abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:56:00 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797862
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
huh?
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:29 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797883
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.

En dat heeft-ie gedaan *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:47 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797899
quote:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainen :P Lekker laten lullen :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:57:03 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797911
Hier staat een bieten-chocolade cake uit het hardloperskookboek af te koelen.
pi_137797939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja dat kan :)
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken

Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goed ;)
Ik heb toch zonder hartslagmeter gelopen. En het is gelukt :D
Link naar geknutseld gpx'je.

Ik had een workout in mijn horloge gezet met als doel een tempo. Redelijk bereik aangehouden maar echt ik werd gék van dat gepiep. Dus maar uit gedaan en 'los' verder gelopen. Wel iets langzamer dan de bedoeling was maar na de CPC vorige week en donderdag al een keer lopen niet verkeerd.

quote:
Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.

Ah BE, je blijft er last van houden hè.... klote zeg :{
pi_137797995
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Door couch-potatoes? Lekker laten lullen :)
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137798013
quote:
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 13:59:45 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798026
quote:
huh? Wie wat waar en waarom?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:01:27 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798095
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798097
quote:
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.

Je bent goed bezig en daar mag je trots op zijn. :-*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137798113
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Finishfoto!

Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden :') :D

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
Ja doei.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:01:59 #212
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798114
quote:
Huh? Door bekenden?
Raar om mensen te gaan affakkelen.
Negeren die mensen? Of ze blokkeren?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137798127
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:02:22 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798137
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
goed gedaan hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 16 maart 2014 @ 14:02:27 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137798141
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
pi_137798185
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.

Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.

Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was :)
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.
pi_137798189
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Dit!
Mijn loopje van vandaag stelt met de meeste loopjes hier qua snelheid geen ruk voor. Maar ik loop wel al meer dan een jaar blessurevrij en ik heb er plezier in. En daar gaat het om.
Dat soort negatieve mensen blokkeer ik gewoon :D Familie of geen familie, boeit me allemaal niet.
pi_137798191
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:03:42 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798193
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.
pi_137798201
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:05:13 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798251
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798265
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf. :) Maar ik kan dat demotiverende gedoe ook niet gebruiken, want stiekem haalt het wel m'n humeur naar beneden. Dus deel ik niet naar facebook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:06:13 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798288
En sommige mensen vinden het ook bedreigend als iemand anders wél de moed kan vinden om gezonder te gaan leven. Zo krijg je wanneer je stopt met roken heel veel negatieve reacties van rokers. Als je begint met lopen veel negatieve reacties van bankhangers, etc.
pi_137798292
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Je ziet er nog opgewekt uit enzo ^O^

Mooi weertje ook
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137798313
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')