huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken
Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh vanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Door couch-potatoes? Lekker laten lullen
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
huh? Wie wat waar en waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet latenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Finishfoto!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Huh? Door bekenden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt!
goed gedaan hoor!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden![]()
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.
Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was
Dit!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.
Dankjewel
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fbquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Je ziet er nog opgewekt uit enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoogdinsdag weer rondje hobbelen.
Precies!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Ik link nooit mijn logs op FB, ik loop niet voor mijn vrienden, ik loop voor mezelf (hoewel ik genoeg hardloop FB-vrienden heb).quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt!
Balen pijll.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Goede keus om jezelf wat rust te geven.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.
Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.
Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Ben benieuwd of je horloge fijn werktquote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Goedzooo! Fok! hobbelt verder!Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge.
En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend.
Ach, niet wat ik wilde... Ik heb de komende weken ineens wel een heleboel vrije tijd. In plaats van LDL's van 30+ kilometers kan ik gewoon leuke dingen gaan doenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde
Balen! Rust is een goede keuzequote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
...
AUW AUW AUW.
...
helemaal was vergeten ... uit zou stappen.
...
toch die 21km erin.
Ik had gepland om na de HM nog naar huis te rennen voor de extra km's, maar dat leek me dan wel weer wat teveel van 't goede. Het ging goed, en wilde dat ook zo houdenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
Dan ben je dus niet laatstequote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Nanook24 het volgende:
Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.
Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |