abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137798370
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoog :) dinsdag weer rondje hobbelen. *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137798420
Sorry dat ik niet op iedereen reageer zit op de iPad en dat werkt echt hopeloos. Maar heb alles gelezen bedankt dan ben ik dus niet degene die gek is :) lopen is leuk enz en hun moeten vooral lekker in hun luie stoel blijven zitten en zich vooral niet met mij bemoeien :)
pi_137798426
Moblo! ^O^ blij ei! Ziet er goed uit!

Murmeli en Brighteyes beterschap!

ThinkkPinkk gewoon echt niets van aantrekken, je weet zelf dat je goed bezig bent! Ook al gaat het niet elke les even lekker heb je hem toch uitgelopen! Doorzetter! _O_
Die mensen hebben niets beters te doen.. :(
pi_137798443
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoog :) dinsdag weer rondje hobbelen. *O*
Goedzooo! Fok! hobbelt verder! *O* Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge. O+ En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:11:16 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798464
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Precies!
Ik hoop dat je het snel kunt loslaten en dan kan genieten van hoe goed je bezig bent. Laat dat volk maar lullen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137798495
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
Ik link nooit mijn logs op FB, ik loop niet voor mijn vrienden, ik loop voor mezelf (hoewel ik genoeg hardloop FB-vrienden heb).
Ook zijn er vrienden die er niets van snappen dat ik hardloop (maar het mooie van die vrienden is dat ze me dat 1 keer gezegd hebben en het verder met rust laten, ze snappen wel dat ik het wel leuk vindt).
Wel gooi ik wedstrijdjes op FB, maar dat komt omdat ik er wel trots op ben dat ik dat toch maar mooi doe, die wedstrijden lopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137798501
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.

Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.

Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:14:01 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798589
Ik denk dat ik zo de crosstrainer hier in t park eens ga proberen, lopen mag dinsdag weer. Vanavond dansen en morgen hockeyen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137798659
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.

Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.

Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Balen pijll.
Fysiobezoekje wellicht het overwegen waard?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:16:34 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798690
Goed gedaan moblo!

Tnx jero. Ik ben eindelijk bijna bij mijn fiets en dan kan ik gestrekt op de bank. Benen doen pijn.

Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde -O-
pi_137798715
quote:

Goede keus om jezelf wat rust te geven.
pi_137798728
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dat heeft-ie gedaan *O*
Deze stelregel geld bij mij alleen bij wedstrijden.
pi_137798749
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Goedzooo! Fok! hobbelt verder! *O* Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge. O+ En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend. :D
Ben benieuwd of je horloge fijn werkt :) nieuwe rondjes uitzoeken is leuk he. Heb daar ook wel plezier in. Gisteren een keer in Breda gelopen was ook leuk voor de verandering.
pi_137799018
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Murmeli het volgende:

Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde -O-
Ach, niet wat ik wilde... Ik heb de komende weken ineens wel een heleboel vrije tijd. In plaats van LDL's van 30+ kilometers kan ik gewoon leuke dingen gaan doen :)

Iedereen bedankt voor de reacties :)
pi_137799098
quote:

Balen! Rust is een goede keuze
  zondag 16 maart 2014 @ 14:28:50 #241
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_137799254
Vandaag mijn nieuwe sloffen voor de eerste keer uitgelaten. Wat is het toch lekker om te voelen dat je oude schoenen toch echt aan vervanging toe waren: Alsof ik op wolkjes liep :D

http://www.endomondo.com/workouts/309322687/2436456

Wat een hoop blessureleed weer... -O- Allemaal heel veel beterschap.
Maar ook heel veel leuke en goede prestaties gelezen. Super!! ^O^ *O*
pi_137799602
Oeff.. Mo Farah is tijdens de halve marathon in New York door een andere loper onderuit gelopen, heeft zich weten te herpakken, en genoegen moeten nemen met plaats #2.
Dat moet wel zó gigantisch kut zijn, wetende dat je had kunnen winnen :o
pi_137799778
Gisteren weer, *snap*, uit 't niets, een pijntje in m'n nek/schouder. Potdomme. Auw. Zo begon het de vorige keer ook. Nog even een klein rondje met Wolve meegerend en daarna lekker vroeg naar bed na 't pizzacarbloaden. 10 uur lag ik er al in! En ik was ook zo weg.

Kwart voor 7 werd ik wakker. En hoe. AUW AUW AUW. Kon me niet omdraaien, geen houding vinden, en uit bed komen was een hele opgave: je merkt dan pas hoeveel je met je bovenlichaam doet, eigenlijk. Wel lopen, niet lopen, wel lopen, niet lopen. Hier gepost dat 't 'm wrsch niet ging worden, toch maar naar de start: dan loop ik wel gewoon zover ik kan, waarschijnlijk de helft.

Veel bekende gezichten, leuk! Foto'tje gemaakt voor vertrek van (het grootste deel van) de groep harriers en toen maar starten. Liep in het begin samen met twee clubgenoten die het ook rustig aan gingen doen. Dus hobbelde een beetje zo met ze mee. Dat ging wel lekker, dat hobbelen. Dacht dat we rond de 6.30min/km zaten, maar kwam er na 2 mijl achter dat we op 6min/km zaten :') en het voelde wel super relaxed verder, dus maar gewoon op dat tempo doorgehobbeld. Een van de dames liep op een gegeven moment wat uit, de ander bleef achter, en heb zo'n tijd alleen gelopen, tot ik gezelschap kreeg van een loopster uit Sheffield. Heel groot deel samen mee gelopen. Lekker gepraat en gedaan. Ook nog 2 clubgenoten ingehaald die vaak niet zo constant lopen, en wat van 't zonnetje genoten. Tijd vloog voorbij. Schouder en nek deden pijn, maar 't ging eigenlijk steeds beter, de pijn verdween zelfs even. Dus, toen waren we 'ineens' halverwege. Bij de finish.

En fuck dat. Echt. Ik ga nooit, maar dan ook nooit een hele M lopen die bestaat uit 2 rondjes. Gelukkig ben ik niet gelapt door de snelste(n), dat was helemaal stom geweest. :')

Maar ondanks dat was ik druk met water drinken, gelletje aanpakken, dat ik helemaal was vergeten dat ik waarschijnlijk halverwege wel uit zou stappen. Daar werd ik aan herinnerd door mijn nieuwe Sheffieldse vriendin rond mijl 8... Nou ja, dan maar doorploeteren. En het ging allemaal wel op de automatische piloot eigenlijk, al was de wind wel echt echt echt ECHT harder gaan waaien, waardoor ik op de stukken heuvelaf die zó hard nodig waren om te herstellen van de lange bulten omhoog ook echt heb moeten werken.. ik werd bekant weer terug die heuvel opgeblazen, zeker bij de laatste heuvel op zo'n 10/11 mijl... Heb zo al ploeterend nog aardig wat mensen ingehaald.

Maar inmiddels wel nog steeds lekker op de autopiloot dus blijven lachen en doorrennen, en toen was daar de finish en was ik er. Wat blaren wel, schouders niet erger geworden en toch die 21km erin. Niet de gewenste 26, maar dat komt dan volgende week wel, hopelijk!

Was gezellig. Enzo. *O* En lekker weer :+

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 16-03-2014 14:49:37 ]
Ja doei.
pi_137799847
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
...
AUW AUW AUW.
...
helemaal was vergeten ... uit zou stappen.
...
toch die 21km erin.
^O^
  zondag 16 maart 2014 @ 14:50:38 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800026
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
pi_137800057
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
Ik had gepland om na de HM nog naar huis te rennen voor de extra km's, maar dat leek me dan wel weer wat teveel van 't goede. Het ging goed, en wilde dat ook zo houden :P
Ja doei.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:53:18 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800148
Ahhh ok!
Denk idd dat dit de slimste keuze was :)
pi_137800303
Yay voor moblo! Toch maar gedaan, knap hoor. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_137800401
^O^ Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.

Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 16 maart 2014 @ 15:03:09 #250
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800492
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Nanook24 het volgende:
^O^ Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.

Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
Dan ben je dus niet laatste *O* :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')