Oh ja!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij kan gewoon vroeg in de ochtend gaan toch? Dat is het voordeel van geen wedstrijd lopen
Dan kan je net zo goed een dagje later komen en met de Royal 10 meedoen...quote:Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Weet je dat ik daar niet eens aan had gedacht.
Ik overwoog al wel de trein naar Den Haag te nemen en iig lekker daar in het bos te gaan lopen.
Je wilde toch dat de volgende marathon minder zwaar werd?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de trailerts die een M in co.uk willen doen:
http://www.alstonefield.org/tourist-info/leaden-boot/
Clubgenoot die op zaterdag de HM won is daar gisteren 2e geworden met een tijd van 4h59mzware dus!
Ik ben hem aan het overwegen in m'n agenda. Cut-off time = 12 uur![]()
Minder zwaar qua blaren, misselijkheid en temperatuur! Verder mag 't best zwaar blijvenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je wilde toch dat de volgende marathon minder zwaar werd?
Ik heb altijd zoveel stress van wedstrijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een dagje later komen en met de Royal 10 meedoen...
Maar volgens mij zijn de weersverwachtingen voor komend weekend best ongunstig. Ik zie maar een graad of 21.
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gwhiihhihihihi
http://app.strava.com/activities/55146357
Duidelijk een beginner. De km-tijden zijn totaal niet constant.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gwhiihhihihihi
En hoeveel patat met mayo moet je eten om ruim 5000 calorieën weer aan te vullen?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Duidelijk een beginner. De km-tijden zijn totaal niet constant.
Hi-la-risch...quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gwhiihhihihihi
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hi-la-risch...
10+ min/km over steile klimmen doen is ook echt om je te bescheuren ja...
Evy les 8 denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Duidelijk een beginner. De km-tijden zijn totaal niet constant.
We hadden gewoon harder moeten lopen. Dan waren er nog bananen geweest op de 5km post.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef Murmeli het volgende:
Hier ook hongerig! We hebben ook wel weinig gegeten eigk.
Nee hoor, ergens tussen de 21 en 24 graden.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef Fa-tum het volgende:
Alle lopers die gisteren zijn gaan lopen met die hitte: thumbs up![]()
Ik ben net bij 21C gaan lopen pffff. Wel lekker mijn nieuwe stay cool-shirt kunnen uitproberen.
Bleef er helaas niet cool bij.
Dat kan nog leuk worden zaterdag bijde Trappistenloop, dan wordt het geloof ik 29C![]()
En nog steeds geen startbewijs binnen
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, ergens tussen de 21 en 24 graden.
En dat startbewijs zou dan toch vandaag moeten komen, aangezien ie vrijdag verstuurd is.
Dat kan komen omdat jij er bij stond. Een stukje voor mij ging er ook eentje kort en bijna over haar nek. Er stond al iemand bij en er fietste iemand terug. Zelf ben ik door gelopen kan dan toch niks doen. Nog geen km verderop stond een ehbo post met motoragent. Deze even aangesproken en er was een ehbo-er op de fiets heen. Niet veel later kwam er een ambulance aan met sirene.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:47 schreef E.T. het volgende:
Kwam gister tijdens het rennen een mede-loper tegen die liep te strompelen van de pijn; zag er uit als een flinke zweepslag inclusief de grote bloeduitstorting. Heb haar gezegd heel rustig aan te doen en dat ik bij de volgende suppoost zou vragen om te bellen om op te halen. Helaas was de volgende suppoost best ver; maar wel gezegd dat ie moest bellen dat er iemand opgehaald moest worden.
Renners voor mij en achter mij liepen gewoon door..
Volgens mij is het belangrijkste dat tegen sommige personen gezegd wordt dat ze echt moeten stoppen en hulp moeten zoeken, ook al weet je zelf niet hoe je moet helpen dan lost het zich wel gauw op lijkt me. Persoonlijk moet ik toegeven dat ik tijdens het rennen erg weinig met mijn omgeving bezig ben, en zo'n zweepslag zou ik uberhaupt niet herkennen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
t weten hoe zo'n kramp te lijf te gaan bij iemand anders, behalve drinken aanbieden en been strekken en tegengewicht geven? Reanimeren lukt volgens mij wel Ik hoop dat nooit (meer) mee te maken
Poh.. Lijkt me een akelige ervaring. Maar erger nog als je hulpeloos staat en niet weet wat je moet doen.. Dus me binnenkort toch maar eens op gaan geven voor een reanimatie cursus.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Quoi het volgende:
Ik vond het mooi dat tijdens de marathon Rotterdam er mensen spontaan langs de kant hulp aanboden bij mensen met kramp. Die gingen dus langs de kant even iemand goed masseren/strekken, gaven wat drinken. Na 10 minuten ging iemand dan opgelapt weer verder.
Ik zou zelf niet weten hoe zo'n kramp te lijf te gaan bij iemand anders, behalve drinken aanbieden en been strekken en tegengewicht geven? Reanimeren lukt volgens mij welIk hoop dat nooit (meer) mee te maken
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Poh.. Lijkt me een akelige ervaring. Maar erger nog als je hulpeloos staat en niet weet wat je moet doen.. Dus me binnenkort toch maar eens op gaan geven voor een reanimatie cursus.
Dat idd, dat viel me gister maar ook bij de Parelloop op, als iemand van de organisatie, EHBO, of zo in de gaten had dat er iets niet goed ging, dan werd je van t parcours gehaald. Levens boven prestaties.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het belangrijkste dat tegen sommige personen gezegd wordt dat ze echt moeten stoppen en hulp moeten zoeken, ook al weet je zelf niet hoe je moet helpen dan lost het zich wel gauw op lijkt me. Persoonlijk moet ik toegeven dat ik tijdens het rennen erg weinig met mijn omgeving bezig ben, en zo'n zweepslag zou ik uberhaupt niet herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |