abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 09:56:26 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_137792111
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Heb je nog meer leuke offroads op het programma staan dit jaar? Jij hebt er wel een neus voor geloof ik ;)

Is er in de zomermaanden misschien zoiets?
Geen idee! Maar ik ga nog wel even op zoek als ik weer thuis ben. Nu eerst bij de kindjes kijken :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137792145
Er is vandaag ook eventueel een cross van 5km op de AV waar ik aan mee zou kunnen doen:
quote:
Het parcours loopt over het middenterrein en de atletiekbaan.
Ik sla over :P
pi_137792182
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.

Heeft u interesse: JA!!! :D
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 10:04:15 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_137792210

:D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137792236
OMG dat is wel héél erg veel bagger!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 10:07:14 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_137792259
Kunstbagger, zegt de speaker!
pi_137792435
Wow, benieuwd naar je foto's later Gup :D En wat leuk dat meneer Gup mee gaat *O*
pi_137792442
Jij liever dan ik! :o Maar veel plezier!
  FOK!fotograaf zondag 16 maart 2014 @ 10:25:52 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137792520
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 16 maart 2014 @ 10:26:09 #160
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137792526
En toch lijkt zo'n blubber-race me best leuk een keer :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_137792532
Beetje jammer natuurlijk, kunstbagger. Zonde van dat al water dat er gespoten is, maar ja anders is het ook geen baggerloop, en zo'n droge periode nu is natuurlijk ook niet echt normaal.

Veel plezier ermee Gup!

Moblo, succes, hoop dat het allemaal gaat lukken.

Nanook, succes *O*

Rest van de wedstrijdloze lopers ook succes en plezier vandaag.
Stipstreep, beterschap!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137792637
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef kepler het volgende:

[..]

Damn, sterkte! Wat was nu de diagnose? Heb ik gemist denk ik...
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
pi_137792674
quote:
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin? :P
  zondag 16 maart 2014 @ 10:35:56 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_137792692
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Oei, dat klinkt wel ernstig... Beterschap en doe rustig aan!
The line is a dot to you!
  FOK!fotograaf zondag 16 maart 2014 @ 10:37:55 #165
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137792725
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Das behoorlijk wat vervelender dan dat van mij...
Beterschap! Herstel snel!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 16 maart 2014 @ 10:40:44 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137792783
Even een jompeltje voor het weer *O*
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde *O* *O*

5,5 km genoten :) Gezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost) O+

Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.
pi_137793076
Aargh verstandig zijn is lastig.

Vorig weekend in tijdens spa een knaje gevoeld in mijn knie, heel kort en niet meer dan dat. Was maandag licht gevoelig. Nu lijkt er een klein eitje op te zitten bij de aanhechting van een pees. Niet veel bijzonders maar toch niet zoals het hoort.

Het plan was om nog een LDL te gaan doen van een km van ergens tussen de 25 en 30. Op zich zou het makkelijk kunnen, ben alleen bang dat hetgene wat het er niet beter van wordt of zelfs verergerd. We gaan vandaag dus maar niet.
pi_137793124
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
pi_137793293
quote:
Dat is nog best zwaar door die trekkende blubber! :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:15:32 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137793447
quote:
3s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?

Stipstreep: hoest met je schouder? beetje kunnen slapen?

whitecowboy: verstandig!

Ik ben slooommmm vandaag. kwam om kwart over 10 uit mijn nest rollen. Nu nog aan het ontbijten. Moet over 3 kwartier in de trein zitten om mijn startbewijs voor de marathon rotterdam op te halen *O*
Daarna terug naar huis rennen :) Als het lukt want al week half ziek -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 16 maart 2014 @ 11:16:26 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_137793464
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen? :@ Het lijkt me juist een goede training
The line is a dot to you!
  zondag 16 maart 2014 @ 11:18:15 #172
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137793497
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:02 schreef Nanook24 het volgende:
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.

Heeft u interesse: JA!!! :D
Succes vandaag meis!
of ben je al terug? :o
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 11:55:35 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137794266
quote:
Mjah zoveel speling heb ik niet meer. En zoals gezegd kon ik het tot 28KM best goed volhouden.

quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen? :@ Het lijkt me juist een goede training
Plus dat ik goed wist waar het door kwam. Dus deze zware training heeft me eigenlijk meer vertrouwen gegeven. Zelfs op een slechte dag kan ik mezelf tot 35KM slepen. Als ik dan vervolgens naar de goede trainingen kijk (Asselronde; 28KM op marathontempo zonder probleem, 2 weken terug de 30KM bijna fluitend) én alle kilometers in LDL's van 20KM of hoger bekijk heb ik er gewoon vertrouwen in.

[ Bericht 23% gewijzigd door Swetsenegger op 16-03-2014 12:01:35 ]
pi_137794497
quote:
Maar dan moet je volgende week dat hele takke-eind weer lopen.

Wat ik bij mijn LDL vorig jaar gedaan heb, was de metro nemen en 35 km verder uitstappen en teruglopen. Dan moet je wel doorlopen, want anders kom je niet thuis. En je loopt nog eens ergens waar je normaal niet komt.

Die 35km ging trouwens ook slecht, terwijl de 32 van twee weken eerder van begin tot eind goed liep, en ook de marathon ging probleemloos. Dus Swets, dat is een goed voorteken voor je 42.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 12:09:51 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137794560
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.

Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.

Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was :)
pi_137795083
Beterschap stipstreep.

Swetsenegger, ik denk dat het voor vrijwel iedereen lastig te bepalen wat het beste is om te doen voor de eerste (halve) marathon. Ook al lees je veel hoe anderen trainen ed, dit wil niet zeggen dat voor jou die aanpak ook succesvol is.

Als ik voor mijzelf spreek is het ook vrij lastig, aangezien ik ben gaan hardlopen naast het voetballen en ik daardoor niet heel veel heb aan de schema's die op het internet zijn te vinden. Heb wel enkele keren gehad dat ik twijfels had over mijn aanpak, maar tot nu toe voel ik me er redelijk goed bij. Zal 27 april duidelijk worden of mijn aanpak goed is geweest.
pi_137795147
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Even een jompeltje voor het weer *O*
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde *O* *O*

5,5 km genoten :) Gezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost) O+

Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.
Wat een verschil dan. Mijn herstel is echt voortreffelijk. Bijna geen last. Alleen wat van mijn kuiten als ik weer hardloop, maar ik kan wel lekker hardlopen.

Net 10km gehold met Levitas. Was gezellig en dat uur was zo voorbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137795373
Dus, inderdaad rondje gelopen met Mossel. Leuke route, vrij warm en op stukken een stevig windje. Dat uur was zo voorbij :)
Rond kilometer 7 vond Mossel het wel leuk om even een versnelling erin te gooien. Was vrij pittig voor mijn doen, heb die tempo's al een hele tijd niet meer gelopen, dus voelde me net een Keniaan.

Anyway. Net geen 10km op het horloge. Leuk geouwehoerd en netjes gelopen. Ik zeg: Vaker doen! :)
Oh, en m`n weektotaal zit nu weer op zo`n 25km! Yay!
pi_137795438
Dat is een mooi weektotaal Levitas!! Als ik mijn week van afgelopen zondag tot gisteren bekijk was het voor mij ook zoiets, al zit ik normaal rond de 20. Fijn ook dat het zo lekker ging!
pi_137795469
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
Naar mijn mening ben jij goed bezig met je training. Je doet al je trainingen en je bent er serieus mee bezig ^O^
pi_137795539
quote:

Zo is dat!
pi_137796372
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Succes vandaag meis!
of ben je al terug? :o
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.

De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.

Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.

Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.

De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.

Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas. :( Maar goed volgende keer beter.

De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.
pi_137796541
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.

De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.

Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.

Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.

De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.

Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas. :( Maar goed volgende keer beter.

De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.
Goed gedaan!
pi_137796816
Jammer dat het niet ging zoals je wou Nanook, maar toch met wandelen dichtbij je Alphen tijd komen is zeker niet slecht! Trots op je! ^O^

Mossel en levitas lekker gelopen! Mooi dat het bij allebei zo goed gaat, goed hersteld en blijvend hersteld. ;)

Quoi, het komt goed! Je lichaam leert er erg snel van en na je volgende HM ben je gewoon binnen 2 dagen hersteld :)

Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frisser :P maar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten! ^O^
pi_137796817
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
Dus, inderdaad rondje gelopen met Mossel. Leuke route, vrij warm en op stukken een stevig windje. Dat uur was zo voorbij :)
Rond kilometer 7 vond Mossel het wel leuk om even een versnelling erin te gooien. Was vrij pittig voor mijn doen, heb die tempo's al een hele tijd niet meer gelopen, dus voelde me net een Keniaan.

Anyway. Net geen 10km op het horloge. Leuk geouwehoerd en netjes gelopen. Ik zeg: Vaker doen! :)
Oh, en m`n weektotaal zit nu weer op zo`n 25km! Yay!
0:22 min/km hakt er ook wel in natuurlijk :P
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_137796864
Kan ik twee Garmin logjes samenvoegen? Al die knutselaars hier moeten dat weten :P
pi_137796902
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Jammer dat het niet ging zoals je wou Nanook, maar toch met wandelen dichtbij je Alphen tijd komen is zeker niet slecht! Trots op je! ^O^

Mossel en levitas lekker gelopen! Mooi dat het bij allebei zo goed gaat, goed hersteld en blijvend hersteld. ;)

Quoi, het komt goed! Je lichaam leert er erg snel van en na je volgende HM ben je gewoon binnen 2 dagen hersteld :)

Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frisser :P maar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten! ^O^
you serious?
pi_137796920
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:27 schreef Serinde het volgende:
Kan ik twee Garmin logjes samenvoegen? Al die knutselaars hier moeten dat weten :P
Ja dat kan :)
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken

Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
pi_137797053
Nanook: Top! Klinkt als een goede run ondanks de warmte. :)
Your opinion of me is none of my business.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:34:41 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797075
Mooie loopjes weer.
pi_137797095
Inmiddels op de computer nog even mijn kilometertijden bekeken en ik ben absoluut niet meer ontevreden. 5km in 36:53 is helemaal niet slecht en zit zoals ik al dacht gewoon rond mijn Alphen tijd.

Thanks voor de ^O^ allen.

En nu ben ik benieuwd naar de foto's van Gup. En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
pi_137797120
Onderschat het mentale aspect niet Swets. Er is wat dat betreft een enorm verschil tussen na 20km uitstappen of toch die 35km uitlopen, ook al is het afzien.
pi_137797186
De klussenlijst voor vandaag is weer uitgevoerd; de belasting aangifte gedaan, een fiets gerepareerd.
Tijd om bankzaken te doen, Worldcup schaatsen, Parijs-Nice :)
pi_137797227
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

you serious?
Nou ok, misschien iets overdreven ;) maar het gaat wel steeds sneller!
  zondag 16 maart 2014 @ 13:39:38 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137797239
Toch netjes hoor nanouk!

Hier is t -O-
Vrijdag niet gegaan vanwege verkoudheid. Nu moest ik na 3 km wandelen om dezelfde reden en omdat ik verdwaald was :@ daarna wel weer opgepakt maar na 6 km echt gestopt.
Nu dus 6 km naar huis wandelen. Op zich lekker maar ben er sjaggo van en wil gewoon naar bed.
Grom!
  zondag 16 maart 2014 @ 13:40:49 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137797273
Aargh!! Gistereavond weer enorm last van longen en ribben, zoals toen met de longontsteking... Daarom dus maar een uur gaan wandelen.
Maar ik zou wel weer eens gewoon een week lekker drie keer kunnen gaan rennen. :{
  zondag 16 maart 2014 @ 13:45:13 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137797440
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Aargh!! Gistereavond weer enorm last van longen en ribben, zoals toen met de longontsteking... Daarom dus maar een uur gaan wandelen.
Maar ik zou wel weer eens gewoon een week lekker drie keer kunnen gaan rennen. :{
:( sterkte!
pi_137797627
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef Jero_nimo het volgende:
chien iets overdreven ;) maar het gaat wel steeds sne
Ah ja, daar zit ook wel wat in :)
pi_137797742
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137797854
quote:
O+ _O_
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:56:00 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797862
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
huh?
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:29 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797883
quote:

En dat heeft-ie gedaan *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 maart 2014 @ 13:56:47 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137797899
quote:
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainen :P Lekker laten lullen :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 13:57:03 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137797911
Hier staat een bieten-chocolade cake uit het hardloperskookboek af te koelen.
pi_137797939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja dat kan :)
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken

Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goed ;)
Ik heb toch zonder hartslagmeter gelopen. En het is gelukt :D
Link naar geknutseld gpx'je.

Ik had een workout in mijn horloge gezet met als doel een tempo. Redelijk bereik aangehouden maar echt ik werd gék van dat gepiep. Dus maar uit gedaan en 'los' verder gelopen. Wel iets langzamer dan de bedoeling was maar na de CPC vorige week en donderdag al een keer lopen niet verkeerd.

quote:
Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.

Ah BE, je blijft er last van houden hè.... klote zeg :{
pi_137797995
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Door couch-potatoes? Lekker laten lullen :)
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
pi_137798013
quote:
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 13:59:45 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798026
quote:
huh? Wie wat waar en waarom?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:01:27 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798095
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van :'(
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798097
quote:
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.

Je bent goed bezig en daar mag je trots op zijn. :-*
pi_137798113
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Finishfoto!

Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden :') :D

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
Ja doei.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:01:59 #212
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137798114
quote:
Huh? Door bekenden?
Raar om mensen te gaan affakkelen.
Negeren die mensen? Of ze blokkeren?
pi_137798127
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.

Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt! *O*
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:02:22 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798137
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo O+
goed gedaan hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 16 maart 2014 @ 14:02:27 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137798141
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
pi_137798185
quote:

Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.

Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was :)
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.
pi_137798189
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Dit!
Mijn loopje van vandaag stelt met de meeste loopjes hier qua snelheid geen ruk voor. Maar ik loop wel al meer dan een jaar blessurevrij en ik heb er plezier in. En daar gaat het om.
Dat soort negatieve mensen blokkeer ik gewoon :D Familie of geen familie, boeit me allemaal niet.
pi_137798191
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:03:42 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798193
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.
pi_137798201
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.

Dankjewel :*
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2014 @ 14:05:13 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137798251
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137798265
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf. :) Maar ik kan dat demotiverende gedoe ook niet gebruiken, want stiekem haalt het wel m'n humeur naar beneden. Dus deel ik niet naar facebook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2014 @ 14:06:13 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137798288
En sommige mensen vinden het ook bedreigend als iemand anders wél de moed kan vinden om gezonder te gaan leven. Zo krijg je wanneer je stopt met roken heel veel negatieve reacties van rokers. Als je begint met lopen veel negatieve reacties van bankhangers, etc.
pi_137798292
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Je ziet er nog opgewekt uit enzo ^O^

Mooi weertje ook
pi_137798313
quote:

[..]

Finishfoto!

[ afbeelding ]

Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')