abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137774741

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 16-03-2014 09:07:54 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:22:32 #2
92409 Twinky
Little star.
pi_137774867
:')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 maart 2014 @ 19:23:41 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137774932
Ik kwam er net achter dat hier in t park sinds kort zo'n crosstrainer staat :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137775451
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
Trailliefhebbers: http://www.sport.be/cretesdespa/2014/nl/ (voor volgend jaar ms? of nog snel opgeven)
Staat al een tijdje op het lijstje voor volgend jaar.
Dit jaar kwam niet zo goed uit, twee halve marathons in drie weken leek me niet heel erg verstandig :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137775653
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Twinky het volgende:
ik heb trouwens garmin 220 besteld. BAM. Ik wilde heel lang al een goed horloge en vond de 620 waar jullie allemaal zo fan van zijn eigenlijk te duur en de 210 miste ik wat functies bij (al is die nu nog goedkoper).
Dus toen de 220 uitkwam begon ik te kwijlen en nog harder te sparen. En nou heb ik hem gewoon besteld en ga ik hem hoop ik deze week nog hardlopend uitproberen en anders dit weekend skiënd :D
Wees blij, want ik heb werkelijk nog nooit zoveel klachten gelezen als over de 620 (het wordt ook niet bepaald minder nu er steeds firmware-updates komen). De 220 wordt een stuk positiever ontvangen. Mooi horloge!

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Toch kunnen die twee wel met elkaar samenhangen. Ik zou voor de zekerheid eens langs een opticien gaan.
Thanks, maar ik weet heel goed wat me vermoeid gemaakt heeft en soms zie ik juist heel scherp. (Bovendien zou ik dan geen grappen meer kunnen maken tegen mijn natuurkundevrienden die allemaal brildragend zijn).
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:41:17 #6
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137775717
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef mosselmossel het volgende:
Bier en Chinees! OMNOMNOM!
:{w

Bier en pizza! :9
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_137775906
Ik heb geen problemen met mijn 620. Maar ik upload via de ANT agent en doe verder niet aan updates :+

Maandag start ik met mijn "persoonlijke" schema :) morgen de sportschool met een bezoekje vereren *) en dan ben ik klaar voor project langzamer lopen op weg naar 15 km.

Stel dat het op Hemelvaartsdag niet lukt, dan heb ik een half jaar op me voor te bereiden op de revanche want ik MOET gewoon mee doen met de 7^^! Ik vond de 7^^nacht vorig jaar al zo O+
Gup, ik heb je wellicht weer nodig als pacer ;)
pi_137775941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Thanks, maar ik weet heel goed wat me vermoeid gemaakt heeft en soms zie ik juist heel scherp. (Bovendien zou ik dan geen grappen meer kunnen maken tegen mijn natuurkundevrienden die allemaal brildragend zijn).
:D

Ik zei het alleen omdat je beide in 1 zin noemde. Als jij zeker bent dat de twee los van elkaar staan (of dat het oorzaak en gevolg andersom is zeg maar) is mijn opmerking uiteraard niet van toepassing.

Ohja, en voor de liefhebbers zag ik net dit voorbij komen:
Compressie kousen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:48:33 #9
92409 Twinky
Little star.
pi_137775997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees blij, want ik heb werkelijk nog nooit zoveel klachten gelezen als over de 620 (het wordt ook niet bepaald minder nu er steeds firmware-updates komen). De 220 wordt een stuk positiever ontvangen. Mooi horloge!

ja dat idee had ik ook :D en het ziet er mooi uit (ik heb de lila) en met kleur en met trillen en met coole strap O+

ik ga maandag en woens nog voor een rennetje, en dan vrijdag richting skiland voor 3 dagen skiën. Dat zijn dus de momenten waarop ik hem kan/ga testen, afhankelijk van wanneer hij er is :D

ik ben vooral benieuwd naar de accuraatheid van de route. En waar ik hem vooralsnog echt voor ga gebruiken is de live snelheid en hartslag! en dan in de toekomst waarschijnlijk ook de trainings enzo.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 maart 2014 @ 19:49:21 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137776033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:41 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Bier en pizza! :9

zaterdag 15 maart 2014 @ 19:49:58 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137776064
Wel potjandriedubbeltjes :( Zit ik me suf te knippen en plakken afgelopen dagen op nieuw geplande loopjes voor in de WLWW, staat er niks in!!

Mossel: Arcade HM 29-3 en Leiden Marathon 18-5, beiden 10km O-) O-) :*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:51:33 #12
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137776153
Stipstreep! -O- Gets, dat is een nare rol geweest :{
Beterschap!! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_137776308
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Yuki het volgende:

[..]
SPOILER
Nog even een verlate reactie, die wel wat afwijkt van de meeste voorgaande reacties hierop.

Ik denk niet dat je te snel hebt gelopen, want zoals jezelf duidelijk zegt: "het voelde niet zo, had nog over.". Als je op je max loopt, dan voel je dat echt. En dat gevoel is erg onaangenaam, waardoor je het niet lang volhoudt. Techniek gaat dan achteruit en van soepel lopen is geen sprake.

Dan je belangrijke punt 1: langzaam lopen voelt zwaarder, logger en minder soepel. Dat blijft zo. Ik geloof er niet in dat je dat kunt leren. Geloof me, ik herken dit. Juist van te langzaam lopen krijg je blessures.

Ik denk dat de oplossing voor jou bestaat uit variatie binnen een training. Wissel langzamere stukken af met snellere stukken. Ik doe sinds een paar maanden vooral extensieve intervallen. Snellere stukken die ik afwissel met dribbelen. Deze verschillende prikkels maken het trainen voor mij ook veel beter te verteren (vooral mentaal) dan kilometers lang in een monotone pace vooruit douwen.

Doe de duurlopen vervolgens gewoon op een voor jou lekker tempo. Niet te snel, niet te langzaam. De langzame tempo's voor het uithoudingsvermogen haal je dus uit de dribbelpauzes tussen extensieve intervallen.

Ik denk echt dat het inbouwen van te veel LDL's niet bij jou past als ik afga op wat je uitgebreid verteld hebt. Voor velen werkt het, voor sommigen niet. Net zoals bij de ene persoon 5 paracetamollen niets helpen, terwijl de ander van een halve al een wereldtrip maakt.
pi_137776321
Oh en stipstreep inderdaad :o
Hoop dat je snel herstelt :*
pi_137776376
Hm, krijg nu toch wel wat spierpijn. Kennelijk kan je toch niet zomaar straffeloos extra kilometers lopen :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:57:54 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137776429
Ik heb nieuwe sloffen :) Veeeeel te vroeg verjaardagscadeau van m'n ouders, zeg maar.

Saucony Ride 6
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:57:57 #17
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_137776434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Staat al een tijdje op het lijstje voor volgend jaar.
Dit jaar kwam niet zo goed uit, twee halve marathons in drie weken leek me niet heel erg verstandig :P
Voor mij het zelfde verhaal. Volgend jaar komt iets beter uit. Dan ga ik zeker meedoen. :Y
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:03:52 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137776673
over horloge's gesproken.... de Gamin Tactix Military Outdoor..... iets te veel functies om ze allemaal optimaal te gebruiken maar wel het ultieme, self supporting, trail horloge
http://www.seeyourheartbe(...)tary-outdoor-horloge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137776710
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:57 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nieuwe sloffen :) Veeeeel te vroeg verjaardagscadeau van m'n ouders, zeg maar.

Saucony Ride 6
[ afbeelding ]
^O^ Nais!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 20:06:16 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_137776786
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef Serinde het volgende:
Ik heb geen problemen met mijn 620. Maar ik upload via de ANT agent en doe verder niet aan updates :+

Maandag start ik met mijn "persoonlijke" schema :) morgen de sportschool met een bezoekje vereren *) en dan ben ik klaar voor project langzamer lopen op weg naar 15 km.

Stel dat het op Hemelvaartsdag niet lukt, dan heb ik een half jaar op me voor te bereiden op de revanche want ik MOET gewoon mee doen met de 7^^! Ik vond de 7^^nacht vorig jaar al zo O+
Gup, ik heb je wellicht weer nodig als pacer ;)
Ooh damn… Nu moet ik ook :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 maart 2014 @ 20:06:33 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137776799
quote:

Saucony Ride 6
[ afbeelding ]
mooi!
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:12:34 #22
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137777076
quote:

Saucony Ride 6
[ afbeelding ]
Die heb ik ook. ^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_137777274
Stop eens met het posten van die schoenen. Jullie herinneren me er steeds aan dat ik nieuwe schoenen wil :(
pi_137777431
Zag dit toevallig op mijn FB-tijdlijn voorbijkomen, misschien interessant voor de mensen uit de regio Haaglanden:

SPOILER
pi_137777558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Levitas het volgende:
Stop eens met het posten van die schoenen. Jullie herinneren me er steeds aan dat ik nieuwe schoenen wil :(
Kan er dan ook gestopt worden met het praten over HR/GPS horloges? Ik ga iedere keer weer googlen waarna ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat het nu financieel even niet uitkomt. :(
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:23:48 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137777562
training en dan wedstrijdklokken? iets zegt me dat het voor een groep
mensen toch meer een race wordt dan een gezellige groepstraining
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:33:58 #27
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137778016
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
training en dan wedstrijdklokken? iets zegt me dat het voor een groep
mensen toch meer een race wordt dan een gezellige groepstraining
Alles, maar dan ook álles draait uiteindelijk om tijd, dat weet je toch?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:36:43 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137778130
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Alles, maar dan ook álles draait uiteindelijk om tijd, dat weet je toch?
true... al heb ik heel af en toe, na zo'n wedstrijd waarbij alles mee zit en je vleugels had, het gevoel dat alles om mij draait ;)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:37:21 #29
92409 Twinky
Little star.
pi_137778161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Kan er dan ook gestopt worden met het praten over HR/GPS horloges? Ik ga iedere keer weer googlen waarna ik uiteindelijk tot de conclusie kom dat het nu financieel even niet uitkomt. :(
dat had ik ook! En toen bleef ik googlen en heb ik uiteindelijk eentje gekozen en daarvoor gespaard!

de 210 is nu een stuk goedkoper geworden en ook heel goed. Dan ben je eerder klaar met sparen!
pi_137778303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:05 schreef Littlecreep het volgende:
*O* Dik PR gelopen net tijdens de Plassenloop! *O*

Officiële tijd nog niet binnen, maar de GPS gaf 46:38 aan. Dik twee minuten af van mijn vorige PR. Zal als de officiële tijd binnen is een wat langer verslagje maken! :)
Officiële uitslagen zijn binnen, so here it goes:

Na twee jaar geleden weer actief te zijn begonnen met hardlopen, vond ik het tijd om terug te keren naar de eerste wedstrijd die ik toen liep: De Reeuwijkse Plassenloop. Inmiddels had ik wat meer 10k wedstrijden achter de rug zitten en afgelopen oktober de eerste halve marathon. Daarnaast was dit de eerste wedstrijd dit jaar, nadat ik in de winter wat last had gekregen van mijn IT-band.

Mede daarom getraind op een schema rond de 49:00. Uiteindelijke doel was vandaag om mijn PR van 48:48 (gelopen tijdens de Halve Marathon van Amsterdam) te verbeteren en heel stiekem een tijd onder de 47:00 mee te pakken

De wind stond vrij hard noordwest. Dat zou een harde wind tegen betekenen in de laatste vier kilometer. Op een vrij lekker tempo weg gegaan en de eerste kilometer de snellen en de dommen voorgelaten. Eerste kilometer liep ik vrij gemakkelijk 4:30 min/km. Rond kilometer twee al snel een groepje van vier kunnen vinden en daar tot kilometer vijf mee op kunnen lopen.

Eerste vijf kilometer gingen in 22:42, wat al ruim een minuut onder mijn 5k-pr lag. Toen we uiteindelijke de wind in moesten sloeg het groepje uit elkaar. Mijn tempo zakte naar 4:50, maar liep alsnog vrij gemakkelijk. Gelukkig aan kunnen haken bij een achteropkomend peloton en de wind kunnen overleven. Rond 8.5 kilometer zag ik op mijn horloge dat de tijd onder de 47:00 erin zat.

Ruim zelfs, want toen ik over de finish kwam stond de klok op 46:14. In de officiële uitslag is daar zeven seconden afgehaald en maakt dat een dik nieuw pr van 46:07 *O* *O*

De endomondo voor de liefhebber:
SPOILER
pi_137778327
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef Twinky het volgende:

[..]

dat had ik ook! En toen bleef ik googlen en heb ik uiteindelijk eentje gekozen en daarvoor gespaard!

de 210 is nu een stuk goedkoper geworden en ook heel goed. Dan ben je eerder klaar met sparen!
In juni ben ik jarig, daar moet ik echt nog even op wachten...helaas ;)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:44:02 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137778506
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:45:28 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137778570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

In juni ben ik jarig, daar moet ik echt nog even op wachten...helaas ;)
kan je niet tegen meneer Nanook zeggen dat als hij heel veel van je houdt....
pi_137778660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

kan je niet tegen meneer Nanook zeggen dat als hij heel veel van je houdt....
Hihi...nee helaas. Er moet hier van de zomer e.e.a. aan het huis gebeuren en dat bedrag staat nog niet helemaal op de spaarrekening dus dat gaat echt even voor.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 maart 2014 @ 20:47:49 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137778671
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:48:54 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137778718
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Hihi...nee helaas. Er moet hier van de zomer e.e.a. aan het huis gebeuren en dat bedrag staat nog niet helemaal op de spaarrekening dus dat gaat echt even voor.
wrong priorities ;)
maar dat is voor mij makkelijk te zeggen, ik woon in een bedrijfswoning
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:50:55 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137778801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Officiële uitslagen zijn binnen, so here it goes:

Na twee jaar geleden weer actief te zijn begonnen met hardlopen, vond ik het tijd om terug te keren naar de eerste wedstrijd die ik toen liep: De Reeuwijkse Plassenloop. Inmiddels had ik wat meer 10k wedstrijden achter de rug zitten en afgelopen oktober de eerste halve marathon. Daarnaast was dit de eerste wedstrijd dit jaar, nadat ik in de winter wat last had gekregen van mijn IT-band.

Mede daarom getraind op een schema rond de 49:00. Uiteindelijke doel was vandaag om mijn PR van 48:48 (gelopen tijdens de Halve Marathon van Amsterdam) te verbeteren en heel stiekem een tijd onder de 47:00 mee te pakken

De wind stond vrij hard noordwest. Dat zou een harde wind tegen betekenen in de laatste vier kilometer. Op een vrij lekker tempo weg gegaan en de eerste kilometer de snellen en de dommen voorgelaten. Eerste kilometer liep ik vrij gemakkelijk 4:30 min/km. Rond kilometer twee al snel een groepje van vier kunnen vinden en daar tot kilometer vijf mee op kunnen lopen.

Eerste vijf kilometer gingen in 22:42, wat al ruim een minuut onder mijn 5k-pr lag. Toen we uiteindelijke de wind in moesten sloeg het groepje uit elkaar. Mijn tempo zakte naar 4:50, maar liep alsnog vrij gemakkelijk. Gelukkig aan kunnen haken bij een achteropkomend peloton en de wind kunnen overleven. Rond 8.5 kilometer zag ik op mijn horloge dat de tijd onder de 47:00 erin zat.

Ruim zelfs, want toen ik over de finish kwam stond de klok op 46:14. In de officiële uitslag is daar zeven seconden afgehaald en maakt dat een dik nieuw pr van 46:07 *O* *O*

De endomondo voor de liefhebber:
SPOILER
Netjes gedaan! *O*

Leuke nieuwe slofjes yuki. Veel blessureloos plezier ermee!

En stipstreep :( wat kut zeg :(
Is in te schatten hoe lang je niet mag hardlopen of is dat afwachten?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137778827
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wrong priorities ;)
maar dat is voor mij makkelijk te zeggen, ik woon in een bedrijfswoning
Achteraf zeg ik, we hadden gewoon moeten blijven huren. Maarja, peer pressure dat een huis kopen veel verstandiger is bla bla... ;)

Nee hoor, ik ben blij met ons huis hier vlak aan het park. :)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:52:33 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137778883
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Nanook24 het volgende:

woon je tegen de Drechtelandse weg aan?
pi_137778895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ooh damn… Nu moet ik ook :D
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:53:13 #41
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137778907
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Achteraf zeg ik, we hadden gewoon moeten blijven huren. Maarja, peer pressure dat een huis kopen veel verstandiger is bla bla... ;)

Ja das altijd een gok inderdaad.
En park bij je huis is O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 20:54:50 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_137778975
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Serinde het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil héél graag! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137779092
Yuki, leuke schoenen! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_137779135
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

woon je tegen de Drechtelandse weg aan?
Nee, in een van de Schouwen (Schouw, Schouwschuit, Schouwwagen) in Grootebroek. Dus aan het park langs de weg naar Enkhuizen zeg maar.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja das altijd een gok inderdaad.
En park bij je huis is O+
Het park is leuk. Verder is het hier gewoon een dorp (even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden! Al verandert dat gelukkig ergens deze zomer) en heb ik in de loop der jaren wel gemerkt dat ik meer een stadsmens ben. Maarja, manlief ging hier werken en was anders zo laat thuis dat hij de kinderen amper zag dus verhuisden we hierheen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nanook24 op 15-03-2014 21:04:42 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:04:36 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137779352
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nanook24 het volgende:

(even voor het idee, de dichtstbijzijnde bioscoop is 3 kwartier rijden!)
welcome in my world ;)
hopelijk kunn nmij schoenen terug naar de leverancier... postkantoor is 35km verderop en de leverancier 1500km
pi_137779398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

welcome in my world ;)
:D En ik corrigeerde mezelf net nog want ergens deze zomer komt er weer een bioscoop in Hoorn. *O*

Dat stukje naar het postkantoor doe jij toch even (hard)lopend? Mooie training. ;)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:06:09 #47
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137779434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D En ik corrigeerde mezelf net nog want ergens deze zomer komt er weer een bioscoop in Hoorn. *O*
En het filmhuis dat daar al zit begint ook langzaamaan steeds meer bioscoopfilms te draaien, in plaats van alleen maar filmhuisfilms, toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137779514
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:

[..]

En het filmhuis dat daar al zit begint ook langzaamaan steeds meer bioscoopfilms te draaien, in plaats van alleen maar filmhuisfilms, toch?
Dat is waar, maar die zitten parkeer technisch weer vervelend dus dan rij ik liever wat verder zodat ik naast de deur kan parkeren. Een mens moet wat te zeuren hebben. :@
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:09:39 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137779587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar die zitten parkeer technisch weer vervelend dus dan rij ik liever wat verder zodat ik naast de deur kan parkeren. Een mens moet wat te zeuren hebben. :@
inderdaad, we klagen van weelde....de arme kindertjes in Afrika lopen op blote voeten en moeten zich, met hun hand aan hun pols voor hun HR, orienteren op de sterren en de maan
pi_137779637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil héél graag! O+
Officieel moet je natuurlijk niets, maar het zou wel heel leuk zijn. Wat moeten wij nu zonder Kapitein van de Achterhoede?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')