Fijne loopjes zijn fijnquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
5,5 km genotenGezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost)
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.
De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.
Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.
Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.
De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.
Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas.Maar goed volgende keer beter.
De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.
Puick. Lekker over bospaadjes. Was ik wel even jaloers op toen we al dat asfalt moesten bedwingen vandaag. Gelukkig maakten de uitzichten veel goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frissermaar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten!
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?
Podotherapeut kan wel ook nog eens naar je nieuwe en oude schoenen kijken, en je eventueel ook tips geven om op bepaalde dingen te letten, waardoor klachten ook kunnen verminderen. Zooltjes zijn lang niet altijd nodig. Bij mij bleek bijvoorbeeld dat ik m'n voeten iets teveel naar binnen had gedraaid als ik stond/liep. Dus daar actief op gaan letten, en nooit meer last gehad van m'n voet (waarvoor ik daar kwam).quote:Op zondag 16 maart 2014 15:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.
Lastig
Het is dat jij na je jaarlijkse blessuremaanden altijd weer pijllsnell op niveau bent, anders zou ik nu misschien zeggen dat je niet altijd de juiste beslissingen neemt t.a.v. het gestel.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Daar heb je een punt. Eigenlijk moeten ze de DNF's gewoon ook opnemen in zo'n lijst.quote:
Ik kan me voorstellen dat medailles steeds minder belangrijk worden maar deze zagen er wel erg gaaf uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, die medailles ben je straks ook zat. Heb nu ook voor een t-shirt gekozen ipv een medaille
Kijk even naar je verzekering. Als je fysio hebt zit podologie er vaak ook wel in. Ik was voor een analyse en zooltjes 175 Euro kwijt (en toen bleek de podoloog hier in het dorp niet te zijn aangesloten bij "LOOP" en kreeg ik alsnog niks vergoed van Achmeaquote:Op zondag 16 maart 2014 15:15 schreef Xilantof het volgende:
Kan op zich inderdaad geen kwaad. Maar ik "heb geen zin" in een lang, lastig, en duur traject, terwijl ik met m'n vorige/andere schoenen zonder problemen trainde voor een HM.
Lastig
Fijn dat het vooruit gaatquote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Yuki het volgende:
Waar ik gisteren jankend tegen m'n vader aan hing omdat ik verging van de pijn in m'n kuit, scheen en enkel, en ik het vertrouwen dat het weer goed komt volledig kwijt was (heeft ook te maken met een stukje slaapgebrek en dus (mentale) vermoeidheid), beweeg ik vandaag een stuk soepeler en soms zelfs pijnvrij!
Rust werkt! En dus ga ik vandaag geen km's fietsen, al heb ik daar wel zin in met dit zonnetje, maar braaf de huisvrouw uithangen en een voorjaarsschoonmaak houden
Ik ben wel een beetje jaloers als ik alle verslagjes lees, maar als ik nu rustig aan doe kan ik misschien vrijdag/zaterdag wel een beetje pijnvrij hobbelen op slakkentempo
De organisatie vond dat ook jammer, maar inderdaad, het is ERG droog de laatste tijd. En tja, als er bagger beloofd wordt, dan komt er ook bagger. Dus vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Guard het volgende:
Beetje jammer natuurlijk, kunstbagger. Zonde van dat al water dat er gespoten is, maar ja anders is het ook geen baggerloop, en zo'n droge periode nu is natuurlijk ook niet echt normaal.
Veel plezier ermee Gup!
Ik kom oorspronkelijk wel uit Twente, maar woon nu al een aantal jaren in Amersfoort. Maar aangezien dit op de auto- en treinroute ligt houd ik me aanbevolen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:47 schreef Daywalk3r het volgende:
McTwente (ofzo), aj ook uut Twente komt kunn we saamn jaagn of met de trein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijwel geen spierpijn vandaag, dus woensdag wil ik weer meelopen met deze groep.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef Yuki het volgende:
En even een speciale post voor:MoBlo, de überdoorzetter Hoop dat je snel pijnvrij bent
Er schijnen filmpjes te gaan komen van buikschuivers en allesquote:Op zondag 16 maart 2014 10:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin?
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De organisatie vond dat ook jammer, maar inderdaad, het is ERG droog de laatste tijd. En tja, als er bagger beloofd wordt, dan komt er ook bagger. Dus vandaar![]()
De eerste reactie van Mr. Gup toen ik over de finish kwam: "Gawd!! Iedereen is min of meer droog, en jij bent zeiknat!!" Euhm, ja
Je bent vast snel weer up-and-running! Heus!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Yuki het volgende:
Waar ik gisteren jankend tegen m'n vader aan hing omdat ik verging van de pijn in m'n kuit, scheen en enkel, en ik het vertrouwen dat het weer goed komt volledig kwijt was (heeft ook te maken met een stukje slaapgebrek en dus (mentale) vermoeidheid), beweeg ik vandaag een stuk soepeler en soms zelfs pijnvrij!
Rust werkt! En dus ga ik vandaag geen km's fietsen, al heb ik daar wel zin in met dit zonnetje, maar braaf de huisvrouw uithangen en een voorjaarsschoonmaak houden
Ik ben wel een beetje jaloers als ik alle verslagjes lees, maar als ik nu rustig aan doe kan ik misschien vrijdag/zaterdag wel een beetje pijnvrij hobbelen op slakkentempo
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onderquote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een Guppy hoort natuurlijk ook in het water!
Brrrrr! Koud!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh dat zat ik! Helemaal, kopje onder
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pics!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
quote:
quote:Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Lalalalaa....
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
Guppyfriend is now known as Modderpaling
/end IRC
Ik dacht serieus even dat je deze bedoelde:quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef streamnl het volgende:
@Jero
Je staat op de foto's http://www.trailrunleudal.nl/.
4de foto
Yup!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Nanook24 het volgende:
ICQ bestaat gewoon nog! http://www.icq.com/en Ik dacht dat het inmiddels wel niet meer zou bestaan.
Dat oh-oh toontje zit inderdaad voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Ik ook!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
IRC, geweldig.
Net als ICQ. Het uh-oh van ICQ is m'n sms-toon
SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 16-03-2014 18:02:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Die zitten er inderdaad inquote:Op zondag 16 maart 2014 17:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
Gogo komt net verschrikt uit de badkamer met de vraag waarom ik drie keer dubbel van het lachen lig. Geniaal verslag! En het filmpje!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Thanks. Jij ook goed gedaan!quote:
Geweldig!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je vraagt je af hoe die dames er aan 't eind uitzagenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet
Ja, je komt toch voor de modder, of niet dan??quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet
Dat is dan behoorlijk strakquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
De tering.
Mijn trainer ging vandaag bij de Drunense Duinenloop (HM) weg op 1.50. Kijk ik bij de uitslagen. heeft hij 1.50.00 gelopen...
Hij pacete iemand uit onze groep. En die liep 1.49.59
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |