Geen idee! Maar ik ga nog wel even op zoek als ik weer thuis ben. Nu eerst bij de kindjes kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke offroads op het programma staan dit jaar? Jij hebt er wel een neus voor geloof ik
Is er in de zomermaanden misschien zoiets?
Ik sla overquote:Het parcours loopt over het middenterrein en de atletiekbaan.
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Damn, sterkte! Wat was nu de diagnose? Heb ik gemist denk ik...
Ik zou ook wel een foto willen zien van nadat al die lopers er overheen gegaan zijn. Is het natte aarde, dik water of iets er tussenin?quote:
Oei, dat klinkt wel ernstig... Beterschap en doe rustig aan!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Das behoorlijk wat vervelender dan dat van mij...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afgescheurde band in het schoudergewricht. Gisteren opgelopen met een onvrijwillige koprol tijdens de funrun.
Dat is nog best zwaar door die trekkende blubber!quote:
Bezoekje aan de podo kan geen kwaad denk ik? Just to be sure?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:25 schreef Xilantof het volgende:
Gister in de winkel geweest voor m'n schoenen omdat m'n heup vervelend doet. Ligt inderdaad waarschijnlijk aan m'n schoenen. Links wordt minder gecorrigeerd dan rechts waardoor het misschien ontstaat.
Nu twee mogelijkheden: een traject met de podoloog, of gewoon m'n oude schoenen weer kopen (daarmee nooit last gehad).
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Succes vandaag meis!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:02 schreef Nanook24 het volgende:
Enquête ingevuld voor haalbaarheid van een barebfoot evenement in Haarlem.
Heeft u interesse: JA!!!
Mjah zoveel speling heb ik niet meer. En zoals gezegd kon ik het tot 28KM best goed volhouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Swets als mijn LDL zo beroerd zou gaan had ik hem afgekapt en verplaatst naar volgende week.
Plus dat ik goed wist waar het door kwam. Dus deze zware training heeft me eigenlijk meer vertrouwen gegeven. Zelfs op een slechte dag kan ik mezelf tot 35KM slepen. Als ik dan vervolgens naar de goede trainingen kijk (Asselronde; 28KM op marathontempo zonder probleem, 2 weken terug de 30KM bijna fluitend) én alle kilometers in LDL's van 20KM of hoger bekijk heb ik er gewoon vertrouwen in.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar de marathon kan je toch ook niet verplaatsen?Het lijkt me juist een goede training
Maar dan moet je volgende week dat hele takke-eind weer lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat een verschil dan. Mijn herstel is echt voortreffelijk. Bijna geen last. Alleen wat van mijn kuiten als ik weer hardloop, maar ik kan wel lekker hardlopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Even een jompeltje voor het weer![]()
Twee jompeltjes voor de achillespees die ik niet voelde![]()
![]()
5,5 km genotenGezellige mensen onderweg, grote groepen die vertrokken voor hún 30/35 km LDL (mét eigen waterpost)
![]()
Ik was nog steeds snel buiten adem, maarja... Ik merk alweer verbetering. Stom zeg, zo'n herstelweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Naar mijn mening ben jij goed bezig met je training. Je doet al je trainingen en je bent er serieus mee bezigquote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
Zo is dat!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat gezegd hebbende... Het is voor mij ook mijn eerste marathon. Ik lees heel veel adviezen en zoveel marathon lopers, zoveel meningen. Ik probeer eruit te halen waarvan ik denk dat het bij mij past, maar pas op de 13e weet ik of dat klopt.
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes vandaag meis!
of ben je al terug?
Goed gedaan!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De wedstrijd begon om 10.45 uur maar wilde op tijd zijn zodat ik in de buurt kon parkeren en niet in de rij hoefde voor mijn startnummer.
De wedstrijd ging niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had. Door de warmte vond ik het benauwd en dat merkte ik in mijn ademhaling waardoor ik een aantal keer heb moeten wandelen.
Op kilometer 2,5 ongeveer kwamen de eerste lange afstandslopers voorbij een kleine kopgroep maar dus het afslaan gaf verder geen problemen.
Uiteindelijk kwam het bordje 5 kilometer en bleek de finish daar vandaan nog een paar 100 meter.
De omroeper riep dat ik binnen kwam op 40.11 en daarmee was ik niet echt tevreden maar als ik in Endomondo kijk (ik heb alleen even mobiel gekeken dus dat is niet helemaal precies) scheelt mijn feitelijke 5 kilometer tijd niet zo heel veel met die van Alphen.
Wat ik wel jammer vond was dat de kids loop een medaille kreeg en de rest het moest doen met een schoenen tas.Maar goed volgende keer beter.
De omroeper koppelde me door mijn woonplaats nog aan de lokale SAV. (SAV mag trots zijn zei hij...) Toch maar snel lid worden van de loopgroep zodat ik onder hun vlag kan gaan lopen.
0:22 min/km hakt er ook wel in natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef Levitas het volgende:
Dus, inderdaad rondje gelopen met Mossel. Leuke route, vrij warm en op stukken een stevig windje. Dat uur was zo voorbij
Rond kilometer 7 vond Mossel het wel leuk om even een versnelling erin te gooien. Was vrij pittig voor mijn doen, heb die tempo's al een hele tijd niet meer gelopen, dus voelde me net een Keniaan.
Anyway. Net geen 10km op het horloge. Leuk geouwehoerd en netjes gelopen. Ik zeg: Vaker doen!
Oh, en m`n weektotaal zit nu weer op zo`n 25km! Yay!
you serious?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Jammer dat het niet ging zoals je wou Nanook, maar toch met wandelen dichtbij je Alphen tijd komen is zeker niet slecht! Trots op je!
Mossel en levitas lekker gelopen! Mooi dat het bij allebei zo goed gaat, goed hersteld en blijvend hersteld.
Quoi, het komt goed! Je lichaam leert er erg snel van en na je volgende HM ben je gewoon binnen 2 dagen hersteld
Ik heb vanochtend ook lekker gelopen, had een 20k op het programma met 3x 3k in 4'05 tussendoor. Iets te warm aangekleed met een thermoshirt, gister was het in de ochtend toch een stuk frissermaar toen ik begon met zweten koelde het shirt me nog best goed. Lekker pittige training met leuke bospaadjes, wat modder, mul zand en verrassend veel tegenwind. Was genieten!
Ja dat kanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:27 schreef Serinde het volgende:
Kan ik twee Garmin logjes samenvoegen? Al die knutselaars hier moeten dat weten
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Aargh!! Gistereavond weer enorm last van longen en ribben, zoals toen met de longontsteking... Daarom dus maar een uur gaan wandelen.
Maar ik zou wel weer eens gewoon een week lekker drie keer kunnen gaan rennen.
Ah ja, daar zit ook wel wat inquote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef Jero_nimo het volgende:
chien iets overdrevenmaar het gaat wel steeds sne
huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Door couch-potatoes? Of van die mensen die zgn. altijd op 3:30 trainenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zo over de zeik. Wordt op fb letterlijk afgebrand over mijn rondje met Evy van gisteren. Ik vind dat wel zo makkelijk he.
Ik typte logjes omdat dat woord in me op kwam, maar gpx'jes is ook goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan
Overigens zijn dit gpx-jes, en geen garmin logs, dus daar staat geen hartslag info in.
Denk dat die logjes combineren in principe hetzelfde werken
Edit: hier nog een nuttig linkje:
https://forums.garmin.com(...)rging-two-TCX-files-(activies)&p=63750#post63750
Serieus? Door 'vrienden'? Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh vanquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Door couch-potatoes? Lekker laten lullen
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
huh? Wie wat waar en waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet latenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb diegene iig helemaal afgebrand. Minder handig het is de oom van mijn vriend. Maargoed ik kan daar pissig om worden. Les ging gisteren al onwijs kut en dan moeten mensen nog even duidelijk maken dat ze wandelend 4,50 km in 40 minuten lopen. Nou ik niet.. Ik ben ook geen 1,90 maar 1,57 en iemand gisteren pijn. Ben er gewoon helemaal mweh van
Mensen die zelf op de bank zitten of al jaren lopen hebben idd makkelijk praten. Gevalletje beste stuurlui enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Finishfoto!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Nanook24 het volgende:
En Moblo heeft zich ook nog niet gemeld, zou ze die HM ondanks alles dan toch uitlopen???
Huh? Door bekenden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Bij deze dan even: ik vind dat je het supergoed gedaan hebt!
goed gedaan hoor!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
Het doet nog steeds pijn, maar het is ook niet erger geworden![]()
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stiekem is dat wel de reden dat ik endo niet deel naar fb. Er zitten behoorlijk wat mensen op mijn fb die extreem sportief zijn en nevernooit niet gaan begrijpen dat zo'n rondje voor mij heel goed/tof is, omdat zij nog nooit een conditie hebben gehad waarmee je geen uur achter elkaar kunt rennen. En ik hoef dat commentaar niet.
Klopt helemaal en is erg lastig, misschien loop ik wel juist te behoudend. En overigens nu hoef je nog niet in vorm te zijn, dat hoef je pas de 13e te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op dit moment ben ik ervan overtuigt dat ik de marathon redelijk comfortabel kan uitlopen in 4h:30m, gelijk aan mijn trainingspace. Maar de doelstelling is < 4h:15m. Die pace liep ik relatief eenvoudig tijdens de Asselronde, ik kon de laatste KMs nog versneller, maar dat is 15KM korter dan de marathon.
Kortom, ik weet op dit moment echt niet of het verstandiger was gisteren op de 20KM te stoppen en het volgende week nog een keer te proberen, of om gewoon door te lopen. Over een maand weet ik of mijn training toereikend was
Dit!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
weetje meteen welke mensen geen vrienden zijn en wie je niet op je fb moet laten
2:08 is een hele nette tijd voor een trainingsrondje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
2.08.xx nettotijd, wat voor een trainingsrondje nog best lekker is. Verslagje komt zodadelijk, eerst maar 's even douchen enzo
Het rondje kan nog zo slecht zijn gegaan, maar je inzet is driedubbelduizend fucking awesome. En daar valt niets op af te dingen en al helemaal niets aan af te branden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het rondje was gisteren ook wel echt slecht hoor. Maar het stond er nota bene bij dat ik dit het zwaarste rondje van Evy tot op heden vond. Mijn lijf wilde gewoon niet. Heb endo met fb gekoppeld staan. Dus hij gooit het er steeds vanzelf op. Misschien moet ik dat eens uitzetten. Dit werkt gewoon zo demotiverend, Terwijl ik eigenlijk al lang blij was het überhaupt uitgelopen te hebben gisteren.
Dankjewel
mja,ik heb mn eigen familie niet eens op Fbquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja familie van mijn vriend he. Zag er weinig kwaad in om die op fb te hebben haha.
Gewoon een beetje kortzichtig zonder al teveel inlevingsvermogen. Jammer, maar whatever. Ga ik me verder niet druk om maken. Ik ren voor mezelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn dan echt respectloze, jammere mensen. Als iemand de moeite doet zijn logje te sharen op FB like ik altijd. Zelfs mensen die net beginnen. Iedereen is zo gestart. Vind het triest als anderen zich daar ineens 'te goed' voor voelen.
Je ziet er nog opgewekt uit enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
Bikkel! Super stoer dat je hem toch hebt uitgelopen. Ben weer benieuwd naar je verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Finishfoto!
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |