quote:
quote:Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Spetter spieter spater, lekker in het blubber
Ga maar vast naar huis
Gupp komt een druppel later
Lalalalaa....
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
Guppyfriend is now known as Modderpaling
/end IRC
Ik dacht serieus even dat je deze bedoelde:quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef streamnl het volgende:
@Jero
Je staat op de foto's http://www.trailrunleudal.nl/.
4de foto
Yup!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Nanook24 het volgende:
ICQ bestaat gewoon nog! http://www.icq.com/en Ik dacht dat het inmiddels wel niet meer zou bestaan.
Dat oh-oh toontje zit inderdaad voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Ik ook!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
IRC, geweldig.
Net als ICQ. Het uh-oh van ICQ is m'n sms-toon
SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 16-03-2014 18:02:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Die zitten er inderdaad inquote:Op zondag 16 maart 2014 17:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tip van de survivalrunner voor het drogen van de schoenen: kranten erin doen nadat je ze hebt schoongemaakt.
De Diemse Baggerloop is LEUKen zwaar, nat, koud, vies, en modderig, dat ook. Maar bovenal, leuk
Gogo komt net verschrikt uit de badkamer met de vraag waarom ik drie keer dubbel van het lachen lig. Geniaal verslag! En het filmpje!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Thanks. Jij ook goed gedaan!quote:
Geweldig!SPOILER: verslag, met beeld :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je vraagt je af hoe die dames er aan 't eind uitzagenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet
Ja, je komt toch voor de modder, of niet dan??quote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Goed bezig Gup!
Voortvarende start ook, beter als die vrouwen achteraan die een beetje op de teentjes over de bagger te lopen, ipv er doorheen te gaan, zoals jij dat (correct) doet
Dat is dan behoorlijk strakquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef mosselmossel het volgende:
De tering.
Mijn trainer ging vandaag bij de Drunense Duinenloop (HM) weg op 1.50. Kijk ik bij de uitslagen. heeft hij 1.50.00 gelopen...
Hij pacete iemand uit onze groep. En die liep 1.49.59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |