whutquote:Op zondag 16 maart 2014 05:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Guppy,Nanook,Moblo en runninglinda, heel veel plezier en succes vandaag!
YUR en Swets, veel succes met jullie rustdag
en verder iedereen die aan de slag gaat, veel plezier
Morgen begint mijn GNWR trainingschema1800-1900km in het komende half jaar
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jongens, ik heb over de Ekiden gedroomdhet was niet alleen een Ekiden, maar ook een Color Run en elk team had een toegewezen kleur. Onderweg moest je dus je afstand aflezen (snel, als het even kon), maar ook moest je zorgen dat je alleen je eigen kleur verzamelde. Gedoe
Er zit op het Oostereiland nog een soort van filmhuis zoals Silk al opmerkte en dat is het wel zo'n beetje. (Maar ze zijn nieuw aan het bouwen bij de ijsbaan)quote:Op zondag 16 maart 2014 01:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
ho wait whut! Heeft Hoorn geen bios meer? Winston afgefikt.. maar Victoria?
Anders HHWaard?
Ik zit inmiddels ook iets te eten, om straks naar Didam te vertrekken. Geen idee wat ik moet verwachten, maar ik heb het net parcours zitten bekijken, en ik denk dat de Baggerloop zijn naam eer aan gaat doen. Volgens mij moet ik maar even een extra setje kleding inpakken voor na afloopquote:Op zondag 16 maart 2014 08:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Er zit op het Oostereiland nog een soort van filmhuis zoals Silk al opmerkte en dat is het wel zo'n beetje. (Maar ze zijn nieuw aan het bouwen bij de ijsbaan)
En omdat wij nog wat verder wonen dan Hoorn is HHwaard voor ons echt 3 kwartier rijden.
RD, succes met trainen de komende tijd! Misschien even langs de fysio voor die spier?
Hier is het inmiddels tijd om iets te gaan eten en dan richting Spaarnwoude te vertrekken. Ik heb er weer zin in.
zo erg is het niet hoor Nanook,en het is mijn rechter bil en die is bij mij altijd zwakker en als ik ergens iets voel dan is het daar, ik probeer wel "zwaar" heuvelwerk te vermijden op dit momentquote:Op zondag 16 maart 2014 08:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
RD, succes met trainen de komende tijd! Misschien even langs de fysio voor die spier?
das niet fijn, even warm douchen? Zou dat niet helpen?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Moet vandaag vrees ik laten gaan
Nek en schouderpijn... Weer... Maar dit keer links... Liggen, zitten, lopen, alles doet pijnHM start over 2 uur.. Ga ontbijten, omkleden en zien hoe 't loopt, letterlijk, maar kans dat ik start is minimaal...
zie post #104.... just sayingquote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Moet vandaag vrees ik laten gaan
Nek en schouderpijn... Weer... Maar dit keer links... Liggen, zitten, lopen, alles doet pijnHM start over 2 uur.. Ga ontbijten, omkleden en zien hoe 't loopt, letterlijk, maar kans dat ik start is minimaal...
ik heb het parkoers ook even bekeken en het ziet er behoorlijk zwaar uit!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
. Geen idee wat ik moet verwachten, maar ik heb het net parcours zitten bekijken, en ik denk dat de Baggerloop zijn naam eer aan gaat doen. Volgens mij moet ik maar even een extra setje kleding inpakken voor na afloop
Mag ik in de OP bij de Naaldwijk Arcade en Leiden Marathon - beide 10 km?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:52 schreef mosselmossel het volgende:
Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat lopen!
Sterkte Mo!
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mag ik in de OP bij de Naaldwijk Arcade en Leiden Marathon - beide 10 km?
Knipplakdingetjes al eens gepost, maar eventcstaat er al in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |