Geen idee! Maar ik ga nog wel even op zoek als ik weer thuis ben. Nu eerst bij de kindjes kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke offroads op het programma staan dit jaar? Jij hebt er wel een neus voor geloof ik
Is er in de zomermaanden misschien zoiets?
Ik sla overquote:Het parcours loopt over het middenterrein en de atletiekbaan.
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Damn, sterkte! Wat was nu de diagnose? Heb ik gemist denk ik...
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin?quote:
Oei, dat klinkt wel ernstig... Beterschap en doe rustig aan!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Das behoorlijk wat vervelender dan dat van mij...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Dat is nog best zwaar door die trekkende blubber!quote:
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Succes vandaag meis!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:02 schreef Nanook24 het volgende:
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.
Heeft u interesse: JA!!!
Mjah zoveel speling heb ik niet meer. En zoals gezegd kon ik het tot 28KM best goed volhouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Plus dat ik goed wist waar het door kwam. Dus deze zware training heeft me eigenlijk meer vertrouwen gegeven. Zelfs op een slechte dag kan ik mezelf tot 35KM slepen. Als ik dan vervolgens naar de goede trainingen kijk (Asselronde; 28KM op marathontempo zonder probleem, 2 weken terug de 30KM bijna fluitend) én alle kilometers in LDL's van 20KM of hoger bekijk heb ik er gewoon vertrouwen in.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?Het lijkt me juist een goede training
Maar dan moet je volgende week dat hele takke-eind weer lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat een verschil dan. Mijn herstel is echt voortreffelijk. Bijna geen last. Alleen wat van mijn kuiten als ik weer hardloop, maar ik kan wel lekker hardlopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Even een jompeltje voor het weer![]()
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde![]()
![]()
5,5 km genotenGezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost)
![]()
Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Naar mijn mening ben jij goed bezig met je training. Je doet al je trainingen en je bent er serieus mee bezigquote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |