In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.quote:
Ja, naakt in je tuin liggen is echt vragen om bespied te worden.quote:
stiekem werd je er wel nat vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.
de buurman mag gewoon naar buiten kijken...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.
Het zijn van die planken die deels over elkaar heenlopen, als je dan een beetje je hoofd beweegt zie je altijd wel wat tussendoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Als jij de buurman kan zien is het gewoon niet goed dicht gegroeid
Dichttimmerenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Het zijn van die planken die deels over elkaar heenlopen, als je dan een beetje je hoofd beweegt zie je altijd wel wat tussendoor.
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangenquote:
Doe een naaktfoto op canvas. Gun mij die man ook z'n pleziertjequote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangen
Ja kut, als ik ook nog een dak over mn tuin moet bouwen dan komt er helemaal geen zon meer binnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik doe dit vaak bij mijn buurmeid vanuit het zolderraam.
Heb er zelfs speciaal een 70-200L lens voor aangeschaft om haar mooie lichaam tot in detail vast te leggen.
Of je houdt voortaan gewoon je onderbroek aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangen
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je houdt voortaan gewoon je onderbroek aan.
Waarom mag hij je lichaam niet zien, schaam je jezelf ervoor?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar dat we allemaal met kleren aanlopen geeft toch wel aan dat we niet willen dat iedereen ons helemaal naakt ziet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom mag hij je lichaam niet zien, schaam je jezelf ervoor?
Dat hij je graag nakend aanschouwt is alleen maar een compliment!
Had ook gekund ja, maar daar voelde ik me op dat moment net te betrapt voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Je had gewoon moeten blijven liggen in je blote meut en oogcontact moeten handhaven tot hij wegkeek
Dat is omdat je een beta pussy bentquote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Had ook gekund ja, maar daar voelde ik me op dat moment net te betrapt voor.
Die buurman van jou zoekt een grens op, en wanneer je die weghaalt (dus de omheining van jouw tuin) hef je die grens op, en dus zal ie er minder trek in hebben om te begluren.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken? Ik vind deze klacht nogal onzinnig. Jij mag best naakt in je tuin liggen, maar je kan het je buurman niet kwalijk nemen dat hij, wanneer hij jou zo ziet, net wat langer jouw kant op kijkt. Dat is niet vies of geniepig, dat is een normale reactie.
Oplossing, word lid bij een naturistenvereniging bij jou in de buurtquote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.
Ik ben gewoon niet zo gesteld op mijn buurmanquote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is omdat je een beta pussy bent
deze man weetquote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken? Ik vind deze klacht nogal onzinnig. Jij mag best naakt in je tuin liggen, maar je kan het je buurman niet kwalijk nemen dat hij, wanneer hij jou zo ziet, net wat langer jouw kant op kijkt. Dat is niet vies of geniepig, dat is een normale reactie.
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Wel raar dat jij hem zo snel zag staan dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.
Sterker nog, als je als man niet even kijkt hoe de buurvrouw er uit ziet ben je volgens mij niet helemaal gezond.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Oh dus als hij lekker en charmant was geweest dan had hij wel gretig mogen glurenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo gesteld op mijn buurman
Homofilie is dus een ziekte?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sterker nog, als je als man niet even kijkt hoe de buurvrouw er uit ziet ben je volgens mij niet helemaal gezond.
Ik kan ook de moeite nemen tussen die gleuven door te kijken als ik voel dat daar een reden voor is? Hebben jullie nog nooit een schutting gezien ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel raar dat jij hem zo snel zag staan dan.
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoont en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh dus als hij lekker en charmant was geweest dan had hij wel gretig mogen gluren
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is omdat je een beta pussy bent
Autisme ditquote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoont en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaarsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoond en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.
Nee, ik kom nooit van mijn zolderkamer af.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik kan ook de moeite nemen tussen die gleuven door te kijken als ik voel dat daar een reden voor is? Hebben jullie nog nooit een schutting gezien ofzo?
Mijn klacht ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |