abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:56:00 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797862
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
huh?
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:29 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797883
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.

En dat heeft-ie gedaan *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:47 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797899
quote:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainen :P Lekker laten lullen :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:57:03 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797911
Hier staat een bieten-chocolade cake uit het hardloperskookboek af te koelen.
pi_137797939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja dat kan :)
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken

Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goed ;)
Ik heb toch zonder hartslagmeter gelopen. En het is gelukt :D
Link naar geknutseld gpx'je.

Ik had een workout in mijn horloge gezet met als doel een tempo. Redelijk bereik aangehouden maar echt ik werd gék van dat gepiep. Dus maar uit gedaan en 'los' verder gelopen. Wel iets langzamer dan de bedoeling was maar na de CPC vorige week en donderdag al een keer lopen niet verkeerd.

quote:
Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.

Ah BE, je blijft er last van houden hè.... klote zeg :{
pi_137797995
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Door couch-potatoes? Lekker laten lullen :)
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137798013
quote:
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 13:59:45 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798026
quote:
huh? Wie wat waar en waarom?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:01:27 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798095
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798097
quote:
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.

Je bent goed bezig en daar mag je trots op zijn. :-*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137798113
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Finishfoto!

Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden :') :D

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
Ja doei.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:01:59 #212
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798114
quote:
Huh? Door bekenden?
Raar om mensen te gaan affakkelen.
Negeren die mensen? Of ze blokkeren?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137798127
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:02:22 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798137
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
goed gedaan hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 16 maart 2014 @ 14:02:27 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137798141
quote:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
pi_137798185
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.

Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.

Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was :)
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.
pi_137798189
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Dit!
Mijn loopje van vandaag stelt met de meeste loopjes hier qua snelheid geen ruk voor. Maar ik loop wel al meer dan een jaar blessurevrij en ik heb er plezier in. En daar gaat het om.
Dat soort negatieve mensen blokkeer ik gewoon :D Familie of geen familie, boeit me allemaal niet.
pi_137798191
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:03:42 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798193
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.
pi_137798201
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:05:13 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798251
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798265
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf. :) Maar ik kan dat demotiverende gedoe ook niet gebruiken, want stiekem haalt het wel m'n humeur naar beneden. Dus deel ik niet naar facebook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:06:13 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798288
En sommige mensen vinden het ook bedreigend als iemand anders wél de moed kan vinden om gezonder te gaan leven. Zo krijg je wanneer je stopt met roken heel veel negatieve reacties van rokers. Als je begint met lopen veel negatieve reacties van bankhangers, etc.
pi_137798292
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Je ziet er nog opgewekt uit enzo ^O^

Mooi weertje ook
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137798313
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137798370
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoog :) dinsdag weer rondje hobbelen. *O*
pi_137798420
Sorry dat ik niet op iedereen reageer zit op de iPad en dat werkt echt hopeloos. Maar heb alles gelezen bedankt dan ben ik dus niet degene die gek is :) lopen is leuk enz en hun moeten vooral lekker in hun luie stoel blijven zitten en zich vooral niet met mij bemoeien :)
pi_137798426
Moblo! ^O^ blij ei! Ziet er goed uit!

Murmeli en Brighteyes beterschap!

ThinkkPinkk gewoon echt niets van aantrekken, je weet zelf dat je goed bezig bent! Ook al gaat het niet elke les even lekker heb je hem toch uitgelopen! Doorzetter! _O_
Die mensen hebben niets beters te doen.. :(
pi_137798443
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bedankt voor je woorden dat brengt de motivatie weer wat omhoog :) dinsdag weer rondje hobbelen. *O*
Goedzooo! Fok! hobbelt verder! *O* Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge. O+ En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend. :D
  zondag 16 maart 2014 @ 14:11:16 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798464
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Precies!
Ik hoop dat je het snel kunt loslaten en dan kan genieten van hoe goed je bezig bent. Laat dat volk maar lullen
pi_137798495
quote:

[..]

Ik link nooit mijn logs op FB, ik loop niet voor mijn vrienden, ik loop voor mezelf (hoewel ik genoeg hardloop FB-vrienden heb).
Ook zijn er vrienden die er niets van snappen dat ik hardloop (maar het mooie van die vrienden is dat ze me dat 1 keer gezegd hebben en het verder met rust laten, ze snappen wel dat ik het wel leuk vindt).
Wel gooi ik wedstrijdjes op FB, maar dat komt omdat ik er wel trots op ben dat ik dat toch maar mooi doe, die wedstrijden lopen.
pi_137798501
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.

Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.

Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:14:01 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798589
Ik denk dat ik zo de crosstrainer hier in t park eens ga proberen, lopen mag dinsdag weer. Vanavond dansen en morgen hockeyen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798659
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef pijll het volgende:
Ik ben net de deur uit gestapt voor mijn eerste rondje sinds de CPC, en na 100 meter omgedraaid en weer naar huis gegaan.

Ik voel mijn knie nog steeds. Waarschijnlijk is er tijdens de CPC iets kapot gegaan, daar heb ik het laatste stuk met pijn gelopen (maar ja, ik wilde geen RTC). Nu heb ik er tijdens fietsen of wandelen geen last van, maar tijdens het lopen is het gevoelig. Geen pijn, maar als ik lange afstanden ga lopen komt dat vast terug.

Volgende week dus geen 32 km wedstrijd, en in mei waarschijnlijk geen marathon. Want ik heb mezelf toestemming gegeven om nu een paar weken rust te houden. Misschien dan toch maar de marathon van Amersfoort (juni), of eentje nog later. We zien wel.
Balen pijll.
Fysiobezoekje wellicht het overwegen waard?
  zondag 16 maart 2014 @ 14:16:34 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798690
Goed gedaan moblo!

Tnx jero. Ik ben eindelijk bijna bij mijn fiets en dan kan ik gestrekt op de bank. Benen doen pijn.

Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde -O-
pi_137798715
quote:

Goede keus om jezelf wat rust te geven.
pi_137798728
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dat heeft-ie gedaan *O*
Deze stelregel geld bij mij alleen bij wedstrijden.
pi_137798749
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Goedzooo! Fok! hobbelt verder! *O* Ik ga morgen weer hobbelen, hopelijk met mijn nieuwe horloge. O+ En ook direct een nieuwe route uitzoeken, werkt ook lekker motiverend. :D
Ben benieuwd of je horloge fijn werkt :) nieuwe rondjes uitzoeken is leuk he. Heb daar ook wel plezier in. Gisteren een keer in Breda gelopen was ook leuk voor de verandering.
pi_137799018
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Murmeli het volgende:

Pijll: shit zeg! Goed om meteen in te grijpen maar dat is natuurlijk niet wat je wilde -O-
Ach, niet wat ik wilde... Ik heb de komende weken ineens wel een heleboel vrije tijd. In plaats van LDL's van 30+ kilometers kan ik gewoon leuke dingen gaan doen :)

Iedereen bedankt voor de reacties :)
pi_137799098
quote:

Balen! Rust is een goede keuze
  zondag 16 maart 2014 @ 14:28:50 #241
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_137799254
Vandaag mijn nieuwe sloffen voor de eerste keer uitgelaten. Wat is het toch lekker om te voelen dat je oude schoenen toch echt aan vervanging toe waren: Alsof ik op wolkjes liep :D

http://www.endomondo.com/workouts/309322687/2436456

Wat een hoop blessureleed weer... -O- Allemaal heel veel beterschap.
Maar ook heel veel leuke en goede prestaties gelezen. Super!! ^O^ *O*
pi_137799602
Oeff.. Mo Farah is tijdens de halve marathon in New York door een andere loper onderuit gelopen, heeft zich weten te herpakken, en genoegen moeten nemen met plaats #2.
Dat moet wel zó gigantisch kut zijn, wetende dat je had kunnen winnen :o
pi_137799778
Gisteren weer, *snap*, uit 't niets, een pijntje in m'n nek/schouder. Potdomme. Auw. Zo begon het de vorige keer ook. Nog even een klein rondje met Wolve meegerend en daarna lekker vroeg naar bed na 't pizzacarbloaden. 10 uur lag ik er al in! En ik was ook zo weg.

Kwart voor 7 werd ik wakker. En hoe. AUW AUW AUW. Kon me niet omdraaien, geen houding vinden, en uit bed komen was een hele opgave: je merkt dan pas hoeveel je met je bovenlichaam doet, eigenlijk. Wel lopen, niet lopen, wel lopen, niet lopen. Hier gepost dat 't 'm wrsch niet ging worden, toch maar naar de start: dan loop ik wel gewoon zover ik kan, waarschijnlijk de helft.

Veel bekende gezichten, leuk! Foto'tje gemaakt voor vertrek van (het grootste deel van) de groep harriers en toen maar starten. Liep in het begin samen met twee clubgenoten die het ook rustig aan gingen doen. Dus hobbelde een beetje zo met ze mee. Dat ging wel lekker, dat hobbelen. Dacht dat we rond de 6.30min/km zaten, maar kwam er na 2 mijl achter dat we op 6min/km zaten :') en het voelde wel super relaxed verder, dus maar gewoon op dat tempo doorgehobbeld. Een van de dames liep op een gegeven moment wat uit, de ander bleef achter, en heb zo'n tijd alleen gelopen, tot ik gezelschap kreeg van een loopster uit Sheffield. Heel groot deel samen mee gelopen. Lekker gepraat en gedaan. Ook nog 2 clubgenoten ingehaald die vaak niet zo constant lopen, en wat van 't zonnetje genoten. Tijd vloog voorbij. Schouder en nek deden pijn, maar 't ging eigenlijk steeds beter, de pijn verdween zelfs even. Dus, toen waren we 'ineens' halverwege. Bij de finish.

En fuck dat. Echt. Ik ga nooit, maar dan ook nooit een hele M lopen die bestaat uit 2 rondjes. Gelukkig ben ik niet gelapt door de snelste(n), dat was helemaal stom geweest. :')

Maar ondanks dat was ik druk met water drinken, gelletje aanpakken, dat ik helemaal was vergeten dat ik waarschijnlijk halverwege wel uit zou stappen. Daar werd ik aan herinnerd door mijn nieuwe Sheffieldse vriendin rond mijl 8... Nou ja, dan maar doorploeteren. En het ging allemaal wel op de automatische piloot eigenlijk, al was de wind wel echt echt echt ECHT harder gaan waaien, waardoor ik op de stukken heuvelaf die zó hard nodig waren om te herstellen van de lange bulten omhoog ook echt heb moeten werken.. ik werd bekant weer terug die heuvel opgeblazen, zeker bij de laatste heuvel op zo'n 10/11 mijl... Heb zo al ploeterend nog aardig wat mensen ingehaald.

Maar inmiddels wel nog steeds lekker op de autopiloot dus blijven lachen en doorrennen, en toen was daar de finish en was ik er. Wat blaren wel, schouders niet erger geworden en toch die 21km erin. Niet de gewenste 26, maar dat komt dan volgende week wel, hopelijk!

Was gezellig. Enzo. *O* En lekker weer :+

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 16-03-2014 14:49:37 ]
Ja doei.
pi_137799847
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
...
AUW AUW AUW.
...
helemaal was vergeten ... uit zou stappen.
...
toch die 21km erin.
^O^
  zondag 16 maart 2014 @ 14:50:38 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800026
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
pi_137800057
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Murmeli het volgende:
Mooi zo moblo!
Maar hoe zit dat dan met 21 en 26 km?
Ik had gepland om na de HM nog naar huis te rennen voor de extra km's, maar dat leek me dan wel weer wat teveel van 't goede. Het ging goed, en wilde dat ook zo houden :P
Ja doei.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:53:18 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800148
Ahhh ok!
Denk idd dat dit de slimste keuze was :)
pi_137800303
Yay voor moblo! Toch maar gedaan, knap hoor. :)
pi_137800401
^O^ Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.

Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:03:09 #250
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137800492
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Nanook24 het volgende:
^O^ Super dat het ondanks alles toch lekker ging Moblo.

Ik blijk toch als laatste te zijn geëindigd vandaag op 40 min rond maar dat is volgens Endomondo dus wel voor 5,5 km. Dan waren de mensen die na mij binnen kwamen schijnbaar allemaal al finishers van de 10km en is de wandelende mevrouw die ik op 1 km voorbij liep en nooit meer heb gezien schijnbaar uit de wedstrijd gestapt.
Dan ben je dus niet laatste *O* :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')