Ik had eigenlijk een sprintje moeten trekken en dan terug lopen naar jou om je bananen te brengen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
We hadden gewoon harder moeten lopen. Dan waren er nog bananen geweest op de 5km post.
Hij zag er goed uit al zeg ik het zelf. Maar het was een hij, dus neequote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Speelde het uiterlijk van de stagair in kwestie hierbij nog een rol?
Dat het 'hij' gedeelte een probleem is snap ikquote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hij zag er goed uit al zeg ik het zelf. Maar het was een hij, dus nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd! Sissy is het!quote:Op maandag 19 mei 2014 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In Naaldwijk was het toch een stuk koeler dan gisteren.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
Zonde om van dit weer geen gebruik te maken. Na de veldslag van gisteren, vandaag een kleine 5 KM rustig gelopen.
Meneer Q is een ervaren loper toch? Dan is 2 keer in korte tijd wel veelWe zoeken het uit!
Neem haar mee naar een hardloopwinkel en laat haar daar goed helpen aan een paar goed zittende geschikte schoenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Hee hallo, ik weet niet of ik het hier in het goede topic vraag, maar ik ben opzoek naar een leuk paar sneakers voor het hardlopen. Mijn vriendin en ik lopen graag hard en wil haar daarom ook verassen met een nieuw paar schoenen. Is er ergens toevallig een aanbieding?
Dus je wilt blind hardloopschoenen kopen voor je vriendin? Je weet dat er 1000000 verschilende soorten zijn die allemaal weer anders zitten? Neem haar mee naar een hardloopwinkel voor een goede analyse.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Hee hallo, ik weet niet of ik het hier in het goede topic vraag, maar ik ben opzoek naar een leuk paar sneakers voor het hardlopen. Mijn vriendin en ik lopen graag hard en wil haar daarom ook verassen met een nieuw paar schoenen. Is er ergens toevallig een aanbieding?
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een sprintje moeten trekken en dan terug lopen naar jou om je bananen te brengen.
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
Liefde is...quote:Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Liever erna.... lekker vretuh!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Dan had je nog meer last van je heup gehad op het einde.
Volgende keer eten we die vette bak patat met mayo gewoon voor de wedstrijd.
Je komt me bekend voor.....quote:Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Veras jij je vriendin maar!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Exje? Scharrel?quote:
Haha. Scherp Hats!quote:
Wat ontzettend klote voor jequote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Nanook24 het volgende:
Nog even melden omdat het sinds vanmiddag definitief is.
Ik ben er niet bij met de meet 1 juni. Wij gaan een weekje naar Tenerife.
Heb je een goede annuleringsverzekering?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ach, Semtex stond al reservequote:
Ik vind het niet kunnen. Wij hebben de vakantie zo gepland dat we precies bij de Ekiden zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Nanook24 het volgende:
Super dat t gelukt is. Heerlijk! Hebben jullie verdiend!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Nanook24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |