is hartstikke verplicht.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Guard het volgende:
Nou als ie zo belangrijk is wil ik nog wel een poging wagen om mijn schema om te gooien om erbij te zijn...
Ik kom lekker nietquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waar halen mensen het idee vandaan dat het een vrijwillige keuze is om er bij te zijn? Het is hartstikke verplicht.
Camo-broekenquote:
Ik moet toch eens die EULA's gaan lezen en niet zomaar overal akkoord klikkenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waar halen mensen het idee vandaan dat het een vrijwillige keuze is om er bij te zijn? Het is hartstikke verplicht.
PhD'ers met hun vakanties..quote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Op 1 juni ren ik wel een rondje over de trails in Kroatië ofzo
Nadeel is dat er in juli/augustus gewoon gewerkt zal moeten worden als alle andere mensen op vakantie gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
Heppie-de-peppie, die 10km bergop-bergaf in december wordt appeltje eitje
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Stoere gespierde mannenquote:
Dat jaquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
Ja doei.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een bijzonder slechte nachtrust, met weer een hond knap ziek, vanochtend weer naar de dierenarts gereden en besloten terug te rennen als onderdeel van de volgende stap in mijn schema (3x 12´1´). Kwam wat afstand tekort toen ik langs huis rende, dus nog even mijn gewone rondje gedaan. En toen... stond er 5,5km op de teller![]()
![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik 67 vanuit vak Cquote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef YUR het volgende:
Hee wat leuk, ik mag de 27ste Golden Tenloop starten met nummer 27Vanuit vak A
Was leuk geweest als ik nummer 34 had gehad...
We hebben overigens een startbewijs voor de 5km in de aanbieding. Iemand interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |