Niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, niet iedereen loopt 5 min/km hoor
Plus nog de tijd die de snelsten van de langere afstanden nodig hebben om 3 km af te leggen. Dat zal niet minder dan 10 min zijn gok ik?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is Haarlem hè dus dat wordt met zo'n keelklank "ewr"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Quoi het volgende:
Gewoon zo'n Henk Hans Jan of Kees die roept: "5km links, rest rechtdoar!"
Ook nog even met stoepkrijt op de grond geschreven, uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Quoi het volgende:
Gewoon zo'n Henk Hans Jan of Kees die roept: "5km links, rest rechtdoar!"
das wereldrecord schema op de 10 km, kan net dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....
Dat dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar als je 7,5 min/km zou lopen, moet de snelste uit de 2e groep 2,5 min/km lopen om tegelijk bij de 3km te zijn....
Sjips, net afgelopen donderdag één besteld. Ook met startnummer dingetjes die ik achteraf best zelf had kunnen maken. Het zijn gewoon 2 elastiekjes die je in 2 koordstoppers kunt lussen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb net een Spibelt besteld (met handige startnummerbevestigingsdingetjes) en heb een kortingscode voor 15% korting gevonden die nu geldig is.
De code is: girlontherun
Hier gevonden: http://www.girlontherun.n(...)spibelt-met-korting/
Ja, en mocht dat echt zo zijn, zal het niet meer dan een enkeling zijn en zullen ze elkaar niet zo snel in de weg lopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
das wereldrecord schema op de 10 km, kan net dus
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef _MvN_ het volgende:
Jero doet niet mee toch? Dan komt het gewoonn goed
In de weg lopen doe je niet zo snel, beetje rekening met elkaar houden, gaat primaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en mocht dat echt zo zijn, zal het niet meer dan een enkeling zijn en zullen ze elkaar niet zo snel in de weg lopen
fijn om te horen dat je er blij mee bent! Het is nogal een gok voor dat geldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef GotC het volgende:
Twinky, dan hebben we straks hetzelfde horloge!Ik ben er supertevreden over, qua GPS nauwkeurigheid ook. Alleen tussen flats niet, maar dat is logisch
. En cadans meter in het horloge
En een hele fijne hrm band!
Ik heb het in juni 2013 gehad. Heb toen 9 weken niet gelopen en daarna weer langzaam begonnen, maar uiteindelijk toch te snel. Waardoor ik in november bij de Zevenheuvelenloop weer tegen shinsplints (MTSS) aanliep. Tot het nieuwe jaar niet gelopen en toen helemaal voorzichtig opnieuw begonnen. Vandaar dat ik vandaag ook de 4km liep en niet de 10km. Ik loop nu weer 2,5 maand en het gaat redelijk. Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lekker man!
Jij hebt toch ook shin splints gehad? Nu helemaal geen last meer van? Hoe lang ben je nou in totaal kwijt geweest met herstellen en weer opbouwen?? En hoe heb je dat opbouwen aangepakt?
ik denk dat jij dus uiteindelijk heel ver komt. Jouw lichaam geeft zo duidelijk aan wanneer het teveel is, daar kun je bijna blij mee zijn! In plaats van dat je ineens een enorme blessure krijgt die je niet aan zag komen heb jij gewoon twee opbouwremmers boven je voeten. En je hebt inmiddels ook ervaring met hoe ver je kunt gaan zonder stuk te gaan, je weet hoe je je in moet houden, je kunt kiezen voor verstandigere trainingen ipv veel te ver of te hard te lopen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb het in juni 2013 gehad. Heb toen 9 weken niet gelopen en daarna weer langzaam begonnen, maar uiteindelijk toch te snel. Waardoor ik in november bij de Zevenheuvelenloop weer tegen shinsplints (MTSS) aanliep. Tot het nieuwe jaar niet gelopen en toen helemaal voorzichtig opnieuw begonnen. Vandaar dat ik vandaag ook de 4km liep en niet de 10km. Ik loop nu weer 2,5 maand en het gaat redelijk. Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.
Maarja ik loop nog steeds "maar" afstanden van 3km tot 6km. En ik ben wel van plan om weer op te bouwen, maar ergens ben ik er een beetje huiverig voor.
Goed om te horen dat je nu gewoon prima kunt lopen, na al dat gedoe. Toch lange tijd stilgelegen en op moeten bouwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Mascleta het volgende:
Als ik enkele centimeters boven mij enkel aan de binnenkant van het scheenbeen druk is het soms wel gevoelig, en soms heb ik wel eens het gevoel dat één rustdag te weinig is tussen de loopjes in en dan neem ik één of meer extra rustdagen. Maar over het algemeen ben ik nu wel pijntjesvrij. Zowel tijdens het hardlopen als op rustdagen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst 10km gelopen. Het was een training, maar toch wel tevreden met een tijd van 53:nogiets
ho wait whut! Heeft Hoorn geen bios meer? Winston afgefikt.. maar Victoria?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nanook24 het volgende:
even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |