SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 16-03-2014 09:07:54 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kwam er net achter dat hier in t park sinds kort zo'n crosstrainer staat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Staat al een tijdje op het lijstje voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
Trailliefhebbers: http://www.sport.be/cretesdespa/2014/nl/ (voor volgend jaar ms? of nog snel opgeven)
Dit jaar kwam niet zo goed uit, twee halve marathons in drie weken leek me niet heel erg verstandig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wees blij, want ik heb werkelijk nog nooit zoveel klachten gelezen als over de 620 (het wordt ook niet bepaald minder nu er steeds firmware-updates komen). De 220 wordt een stuk positiever ontvangen. Mooi horloge!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Twinky het volgende:
ik heb trouwens garmin 220 besteld. BAM. Ik wilde heel lang al een goed horloge en vond de 620 waar jullie allemaal zo fan van zijn eigenlijk te duur en de 210 miste ik wat functies bij (al is die nu nog goedkoper).
Dus toen de 220 uitkwam begon ik te kwijlen en nog harder te sparen. En nou heb ik hem gewoon besteld en ga ik hem hoop ik deze week nog hardlopend uitproberen en anders dit weekend skiëndThanks, maar ik weet heel goed wat me vermoeid gemaakt heeft en soms zie ik juist heel scherp. (Bovendien zou ik dan geen grappen meer kunnen maken tegen mijn natuurkundevrienden die allemaal brildragend zijn).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Toch kunnen die twee wel met elkaar samenhangen. Ik zou voor de zekerheid eens langs een opticien gaan.![]()
Ik heb geen problemen met mijn 620. Maar ik upload via de ANT agent en doe verder niet aan updates![]()
Maandag start ik met mijn "persoonlijke" schemamorgen de sportschool met een bezoekje vereren
en dan ben ik klaar voor project langzamer lopen op weg naar 15 km.
Stel dat het op Hemelvaartsdag niet lukt, dan heb ik een half jaar op me voor te bereiden op de revanche want ik MOET gewoon mee doen met de 7^^! Ik vond de 7^^nacht vorig jaar al zo![]()
Gup, ik heb je wellicht weer nodig als pacer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Thanks, maar ik weet heel goed wat me vermoeid gemaakt heeft en soms zie ik juist heel scherp. (Bovendien zou ik dan geen grappen meer kunnen maken tegen mijn natuurkundevrienden die allemaal brildragend zijn).![]()
Ik zei het alleen omdat je beide in 1 zin noemde. Als jij zeker bent dat de twee los van elkaar staan (of dat het oorzaak en gevolg andersom is zeg maar) is mijn opmerking uiteraard niet van toepassing.
Ohja, en voor de liefhebbers zag ik net dit voorbij komen:
Compressie kousen"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ja dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees blij, want ik heb werkelijk nog nooit zoveel klachten gelezen als over de 620 (het wordt ook niet bepaald minder nu er steeds firmware-updates komen). De 220 wordt een stuk positiever ontvangen. Mooi horloge!en het ziet er mooi uit (ik heb de lila) en met kleur en met trillen en met coole strap
ik ga maandag en woens nog voor een rennetje, en dan vrijdag richting skiland voor 3 dagen skiën. Dat zijn dus de momenten waarop ik hem kan/ga testen, afhankelijk van wanneer hij er is
ik ben vooral benieuwd naar de accuraatheid van de route. En waar ik hem vooralsnog echt voor ga gebruiken is de live snelheid en hartslag! en dan in de toekomst waarschijnlijk ook de trainings enzo.![]()
Wel potjandriedubbeltjesZit ik me suf te knippen en plakken afgelopen dagen op nieuw geplande loopjes voor in de WLWW, staat er niks in!!
Mossel: Arcade HM 29-3 en Leiden Marathon 18-5, beiden 10km![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]Nog even een verlate reactie, die wel wat afwijkt van de meeste voorgaande reacties hierop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je te snel hebt gelopen, want zoals jezelf duidelijk zegt: "het voelde niet zo, had nog over.". Als je op je max loopt, dan voel je dat echt. En dat gevoel is erg onaangenaam, waardoor je het niet lang volhoudt. Techniek gaat dan achteruit en van soepel lopen is geen sprake.
Dan je belangrijke punt 1: langzaam lopen voelt zwaarder, logger en minder soepel. Dat blijft zo. Ik geloof er niet in dat je dat kunt leren. Geloof me, ik herken dit. Juist van te langzaam lopen krijg je blessures.
Ik denk dat de oplossing voor jou bestaat uit variatie binnen een training. Wissel langzamere stukken af met snellere stukken. Ik doe sinds een paar maanden vooral extensieve intervallen. Snellere stukken die ik afwissel met dribbelen. Deze verschillende prikkels maken het trainen voor mij ook veel beter te verteren (vooral mentaal) dan kilometers lang in een monotone pace vooruit douwen.
Doe de duurlopen vervolgens gewoon op een voor jou lekker tempo. Niet te snel, niet te langzaam. De langzame tempo's voor het uithoudingsvermogen haal je dus uit de dribbelpauzes tussen extensieve intervallen.
Ik denk echt dat het inbouwen van te veel LDL's niet bij jou past als ik afga op wat je uitgebreid verteld hebt. Voor velen werkt het, voor sommigen niet. Net zoals bij de ene persoon 5 paracetamollen niets helpen, terwijl de ander van een halve al een wereldtrip maakt.![]()
Hm, krijg nu toch wel wat spierpijn. Kennelijk kan je toch niet zomaar straffeloos extra kilometers lopen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb nieuwe sloffenVeeeeel te vroeg verjaardagscadeau van m'n ouders, zeg maar.
Saucony Ride 6
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor mij het zelfde verhaal. Volgend jaar komt iets beter uit. Dan ga ik zeker meedoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op het lijstje voor volgend jaar.
Dit jaar kwam niet zo goed uit, twee halve marathons in drie weken leek me niet heel erg verstandig
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!![]()
over horloge's gesproken.... de Gamin Tactix Military Outdoor..... iets te veel functies om ze allemaal optimaal te gebruiken maar wel het ultieme, self supporting, trail horloge
http://www.seeyourheartbe(...)tary-outdoor-horloge'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nieuwe sloffenVeeeeel te vroeg verjaardagscadeau van m'n ouders, zeg maar.
Saucony Ride 6
[ afbeelding ]Nais!
Ooh damn… Nu moet ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef Serinde het volgende:
Ik heb geen problemen met mijn 620. Maar ik upload via de ANT agent en doe verder niet aan updates![]()
Maandag start ik met mijn "persoonlijke" schemamorgen de sportschool met een bezoekje vereren
en dan ben ik klaar voor project langzamer lopen op weg naar 15 km.
Stel dat het op Hemelvaartsdag niet lukt, dan heb ik een half jaar op me voor te bereiden op de revanche want ik MOET gewoon mee doen met de 7^^! Ik vond de 7^^nacht vorig jaar al zo![]()
Gup, ik heb je wellicht weer nodig als pacer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mooi!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Yuki het volgende:
Saucony Ride 6
[ afbeelding ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Yuki het volgende:
Saucony Ride 6
[ afbeelding ]
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Stop eens met het posten van die schoenen. Jullie herinneren me er steeds aan dat ik nieuwe schoenen wil![]()
![]()
Zag dit toevallig op mijn FB-tijdlijn voorbijkomen, misschien interessant voor de mensen uit de regio Haaglanden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er dan ook gestopt worden met het praten over HR/GPS horloges? Ik ga iedere keer weer googlen waarna ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat het nu financieel even niet uitkomt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Levitas het volgende:
Stop eens met het posten van die schoenen. Jullie herinneren me er steeds aan dat ik nieuwe schoenen wil
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
training en dan wedstrijdklokken? iets zegt me dat het voor een groep
mensen toch meer een race wordt dan een gezellige groepstraining'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alles, maar dan ook álles draait uiteindelijk om tijd, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
training en dan wedstrijdklokken? iets zegt me dat het voor een groep
mensen toch meer een race wordt dan een gezellige groepstraining![]()
true... al heb ik heel af en toe, na zo'n wedstrijd waarbij alles mee zit en je vleugels had, het gevoel dat alles om mij draaitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook álles draait uiteindelijk om tijd, dat weet je toch?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat had ik ook! En toen bleef ik googlen en heb ik uiteindelijk eentje gekozen en daarvoor gespaard!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Kan er dan ook gestopt worden met het praten over HR/GPS horloges? Ik ga iedere keer weer googlen waarna ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat het nu financieel even niet uitkomt.
de 210 is nu een stuk goedkoper geworden en ook heel goed. Dan ben je eerder klaar met sparen!![]()
Officiële uitslagen zijn binnen, so here it goes:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef Littlecreep het volgende:
Dik PR gelopen net tijdens de Plassenloop!
![]()
Officiële tijd nog niet binnen, maar de GPS gaf 46:38 aan. Dik twee minuten af van mijn vorige PR. Zal als de officiële tijd binnen is een wat langer verslagje maken!
Na twee jaar geleden weer actief te zijn begonnen met hardlopen, vond ik het tijd om terug te keren naar de eerste wedstrijd die ik toen liep: De Reeuwijkse Plassenloop. Inmiddels had ik wat meer 10k wedstrijden achter de rug zitten en afgelopen oktober de eerste halve marathon. Daarnaast was dit de eerste wedstrijd dit jaar, nadat ik in de winter wat last had gekregen van mijn IT-band.
Mede daarom getraind op een schema rond de 49:00. Uiteindelijke doel was vandaag om mijn PR van 48:48 (gelopen tijdens de Halve Marathon van Amsterdam) te verbeteren en heel stiekem een tijd onder de 47:00 mee te pakken
De wind stond vrij hard noordwest. Dat zou een harde wind tegen betekenen in de laatste vier kilometer. Op een vrij lekker tempo weg gegaan en de eerste kilometer de snellen en de dommen voorgelaten. Eerste kilometer liep ik vrij gemakkelijk 4:30 min/km. Rond kilometer twee al snel een groepje van vier kunnen vinden en daar tot kilometer vijf mee op kunnen lopen.
Eerste vijf kilometer gingen in 22:42, wat al ruim een minuut onder mijn 5k-pr lag. Toen we uiteindelijke de wind in moesten sloeg het groepje uit elkaar. Mijn tempo zakte naar 4:50, maar liep alsnog vrij gemakkelijk. Gelukkig aan kunnen haken bij een achteropkomend peloton en de wind kunnen overleven. Rond 8.5 kilometer zag ik op mijn horloge dat de tijd onder de 47:00 erin zat.
Ruim zelfs, want toen ik over de finish kwam stond de klok op 46:14. In de officiële uitslag is daar zeven seconden afgehaald en maakt dat een dik nieuw pr van 46:07![]()
![]()
De endomondo voor de liefhebber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In juni ben ik jarig, daar moet ik echt nog even op wachten...helaasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
dat had ik ook! En toen bleef ik googlen en heb ik uiteindelijk eentje gekozen en daarvoor gespaard!
de 210 is nu een stuk goedkoper geworden en ook heel goed. Dan ben je eerder klaar met sparen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
kan je niet tegen meneer Nanook zeggen dat als hij heel veel van je houdt....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
In juni ben ik jarig, daar moet ik echt nog even op wachten...helaas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hihi...nee helaas. Er moet hier van de zomer e.e.a. aan het huis gebeuren en dat bedrag staat nog niet helemaal op de spaarrekening dus dat gaat echt even voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je niet tegen meneer Nanook zeggen dat als hij heel veel van je houdt...."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
wrong prioritiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hihi...nee helaas. Er moet hier van de zomer e.e.a. aan het huis gebeuren en dat bedrag staat nog niet helemaal op de spaarrekening dus dat gaat echt even voor.
maar dat is voor mij makkelijk te zeggen, ik woon in een bedrijfswoning'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Officiële uitslagen zijn binnen, so here it goes:
Na twee jaar geleden weer actief te zijn begonnen met hardlopen, vond ik het tijd om terug te keren naar de eerste wedstrijd die ik toen liep: De Reeuwijkse Plassenloop. Inmiddels had ik wat meer 10k wedstrijden achter de rug zitten en afgelopen oktober de eerste halve marathon. Daarnaast was dit de eerste wedstrijd dit jaar, nadat ik in de winter wat last had gekregen van mijn IT-band.
Mede daarom getraind op een schema rond de 49:00. Uiteindelijke doel was vandaag om mijn PR van 48:48 (gelopen tijdens de Halve Marathon van Amsterdam) te verbeteren en heel stiekem een tijd onder de 47:00 mee te pakken
De wind stond vrij hard noordwest. Dat zou een harde wind tegen betekenen in de laatste vier kilometer. Op een vrij lekker tempo weg gegaan en de eerste kilometer de snellen en de dommen voorgelaten. Eerste kilometer liep ik vrij gemakkelijk 4:30 min/km. Rond kilometer twee al snel een groepje van vier kunnen vinden en daar tot kilometer vijf mee op kunnen lopen.
Eerste vijf kilometer gingen in 22:42, wat al ruim een minuut onder mijn 5k-pr lag. Toen we uiteindelijke de wind in moesten sloeg het groepje uit elkaar. Mijn tempo zakte naar 4:50, maar liep alsnog vrij gemakkelijk. Gelukkig aan kunnen haken bij een achteropkomend peloton en de wind kunnen overleven. Rond 8.5 kilometer zag ik op mijn horloge dat de tijd onder de 47:00 erin zat.
Ruim zelfs, want toen ik over de finish kwam stond de klok op 46:14. In de officiële uitslag is daar zeven seconden afgehaald en maakt dat een dik nieuw pr van 46:07![]()
![]()
De endomondo voor de liefhebber:Netjes gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke nieuwe slofjes yuki. Veel blessureloos plezier ermee!
En stipstreepwat kut zeg
![]()
Is in te schatten hoe lang je niet mag hardlopen of is dat afwachten?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Achteraf zeg ik, we hadden gewoon moeten blijven huren. Maarja, peer pressure dat een huis kopen veel verstandiger is bla bla...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wrong priorities
maar dat is voor mij makkelijk te zeggen, ik woon in een bedrijfswoning
Nee hoor, ik ben blij met ons huis hier vlak aan het park.
woon je tegen de Drechtelandse weg aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Nanook24 het volgende:
Nee hoor, ik ben blij met ons huis hier vlak aan het park.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja das altijd een gok inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Achteraf zeg ik, we hadden gewoon moeten blijven huren. Maarja, peer pressure dat een huis kopen veel verstandiger is bla bla...
Nee hoor, ik ben blij met ons huis hier vlak aan het park.
En park bij je huis is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil héél graag!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, in een van de Schouwen (Schouw, Schouwschuit, Schouwwagen) in Grootebroek. Dus aan het park langs de weg naar Enkhuizen zeg maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woon je tegen de Drechtelandse weg aan?Het park is leuk. Verder is het hier gewoon een dorp (even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden! Al verandert dat gelukkig ergens deze zomer) en heb ik in de loop der jaren wel gemerkt dat ik meer een stadsmens ben. Maarja, manlief ging hier werken en was anders zo laat thuis dat hij de kinderen amper zag dus verhuisden we hierheen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja das altijd een gok inderdaad.
En park bij je huis is
[ Bericht 22% gewijzigd door Nanook24 op 15-03-2014 21:04:42 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
welcome in my worldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nanook24 het volgende:
(even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden!)
hopelijk kunn nmij schoenen terug naar de leverancier... postkantoor is 35km verderop en de leverancier 1500km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:En ik corrigeerde mezelf net nog want ergens deze zomer komt er weer een bioscoop in Hoorn.
Dat stukje naar het postkantoor doe jij toch even (hard)lopend? Mooie training.
En het filmhuis dat daar al zit begint ook langzaamaan steeds meer bioscoopfilms te draaien, in plaats van alleen maar filmhuisfilms, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]En ik corrigeerde mezelf net nog want ergens deze zomer komt er weer een bioscoop in Hoorn.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dat is waar, maar die zitten parkeer technisch weer vervelend dus dan rij ik liever wat verder zodat ik naast de deur kan parkeren. Een mens moet wat te zeuren hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
En het filmhuis dat daar al zit begint ook langzaamaan steeds meer bioscoopfilms te draaien, in plaats van alleen maar filmhuisfilms, toch?
inderdaad, we klagen van weelde....de arme kindertjes in Afrika lopen op blote voeten en moeten zich, met hun hand aan hun pols voor hun HR, orienteren op de sterren en de maanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die zitten parkeer technisch weer vervelend dus dan rij ik liever wat verder zodat ik naast de deur kan parkeren. Een mens moet wat te zeuren hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Officieel moet je natuurlijk niets, maar het zou wel heel leuk zijn. Wat moeten wij nu zonder Kapitein van de Achterhoede?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil héél graag!![]()
Twinky, dan hebben we straks hetzelfde horloge!Ik ben er supertevreden over, qua GPS nauwkeurigheid ook. Alleen tussen flats niet, maar dat is logisch
. En cadans meter in het horloge
En een hele fijne hrm band!
![]()
Amenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, we klagen van weelde....de arme kindertjes in Afrika lopen op blote voeten en moeten zich, met hun hand aan hun pols voor hun HR, orienteren op de sterren en de maan"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, maar daar is het dan weer altijd mooi weer. Dus die hebben dat weer niet om over te klagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, we klagen van weelde....de arme kindertjes in Afrika lopen op blote voeten en moeten zich, met hun hand aan hun pols voor hun HR, orienteren op de sterren en de maanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tail-End Charliequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Officieel moet je natuurlijk niets, maar het zou wel heel leuk zijn. Wat moeten wij nu zonder Kapitein van de Achterhoede?
Noun
Tail End Charlie (plural Tail End Charlies)
(chiefly UK, slang, in World War II) the last aircraft in a formation
(chiefly UK, slang, in World War II) the rear gunner in a bomber
The woman guarding the rear of a patrol. run'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Officieel moet je natuurlijk niets, maar het zou wel heel leuk zijn. Wat moeten wij nu zonder Kapitein van de Achterhoede?
Jamaar ik peer pressure mezelf erheen, want ik WIL
Zoals je ook de 7^^ WIL!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Precies datquote:
self peer pressurequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jemig!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee, in een van de Schouwen (Schouw, Schouwschuit, Schouwwagen) in Grootebroek. Dus aan het park langs de weg naar Enkhuizen zeg maar.
[..]
Het park is leuk. Verder is het hier gewoon een dorp (even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden! Al verandert dat gelukkig ergens deze zomer) en heb ik in de loop der jaren wel gemerkt dat ik meer een stadsmens ben. Maarja, manlief ging hier werken en was anders zo laat thuis dat hij de kinderen amper zag dus verhuisden we hierheen.
Ik heb altijd in steden gewoond (althans sinds ik zelfstandig kan fietsen etc) dus dit zijn voor mij nogal onbekende dingen.
Ik heb ook geen auto dus dan is een dorp wel erg oncomfortabel
Ik ben opgegroeid in een dorp, maar daar hadden we tenminste wel een bioscoop en het strand op 15 minuten afstandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jemig!
Ik heb altijd in steden gewoond (althans sinds ik zelfstandig kan fietsen etc) dus dit zijn voor mij nogal onbekende dingen.
Ik heb ook geen auto dus dan is een dorp wel erg oncomfortabelDat zijn echt de 2 dingen die ik hier het meest mis want we zitten hier wel aan water maar echt een strand is er niet.
Nanook dramatiseert het ook een beetje...alle andere voorzieningen zijn voor haar allemaal op hardloopafstandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jemig!
Ik heb ook geen auto dus dan is een dorp wel erg oncomfortabel
Das dan wel minderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een dorp, maar daar hadden we tenminste wel een bioscoop en het strand op 15 minuten afstandDat zijn echt de 2 dingen die ik hier het meest mis want we zitten hier wel aan water maar echt een strand is er niet.
Dingen die je echt belangrijk vindt zouden wel in de buurt moeten zittenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hehehe!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nanook dramatiseert het ook een beetje...alle andere voorzieningen zijn voor haar allemaal op hardloopafstand
35 km toch?
Kralingse plas op hardloopafstand
Ik klaag inderdaad wel, maar ik heb de luxe van een auto onder mijn kont die me overal brengt waar ik heen wil. Dat is dan weer het voordeel dat meneer Nanook hier vlakbij werkt, hij gaat altijd op de fiets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nanook dramatiseert het ook een beetje...alle andere voorzieningen zijn voor haar allemaal op hardloopafstand"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik klaag inderdaad wel, maar ik heb de luxe van een auto onder mijn kont die me overal brengt waar ik heen wil. Dat is dan weer het voordeel dat meneer Nanook hier vlakbij werkt, hij gaat altijd op de fiets.![]()
Dat scheelt weer.
En dat klagen snap ik wel als je je strand en bios mist.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben trouwens erg benieuwd morgen.
Bij de Spaarnwoudeloop starten de 10, 20 en 30 kilometer ongeveer een kwartier na de 5 kilometer. Ergens in het parcours (op kilometer 3 ongeveer) gaat de 5 kilometer dan linksaf en moet de rest rechtdoor. Dat kan toch niet goed gaan..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hoezo? kwestie van goede bewegwijzering, eventueel gecombineerd met een marshall.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef Nanook24 het volgende:
Bij de Spaarnwoudeloop starten de 10, 20 en 30 kilometer ongeveer een kwartier na de 5 kilometer. Ergens in het parcours (op kilometer 3 ongeveer) gaat de 5 kilometer dan linksaf en moet de rest rechtdoor. Dat kan toch niet goed gaan...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gaat prima. De mensen van de 5 km zijn al weg bij de 3 km splitsing als de anderen daar aankomen. Ga maar eens rekenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef Nanook24 het volgende:
Bij de Spaarnwoudeloop starten de 10, 20 en 30 kilometer ongeveer een kwartier na de 5 kilometer. Ergens in het parcours (op kilometer 3 ongeveer) gaat de 5 kilometer dan linksaf en moet de rest rechtdoor. Dat kan toch niet goed gaan...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nou, niet iedereen loopt 5 min/km hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaat prima. De mensen van de 5 km zijn al weg bij de 3 km splitsing als de anderen daar aankomen. Ga maar eens rekenenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vaak zat gezien bij wedstrijden, no problemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef Nanook24 het volgende:
Bij de Spaarnwoudeloop starten de 10, 20 en 30 kilometer ongeveer een kwartier na de 5 kilometer. Ergens in het parcours (op kilometer 3 ongeveer) gaat de 5 kilometer dan linksaf en moet de rest rechtdoor. Dat kan toch niet goed gaan...![]()
![]()
Alleen de echte achterhoede zal misschien 'in de weg' lopen (het zal idd wel goed geregeld zijn).
Ik heb het even opgezocht, ik loop een langzame 3 km in ong. 20 minuten dus ik zal ze in elk geval niet tegen komen.
als we je de komende dagen niet meer zien posten weten we wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef Nanook24 het volgende:
Bij de Spaarnwoudeloop starten de 10, 20 en 30 kilometer ongeveer een kwartier na de 5 kilometer. Ergens in het parcours (op kilometer 3 ongeveer) gaat de 5 kilometer dan linksaf en moet de rest rechtdoor. Dat kan toch niet goed gaan...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen loopt 5 min/km hoor![]()
Waarom doen ze dan mee?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Plus nog de tijd die de snelsten van de langere afstanden nodig hebben om 3 km af te leggen. Dat zal niet minder dan 10 min zijn gok ik?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen loopt 5 min/km hoor
In 25 min legt iedereen wel 3 km af toch?
(Ik loop zelf ook lang geen km in 5 min hoor(Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen loopt 5 min/km hoor![]()
Quoi is ervaren!
Het is Haarlem hè dus dat wordt met zo'n keelklank "ewr"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Quoi het volgende:
Gewoon zo'n Henk Hans Jan of Kees die roept: "5km links, rest rechtdoar!"
Ook nog even met stoepkrijt op de grond geschreven, uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Quoi het volgende:
Gewoon zo'n Henk Hans Jan of Kees die roept: "5km links, rest rechtdoar!"![]()
Ja, maar je moet ook bedenken hoeveel de anderrn nog nodig hebben om bij het 3kmpunt te komen. Laten we zeggen dat snellen rennen met 3.30min/km, wat 10.30 is... Plus die 15 voorsprong is dus 25min, ruim. Dus dat geeft ook de langzameren wat tijd...Ja doei.![]()
das wereldrecord schema op de 10 km, kan net dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....
Dat dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb net een Spibelt besteld (met handige startnummerbevestigingsdingetjes) en heb een kortingscode voor 15% korting gevonden die nu geldig is.
De code is: girlontherun
Hier gevonden: http://www.girlontherun.n(...)spibelt-met-korting/![]()
Bij de Bertusloop krijg je er nog een grijze postduif bij die je tussentijden doorgeeft bij elk 2km punt. Hoe hij telkens weer bij het volgende punt komt is tot nu toe een mysterie.![]()
Jero doet niet mee toch? Dan komt het gewoonn goed
Sjips, net afgelopen donderdag één besteld. Ook met startnummer dingetjes die ik achteraf best zelf had kunnen maken. Het zijn gewoon 2 elastiekjes die je in 2 koordstoppers kunt lussen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb net een Spibelt besteld (met handige startnummerbevestigingsdingetjes) en heb een kortingscode voor 15% korting gevonden die nu geldig is.
De code is: girlontherun
Hier gevonden: http://www.girlontherun.n(...)spibelt-met-korting/
Ja, en mocht dat echt zo zijn, zal het niet meer dan een enkeling zijn en zullen ze elkaar niet zo snel in de weg lopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
das wereldrecord schema op de 10 km, kan net dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef _MvN_ het volgende:
Jero doet niet mee toch? Dan komt het gewoonn goed
In de weg lopen doe je niet zo snel, beetje rekening met elkaar houden, gaat primaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en mocht dat echt zo zijn, zal het niet meer dan een enkeling zijn en zullen ze elkaar niet zo snel in de weg lopen
fijn om te horen dat je er blij mee bent! Het is nogal een gok voor dat geldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Twinky, dan hebben we straks hetzelfde horloge!Ik ben er supertevreden over, qua GPS nauwkeurigheid ook. Alleen tussen flats niet, maar dat is logisch
. En cadans meter in het horloge
En een hele fijne hrm band!
![]()
![]()
Ik heb het in juni 2013 gehad. Heb toen 9 weken niet gelopen en daarna weer langzaam begonnen, maar uiteindelijk toch te snel. Waardoor ik in november bij de Zevenheuvelenloop weer tegen shinsplints (MTSS) aanliep. Tot het nieuwe jaar niet gelopen en toen helemaal voorzichtig opnieuw begonnen. Vandaar dat ik vandaag ook de 4km liep en niet de 10km. Ik loop nu weer 2,5 maand en het gaat redelijk. Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lekker man!
Jij hebt toch ook shin splints gehad? Nu helemaal geen last meer van? Hoe lang ben je nou in totaal kwijt geweest met herstellen en weer opbouwen?? En hoe heb je dat opbouwen aangepakt?
Maarja ik loop nog steeds "maar" afstanden van 3km tot 6km. En ik ben wel van plan om weer op te bouwen, maar ergens ben ik er een beetje huiverig voor.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
ik denk dat jij dus uiteindelijk heel ver komt. Jouw lichaam geeft zo duidelijk aan wanneer het teveel is, daar kun je bijna blij mee zijn! In plaats van dat je ineens een enorme blessure krijgt die je niet aan zag komen heb jij gewoon twee opbouwremmers boven je voeten. En je hebt inmiddels ook ervaring met hoe ver je kunt gaan zonder stuk te gaan, je weet hoe je je in moet houden, je kunt kiezen voor verstandigere trainingen ipv veel te ver of te hard te lopen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb het in juni 2013 gehad. Heb toen 9 weken niet gelopen en daarna weer langzaam begonnen, maar uiteindelijk toch te snel. Waardoor ik in november bij de Zevenheuvelenloop weer tegen shinsplints (MTSS) aanliep. Tot het nieuwe jaar niet gelopen en toen helemaal voorzichtig opnieuw begonnen. Vandaar dat ik vandaag ook de 4km liep en niet de 10km. Ik loop nu weer 2,5 maand en het gaat redelijk. Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.
Maarja ik loop nog steeds "maar" afstanden van 3km tot 6km. En ik ben wel van plan om weer op te bouwen, maar ergens ben ik er een beetje huiverig voor.
Het is heel erg vervelend dat je er zo last van hebt, maar uiteindelijk zul jij een enorm gedegen opbouw hebben die precies bij jouw lichaam past!![]()
Goed om te horen dat je nu gewoon prima kunt lopen, na al dat gedoe. Toch lange tijd stilgelegen en op moeten bouwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Mascleta het volgende:
Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.
Grappig.. Die drukpijn klinkt heel bekend. Ik heb ook alleen nog maar dat gevoelige als ik erop druk en met 2 dagen rust is die "drukpijn" ook helemaal weg. Hopen dat dat nu gewoon wegblijft![]()
Daarom heb ik de eerste 4 weken begonnen met 2 dagen in de week te lopen - 3 á 4 dagen rust.
Nu één week 3x, met 2 dagen rust tussendoor (hoewel dit toevallig zo uitkwam) en heb in deze week al wel een 10km gelopen. Volgende week proberen om "gewoon" weer op dinsdag, donderdag en zondag te lopen. Kijken hoe dat gaat, ik heb er iig vertrouwen in.![]()
Ik heb vandaag voor het eerst 10km gelopen. Het was een training, maar toch wel tevreden met een tijd van 53:nogiets![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst 10km gelopen. Het was een training, maar toch wel tevreden met een tijd van 53:nogiets
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
ho wait whut! Heeft Hoorn geen bios meer? Winston afgefikt.. maar Victoria?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nanook24 het volgende:
even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden!
Anders HHWaard?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Guppy,Nanook,Moblo en runninglinda, heel veel plezier en succes vandaag!
YUR en Swets, veel succes met jullie rustdag
en verder iedereen die aan de slag gaat, veel plezier
Morgen begint mijn GNWR trainingschema1800-1900km in het komende half jaar
Iedereen veel succes/plezier vandaag!!
Ik ga vandaag weinig doen, spierpijn valt reuze mee gelukkig
The line is a dot to you!![]()
whutquote:Op zondag 16 maart 2014 05:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guppy,Nanook,Moblo en runninglinda, heel veel plezier en succes vandaag!
YUR en Swets, veel succes met jullie rustdag
en verder iedereen die aan de slag gaat, veel plezier
Morgen begint mijn GNWR trainingschema1800-1900km in het komende half jaar
![]()
Ik vind die 500 van Yur in 3 maanden al veel!
het gaat natuurlijk wel op "ultra tempo" Kepler, verwacht van mij geen interval stats etc
alleen mijn bilspier "doesn't want to play ball", er zit een "knoop" in,een stijve plek die het lopen een beetje lastig maakt
maar ja....
[ Bericht 37% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-03-2014 07:06:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh jongens, ik heb over de Ekiden gedroomdhet was niet alleen een Ekiden, maar ook een Color Run en elk team had een toegewezen kleur. Onderweg moest je dus je afstand afleggen (snel, als het even kon), maar ook moest je zorgen dat je alleen je eigen kleur verzamelde. Gedoe
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 16-03-2014 07:52:03 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jongens, ik heb over de Ekiden gedroomdhet was niet alleen een Ekiden, maar ook een Color Run en elk team had een toegewezen kleur. Onderweg moest je dus je afstand aflezen (snel, als het even kon), maar ook moest je zorgen dat je alleen je eigen kleur verzamelde. Gedoe
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Er zit op het Oostereiland nog een soort van filmhuis zoals Silk al opmerkte en dat is het wel zo'n beetje. (Maar ze zijn nieuw aan het bouwen bij de ijsbaan)quote:Op zondag 16 maart 2014 01:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
ho wait whut! Heeft Hoorn geen bios meer? Winston afgefikt.. maar Victoria?
Anders HHWaard?
En omdat wij nog wat verder wonen dan Hoorn is HHwaard voor ons echt 3 kwartier rijden.
RD, succes met trainen de komende tijd! Misschien even langs de fysio voor die spier?
Hier is het inmiddels tijd om iets te gaan eten en dan richting Spaarnwoude te vertrekken. Ik heb er weer zin in.
Ik zit inmiddels ook iets te eten, om straks naar Didam te vertrekken. Geen idee wat ik moet verwachten, maar ik heb het net parcours zitten bekijken, en ik denk dat de Baggerloop zijn naam eer aan gaat doen. Volgens mij moet ik maar even een extra setje kleding inpakken voor na afloopquote:Op zondag 16 maart 2014 08:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Er zit op het Oostereiland nog een soort van filmhuis zoals Silk al opmerkte en dat is het wel zo'n beetje. (Maar ze zijn nieuw aan het bouwen bij de ijsbaan)
En omdat wij nog wat verder wonen dan Hoorn is HHwaard voor ons echt 3 kwartier rijden.
RD, succes met trainen de komende tijd! Misschien even langs de fysio voor die spier?
Hier is het inmiddels tijd om iets te gaan eten en dan richting Spaarnwoude te vertrekken. Ik heb er weer zin in.
Iedereen heel veel succes en plezier vandaag. Stip heb je wat kunnen slapen vannacht?
Ik ga zo rondzwerven in een verlaten klooster heb nog een foto nodig voor in mn serie bij expo.Today is life -
Dale Carnegie![]()
zo erg is het niet hoor Nanook,en het is mijn rechter bil en die is bij mij altijd zwakker en als ik ergens iets voel dan is het daar, ik probeer wel "zwaar" heuvelwerk te vermijden op dit momentquote:Op zondag 16 maart 2014 08:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-03-2014 08:20:19 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet vandaag vrees ik laten gaan
Nek en schouderpijn... Weer... Maar dit keer links... Liggen, zitten, lopen, alles doet pijnHM start over 2 uur.. Ga ontbijten, omkleden en zien hoe 't loopt, letterlijk, maar kans dat ik start is minimaal...
Ja doei.![]()
das niet fijn, even warm douchen? Zou dat niet helpen?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nek en schouderpijn... Weer... Maar dit keer links... Liggen, zitten, lopen, alles doet pijnHM start over 2 uur.. Ga ontbijten, omkleden en zien hoe 't loopt, letterlijk, maar kans dat ik start is minimaal...
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Het beloofd weer een prachtige hardloopdag te worden vandaag!
Zou zelf nog wel een keer willen gaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
zie post #104.... just sayingquote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oef ik zou GRAAG even naar buiten voor een rondje! Alleen mijn achillespees is nóg steeds gevoelig en rustig aan doen lijkt me het meest verstandig, vrees ik.
Moet de rest vd dag in de auto naar Friesland en "op visite" opzittenDoodzonde van zo'n mooie dag
![]()
Misschien moet ik het maar gaan proberen. Weet ik het snel genoeg![]()
![]()
Ik vind nauwelijks op kunnen staan uit bed toch wel een indicator.. Maar we zullen zien. Speltpannenkoeken nu maar.Ja doei.![]()
Aan het eind van de ochtend 10km hollen met Levitas. Hopelijk is zijn migraine weg, anders moet ik alleen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik heb het parkoers ook even bekeken en het ziet er behoorlijk zwaar uit!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
. Geen idee wat ik moet verwachten, maar ik heb het net parcours zitten bekijken, en ik denk dat de Baggerloop zijn naam eer aan gaat doen. Volgens mij moet ik maar even een extra setje kleding inpakken voor na afloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag ik in de OP bij de Naaldwijk Arcade en Leiden Marathon - beide 10 km?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:52 schreef mosselmossel het volgende:
Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat lopen!
Sterkte Mo!
Knipplakdingetjes al eens gepost, maar event staat er al in![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mag ik in de OP bij de Naaldwijk Arcade en Leiden Marathon - beide 10 km?
Knipplakdingetjes al eens gepost, maar eventcstaat er al inZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
de man zei NEE!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen allemaal! Iedereen die gaat lopen, heel veel plezier! En iedereen die wilde gaan lopen, maar lastjes heeft van verschillende dingen: Wees wijs
Wij vertrekken zo naar AV Sparta, hier in het Zuiderpark (praktisch onze achtertuin). Daar is een loopje, dus we gaan er lekker naartoe wandelen met de kleine man en dan gaan we daar clubgenoten aanmoedigen
F means you're fucked![]()
Het wordt hem met de paplepel ingegotenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:00 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen allemaal! Iedereen die gaat lopen, heel veel plezier! En iedereen die wilde gaan lopen, maar lastjes heeft van verschillende dingen: Wees wijs
Wij vertrekken zo naar AV Sparta, hier in het Zuiderpark (praktisch onze achtertuin). Daar is een loopje, dus we gaan er lekker naartoe wandelen met de kleine man en dan gaan we daar clubgenoten aanmoedigen
Wat dacht je danquote:Op zondag 16 maart 2014 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het wordt hem met de paplepel ingegoten
F means you're fucked![]()
Ik had niet anders verwacht!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 09:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Oe! Voor een goeie spanking doe ik het wel!Dank!
Arcade Naaldwijk staat er 2x in![]()
![]()
Dus…twitter:
trailert!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik word een beetje nerveus geloof ikquote:
He leuk! Oh zoiets wil ik ook een keertje doenquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik wilde dat dus vorig jaar ook, maar toen zat ie al vol. Dit jaar op tijd ingeschreven en nu mag ikquote:Op zondag 16 maart 2014 09:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
He leuk! Oh zoiets wil ik ook een keertje doendit wordt m'n parcours voor zodadelijk:
Euhm.. net als de safarirun, geef mij even een porretje wanneer de inschrijvingen voor volgend jaar openen dan, ok?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wilde dat dus vorig jaar ook, maar toen zat ie al vol. Dit jaar op tijd ingeschreven en nu mag ikdit wordt m'n parcours voor zodadelijk:
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Will doquote:Op zondag 16 maart 2014 09:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Euhm.. net als de safarirun, geef mij even een porretje wanneer de inschrijvingen voor volgend jaar openen dan, ok?
Ben nu al benieuwd naar je pics!
M'n vriend gaat mee (uniek, dat doet ie bijna nooit) en ik heb de camera ook in de tas gegooid. Kan ie leuke plaatjes schieten terwijl ik hobbel
Dan ben je al verder gekomen dan ik. Ik heb mijn bed niet eens gehaald. In plaats daarvan vannacht rechtop zittend wat geslapen. Sterkte er mee!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind nauwelijks op kunnen staan uit bed toch wel een indicator.. Maar we zullen zien. Speltpannenkoeken nu maar.
Iedereen die gaat lopen veel plezier!![]()
Heb je nog meer leuke offroads op het programma staan dit jaar? Jij hebt er wel een neus voor geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n vriend gaat mee (uniek, dat doet ie bijna nooit) en ik heb de camera ook in de tas gegooid. Kan ie leuke plaatjes schieten terwijl ik hobbel
Is er in de zomermaanden misschien zoiets?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jawel, maar ik denk dan vooral aan de vele urenquote:Op zondag 16 maart 2014 06:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
het gaat natuurlijk wel op "ultra tempo" Kepler, verwacht van mij geen interval stats etc
alleen mijn bilspier "doesn't want to play ball", er zit een "knoop" in,een stijve plek die het lopen een beetje lastig maakt
maar ja....
[ afbeelding ]![]()
Succes met je bilspier iig!The line is a dot to you!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan ik. Ik heb mijn bed niet eens gehaald. In plaats daarvan vannacht rechtop zittend wat geslapen. Sterkte er mee!
Iedereen die gaat lopen veel plezier!
Mooi klote man...F means you're fucked![]()
Oeiquote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan ben je al verder gekomen dan ik. Ik heb mijn bed niet eens gehaald. In plaats daarvan vannacht rechtop zittend wat geslapen. Sterkte er mee!
Iedereen die gaat lopen veel plezier!
Pijnstilling niet genoeg om wat te kunnen slapen? En dan bedoel ik dus liggend...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gut, da's nog wel een tikkie erger..quote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Iedereen die gaat lopen veel plezier!sterkte!
Thanks Quoi, mossel en Ynske!
Ik ga straks naar de start, start, en zie even hoe 't gaat. Als niet, dan stap ik 'gewoon' uit, als wel, dan loopt 't misschien los. Wie weet. Het is sowieso een HM met twee rondes, dus kan na 10-en-een-beetje ook uitstappen.
Wat was 't ookalweer? DNF is beter dan een DNS?![]()
Ja doei.![]()
Damn, sterkte! Wat was nu de diagnose? Heb ik gemist denk ik...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Iedereen die gaat lopen veel plezier!The line is a dot to you!![]()
Vanaf een zonovergoten terras iedereen heel veel loopplezier vandaag.
Balen dat je weer zo'n last hebt Moblo.:(
Gup succes in de modder!
En ohja, waarom komen die schoenveter chips niet met een gebruiksaanwijzing.Het duurde even voor ik hem goed had.
Allemaal succes en veel plezier vandaag!![]()
Ziet er goed uit Gup, lekker door de modder baggeren!je wordt nog wel eens een trailer ja!
![]()
![]()
Mogguh! Voel me verrassend goed the day after. Wat stram en stijf maar dat is het wel. Vandaag vieren we de verjaardag van de meiden, dus vanmiddag huis vol visite.
Balen ..-. --- -.- en moblo.![]()
Geen idee! Maar ik ga nog wel even op zoek als ik weer thuis ben. Nu eerst bij de kindjes kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke offroads op het programma staan dit jaar? Jij hebt er wel een neus voor geloof ik
Is er in de zomermaanden misschien zoiets?
Er is vandaag ook eventueel een cross van 5km op de AV waar ik aan mee zou kunnen doen:Ik sla overquote:Het parcours loopt over het middenterrein en de atletiekbaan.![]()
![]()
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.
Heeft u interesse: JA!!!
OMG dat is wel héél erg veel bagger!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Kunstbagger, zegt de speaker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Beetje jammer natuurlijk, kunstbagger. Zonde van dat al water dat er gespoten is, maar ja anders is het ook geen baggerloop, en zo'n droge periode nu is natuurlijk ook niet echt normaal.
Veel plezier ermee Gup!
Moblo, succes, hoop dat het allemaal gaat lukken.
Nanook, succes
Rest van de wedstrijdloze lopers ook succes en plezier vandaag.
Stipstreep, beterschap!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Damn, sterkte! Wat was nu de diagnose? Heb ik gemist denk ik...![]()
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin?quote:![]()
![]()
Oei, dat klinkt wel ernstig... Beterschap en doe rustig aan!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.The line is a dot to you!![]()
Das behoorlijk wat vervelender dan dat van mij...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Beterschap! Herstel snel!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Even een jompeltje voor het weer![]()
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde![]()
![]()
5,5 km genotenGezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost)
![]()
Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.![]()
Aargh verstandig zijn is lastig.
Vorig weekend in tijdens spa een knaje gevoeld in mijn knie, heel kort en niet meer dan dat. Was maandag licht gevoelig. Nu lijkt er een klein eitje op te zitten bij de aanhechting van een pees. Niet veel bijzonders maar toch niet zoals het hoort.
Het plan was om nog een LDL te gaan doen van een km van ergens tussen de 25 en 30. Op zich zou het makkelijk kunnen, ben alleen bang dat hetgene wat het er niet beter van wordt of zelfs verergerd. We gaan vandaag dus maar niet.![]()
Dat is nog best zwaar door die trekkende blubber!quote:
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).
Stipstreep: hoest met je schouder? beetje kunnen slapen?
whitecowboy: verstandig!
Ik ben slooommmm vandaag. kwam om kwart over 10 uit mijn nest rollen. Nu nog aan het ontbijten. Moet over 3 kwartier in de trein zitten om mijn startbewijs voor de marathon rotterdam op te halen![]()
Daarna terug naar huis rennenAls het lukt want al week half ziek
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.Het lijkt me juist een goede training
Succes vandaag meis!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:02 schreef Nanook24 het volgende:
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.
Heeft u interesse: JA!!!
of ben je al terug?
Mjah zoveel speling heb ik niet meer. En zoals gezegd kon ik het tot 28KM best goed volhouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.Plus dat ik goed wist waar het door kwam. Dus deze zware training heeft me eigenlijk meer vertrouwen gegeven. Zelfs op een slechte dag kan ik mezelf tot 35KM slepen. Als ik dan vervolgens naar de goede trainingen kijk (Asselronde; 28KM op marathontempo zonder probleem, 2 weken terug de 30KM bijna fluitend) én alle kilometers in LDL's van 20KM of hoger bekijk heb ik er gewoon vertrouwen in.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?Het lijkt me juist een goede training
[ Bericht 23% gewijzigd door Swetsenegger op 16-03-2014 12:01:35 ]![]()
Maar dan moet je volgende week dat hele takke-eind weer lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Wat ik bij mijn LDL vorig jaar gedaan heb, was de metro nemen en 35 km verder uitstappen en teruglopen. Dan moet je wel doorlopen, want anders kom je niet thuis. En je loopt nog eens ergens waar je normaal niet komt.
Die 35km ging trouwens ook slecht, terwijl de 32 van twee weken eerder van begin tot eind goed liep, en ook de marathon ging probleemloos. Dus Swets, dat is een goed voorteken voor je 42.![]()
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.
Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was![]()
![]()
Beterschap stipstreep.
Swetsenegger, ik denk dat het voor vrijwel iedereen lastig te bepalen wat het beste is om te doen voor de eerste (halve) marathon. Ook al lees je veel hoe anderen trainen ed, dit wil niet zeggen dat voor jou die aanpak ook succesvol is.
Als ik voor mijzelf spreek is het ook vrij lastig, aangezien ik ben gaan hardlopen naast het voetballen en ik daardoor niet heel veel heb aan de schema's die op het internet zijn te vinden. Heb wel enkele keren gehad dat ik twijfels had over mijn aanpak, maar tot nu toe voel ik me er redelijk goed bij. Zal 27 april duidelijk worden of mijn aanpak goed is geweest.![]()
Wat een verschil dan. Mijn herstel is echt voortreffelijk. Bijna geen last. Alleen wat van mijn kuiten als ik weer hardloop, maar ik kan wel lekker hardlopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Even een jompeltje voor het weer![]()
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde![]()
![]()
5,5 km genotenGezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost)
![]()
Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.
Net 10km gehold met Levitas. Was gezellig en dat uur was zo voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus, inderdaad rondje gelopen met Mossel. Leuke route, vrij warm en op stukken een stevig windje. Dat uur was zo voorbij
Rond kilometer 7 vond Mossel het wel leuk om even een versnelling erin te gooien. Was vrij pittig voor mijn doen, heb die tempo's al een hele tijd niet meer gelopen, dus voelde me net een Keniaan.
Anyway. Net geen 10km op het horloge. Leuk geouwehoerd en netjes gelopen. Ik zeg: Vaker doen!
Oh, en m`n weektotaal zit nu weer op zo`n 25km! Yay!![]()
Dat is een mooi weektotaal Levitas!! Als ik mijn week van afgelopen zondag tot gisteren bekijk was het voor mij ook zoiets, al zit ik normaal rond de 20. Fijn ook dat het zo lekker ging!![]()
Naar mijn mening ben jij goed bezig met je training. Je doet al je trainingen en je bent er serieus mee bezigquote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.![]()
![]()
Zo is dat!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes vandaag meis!
of ben je al terug?
De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.
Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.
Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.
De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.
Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas.Maar goed volgende keer beter.
De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.
De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.
Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.
Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.
De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.
Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas.Maar goed volgende keer beter.
De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jammer dat het niet ging zoals je wou Nanook, maar toch met wandelen dichtbij je Alphen tijd komen is zeker niet slecht! Trots op je!
Mossel en levitas lekker gelopen! Mooi dat het bij allebei zo goed gaat, goed hersteld en blijvend hersteld.
Quoi, het komt goed! Je lichaam leert er erg snel van en na je volgende HM ben je gewoon binnen 2 dagen hersteld
Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frissermaar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten!
![]()
![]()
0:22 min/km hakt er ook wel in natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
Dus, inderdaad rondje gelopen met Mossel. Leuke route, vrij warm en op stukken een stevig windje. Dat uur was zo voorbij
Rond kilometer 7 vond Mossel het wel leuk om even een versnelling erin te gooien. Was vrij pittig voor mijn doen, heb die tempo's al een hele tijd niet meer gelopen, dus voelde me net een Keniaan.
Anyway. Net geen 10km op het horloge. Leuk geouwehoerd en netjes gelopen. Ik zeg: Vaker doen!
Oh, en m`n weektotaal zit nu weer op zo`n 25km! Yay!
It has to mean something
you serious?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Jammer dat het niet ging zoals je wou Nanook, maar toch met wandelen dichtbij je Alphen tijd komen is zeker niet slecht! Trots op je!
Mossel en levitas lekker gelopen! Mooi dat het bij allebei zo goed gaat, goed hersteld en blijvend hersteld.
Quoi, het komt goed! Je lichaam leert er erg snel van en na je volgende HM ben je gewoon binnen 2 dagen hersteld
Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frissermaar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten!
Ja dat kanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:27 schreef Serinde het volgende:
Kan ik twee Garmin logjes samenvoegen? Al die knutselaars hier moeten dat weten
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken
Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inmiddels op de computer nog even mijn kilometertijden bekeken en ik ben absoluut niet meer ontevreden. 5km in 36:53 is helemaal niet slecht en zit zoals ik al dacht gewoon rond mijn Alphen tijd.
Thanks voor deallen.
En nu ben ik benieuwd naar de foto's van Gup. En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Onderschat het mentale aspect niet Swets. Er is wat dat betreft een enorm verschil tussen na 20km uitstappen of toch die 35km uitlopen, ook al is het afzien.![]()
De klussenlijst voor vandaag is weer uitgevoerd; de belasting aangifte gedaan, een fiets gerepareerd.
Tijd om bankzaken te doen, Worldcup schaatsen, Parijs-Nice
Toch netjes hoor nanouk!
Hier is t![]()
Vrijdag niet gegaan vanwege verkoudheid. Nu moest ik na 3 km wandelen om dezelfde reden en omdat ik verdwaald wasdaarna wel weer opgepakt maar na 6 km echt gestopt.
Nu dus 6 km naar huis wandelen. Op zich lekker maar ben er sjaggo van en wil gewoon naar bed.
Grom!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aargh!! Gistereavond weer enorm last van longen en ribben, zoals toen met de longontsteking... Daarom dus maar een uur gaan wandelen.
Maar ik zou wel weer eens gewoon een week lekker drie keer kunnen gaan rennen.
***![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Aargh!! Gistereavond weer enorm last van longen en ribben, zoals toen met de longontsteking... Daarom dus maar een uur gaan wandelen.
Maar ik zou wel weer eens gewoon een week lekker drie keer kunnen gaan rennen.sterkte!
Ah ja, daar zit ook wel wat inquote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef Jero_nimo het volgende:
chien iets overdrevenmaar het gaat wel steeds sne
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.I solemnly swear i'm up to no good![]()
huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
En dat heeft-ie gedaan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.Lekker laten lullen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken
Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750![]()
Ik heb toch zonder hartslagmeter gelopen. En het is gelukt![]()
Link naar geknutseld gpx'je.
Ik had een workout in mijn horloge gezet met als doel een tempo. Redelijk bereik aangehouden maar echt ik werd gék van dat gepiep. Dus maar uit gedaan en 'los' verder gelopen. Wel iets langzamer dan de bedoeling was maar na de CPC vorige week en donderdag al een keer lopen niet verkeerd.Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Ah BE, je blijft er last van houden hè.... klote zeg![]()
![]()
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh vanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Door couch-potatoes? Lekker laten lullen
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt!
Your opinion of me is none of my business.![]()
huh? Wie wat waar en waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.Today is life -
Dale Carnegie![]()
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet latenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh vanToday is life -
Dale Carnegie![]()
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je bent goed bezig en daar mag je trots op zijn. :-*"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Finishfoto!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden![]()
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Ja doei.![]()
Huh? Door bekenden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Raar om mensen te gaan affakkelen.
Negeren die mensen? Of ze blokkeren?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Dankjewel
goed gedaan hoor!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzoToday is life -
Dale Carnegie![]()
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.
Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was![]()
Dit!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Mijn loopje van vandaag stelt met de meeste loopjes hier qua snelheid geen ruk voor. Maar ik loop wel al meer dan een jaar blessurevrij en ik heb er plezier in. En daar gaat het om.
Dat soort negatieve mensen blokkeer ik gewoonFamilie of geen familie, boeit me allemaal niet.
![]()
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet latenI solemnly swear i'm up to no good![]()
2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo![]()
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.
DankjewelYour opinion of me is none of my business.![]()
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fbquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.Maar ik kan dat demotiverende gedoe ook niet gebruiken, want stiekem haalt het wel m'n humeur naar beneden. Dus deel ik niet naar facebook.
En sommige mensen vinden het ook bedreigend als iemand anders wél de moed kan vinden om gezonder te gaan leven. Zo krijg je wanneer je stopt met roken heel veel negatieve reacties van rokers. Als je begint met lopen veel negatieve reacties van bankhangers, etc.![]()
Je ziet er nog opgewekt uit enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Mooi weertje ookMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.dinsdag weer rondje hobbelen.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer zit op de iPad en dat werkt echt hopeloos. Maar heb alles gelezen bedankt dan ben ik dus niet degene die gek islopen is leuk enz en hun moeten vooral lekker in hun luie stoel blijven zitten en zich vooral niet met mij bemoeien
Moblo!blij ei! Ziet er goed uit!
Murmeli en Brighteyes beterschap!
ThinkkPinkk gewoon echt niets van aantrekken, je weet zelf dat je goed bezig bent! Ook al gaat het niet elke les even lekker heb je hem toch uitgelopen! Doorzetter!
Die mensen hebben niets beters te doen..![]()
![]()
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogdinsdag weer rondje hobbelen.
Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge.
En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend.
Precies!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Ik hoop dat je het snel kunt loslaten en dan kan genieten van hoe goed je bezig bent. Laat dat volk maar lullenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik link nooit mijn logs op FB, ik loop niet voor mijn vrienden, ik loop voor mezelf (hoewel ik genoeg hardloop FB-vrienden heb).quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Ook zijn er vrienden die er niets van snappen dat ik hardloop (maar het mooie van die vrienden is dat ze me dat 1 keer gezegd hebben en het verder met rust laten, ze snappen wel dat ik het wel leuk vindt).
Wel gooi ik wedstrijdjes op FB, maar dat komt omdat ik er wel trots op ben dat ik dat toch maar mooi doe, die wedstrijden lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.![]()
Ik denk dat ik zo de crosstrainer hier in t park eens ga proberen, lopen mag dinsdag weer. Vanavond dansen en morgen hockeyen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Balen pijll.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Fysiobezoekje wellicht het overwegen waard?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed gedaan moblo!
Tnx jero. Ik ben eindelijk bijna bij mijn fiets en dan kan ik gestrekt op de bank. Benen doen pijn.
Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde
Goede keus om jezelf wat rust te geven.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ben benieuwd of je horloge fijn werktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge.
En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend.
nieuwe rondjes uitzoeken is leuk he. Heb daar ook wel plezier in. Gisteren een keer in Breda gelopen was ook leuk voor de verandering.
Ach, niet wat ik wilde... Ik heb de komende weken ineens wel een heleboel vrije tijd. In plaats van LDL's van 30+ kilometers kan ik gewoon leuke dingen gaan doenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde
Iedereen bedankt voor de reacties![]()
![]()
Balen! Rust is een goede keuzequote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.![]()
Vandaag mijn nieuwe sloffen voor de eerste keer uitgelaten. Wat is het toch lekker om te voelen dat je oude schoenen toch echt aan vervanging toe waren: Alsof ik op wolkjes liep![]()
http://www.endomondo.com/workouts/309322687/2436456
Wat een hoop blessureleed weer...Allemaal heel veel beterschap.
Maar ook heel veel leuke en goede prestaties gelezen. Super!!![]()
![]()
![]()
Oeff.. Mo Farah is tijdens de halve marathon in New York door een andere loper onderuit gelopen, heeft zich weten te herpakken, en genoegen moeten nemen met plaats #2.
Dat moet wel zó gigantisch kut zijn, wetende dat je had kunnen winnen![]()
![]()
Gisteren weer, *snap*, uit 't niets, een pijntje in m'n nek/schouder. Potdomme. Auw. Zo begon het de vorige keer ook. Nog even een klein rondje met Wolve meegerend en daarna lekker vroeg naar bed na 't pizzacarbloaden. 10 uur lag ik er al in! En ik was ook zo weg.
Kwart voor 7 werd ik wakker. En hoe. AUW AUW AUW. Kon me niet omdraaien, geen houding vinden, en uit bed komen was een hele opgave: je merkt dan pas hoeveel je met je bovenlichaam doet, eigenlijk. Wel lopen, niet lopen, wel lopen, niet lopen. Hier gepost dat 't 'm wrsch niet ging worden, toch maar naar de start: dan loop ik wel gewoon zover ik kan, waarschijnlijk de helft.
Veel bekende gezichten, leuk! Foto'tje gemaakt voor vertrek van (het grootste deel van) de groep harriers en toen maar starten. Liep in het begin samen met twee clubgenoten die het ook rustig aan gingen doen. Dus hobbelde een beetje zo met ze mee. Dat ging wel lekker, dat hobbelen. Dacht dat we rond de 6.30min/km zaten, maar kwam er na 2 mijl achter dat we op 6min/km zatenen het voelde wel super relaxed verder, dus maar gewoon op dat tempo doorgehobbeld. Een van de dames liep op een gegeven moment wat uit, de ander bleef achter, en heb zo'n tijd alleen gelopen, tot ik gezelschap kreeg van een loopster uit Sheffield. Heel groot deel samen mee gelopen. Lekker gepraat en gedaan. Ook nog 2 clubgenoten ingehaald die vaak niet zo constant lopen, en wat van 't zonnetje genoten. Tijd vloog voorbij. Schouder en nek deden pijn, maar 't ging eigenlijk steeds beter, de pijn verdween zelfs even. Dus, toen waren we 'ineens' halverwege. Bij de finish.
En fuck dat. Echt. Ik ga nooit, maar dan ook nooit een hele M lopen die bestaat uit 2 rondjes. Gelukkig ben ik niet gelapt door de snelste(n), dat was helemaal stom geweest.![]()
Maar ondanks dat was ik druk met water drinken, gelletje aanpakken, dat ik helemaal was vergeten dat ik waarschijnlijk halverwege wel uit zou stappen. Daar werd ik aan herinnerd door mijn nieuwe Sheffieldse vriendin rond mijl 8... Nou ja, dan maar doorploeteren. En het ging allemaal wel op de automatische piloot eigenlijk, al was de wind wel echt echt echt ECHT harder gaan waaien, waardoor ik op de stukken heuvelaf die zó hard nodig waren om te herstellen van de lange bulten omhoog ook echt heb moeten werken.. ik werd bekant weer terug die heuvel opgeblazen, zeker bij de laatste heuvel op zo'n 10/11 mijl... Heb zo al ploeterend nog aardig wat mensen ingehaald.
Maar inmiddels wel nog steeds lekker op de autopiloot dus blijven lachen en doorrennen, en toen was daar de finish en was ik er. Wat blaren wel, schouders niet erger geworden en toch die 21km erin. Niet de gewenste 26, maar dat komt dan volgende week wel, hopelijk!
Was gezellig. Enzo.En lekker weer
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 16-03-2014 14:49:37 ]Ja doei.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
...
AUW AUW AUW.
...
helemaal was vergeten ... uit zou stappen.
...
toch die 21km erin.![]()
![]()
Ik had gepland om na de HM nog naar huis te rennen voor de extra km's, maar dat leek me dan wel weer wat teveel van 't goede. Het ging goed, en wilde dat ook zo houdenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
Ja doei.![]()
![]()
Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.
Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dan ben je dus niet laatstequote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Nanook24 het volgende:
Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.
Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.![]()
Fijne loopjes zijn fijnquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.
De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.Ah joh, die medailles ben je straks ook zat. Heb nu ook voor een t-shirt gekozen ipv een medaille
Puick. Lekker over bospaadjes. Was ik wel even jaloers op toen we al dat asfalt moesten bedwingen vandaag. Gelukkig maakten de uitzichten veel goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja doei.![]()
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?
Lastig
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Podotherapeut kan wel ook nog eens naar je nieuwe en oude schoenen kijken, en je eventueel ook tips geven om op bepaalde dingen te letten, waardoor klachten ook kunnen verminderen. Zooltjes zijn lang niet altijd nodig. Bij mij bleek bijvoorbeeld dat ik m'n voeten iets teveel naar binnen had gedraaid als ik stond/liep. Dus daar actief op gaan letten, en nooit meer last gehad van m'n voet (waarvoor ik daar kwam).quote:Op zondag 16 maart 2014 15:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.
Lastig![]()
Het is dat jij na je jaarlijkse blessuremaanden altijd weer pijllsnell op niveau bent, anders zou ik nu misschien zeggen dat je niet altijd de juiste beslissingen neemt t.a.v. het gestel.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Ik vind het wel jammer, want voorlopig kan ik dus geen duurloopjes samen met je doen.![]()
Daar heb je een punt. Eigenlijk moeten ze de DNF's gewoon ook opnemen in zo'n lijst.quote:
Ik kan me voorstellen dat medailles steeds minder belangrijk worden maar deze zagen er wel erg gaaf uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, die medailles ben je straks ook zat. Heb nu ook voor een t-shirt gekozen ipv een medaille
Kijk even naar je verzekering. Als je fysio hebt zit podologie er vaak ook wel in. Ik was voor een analyse en zooltjes 175 Euro kwijt (en toen bleek de podoloog hier in het dorp niet te zijn aangesloten bij "LOOP" en kreeg ik alsnog niks vergoed van Achmeaquote:Op zondag 16 maart 2014 15:15 schreef Xilantof het volgende:
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.
Lastig)
Waar ik gisteren jankend tegen m'n vader aan hing omdat ik verging van de pijn in m'n kuit, scheen en enkel, en ik het vertrouwen dat het weer goed komt volledig kwijt was (heeft ook te maken met een stukje slaapgebrek en dus (mentale) vermoeidheid), beweeg ik vandaag een stuk soepeler en soms zelfs pijnvrij!
Rust werkt! En dus ga ik vandaag geen km's fietsen, al heb ik daar wel zin in met dit zonnetje, maar braaf de huisvrouw uithangen en een voorjaarsschoonmaak houden
Ik ben wel een beetje jaloers als ik alle verslagjes lees, maar als ik nu rustig aan doe kan ik misschien vrijdag/zaterdag wel een beetje pijnvrij hobbelen op slakkentempo
En even een speciale post voor:
MoBlo, de überdoorzetter
Hoop dat je snel pijnvrij bent
Thinkk-Pinkk, omdat je die loodzware les wel uitgelopen hebt en nu toch alweer jompelt voor je volgende les op dinsdag
Laat die schoon-oom maar kletsen![]()
Fijn dat het vooruit gaatquote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Yuki het volgende:
Waar ik gisteren jankend tegen m'n vader aan hing omdat ik verging van de pijn in m'n kuit, scheen en enkel, en ik het vertrouwen dat het weer goed komt volledig kwijt was (heeft ook te maken met een stukje slaapgebrek en dus (mentale) vermoeidheid), beweeg ik vandaag een stuk soepeler en soms zelfs pijnvrij!
Rust werkt! En dus ga ik vandaag geen km's fietsen, al heb ik daar wel zin in met dit zonnetje, maar braaf de huisvrouw uithangen en een voorjaarsschoonmaak houden
Ik ben wel een beetje jaloers als ik alle verslagjes lees, maar als ik nu rustig aan doe kan ik misschien vrijdag/zaterdag wel een beetje pijnvrij hobbelen op slakkentempo![]()
En misschien kan je tussen het poetsen door nog wat zon meepikken?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De organisatie vond dat ook jammer, maar inderdaad, het is ERG droog de laatste tijd. En tja, als er bagger beloofd wordt, dan komt er ook bagger. Dus vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Guard het volgende:
Beetje jammer natuurlijk, kunstbagger. Zonde van dat al water dat er gespoten is, maar ja anders is het ook geen baggerloop, en zo'n droge periode nu is natuurlijk ook niet echt normaal.
Veel plezier ermee Gup!![]()
De eerste reactie van Mr. Gup toen ik over de finish kwam: "Gawd!! Iedereen is min of meer droog, en jij bent zeiknat!!" Euhm, ja
Ik kom oorspronkelijk wel uit Twente, maar woon nu al een aantal jaren in Amersfoort. Maar aangezien dit op de auto- en treinroute ligt houd ik me aanbevolen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:47 schreef Daywalk3r het volgende:
McTwente (ofzo), aj ook uut Twente komt kunn we saamn jaagn of met de trein!
Net weer een heleboel hardloopervaringen gelezen, sommige leuk en andere minder.
Voor alle mensen met tegenslag: hopelijk komt het snel weer goed!
Ik heb zelf gisteren voor het eerst met een loopgroep meegedaan in Amersfoort. Interval (wat ik alleen nooit loop), dus behoorlijk pittig. Maar wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijwel geen spierpijn vandaag, dus woensdag wil ik weer meelopen met deze groep.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef Yuki het volgende:
En even een speciale post voor:MoBlo, de überdoorzetter Hoop dat je snel pijnvrij bent![]()
Ja doei.![]()
Er schijnen filmpjes te gaan komen van buikschuivers en allesquote:Op zondag 16 maart 2014 10:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin?
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De organisatie vond dat ook jammer, maar inderdaad, het is ERG droog de laatste tijd. En tja, als er bagger beloofd wordt, dan komt er ook bagger. Dus vandaar![]()
De eerste reactie van Mr. Gup toen ik over de finish kwam: "Gawd!! Iedereen is min of meer droog, en jij bent zeiknat!!" Euhm, ja![]()
Je bent vast snel weer up-and-running! Heus!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel een beetje jaloers als ik alle verslagjes lees, maar als ik nu rustig aan doe kan ik misschien vrijdag/zaterdag wel een beetje pijnvrij hobbelen op slakkentempo
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onderquote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!
Brrrrr! Koud!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onder![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onder
Pics!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onder![]()
![]()
quote:quote:Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Lalalalaa....![]()
@Jero
Je staat op de foto's http://www.trailrunleudal.nl/.
4de foto
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 16-03-2014 17:29:29 ]![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
Guppyfriend is now known as Modderpaling
/end IRC
Die goede oude tijd."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik dacht serieus even dat je deze bedoelde:quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef streamnl het volgende:
@Jero
Je staat op de foto's http://www.trailrunleudal.nl/.
4de foto![]()
![]()
ICQ bestaat gewoon nog! http://www.icq.com/en Ik dacht dat het inmiddels wel niet meer zou bestaan.
Dat oh-oh toontje zit inderdaad voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Yup!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Nanook24 het volgende:
ICQ bestaat gewoon nog! http://www.icq.com/en Ik dacht dat het inmiddels wel niet meer zou bestaan.
Dat oh-oh toontje zit inderdaad voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.wist m'n nummer en wachtwoord zelfs nog, kwam ik een tijd geleden achter. Nou ja, nummer ben ik nooit vergeten. Wachtwoord is vaak een ander verhaal
Ja doei.![]()
Ik ook!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
IRC, geweldig.
Net als ICQ. Het uh-oh van ICQ is m'n sms-toonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 16-03-2014 18:02:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh god, die tutu's...
Wel lekker gebaggerd zo te lezen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Die zitten er inderdaad inquote:Op zondag 16 maart 2014 17:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.
Gogo komt net verschrikt uit de badkamer met de vraag waarom ik drie keer dubbel van het lachen lig. Geniaal verslag! En het filmpje!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks. Jij ook goed gedaan!quote:
Oh, en nog een stukje algemene informatie: startnummers kunnen gewoon in de wasmachine, en je speltjes blijven dan gewoon zittenal vermoed ik dat ik hierin geluk heb gehad, dus ik raad het toch niet aan om het te proberen
Gup!![]()
Niks voor mij als ik het zo lees, maar jouw plezier "druipt" eraf
Geweldig!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet
Je vraagt je af hoe die dames er aan 't eind uitzagenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet![]()
denk je nou echt dat je bij een BAGGERLOOP schoon gaat blijven?
Ja doei.![]()
Ja, je komt toch voor de modder, of niet dan??quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doetdan ook volle bak erin vliegen!
Ik zag de bui al hangen toen ik aan kwam lopen, met al die giechelende poesjes achterin. Dus heb ik me een beetje naar voren gewurmd. Dan startte ik misschien wel iets sneller dan ik zou willen, maar dat is fijner dan langzamer. En eenmaal op die akker zou toch alles uitwaaieren, dus dan kon ik beter daar m'n tempo zoeken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De tering.
Mijn trainer ging vandaag bij de Drunense Duinenloop (HM) weg op 1.50. Kijk ik bij de uitslagen. heeft hij 1.50.00 gelopen...
Hij pacete iemand uit onze groep. En die liep 1.49.59Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is dan behoorlijk strakquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
De tering.
Mijn trainer ging vandaag bij de Drunense Duinenloop (HM) weg op 1.50. Kijk ik bij de uitslagen. heeft hij 1.50.00 gelopen...
Hij pacete iemand uit onze groep. En die liep 1.49.59
Behoorlijk tempogevoel ontwikkeld over de jaren heen dan![]()
Geweldig verslag van een geweldig leuke run als ik het zo lees Gup.
Die mutsen op het eind, ja...ik vraag me ook echt af waarom die mensen zich inschrijven. Als je bang bent om vies te worden doe dan gewoon niet mee ofzo.
Ik zie het mezelf ook wel doen...ooit...in de toekomst.
guppert, jij crossert!!
super verslag!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: