Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogdinsdag weer rondje hobbelen.
Precies!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Ik link nooit mijn logs op FB, ik loop niet voor mijn vrienden, ik loop voor mezelf (hoewel ik genoeg hardloop FB-vrienden heb).quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt!
Balen pijll.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Goede keus om jezelf wat rust te geven.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Ben benieuwd of je horloge fijn werktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge.
En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend.
Ach, niet wat ik wilde... Ik heb de komende weken ineens wel een heleboel vrije tijd. In plaats van LDL's van 30+ kilometers kan ik gewoon leuke dingen gaan doenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde
Balen! Rust is een goede keuzequote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
...
AUW AUW AUW.
...
helemaal was vergeten ... uit zou stappen.
...
toch die 21km erin.
Ik had gepland om na de HM nog naar huis te rennen voor de extra km's, maar dat leek me dan wel weer wat teveel van 't goede. Het ging goed, en wilde dat ook zo houdenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
Dan ben je dus niet laatstequote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Nanook24 het volgende:
Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.
Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |