SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Rekken mensen Rekken....
Back pump, tenniselleboog, spierkrampen, allemaal door veel te hoge spierspanning door "te korte" spieren.
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 08:53:01 ]![]()
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofcquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:35 schreef RaymondK het volgende:
Rekken mensen Rekken....
Back pump, tenniselleboog, spierkrampen, allemaal door veel te hoge spierspanning door "te korte" spieren.
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
nu met yoga weer, en wat specifieke rekoefeningen voor hams, hipflexors, erectors/onderrug, en nek/traps.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofc
Voor nek.
Ga op een stoel zitten, ene hand onder de zitting vast pakken, andere hand over je hoofd pakken, en je nek "MET BELEID" naar de andere kant trekken.
zoiets, maar dan wat actiever door onder de zitting vast te houden en vandaaruit te trekken.
Dat voel je echt in je traps en is gelijk die spanning uit je nek waarsch....
Voor onderrug/heupen zijn er heel veel.
Upward facing dog naar downward facing dog
cat pose
maar deze zijn wel aardig om echt je onderrug en heupen te rekken...
maar dan met je elleboog achter je knie langs, zodat i er aan de andere kant zit en je kan afzetten tegen je knie, en je schouders/bovenlichaam 90graden op je onderlichaam kan forcen...
Lekker voor je hammies:
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 09:59:06 ]![]()
Over mobiliteit/stretch gesproken; ik kreeg deze tip van de fysio in de gym bij mij.
http://www.mobilitywod.com/episodes/page/6/
Heeft mij iig veel geholpen, gew bij het 1e filmpje beginnen![]()
![]()
Voor of na het trainen, of beide?quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:35 schreef RaymondK het volgende:
Rekken mensen Rekken....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe het nu metname thuis.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Voor of na het trainen, of beide?
hoor ook graag van andere mensen opnieuw wat hier het beste is.
Vooraf doe ik eigenlijk alleen bij schouder/bench dagen wat rotatorcuff oefeningen
plus
'k heb d'r 1 om meer ruimte in m'n elleboog te krijgen en m'n onderarm spieren op te rekken, en die doe ik vlak voor deadlifts/shruggs/curls
lijkt hier een beetje op alleen dan gewoon je handpalmen met je armen gekruist in elkaar grijpen en dan aan de hand die het meest gedraait en met de palm naar boven zit verder draaien. dan trek je aan die onderarmspieren.![]()
![]()
ja doen. dat gaat je echt opspelen anders....quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef Tinos85 het volgende:
Stretchen zou ik ook eens moeten doen. Ben zo soepel als een heipaal![]()
Kelly Starrett.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:29 schreef Weissman het volgende:
Over mobiliteit/stretch gesproken; ik kreeg deze tip van de fysio in de gym bij mij.
http://www.mobilitywod.com/episodes/page/6/
Heeft mij iig veel geholpen, gew bij het 1e filmpje beginnenZijn boek is ook een dikke aanrader.
If not now, then when.![]()
De oefening van Raymond kan je uitvoeren. In dezelfde houding je hoofd naar de tegenovergestelde oksel toe draaien zorgt voor meer rek op de upper traps. Let er op dat je de schouder laag houdt voor meer rek door bijvoorbeeld vast te houden aan de stoelleuning of actief de schouder naar beneden 'duwen'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe rek jij? Krijg tegenwoordig wat last van een stijve nek tijdens push oefeningen.. ook de fysio experts mogen mij tips geven ofc
Rek even 20 seconden vasthouden voor 3 sets. Eventueel kan je dit uitbouwen met meer rek aanbrengen en langer vasthouden van de rek.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Is rekken het beste voordat je aan de training begint of kun je bv het rekken ook bij het opstaan doen en voor het trainen alleen een korte warm-up doen (roeien bv).![]()
Das een goede vraag. Ik las laatst ergens iets dat rekken met koude spieren dan rekken met warme spieren. Het werd geloof ik vergeleken met een elastiek. Als een elastiek warm is en je rekt deze op komt deze veel sneller terug in zijn oorspronkelijke vorm dan een elastiekje dat je koud rekt, deze blijft wat langer. Dit zelfde effect zou je hebben wij spieren.
Weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb, en kan dus ook niet zeggen of dit uit een betrouwbare bron komt. Wellicht iemand anders wel.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Je kan stretchen op elk moment van de dag. Maar... het is voordeliger om eerst een warming up uit te voeren. Door de betere bloedtoevoer>hogere temperatuur krijg je meer flexibiliteit in de spier. Kans op blessures ligt ook lager met een opgewarmd lichaam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:45 schreef Questular het volgende:
Is rekken het beste voordat je aan de training begint of kun je bv het rekken ook bij het opstaan doen en voor het trainen alleen een korte warm-up doen (roeien bv).
Voor een training: lichte cardio en dynamisch stretchen daarna nog een sport specifieke warming up.
Na de training of op off days statisch rekken.
Uitzondering voor statisch stretchen voorgaand aan een training is als de training wordt beperkt door het probleemgebied.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Signs off ovettraining?
5 x per nacht wakker krachtverlies concentratieproblemen
Toch me.cns beetje overbelastStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htmquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Signs off ovettraining?
Toch me.cns beetje overbelast
wordt je wakker met het gevoel alsof je 5 koppen koffie op hebt net?
Dan opzekers. Staat je hart gewoon te racen als een gek
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 20-02-2014 13:55:18 ]![]()
Wat als ik 1x per week cheatday heb in de cut. En ik train de dag voor cheatday achterliggende spiergroep. Zou ik dan muscle gains kunnen maken?![]()
Of stress. Maar het klinkt als overtraining ja. Even deloaden is het advies dan, voor het te erg wordt en je er maanden over doet om te herstellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Signs off ovettraining?
Toch me.cns beetje overbelast![]()
wederom bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je kan stretchen op elk moment van de dag. Maar... het is voordeliger om eerst een warming up uit te voeren. Door de betere bloedtoevoer>hogere temperatuur krijg je meer flexibiliteit in de spier. Kans op blessures ligt ook lager met een opgewarmd lichaam.
Voor een training: lichte cardio en dynamisch stretchen daarna nog een sport specifieke warming up.
Na de training of op off days statisch rekken.
Uitzondering voor statisch stretchen voorgaand aan een training is als de training wordt beperkt door het probleemgebied.![]()
![]()
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand nog tips waar je een cable cross op de kop kan tikken voor een mooi prijsje?
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder jaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nice! Bieden maar!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder ja![]()
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/10040/3830741
?
is niet alleen cable cross maar nog veel meer dingen, dus daarom wel duurder jaOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ik weet niet hoe breed ie isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat ding lijkt niet zo heel breed. Kun je daar wel flys etc. mee doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet hoe breed ie isDie twee katrollen die je aan de voorkant ziet, links hoog en rechts laag, kun je in hoogte verstellen. Je staat dan dus buiten de machine om flys te doen, wat prima gaat. Er staat zoiets in de David Lloyds bij ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik weet niet hoe breed ie is![]()
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom train je niet je benen? Hoezo ga je niet naar de sportschool? Waarom?
Maar om toch maar serieus er op in te gaan, voor je buik zou ik dan een abs wheel aanschaffen. Kost een tientje en een facking zware oefening (vind ik)
Waarom ik de benen niet train? Omdat dat niet kan met dit apparaat en ik geen 500+ euro wil uitgeven.
Maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag![]()
![]()
Dan ga je toch een dag per week naar de gym voor je benen? Dat is het minste wat je kan doen. En nog een dag eigenlijk ook voor je borst. En nog een paar voor de rest ook. Eigenlijk ga je gewoon naar de gym.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.
Waarom ik de benen niet train? Omdat dat niet kan met dit apparaat en ik geen 500+ euro wil uitgeven.
Ik werk ook in shifts, en de enige dag dat ik daar problemen mee heb is op zondag omdat de gym dan veel vroeger sluit. Voor de rest ben ik nog niet één keer niet kunnen gaan sporten omdat ik een rare shift heb gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik werk in shifts, komt dus niet altijd goed uit kwa openingstijden/slaaptijden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dan ga je toch een dag per week naar de gym voor je benen? Dat is het minste wat je kan doen. En nog een dag eigenlijk ook voor je borst. En nog een paar voor de rest ook. Eigenlijk ga je gewoon naar de gym.
Ja precies. Jaren geleden ook gedaan, prima te doen. Ik kan me niet herinneren dat ik meer ´off´ dagen had dan ik zonder shifts had.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik werk ook in shifts, en de enige dag dat ik daar problemen mee heb is op zondag omdat de gym dan veel vroeger sluit. Voor de rest ben ik nog niet één keer niet kunnen gaan sporten omdat ik een rare shift heb gehad.![]()
Wil me ma helpen met afvallen. Vandaag voor het eerst voor haar de calorieën berekent. Zat er 600 onder, het kan zijn dat ze systematisch teveel er onder zit, maar zeker weten doe ik niet. Kan het nu zijn dat haar metabolisme beschadigd is en dat ze dan een paar dagen op of onder onderhoud moet eten om dit te herstellen? En vervolgens dieet van 400 onder onderhoud. Of direct op een dieet zonder onderhoud?
Hopelijk kan iemand me goed antwoord geven want ze heeft al genoeg gekloot met rare ideeen.
Ben zelf nu aan het cutten met succes en het lijkt dat ze nu naar me luistert.![]()
Misschien gebruikt ze gewoon minder dan je denkt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef Hiatus het volgende:
Wil me ma helpen met afvallen. Vandaag voor het eerst voor haar de calorieën berekent. Zat er 600 onder, het kan zijn dat ze systematisch teveel er onder zit, maar zeker weten doe ik niet. Kan het nu zijn dat haar metabolisme beschadigd is en dat ze dan een paar dagen op of onder onderhoud moet eten om dit te herstellen? En vervolgens dieet van 400 onder onderhoud. Of direct op een dieet zonder onderhoud?
Hopelijk kan iemand me goed antwoord geven want ze heeft al genoeg gekloot met rare ideeen.
Ben zelf nu aan het cutten met succes en het lijkt dat ze nu naar me luistert."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vandaag voor t eerst bijgehouden. Ze zegt dat ze niet kan afvallen en meestal zoiets eet (1300 kcal). Heb berekent dat onderhoud nog 1950 is. Dus ik vraag me af of dagelijks 1300 eten je metabolisme vertraagd oid. Ik weet niet wat ze werkelijk eet hoor, zal wel fluctueren. Weten doet ze pas nu ze hopelijk met myfitnespall het gaat bijhouden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Push. het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze gewoon minder dan je denkt?![]()
'Zoiets'
Zo'n 99% 100% van de mensen die problemen met hun gewicht hebben, hebben geen idee hoeveel kcal ze nou structureel naar binnen werken. Ecto's, of endo's.
Ik heb ook m'n leven lang gedacht dat ik een speciaal sneeuwvlokje was. Bleek uiteindelijk dat ik gewoon een schranzend varken was, net als iedereen die overgewicht heeft/had.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 20-02-2014 21:39:16 ]Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
'Zoiets'
Zo'n 99% 100% van de mensen die problemen met hun gewicht hebben, hebben geen idee hoeveel kcal ze nou structureel naar binnen werken. Ecto's, of endo's.
Ik heb ook m'n leven lang gedacht dat ik een speciaal sneeuwvlokje was. Bleek uiteindelijk dat ik gewoon een schranzend varken was, net als iedereen die overgewicht heeft/had.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vrijwel onmogelijk tenzij ze bedlegerig is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Vandaag voor t eerst bijgehouden. Ze zegt dat ze niet kan afvallen en meestal zoiets eet (1300 kcal). Heb berekent dat onderhoud nog 1950 is. Dus ik vraag me af of dagelijks 1300 eten je metabolisme vertraagd oid. Ik weet niet wat ze werkelijk eet hoor, zal wel fluctueren. Weten doet ze pas nu ze hopelijk met myfitnespall het gaat bijhouden.
De gemiddelde mens die zijn voeding bij houdt vergeet tussendoortjes en snacks nogal snel op te schrijven. Of dat glas cola/jus d orange bij de maaltijd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ok goed, maar stel ze eet echt te fucking weinig.
Kan je metabolisme dan verneukt worden dat het op " overlevingsstand" gaat.
En dat je eerst weer rond onderhoud moet eten om het metabolisme weer op een gezond niveau te laten draaien. En je vervolgens pas kan beginnen met normaal afvallen (300-500 onder onderhoud).
Of praat ik nou broscience?![]()
FysioBrah aka Verbosity aka sick cunt of fysiosthetics, ik heb een vraag: tijdens/na het squatten krijg ik een sickening (beetje pijnlijk, geïrriteerd) gevoel op het plekje dat ik hieronder heb omcirkelt. Volgens mij is het gewoon de hip flexor, maar dat weet ik niet zeker. Het stoort mij wel tijdens/na het squatten en ik heb geen zin in een blessure.
Wat kan ik hier tegen doen mijn beste vriend?
Thanks.If not now, then when.![]()
Ja, starvation mode.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Hiatus het volgende:
En dat je eerst weer rond onderhoud moet eten om het metabolisme weer op een gezond niveau te laten draaien. En je vervolgens pas kan beginnen met normaal afvallen (300-500 onder onderhoud).
Of praat ik nou broscience?![]()
![]()
Sickening. Heb net nog KB swings gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Klokov het volgende:
Nieuwe kettlebell gekocht, u mirrin' ?
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Twee vragen:quote:
Bij wat voor kcal defecit krijg je daar dan last van?
Hoe groot is dit effect...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wanneer krijg je er last van dan? Tijdens het dalen van de squat al, in de bodem, bij het kracht zetten? Zijn er andere bewegingen/oefeningen die pijnlijk zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FysioBrah aka Verbosity aka sick cunt of fysiosthetics, ik heb een vraag: tijdens/na het squatten krijg ik een sickening (beetje pijnlijk, geïrriteerd) gevoel op het plekje dat ik hieronder heb omcirkelt. Volgens mij is het gewoon de hip flexor, maar dat weet ik niet zeker. Het stoort mij wel tijdens/na het squatten en ik heb geen zin in een blessure.
Wat kan ik hier tegen doen mijn beste vriend?
[ afbeelding ]
Thanks.
P.s. had het zelf ook eens maar bleek het koord van mijn sportbroek in mijn heup te klemmen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 20-02-2014 23:06:21 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Voornamelijk in the hole en tijdens het omhoog gaan. Nou, voornamelijk bij de SQ dus, maar ook bij de front squat. Bij de Leg Press niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wanneer krijg je er last van dan? Tijdens het dalen van de squat al, in de bodem, bij het kracht zetten? Zijn er andere bewegingen/oefeningen die pijnlijk zijn?
P.s. had het zelf ook eens maar bleek het koord van mijn sportbroek in mijn heup te klemmen...)
Misschien kan het komen omdat ik voordat ik ga squatten een hip opener doe?
En nee, het is geen koord of iets.Gelukkig was dat het bij jou wel.
Als ik nu een hip flexor stretch doe met mijn linkervoet naar voren dan voel ik 'm ook. Ik heb het alleen in de rechterkant.If not now, then when.![]()
Probeer de stretches eens te beperken tot off-days en hou het bij wat foamrollen, dynamische stretches en een warming up voor de trainingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voornamelijk in the hole en tijdens het omhoog gaan. Nou, voornamelijk bij de SQ dus, maar ook bij de front squat. Bij de Leg Press niet.
Misschien kan het komen omdat ik voordat ik ga squatten een hip opener doe?
[ afbeelding ]
En nee, het is geen koord of iets.Gelukkig was dat het bij jou wel.
Eventueel kan je de stance veranderen door smaller te gaan staan, knieën naar buiten en te focussen op het naar achteren zitten in de squat.
Probeer er in ieder geval op te letten dat de knieën niet te ver naar voren gaan en naar buiten toe duwen (a.k.a. naar achteren zitten om meer gebruik te maken van de posterior chain). Dit gebeurt waarschijnlijk ook niet bij de leg press, omdat deze voor een ander bewegingspatroon zorgt. Zou ook bullshit kunnen zijn in jouw geval, maar het is een optie.Het zou makkelijker zijn om direct te kunnen zien en testen wat problemen veroorzaakt en verminderd.
I.p.v. van de hip opener kan je ook eens proberen om het tegenovergestelde te bereiken. Dat de band er niet voor zorgt dat ze de heup openen, maar weerstand bieden terwijl je de heup probeert te openen.
P.s. mocht niks helpen doe dan een deload en focus op de leg press voor kracht tot het langzaam aan herstelt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk dat je haar onderhoud veel te hoog hebt berekend. (en dat ze geen idee heeft hoeveel ze eet)quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Hiatus het volgende:
Of praat ik nou broscience?
Om een voorbeeld te geven; volgens de formule is mijn onderhoud ruim 2900 kcal, maar bij 2500 kom ik al aan en ik had 1800-2200 nodig om af te vallen tijdens mijn cut afgelopen jaar.How do I stay out of "starvation mode?quote:How do I stay out of "starvation mode?
Marasmus is a disease of caloric restriction, but you most likely don't have it. Your metabolic rate can definitely slow down during weight loss, but it will never slow to the point where it causes you to gain weight; in this sense, starvation mode is a myth.![]()
Euhh... SI problematiek uit zich in de lage rug en hypomobiliteit van het SI gewricht komt pas op latere leeftijd voor of bij ziektes als Bechterew.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Hiatus het volgende:
Miss is je si gewricht minder mobiel en zit je meer in je heup te wringenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Thanks man. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn knieën maximaal naar buiten druk zodat de rest van het lichaam mooi er tussenin past om het zo maar te zeggen. Stance is net iets breder dan schouders. Ik zal de hip opener eens weglaten en kijken hoe dat gaat, de rest doe ik al. Ik kan hier in ieder geval voldoende mee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probeer de stretches eens te beperken tot off-days en hou het bij wat foamrollen, dynamische stretches en een warming up voor de trainingen.
Eventueel kan je de stance veranderen door smaller te gaan staan, knieën naar buiten en te focussen op het naar achteren zitten in de squat.
Probeer er in ieder geval op te letten dat de knieën niet te ver naar voren gaan en naar buiten toe duwen (a.k.a. naar achteren zitten om meer gebruik te maken van de posterior chain). Dit gebeurt waarschijnlijk ook niet bij de leg press, omdat deze voor een ander bewegingspatroon zorgt. Zou ook bullshit kunnen zijn in jouw geval, maar het is een optie.Het zou makkelijker zijn om direct te kunnen zien en testen wat problemen veroorzaakt en verminderd.
I.p.v. van de hip opener kan je ook eens proberen om het tegenovergestelde te bereiken. Dat de band er niet voor zorgt dat ze de heup openen, maar weerstand bieden terwijl je de heup probeert te openen.
[ afbeelding ]
P.s. mocht niks helpen doe dan een deload en focus op de leg press voor kracht tot het langzaam aan herstelt.
Is er nog een foamroll oefening die ik kan uitvoeren voor m'n hip flexors?If not now, then when.![]()
hebben we hem weer...Milko Tokola
mooi knockout gaan op 3:24 .. schijnt hem vaker te gebeuren door de intensiteit waar hij mee traint lmao... gast die aan kwam lopen wist ook dat het ging gebeuren loll
we kennen hem uiteraard ook van de brutal squat vid
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Finnen zijn sowieso een bazenvolk. Dat verhaal van die sniper ook, alpha as fuk.
Goede video's idd, die knockout ook lol, goed hard trainen iig.![]()
hij doet het al goed op olympics .. maar heeft potentie om nog veel harder te shinenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
Finnen zijn sowieso een bazenvolk. Goede video's idd, die knockout ook lol, goed hard trainen iig.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
WTF, wat een snelheid en explosie, holy shit. En ligt het aan mij of squat hij echt smal?
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF, wat een snelheid en explosie, holy shit. En ligt het aan mij of squat hij echt smal?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.
het moet overdraagbaar zijn voor zijn oly lifts, daarom squat hij zoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Squat small aangezien hij daar meer profijt van heeft bij zijn oly lifts. Daarnaast heeft het met anatomische verschillen te maken waarin iemand de meeste (explosieve) kracht kan zetten.If not now, then when.![]()
heb je dan 10 weken gehad?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.
[..]
Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
cube kan je het hele jaar doordraaien he? De eerste 10 weken is slechts een proef.. daarna kan je cube customizen naar je eigen wensen/zwaktes/sterktes... lijkt me niet slim om na 10 weken al te switchen .. cube is slechts template .. pas als je zelf aanpast haal je alles eruit.
je kan zoveel dingen toevoegen aan cube voor je persoonlijke behoeften .. oly squats zitten er bijv al in.
customize your cubeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.
[..]
Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
dat is een goeie tip ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Yeah, zit nu in week 7.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je dan 10 weken gehad?
cube kan je het hele jaar doordraaien he? De eerste 10 weken is slechts een proef.. daarna kan je cube customizen naar je eigen wensen/zwaktes/sterktes... lijkt me niet slim om na 10 weken al te switchen .. cube is slechts template .. pas als je zelf aanpast haal je alles eruit.
je kan zoveel dingen toevoegen aan cube voor je persoonlijke behoeften .. oly squats zitten er bijv al in.
customize your cube
I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.
Lol.Alright, thanks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..
niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.Zo een simpele doch effectieve tip. Thanks FysioBrah!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.
Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?If not now, then when.![]()
Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, zit nu in week 7.
I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.
Lol.
Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.
Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.
denk aan malachinev hoe simpel hij het houdtgewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.
Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberen iddIk heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.
high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
slaap moeten we ook niet vergeten iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En een klein beetje assistance + goede slaap.
gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..
..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"
Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.
denk aan malachinev hoe simpel hij het houdtgewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.
Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberenIk heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.
high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.![]()
Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube.
Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
slaap moeten we ook niet vergeten idd
gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..
..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.En tot die tijd eventueel melatonine knallen.
Gaat Smolov goed trouwens?If not now, then when.![]()
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.
Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.![]()
Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent.![]()
Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube.
Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.
[..]
Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje.En tot die tijd eventueel melatonine knallen.
Gaat Smolov goed trouwens?
hoe ga je het doen met repranges etc?
Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.
Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.
Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.
als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..
als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)![]()
Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.
hoe ga je het doen met repranges etc?
Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.
Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.
Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.
Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?
En hoe gaat het herstel met de rest?De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.If not now, then when.![]()
SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.
Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.
Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?
En hoe gaat het herstel met de rest?
[..]
De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.
Ok nice, let me know!
OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff
Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn
Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.
Ok nice, let me know!
OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff
Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn
Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.If not now, then when.![]()
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?
Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...
Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel.
ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wat bedoel je met "pop out the bottom".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.
smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...![]()
beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "pop out the bottom".Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
True.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!!
ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.
Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf.
Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren.
Throwback thursday, + - 2 jaar terug toen ik nog aan het cutten was
ja leuk is dat die competitie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True.
Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf.
Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren.
zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah op die manier, merk wel dat het helpt ja, soort van je lichaam opladen/aanspannen voordat je omhoog drukt zeg maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.![]()
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja leuk is dat die competitie.
zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.If not now, then when.![]()
sickquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.
[..]
Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dikke tree trunks manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
ecto my ass
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 21-02-2014 08:19:48 ]![]()
Hij heeft meer health issues dan veel mensen denken. Zie hem met regelmaat in de sportschool tijdens vakanties, en draait een beetje teveel door met z'n training. Drie, vier keer flauwvallen tijdens z'n training en dergelijke. Niet heel ongewoon voor hem om 6 uur te liften (twee keer 3 uur per dag) en tussendoor uit te rusten door baantjes te trekken in het meer naast z'n huis.quote:vrijdag 21 februari 2014 01:14 schreef dreamerbulk het volgende:[/b]
hebben we hem weer...Milko Tokola
mooi knockout gaan op 3:24 .. schijnt hem vaker te gebeuren door de intensiteit waar hij mee traint lmao... gast die aan kwam lopen wist ook dat het ging gebeuren loll
we kennen hem uiteraard ook van de brutal squat vid![]()
Je moet toch sowieso wel opletten met wat je eet wil je meer kracht krijgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.
[..]
Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.![]()
Kwam deze tegen; tering, geen wonder dat het zo'n beest was![]()
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 11:51:42 ]![]()
Heb je me ook met die mannen bedrogen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one![]()
![]()
he was usually caught toting around a bowl of Captain Crunchquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one![]()
![]()
thanks broquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dikke tree trunks man
ecto my ass
haha toen wel al tijdje trainende. ben wel benieuwd wat er nu onder dat laagje vet tevoorschijn zou komen![]()
dat zal nog lang een geheim blijven![]()
jezus.. wat een beestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij heeft meer health issues dan veel mensen denken. Zie hem met regelmaat in de sportschool tijdens vakanties, en draait een beetje teveel door met z'n training. Drie, vier keer flauwvallen tijdens z'n training en dergelijke. Niet heel ongewoon voor hem om 6 uur te liften (twee keer 3 uur per dag) en tussendoor uit te rusten door baantjes te trekken in het meer naast z'n huis.
The diet called for a lot of protein, carbs, fruit juices, tiger’s milk, protein shakes, and vitaminsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef Weissman het volgende:
http://www.bodhizone.com/(...)ing-routine-part-one
Tiger's milk.... wtf![]()
hoeft nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso wel opletten met wat je eet wil je meer kracht krijgen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tiger's Milk is a nutrition bar made by Schiff Nutrition International.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ok......ik zag mensen al tijgers melken....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Tiger's Milk is a nutrition bar made by Schiff Nutrition International.![]()
haha ja ik ook ff, totdat ik googledequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ok......ik zag mensen al tijgers melken....
nope, calorieën(en dan voornamelijke koolhydraten) leveren energie/krachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want?
Gezond = sowieso meer kracht lijkt mij.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, calorieën(en dan voornamelijke koolhydraten) leveren energie/kracht
Maar je lichaam moet toch wel "gezonde" zaken opnemen . Elke dag naar de Mac is slecht voor je aderen, en dan toch ook voor de opbouw en kracht van je spieren?![]()
Compleet onwaar, voeding heeft nagenoeg geen invloed op aderen of cholesterol tenzij je aanleg hebt in de genen. Als je daarnaast gewoon je micro's eet is er niets aan de hand. calorie overschot icm weinig beweging zorgt voor veel vet in het lichaam .. dit is slecht ja. maar dat is niet toe te wijden aan het zogenaamde "slechte" voedsel .. nee dit is toe te wijden aan de verotte levenstijl van die persoon omdat die zo'n kk lui zwijn is dat te veel eet en te weinig beweegt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Maar je lichaam moet toch wel "gezonde" zaken opnemen . Elke dag naar de Mac is slecht voor je aderen, en dan toch ook voor de opbouw en kracht van je spieren?
doe zelfstudie op internet, je hebt zelfs professor die 40 dagen mac at, afviel en bloedwaardes werden beter.
Maar ik ga hier niet verder op in want dit gesprek heb ik al 1000x gevoerd met mensen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beweer jij nu dat iemand die elke dag naar de Mac gaat, gezond leeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Compleet onwaar, voeding heeft nagenoeg geen invloed op aderen of cholesterol tenzij je aanleg hebt in de genen. Als je daarnaast gewoon je micro's eet is er niets aan de hand.
doe zelfstudie op internet, je hebt zelfs professor die 40 dagen mac at, afviel en bloedwaardes werden beter.
Maar ik ga hier niet verder op in want dit gesprek heb ik al 1000x gevoerd met mensen.![]()
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren. en ja iemand die elke dag naar mac gaat zou in theorie gezond kunnen leven(ligt eraan wat diegene eromheen doet qua beweging en eventueel supplementatie).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat iemand die elke dag naar de Mac gaat, gezond leeft?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jaja, maar ik heb hier toevallig al redelijk wat studie naar gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren.
Maar goed, als jij er niet op in wil gaan, vind ik dat best hoor.![]()
![]()
alles wat jij weet is gebasseerd op jaren 80/90 science..dat weet ik nu al door je uitspraken(Je denkt zeker ook dat eigeel invloed heeft op je cholestrol? of dat verzadigd vet slecht is voor je aderen?). Doe jezelf een lol en ga jezelf inlezen met artikels van Alan Aragon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb hier toevallig al redelijk wat studie naar gedaan.
Maar goed, als jij er niet op in wil gaan, vind ik dat best hoor.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ahja, als je het op die manier gaat bekijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zie mijn edit staat genoeg info in, ik ga niet verder vragen beantwoorden of mijzelf verklaren. en ja iemand die elke dag naar mac gaat zou in theorie gezond kunnen leven(ligt eraan wat diegene eromheen doet qua beweging en eventueel supplementatie).
Maar iemand die goed beweegt, en ook nog op zijn voeding let is gezonder dan iemand die elke dag Mac doet en veel beweegt.
Normaal gesproken he, als je er vanuit gaat dat ze allebei in de basis "gezond " zijn.![]()
Nee, dat denk ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alles wat jij weet is gebasseerd op jaren 80/90 science..dat weet ik nu al door je uitspraken(Je denkt zeker ook dat eigeel invloed heeft op je cholestrol? of dat verzadigd vet slecht is voor je aderen?). Doe jezelf een lol en ga jezelf inlezen met artikels van Alan Aragon.
Wat ik weet is gebaseerd op recent wetenschappelijk onderzoek.![]()
ligt eraan .. een bigmac kan dezelfde voedingwaarde(V/P/C macro;s en zelfs evenveel sodium) hebben als een broodje gezond met een goeie laag kaas en ham. Zelfde geld voor een dikke pizza en een "gezond" bord pasta met groente.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, als je het op die manier gaat bekijken.
Maar iemand die goed beweegt, en ook nog op zijn voeding let is gezonder dan iemand die elke dag Mac doet en veel beweegt.
Normaal gesproken he, als je er vanuit gaat dat ze allebei in de basis "gezond " zijn.
dus wtf is gezond looooolllBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
maar nu stop ik echt, wil dit topic niet vervuilen met zinloze discussies waarvan ik weet dat ik toch gelijk heb, en vorige topic hebben wij samen ook al vervuild met teveel vraag/antwoord
[ Bericht 41% gewijzigd door dreamerbulk op 21-02-2014 15:01:52 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Een zelfgemaakt broodje gezond is per definitie gezonder dan een Big Mac.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan .. een bigmac kan dezelfde voedingwaarde(V/P/C macro;s en zelfs evenveel sodium) hebben als een broodje gezond met een goeie laag kaas en ham.
dus wtf is gezond looooolll
Tenzij je allerlei troep op zo,n broodje gezond gooit natuurlijk. En zo is genoeg fruit eten ook erg belangrijk. Iemand die alleen naar de Mac gaat, komt gewoon vitamine tekort.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
maar nu stop ik echt, wil dit topic niet vervuilen![]()
![]()
ja ik vermoed dat hij hier is om jimmies te rustlenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
theunderdog komt onderkoffer van de dieetclub
aardig gelukt iig kan ik je vertellenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
En hij heeft een ban op Google volgens mij.
Mooi
Ff een boeiend verhaal tussendoor. Vandaag viel er een oude dikke vrouw met crosstrainer en al om![]()
#gymavonturen![]()
hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je soms af lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Travel. het volgende:
Mooi
Ff een boeiend verhaal tussendoor. Vandaag viel er een oude dikke vrouw met crosstrainer en al om![]()
#gymavonturen![]()
Tijdje terug viel er bij ons iemand van de hometrainer af en toen bleek zn hart niet meer te kloppen....gelukkig was de zus van mn vriendin er (verpleegster) en die heeft via zo een defibrillator die man weer tot leven weten te wekken. Dat is dan toch een voordeel als je als gym aan bedrijfsfitness doet en het lokale ziekenhuis tot je klanten bestand mag rekenen![]()
![]()
Is mij ook een keer gebeurd. Dacht eens kijken hoe hard zo'n ding kan, nou die kunnen dus best hard. Halve scheen lag openquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
Bij ons lazerde er laatst iemand van de 'trap'. Zo een:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zeker goed, idd. Zo'n AED zo verplicht moeten zijn in elke sportschool.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Questular het volgende:
Tijdje terug viel er bij ons iemand van de hometrainer af en toen bleek zn hart niet meer te kloppen....gelukkig was de zus van mn vriendin er (verpleegster) en die heeft via zo een defibrillator die man weer tot leven weten te wekken. Dat is dan toch een voordeel als je als gym aan bedrijfsfitness doet en het lokale ziekenhuis tot je klanten bestand mag rekenenOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Travel. het volgende:
Mooi
#gymavonturen^2
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je soms af lolOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Gezond eten gaat om meer dingen dan V/P/C en sodium (Nederlands: V/E/K en natrium)...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan .. een bigmac kan dezelfde voedingwaarde(V/P/C macro;s en zelfs evenveel sodium) hebben als een broodje gezond met een goeie laag kaas en ham. Zelfde geld voor een dikke pizza en een "gezond" bord pasta met groente.
dus wtf is gezond looooolllOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
daarom begon ik eerder al over de micro's(als die in orde zijn kan je eten wat je wilt ... wat je nodig hebt aan kcal)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gezond eten gaat om meer dingen dan V/P/C en sodium (Nederlands: V/E/K en natrium)...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bron?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Compleet onwaar, voeding heeft nagenoeg geen invloed op aderen of cholesterol tenzij je aanleg hebt in de genen.Eens. Al hebben fluctuaties in bloedsuiker (t.g.v. gychemische index en de hoeveelheid eten) ook invloed.quote:Als je daarnaast gewoon je micro's eet is er niets aan de hand. calorie overschot icm weinig beweging zorgt voor veel vet in het lichaam .. dit is slecht ja. maar dat is niet toe te wijden aan het zogenaamde "slechte" voedsel .. nee dit is toe te wijden aan de verotte levenstijl van die persoon omdat die zo'n kk lui zwijn is dat te veel eet en te weinig beweegt.quote:doe zelfstudie op internet, je hebt zelfs professor die 40 dagen mac at, afviel en bloedwaardes werden beter.
Maar ik ga hier niet verder op in want dit gesprek heb ik al 1000x gevoerd met mensen.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
overgewicht is één van de schuldige voor hart en vaat ziektenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Eens. Al hebben fluctuaties in bloedsuiker (t.g.v. gychemische index en de hoeveelheid eten) ook invloed.
[..]
dit staat los van "boze" voeding, je kan een pak koekjes niet aanwijzen als boosdoener van zo'n complexe aandoening. Overgewicht daarentegen wel. Net zoals dat ik cocaïne niet als een slecht middel zie, sommige gebruikers zie ik daarentegen wel als slecht persoon die het zwaar bont maken met dat middel. ligt dat dan aan de gebruiker of het middel? Ik vind de gebruiker.
en nu ga ik ontbijten bij de mac( zo laat? ja zo laat. Mac als ontbijt? Ja mac als ontbijt)Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ga nu weer een fles Amino direct bestellen bij Body en Fitshop. Maar weet iemand waarom deze in verhouding tot andere producten zo goedkoop is?En dit dan allemaal voor ¤14,90.quote:Aminozuurprofiel per 100gram eiwit:
L-alanine 9.18 g
L-arginine 7.64 g
L-aspartic acid 5.73 g
L-cysteine 0,09 g
L-glutamic acid 10.34 g
L-glycine 22.75 g
L-histidine 0,59 g
L-leucine 2.90 g
L-isoleucine 1.29 g
L-lysine 4.01 g
L-methionine 0,79 g
L-phenylalanine 2.30 g
L-proline 13.17 g
L-serine 3.10 g
L-threonine 1.81 g
L-tryptophan 0,09 g
L-tyrosine 0,39 g
L-valine 2.40 g
L-hydroxylysine 0,89 g
L-hydroxyproline11.06 g![]()
Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg
Dit krijg in ~4 scoops whey, voor ~¤ 1,72
Zo goedkoop is het dus niet.![]()
Dit. Ik heb het nu van aparte aminozuursupplementen ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Snakey het volgende:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg
Zo goedkoop is het dus niet.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
dit dus iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:58 schreef Snakey het volgende:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg
Zo goedkoop is het dus niet.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]^2
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ja.Geen idee, ze was best gezet. En toen ging het allemaal heen en weer, en toen ik even niet keek lag het allemaal. Toen is ze maar op de bank gaan zitten bij het koffieapparaatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je soms af lolDie dingen zijn nog verdomd zwaar om te lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
Bij ons lazerde er laatst iemand van de 'trap'. Zo een:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
bp 5x5
op 5x5
incline db 3x8
behind the neck press/side raises 3x8
dips 3x8
dl 5x5
bor 5x5
cable rows 3x8
traps 3x8
pull ups 3x8
sq 5x5
lunges 3x8
calve raises 3x8
Ik wil dit gaan doen, iemand nog op of aanmerkingen hierop?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 19:30:11 ]![]()
ik zou niet en OHP en behind de neck doen, dan idd die side raisesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
bp 5x5
op 5x5
incline db 3x8
behind the neck press/side raises 3x8
dips 3x8
dl 5x5
bor 5x5
cable rows 3x8
traps 3x8
pull ups 3x8
sq 5x5
lunges 3x8
calve raises 3x8
Ik wil dit gaan doen, iemand nog op of aanmerkingen hierop?
waar zijn je rear delt flies of face pulls .. voor je rear delt
misschien nog 1 hamstring oefening erbij?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmm, kan ik die rear delt flies / face pulls onder cable rows zetten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zou niet en OHP en behind de neck doen, dan idd die side raises
waar zijn je rear delt flies of face pulls .. voor je rear delt
misschien nog 1 hamstring oefening erbij?
Voor hamstrings: glute ham raises of stiff legged deadlifts. Maar ik doe dl al op pull, dan lijkt mij glute ham raises beter?
En ik neem aan dat ik weer begin met 0 kg? Op dl na dan ivm barbell hoogte op grond.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 19:45:35 ]![]()
glute ham raise is een oefening die iedereen zou moeten doen, dus die doen ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm, kan ik die rear delt flies / face pulls onder cable rows zetten?
Voor hamstrings: glute ham raises of stiff legged deadlifts. Maar ik doe dl al op pull, dan ijkt mij glute ham raises beter?
ja daar zou ik rear delt fly of face pull zetten(face pull is ook goed voor je scapula retractie wat ook belangrijk is.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Pakt de OHP niet al een stuk rear delt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef dreamerbulk het volgende:
waar zijn je rear delt flies of face pulls .. voor je rear delt![]()
Nope, het pakt vooral de lateral deltoid.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Pakt de OHP niet al een stuk rear delt?![]()
Je begint met lege stang en verhoogt het gewicht net zo lang totdat je tempo omlaag gaat. Dat is het gewicht waar je de volgende training mee werkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm, kan ik die rear delt flies / face pulls onder cable rows zetten?
Voor hamstrings: glute ham raises of stiff legged deadlifts. Maar ik doe dl al op pull, dan lijkt mij glute ham raises beter?
En ik neem aan dat ik weer begin met 0 kg? Op dl na dan ivm barbell hoogte op grond.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Pakt vooral anterior delt met lateral als een goede tweede van wat ik mij herinner.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, het pakt vooral de lateral deltoid.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Jep, ik vergis me.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Pakt vooral anterior delt met lateral als een goede tweede van wat ik mij herinner.![]()
Maandag:
Squat 531
Deadlift 5x10 (50% KG)
Ab Wheel 3x10
Legraises 3x10
Stiff DL 3x10
Dinsdag:
Bench 531
Press 5x10 (50% KG)
DB Incline BP 3x10
DB chest flies 3x10
BB BOR 3x10
Chin-ups 3x10
Donderdag:
Deadlift 531
Squat 5x10 (50% KG)
Ab Wheel 3x10
Shrugs 3x10
Good Morning 3x10
Vrijdag:
Overhead 531
Bench Press 5x10 (50%)
DB Rear Delt Row 3x10
DB Lateral/Side Raise 3x10
Hammer Curls + Dips superset 3x10
Iemand suggesties?![]()
NEEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een zelfgemaakt broodje gezond is per definitie gezonder dan een Big Mac.
Ga je weer met onderbuikgevoelens gooien ipv te specificeren wat de hoeveelheden ingrediënten zijn. Je maakt dezelfde denkfout als de mensen die volkorenbrood en -pasta naar binnen aan het schransen zijn en boven onderhoud eten, want immers 'gezond' terwijl ze met een pens van hier tot Tokio aan het lopen zijn.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?Confidence through competence![]()
Subway broodjes zijn ook niet ongezond. Gezond eten bestaat nieteens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Ga je weer met onderbuikgevoelens gooien ipv te specificeren wat de hoeveelheden ingrediënten zijn. Je maakt dezelfde denkfout als de mensen die volkorenbrood en -pasta naar binnen aan het schransen zijn en boven onderhoud eten, want immers 'gezond' terwijl ze met een pens van hier tot Tokio aan het lopen zijn.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
quote die gast nu bitte nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ja want daar zitten blaadjes sla en plakjes tomaat op. Supergezondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?
Weet iedereenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want daar zitten blaadjes sla en plakjes tomaat op. Supergezond
Confidence through competence![]()
Gew deloaden en doortrainen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?![]()
Daar heb ik het niet over, het gaat om het gebrek aan vitamine.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?
Iemand die elke dag een broodjes gezond eet, en nauwelijks meer, heeft ook vitaminegebrek.![]()
Er staat in de quote: Per definitie gezonder dan een big mac....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, het gaat om het gebrek aan vitamine.
Iemand die elke dag een broodjes gezond eet, en nauwelijks meer, heeft ook vitaminegebrek.
Wanneer je de vitamines of mineralen die je juist nodig hebt wel in een big mac zitten dan zou dat gezonder zijn als een broodje gezond welke deze niet heeft.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Precies. Exact de denkfout die sommige veganisten en/of vegetariers maken. Groente is gezond, vlees is ongezond, dus ik eet geen vlees. Hallo vitamine B12-tekort.Confidence through competence![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Er staat in de quote: Per definitie gezonder dan een big mac....
Wanneer je de vitamines of mineralen die je juist nodig hebt wel in een big mac zitten dan zou dat gezonder zijn als een broodje gezond welke deze niet heeft.![]()
Heb morgen eigenlijk m'n repetition ub day en dinsdag m'n max effort ub. Maar morgen vrij en dinsdag een lange dag waarbij ik 's avonds laat pas goed kan eten. Dagen omwisselen voor een keer moet toch geen flikker uit kunnen maken?![]()
Een 'mindere' training op zich zal geen nadeel opleveren voor de lange termijn. Vloeibaar voedsel (volle melk, chocomel etc.) is altijd een makkelijke optie om toch kcals binnen te krijgen wanneer je geen tijd hebt. Samen met noten zit je zo aan de 1300 kcals.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:03 schreef Xa1pt het volgende:
Heb morgen eigenlijk m'n repetition ub day en dinsdag m'n max effort ub. Maar morgen vrij en dinsdag een lange dag waarbij ik 's avonds laat pas goed kan eten. Dagen omwisselen voor een keer moet toch geen flikker uit kunnen maken?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
True, true. Ik werk tot 8 uur dinsdag dus normaal gesproken eet ik dan ook iets van 6 boterhammen en over de hele dag ofzo. Als ik thuis kom gaat er een banaantje in en nog iets voor snelle suikers in met koffie, maar dat voelt toch altijd net-niet aan. Fuck it, ik ga de nacht ervoor wel ff goed slapen en overdag een literpak chocomel wegwerken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een 'mindere' training op zich zal geen nadeel opleveren voor de lange termijn. Vloeibaar voedsel (volle melk, chocomel etc.) is altijd een makkelijke optie om toch kcals binnen te krijgen wanneer je geen tijd hebt. Samen met noten zit je zo aan de 1300 kcals.![]()
![]()
Moét je dagelijks btw dierlijke eiwitten eten om de aminozuurprofielen uit tarweproducten e.d. aan te vullen? Of hoe werkt dat?![]()
Moet niks, als je alleen maar graan eet ga je wel essentiële aminozuren missen als je het niet aanvult met vlees of bonen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
Moét je dagelijks btw dierlijke eiwitten eten om de aminozuurprofielen uit tarweproducten e.d. aan te vullen?Confidence through competence![]()
En die eiwitten kun je - mits aangevuld - over de dag wel bij elkaar optellen dan I guess?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet niks, als je alleen maar graan eet ga je wel essentiële aminozuren missen als je het niet aanvult met vlees of bonen bijvoorbeeld.![]()
Wel langer dan een dag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En die eiwitten kun je - mits aangevuld - over de dag wel bij elkaar optellen dan I guess?Confidence through competence![]()
haha kerel ziet er echt uit als een zoon van een noorse god ofzo lol .. minus muscles danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Matige lats, would not bang
dit .. mensen denken altijd in 24 uur .. lichaam denkt niet in 24 uurquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
morgen dag 4 smolov, 10x3 120kg .. schouders voelen nog redelijk aan!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het lijkt me erg pittig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen dag 4 smolov, 10x3 120kg .. schouders voelen nog redelijk aan!![]()
dag 3 was ff tricky .. toen voelde ik mijn biceps aanhechtingen doordat ik teveel had gedaan met rug dag. Merkte dat sterk bij de negatieve ....die zijn nu wel weer goed gelukkigquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
sickquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Matige lats, would not bang
hoe lang train je al?Deathlift or Die.![]()
Sinds ik de doos van Ireen Wüst in m'n nek heb, maak ik de... ach laat ook maar.quote:Confidence through competence![]()
Mja, lijkt me dat je erg op moet passen met eventueel meerwerk met dit schema. Kan behoorlijk blessure gevoelig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dag 3 was ff tricky .. toen voelde ik mijn biceps aanhechtingen doordat ik teveel had gedaan met rug dag. Merkte dat sterk bij de negatieve ....die zijn nu wel weer goed gelukkig![]()
daarom heb ik ook besloten echt zeer highrep licht werk te doen bij de rest van de dagen, anders komt het niet goed nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat je erg op moet passen met eventueel meerwerk met dit schema. Kan behoorlijk blessure gevoelig zijn.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb mijn tijd echt niet, van de ene knie blessure naar de andere, en nu vol snotterend op de bank. Gaat lekker zo![]()
![]()
Sick, hoop dit jaar ook veel gripkracht erbij te krijgen. Het streven is om aan het einde van het jaar de 300 grippers dicht te krijgen om in 2015 de 350 te kunnen sluiten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
Wat een kracht ook in z'n vingers / handen. Tering.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Het is ietwat een alternatief maar dips zit dichter bij de closegrip bench prress dan bij een normale bench press. Hoezo wil of kan je geen bench press meer doen dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Beach het volgende:
wat vinden jullie van dips als alternatief voor benchTogether We Will Live Forever
Heb wel vaak gelezen over mensen die bench vervangen voor dips, o.a. powerlifters maar ook mensen die puur voor massa gaan. Denk dat het wel eens het proberen waard is.![]()
dips hebben soms wel een goede overdraging naar bench .. alleen het probleem bij dips is dat het een blessuregevoelige oefening kan zijn voor je schouders ... zeker als je zwaar gaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef seto het volgende:
Heb wel vaak gelezen over mensen die bench vervangen voor dips, o.a. powerlifters maar ook mensen die puur voor massa gaan. Denk dat het wel eens het proberen waard is.
hoeft niet, maar je schouders komen bij dips soms in een akelige positie.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Godsamme, geen wonder dat ik bijna 10 kilo in 2 maanden ben aangekomen.Zat dagelijks boven de 3600 kcal terwijl m'n onderhoud rond de 2700 ligt. Met alleen m'n brinta, fruit, boterhammen, tonijn, kipfilet, pindakaas, avondeten, noten en kwark zit ik al aan de 2700.
Had nooit echt zin om een voedingsschema te maken en er dagelijks mee bezig te zijn, maar het is de enige manier om je macro's e.d. goed in de gaten te houden.
Tot zover m'n dagboek.![]()
Fat geworden?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
Godsamme, geen wonder dat ik bijna 10 kilo in 2 maanden ben aangekomen.Zat dagelijks boven de 3600 kcal terwijl m'n onderhoud rond de 2700 ligt. Met alleen m'n brinta, fruit, boterhammen, tonijn, kipfilet, pindakaas, avondeten, noten en kwark zit ik al aan de 2700.
Had nooit echt zin om een voedingsschema te maken en er dagelijks mee bezig te zijn, maar het is de enige manier om je macro's e.d. goed in de gaten te houden.
Tot zover m'n dagboek.![]()
Ik maak ook geen voedingsschema's. Ik eet wel veelal hetzelfde onbijt en dezelfde lunch. Van mijn onbijt en de lunch weet ik ongeveer de kcals waardoor ik redelijk kan inschatten of ik met mijn avondeten en eventuele snacks aan mn kcals kom.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
Tot zover m'n dagboek.Together We Will Live Forever
Neuh, dik niet echt. Gestopt met roken dus toen een tijdje flink gebunkerd en van 75 kg in december naar de 87 nu. Maar het wordt wel tijd om te kappen met vreten anders ben ik wel ff om dat er weer af te halen.quote:![]()
De teringquote:Op zondag 23 februari 2014 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
Tot zover m'n dagboek.. Of zieke gains of moddervet
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Maar zolang je enkel en alleen zwaarder bent geworden, maar er qua vet nauwelijks tot niets te zien is dan is er toch geen probleem?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, dik niet echt. Gestopt met roken dus toen een tijdje flink gebunkerd en van 75 kg in december naar de 87 nu. Maar het wordt wel tijd om te kappen met vreten anders ben ik wel ff om dat er weer af te halen.![]()
Zo deed ik het eerst inderdaad ook. Als je een goeie bak brinta en 's avonds kwark eet en de rest van de dag geen gekke shit doet en gestructueerd eet kom je al een heel eind blijkbaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik maak ook geen voedingsschema's. Ik eet wel veelal hetzelfde onbijt en dezelfde lunch. Van mijn onbijt en de lunch weet ik ongeveer de kcals waardoor ik redelijk kan inschatten of ik met mijn avondeten en eventuele snacks aan mn kcals kom.![]()
Mwau, 10 kilo in 2 maanden is toch wel erg veel hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo deed ik het eerst inderdaad ook. Als je een goeie bak brinta en 's avonds kwark eet en de rest van de dag geen gekke shit doet en gestructueerd eet kom je al een heel eind blijkbaar.
Zieke genen jij.![]()
![]()
Tuurlijk is er wel wat te zien en er kan genoeg af en nu kom ik ook wel op een punt dat ik 't wel leuk vind. Maar pas m'n broeken met maat 32 geloof ik iig nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zolang je enkel en alleen zwaarder bent geworden, maar er qua vet nauwelijks tot niets te zien is dan is er toch geen probleem?![]()
Wat is je doel (qua lichaam)?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel wat te zien en er kan genoeg af en nu kom ik ook wel op een punt dat ik 't wel leuk vind. Maar pas m'n jeans met maat 32 geloof ik iig nog.![]()
Lengte, gewicht?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee, eerst maar eens kijken wat m'n lichaam de komende tijd gaat doen en wat haalbaar is.![]()
Geen idee. Ik zal 't binnenkort eens goed laten meten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan is ongeveer puur vet denk je?![]()
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef jeurse04 het volgende:
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.Er is wat meer vet bijgekomen , maar dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
Kom op man...![]()
![]()
Haha nee oke niet dik.. maar wel 11kg zwaarder dan ik afgelopen zomer was. En ik voel me toch een stuk fijner wanneer ik (relatief) droog ben. De vein in de bicep, de borst striations, de abs en overall definitie vind ik zoveel mooier dan die bulky look met fat tits en pens.
Aestethics > mass, always.
Maarja om goed te gainen zul je als natty wel moeten gaan bulken, maar ik vind een bulk van +11kg zo wel mooi en ik ben een meso/endo dus het cutten gaat vrij traag bij mij.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Mjah dan verschillen wij daarinik lift niet voor aesthetics en voelde me echt skinny nadat ik had gecut en droger was lol.
Maar goed fysiek sowieso, nette progress![]()
![]()
1.90M #datdereperfectlengthquote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Hiatus het volgende:
Nice fysiek, no homo. Als je cut ben je wel hoready.
Wat is je lengte playboy?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Kan het me voorstellen dat je je skinny voelt, maar aan de andere kant, droger = meer definitie = lijk je groter (mits je genoeg ontwikkelde spieren heb ofc). Maar ieder z'n ding ofc.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah dan verschillen wij daarinik lift niet voor aesthetics en voelde me echt skinny nadat ik had gecut en droger was lol.
Maar goed fysiek sowieso, nette progress
Thanks!
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Ik 1.92 90,5 kg op 13,5 procent ong. Denk dat jij meer spiermassa heb. Wel leuk om te vergelijken, ben nu zelf in le cut.quote:![]()
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.Nette foto's en progressie. Goed droog op die 2e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
Cutten kan, ben je de nog op tijd voor de zomer.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik 1.92 90,5 kg op 13,5 procent ong. Denk dat jij meer spiermassa heb. Wel leuk om te vergelijken, ben nu zelf in le cut.![]()
2,5 jaar. Niet geheel ontevreden. Valt mee toch. Weeg altijd sochtends, smiddags weeg ik 1,5 zwaarder bijv. Maar sinds september kan ik niet volluit gaan door blesure. Anders was ik wel iets zwaarder. Maar goed, ga nu voor aesthetic look cutten. Zal wel eens foto plaatsen als ik daar ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?![]()
strong signature, nu pas zienquote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg aan de lage kant. Hoe lang train je al?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef jeurse04 het volgende:
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.Mooie progressie btw jeurse, als je voor aesthetics traint waarom ga je niet cleanbulken.. dan hoef je "nooit" meer echt te cutten .. wel heel strict je kcal bijhouden .. maar als je goed cleanbulkt kom je echt minimaal vet aan blijf je voor veel langere tijd in een kcal surplus = meer spiermassa op langer termijn ... want in een cut bouw je geen spier meer en verlies je zelfs wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
cleanbulk = de beste optie voor natties die puur voor aesthetics buildenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
mm ok makes sense. Maar het punt is dat ik sowieso voor deze zomer aardig wat vet kwijt wil zijn, dus 10-11% ofso. Na de zomer zou ik dan gewoon kunnen gaan cleanbulken toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
strong signature, nu pas zien
[..]
Mooie progressie btw jeurse, als je voor aesthetics traint waarom ga je niet cleanbulken.. dan hoef je "nooit" meer echt te cutten .. wel heel strict je kcal bijhouden .. maar als je goed cleanbulkt kom je echt minimaal vet aan blijf je voor veel langere tijd in een kcal surplus = meer spiermassa op langer termijn ... want in een cut bouw je geen spier meer en verlies je zelfs wat.
cleanbulk = de beste optie voor natties die puur voor aesthetics builden190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
ja pcies daar doel ik ook op .. als je straks in de zomer een droge basis hebt zou ik als ik jou was vanuit daaruit lekker cleanbulken .. het is ietsje stricter qua kcals .. maar dan hoef je ook nooit meer lange periodes te cutten.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mm ok makes sense. Maar het punt is dat ik sowieso voor deze zomer aardig wat vet kwijt wil zijn, dus 10-11% ofso. Na de zomer zou ik dan gewoon kunnen gaan cleanbulken toch?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Je kunt je op zijn minst dagelijks gaan wegen. Daarnaast kost het geen tijd om bij te houden wat je eet op basis van IIFYM, dus geen reden om het niet te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
Geen probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zolang je enkel en alleen zwaarder bent geworden, maar er qua vet nauwelijks tot niets te zien is dan is er toch geen probleem?
Dat hij het niet ziet betekend niet dat hij niet flink wat vetmassa heeft opgebouwd. Als hij geluk heeft is het net iets minder dan 8kg aan vet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nic1 op 24-02-2014 04:31:31 ]![]()
Yo allemaal,
Ik dacht laat ik is een plaatje in elkaar flansen van mijn progress tot nu toe. Ben eind augustus 2011 begonnen met liften, waarvan de eerste paar maanden veelal aankloten. Nu sinds 2 jaar serieus bezig.heel mooie progressieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nu écht tijd om te cutten, ik voel me dik en ik mis de veins en definitie. Stats staan in me onderschrift.
Thoughts?
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 24-02-2014 07:45:56 ]![]()
Met cleanbulken bedoel je een kleine surplus en niet 'broccoli, rijst en kip' neem ik aan?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies daar doel ik ook op .. als je straks in de zomer een droge basis hebt zou ik als ik jou was vanuit daaruit lekker cleanbulken .. het is ietsje stricter qua kcals .. maar dan hoef je ook nooit meer lange periodes te cutten.BEASTMODE![]()
Je gaat je toch niet druk maken om vet wat nauwelijks tot niet te zien is?quote:Op maandag 24 februari 2014 04:04 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je kunt je op zijn minst dagelijks gaan wegen. Daarnaast kost het geen tijd om bij te houden wat je eet op basis van IIFYM, dus geen reden om het niet te doen.
[..]
Geen probleem.
Dat hij het niet ziet betekend niet dat hij niet flink wat vetmassa heeft opgebouwd. Als hij geluk heeft is het net iets minder dan 8kg aan vet.
En met 8kg aan vet, ga je echt wel een flink buikje zien hoor.![]()
kleine streng gecontroleerde surplus idd ... als je goed clean bulkt.. kan je met een constante surplus van bijv 50-70 kcal gainen .. ga je op gegeven moment iets te hard dan is recompen op onderhoud goed te doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Met cleanbulken bedoel je een kleine surplus en niet 'broccoli, rijst en kip' neem ik aan?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
50-70 kcal is wel echt mierenneukerij. Dat is minstens de marge die je hebt over 2000kcal waar weegfouten in zijn gerekend. Ik zou het op 200/300 houden, werkt voor mij het beste.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kleine streng gecontroleerde surplus idd ... als je goed clean bulkt.. kan je met een constante surplus van bijv 50-70 kcal gainen .. ga je op gegeven moment iets te hard dan is recompen op onderhoud goed te doen.Deathlift or Die.![]()
Ik had zelf een topic gemaakt maar aangezien daar niemand reageert zet ik de link maar even hier.
Hopelijk zijn er dan wel wat reacties![]()
SPT / Post hier je trainings/voedingsschema#FreeHat![]()
Jup, maar dat is een keuze idd, hoe miereneukeriger hoe strakker je cleanbulkt idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
50-70 kcal is wel echt mierenneukerij. Dat is minstens de marge die je hebt over 2000kcal waar weegfouten in zijn gerekend. Ik zou het op 200/300 houden, werkt voor mij het beste.
maar dan wordt je wel gedwongen alles wat je eet thuis te maken e.d. en niets aan twijfel over te laten idd lol.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is niet slim om meteen in een 5k bulk te stappen...zeker niet als je 68kg weegt ... ik bulk nog niet eens op 5k kcal en ik weeg bijna 110kg lol. Op deze manier ga je gewoon dik wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik had zelf een topic gemaakt maar aangezien daar niemand reageert zet ik de link maar even hier.
Hopelijk zijn er dan wel wat reacties![]()
SPT / Post hier je trainings/voedingsschema
je moet gewoon op je onderhoud beginnen en dan wat kcal erboven gaan zitten (als je beginner bent kan je wel wegkomen met 500 kcal boven je onderhoud). Maar de bedoeling is dat je dit stapsgewijs opbouwt.
Het eetschema wat je nu post is voor iemand die ruim boven de 100kg zit, ook de 300 gram eiwitten zijn veel te veel ... dat is meer dan 4x je lichaamsgewicht. reken liever 1.5x je lichaamsgewicht.
daarnaast zijn whey en proteine hetzelfde ...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat een totale leeghoofden zijn dat ook![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lol"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lolquote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Sowieso synthol inderdaad. In z'n armen in ieder geval.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nee idd. 8 rep max. Wel met pauze, maar toch. Denk dat ik 12 rep max haalt zonder pauze.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is ook niet extreem sterk voor zijn grote postuur ... die 405 "warmup" ziet er iig niet als een "warmup" uit lol"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
lol you'd think?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
ik verdenk die hulk van(naast zijn spieren) ook synthol in zijn lijf te hebben lolDeathlift or Die.![]()
Met crosstrainer en al omgevallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Rib gebroken...
Everyday is legday
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
sterkte man![]()
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met crosstrainer en al omgevallen?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
sterkte man
Klap gehad met kickbox, 't rare is dat spoten o.i.d. niet pijn doet, maar geef je eenmaal een klap op dat ene uitgestoken stukje bot ben ik een half uur aan het hyperventileren![]()
![]()
zo snel gaat het niet achteruit...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jep, alle gains naar de klote, kan straks weer helemaal opnieuw beginnen met SS behalve alles wat er nu aan zit kwa gewicht dan enzo
Klap gehad met kickbox, 't rare is dat spoten o.i.d. niet pijn doet, maar geef je eenmaal een klap op dat ene uitgestoken stukje bot ben ik een half uur aan het hyperventileren
In 2 weken zit dat al weer aan elkaar die rib.
Misschien kun je dan al weer wat meer
goed blijven eten![]()
De dokter zegt reken op 2 maanden, waarvan ik sowieso de eerste maand niet mag sportenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet achteruit...
goed blijven eten![]()
![]()
Dan zal ik de porties wat gaan aanpassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het is niet slim om meteen in een 5k bulk te stappen...zeker niet als je 68kg weegt ... ik bulk nog niet eens op 5k kcal en ik weeg bijna 110kg lol. Op deze manier ga je gewoon dik worden
je moet gewoon op je onderhoud beginnen en dan wat kcal erboven gaan zitten (als je beginner bent kan je wel wegkomen met 500 kcal boven je onderhoud). Maar de bedoeling is dat je dit stapsgewijs opbouwt.
Het eetschema wat je nu post is voor iemand die ruim boven de 100kg zit, ook de 300 gram eiwitten zijn veel te veel ... dat is meer dan 4x je lichaamsgewicht. reken liever 1.5x je lichaamsgewicht.
daarnaast zijn whey en proteine hetzelfde ...
Begreep dat meerdere keren per dag eten wel noodzakelijk is.
De opname van het lichaam verschillen tussen whey en proteine toch?#FreeHat![]()
Meerdere keren per dag eten is niet noodzakelijk. Het wordt alleen makkelijker om meer kcals/eten naar binnen te werken met meerdere eet momenten.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan zal ik de porties wat gaan aanpassen.
Begreep dat meerdere keren per dag eten wel noodzakelijk is.
De opname van het lichaam verschillen tussen whey en proteine toch?
Whey is een(melk) eiwit welke vaak wordt vergeleken met caseïne wat ook een melk-eiwit is. Beide soorten komen op hetzelfde moment in de bloedbaan, maar whey geeft een hogere piek. Caseïne geeft over een langere periode aminozuren af. Een combi van beide is het beste van beide werelden.
Maar shakes zijn niet nodig in een dieet als je al genoeg haalt uit andere producten; vlees,vis, melk producten, noten etc. . Als je eiwitten te kort komt dan kan het voordelig en gemakkelijk zijn om een shake achterover te slaan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Twee maanden is echt niet veel. Ik lag er tot voor kort een half jaar uit. Zat na drie/vier weken weer bijna op 100kg squat. Gewoon goed eten. Wel nu botvliesontsteking opgelopen door te snelle progressiequote:Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De dokter zegt reken op 2 maanden, waarvan ik sowieso de eerste maand niet mag sportenmaar dat terzijde
Ook gebroken rib?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Push. het volgende:
[..]
Twee maanden is echt niet veel. Ik lag er tot voor kort een half jaar uit. Zat na drie/vier weken weer bijna op 100kg squat. Gewoon goed eten. Wel nu botvliesontsteking opgelopen door te snelle progressiemaar dat terzijde
![]()
Gebroken enkel, binnenste en buitenste enkelbanden gescheurd en een pees ingescheurd. Twee maanden zijn zo overquote:
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet achteruit...
goed blijven etenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
oh okequote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.
ik had altijd geleerd dat het na 2 weken weer aan elkaar zat en na 6 weken sterker was dan naast de breuk![]()
![]()
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een breuk kost ~6 weken om aan elkaar te groeien met minder sterk bindweefsel dan voorheen. Na 3 maanden zit het ongeveer op 80% van de oude sterkte. Voordat het volledig hersteld is ben je alweer een jaar tot anderhalf verder dankzij het lange remodellering proces.![]()
T is maar een gebroken ribje hoor. Dikke kans dat je na 3 maanden gewoon kan beginnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Na 3 maanden kan je gerust beginnen aangezien het dan alweer behoorlijk stevig is. Alleen voordat het volledig geheeld is kan een lange periode overheen gaan. Dit betekent niet dat je niks mag doen, maar iets voorzichtiger moet zijn met klappen op die rib. Het kan dan alweer een aardige tik hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ds kickboxen kan ik vergeten t komende jaar?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Heeft iemand ervaringen met goed werkende te betalen melatonineThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Het herstel is op te splitsen in 4 fases.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh oke
ik had altijd geleerd dat het na 2 weken weer aan elkaar zat en na 6 weken sterker was dan naast de breuk
Fase een krijg je een hematoom(bloedophoping rondom het de fractuur) en zal er een ontstekingsreactie plaats vinden die gepaard gaan met warmte, zwelling, pijn, roodheid en functie verlies.
Fase twee ontstaat er fibreus kraakbeen en capillairen worden weer aangelegd om voedingstoffen te voorzien voor het herstel.
Fase drie zal er spongieus (met veel gaten, net als een spons/spongebob) botweefsel aangelegd worden dit heeft dus zo'n 6 weken tot 2 maand nodig. Hier is het weer op 80% van zijn oude sterkte.
Fase vier is de remodelleringsfase waarbij het bot weer dicht groeit en onnodig weefsel wordt weg gehaald. Uiteindelijk is het weer als het oude bot, omdat het aan de zelfde stress wordt bloot gesteld en zich hierop aanpast.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Meer melk drinken voortaan :pquote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het herstel is op te splitsen in 4 fases.
Fase een krijg je een hematoom(bloedophoping rondom het de fractuur) en zal er een ontstekingsreactie plaats vinden die gepaard gaan met warmte, zwelling, pijn, roodheid en functie verlies.
Fase twee ontstaat er fibreus kraakbeen en capillairen worden weer aangelegd om voedingstoffen te voorzien voor het herstel.
Fase drie zal er spongieus (met veel gaten, net als een spons/spongebob) botweefsel aangelegd worden dit heeft dus zo'n 6 weken tot 2 maand nodig. Hier is het weer op 80% van zijn oude sterkte.
Fase vier is de remodelleringsfase waarbij het bot weer dicht groeit en onnodig weefsel wordt weg gehaald. Uiteindelijk is het weer als het oude bot, omdat het aan de zelfde stress wordt bloot gesteld en zich hierop aanpast.![]()
Rib, net onder m'n linkerborstquote:Op maandag 24 februari 2014 16:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Hoe lang duurt die eerste periode dan ongeveer?
En over welke breuk hebben we het eigenlijk? Waar?![]()
Ah ja zag het net ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rib, net onder m'n linkerborst
Ook bog steeds last van mijn borst. Gemerkt dat als ik ga trainen meteen weer 2 weken terug val in mijn herstel. Hoe ligt de trainibg dan ook eigenlijk.
Maar ik heb meer een ontsteking ofzo. Dokter wil er niet veel mee doen. Maar er is ook eigenlijk niet echt pijn meer...![]()
Gewoon beetje fitnessen en goed sporten en hopen dat je goeie genen hebtquote:Op maandag 24 februari 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:
Wat een pathologische leugenaar die gast...Zulke armen krijgen zonder anabolen, yeah right.
Behulpzaam als een waterkraan.
De ontstekingsfase duurt 3-5 dagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Hoe lang duurt die eerste periode dan ongeveer?
En over welke breuk hebben we het eigenlijk? Waar?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Beetje zoals Kristijano Renaldo, lange spieren.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beetje fitnessen en goed sporten en hopen dat je goeie genen hebt![]()
Goede vergelijking man...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beetje fitnessen en goed sporten en hopen dat je goeie genen hebt![]()
![]()
iedereen die geld verdient in de fitness/bb industrie met zijn spieren liegtquote:Op maandag 24 februari 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:
Wat een pathologische leugenaar die gast...Zulke armen krijgen zonder anabolen, yeah right.
aangezien het illegaal is mag je zulke dingen nooit verkondigen van sponsoren.
Dat haalt niet weg dat ik er een hekel aan heb als zulke gasten 100x zeggen dat ze natty zijn, zeg dan gewoon niets over het feit.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dit dusquote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beetje fitnessen en goed sporten en hopen dat je goeie genen hebt
lekker erop los fitnessen, beetje leuk eten en vooral vertrouwen op je geentjes
dan komt het allemaal vanzelf wel
(zie ronaldo)![]()
Ja maar, hij liegt niet alleen, hij zit er ook nog gewoon dapper over te doen...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
iedereen die geld verdient in de fitness/bb industrie met zijn spieren liegt
aangezien het illegaal is mag je zulke dingen nooit verkondigen van sponsoren.
Dat haalt niet weg dat ik er een hekel aan heb als zulke gasten 100x zeggen dat ze natty zijn, zeg dan gewoon niets over het feit.
Maarja, denk ook niet dat hij instaat was/is geweest om het licht uit te vinden.![]()
klopt dat nadruk op natty leggen vind ik ook niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja maar, hij liegt niet alleen, hij zit er ook nog gewoon dapper over te doen...
Maarja, denk ook niet dat hij instaat was/is geweest om het licht uit te vinden.
Ieder zijn kwaliteiten, één ding is wel zeker .. hij maakt mad cash met zijn youtube en neven activiteitenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tja, mensen kijken naar zijn filmpjes he ...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt dat nadruk op natty leggen vind ik ook niks.
Ieder zijn kwaliteiten, één ding is wel zeker .. hij maakt mad cash met zijn youtube en neven activiteiten
Die overigens ook gewoon indrukwekkend zijn.![]()
Toch kun je zeker aanleg hebben voor bicepsquote:Op maandag 24 februari 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:
![]()
![]()
dat zeker, maar niet voor zo'n bicepsquote:Op maandag 24 februari 2014 18:45 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Toch kun je zeker aanleg hebben voor biceps
mijn biceps is ook mijn sterkste puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat zeker, maar niet voor zo'n biceps
mijn biceps is ook mijn sterkste puntMaar, is er eigenlijk echt wetenschappelijk bewijs dat iemand niet zulke biceps kan krijgen zonder anabolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel, zover ik weet is daar nog nooit echt bewijs voor gevonden. Het menselijk lichaam blijft ons immers telkens weer verbazen.
Zo ook met die gast die zo lang in ijsblokjes kan blijven zitten (wat ook eerst als vrijwel onmogelijk werd gezien).![]()
zulke grote massa is onmogelijk ja, dit is bewezen in de vorm van honderdduizenden amateur naturel bodybuilders die nooit zulke massa krijgen... op fora overal heb je mensen zoals ons... en wij trainen ziek hard, eten goed.. maar toch krijgen we niet die speciale 3D massa.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar, is er eigenlijk echt wetenschappelijk bewijs dat iemand niet zulke biceps kan krijgen zonder anabolen?
Ik bedoel, zover ik weet is daar nog nooit echt bewijs voor gevonden. Het menselijk lichaam blijft ons immers telkens weer verbazen.
Zo ook met die gast die zo lang in ijsblokjes kan blijven zitten (wat ook eerst als vrijwel onmogelijk werd gezien).
er zijn enkelen met de groeiziekte gigantism .. maar daar groeit alles bij .. ook het schedel e.d. dus die zien er redelijk verknaakt uit. Ook bestaat er zoiets als mycoplasma maar niet in zo'n uiterste.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zal vanavond eens een foto maken, ik heb ook aanleg voor biceps, ik denk niet dat je direct kan stellen dat hij gebruikt.![]()
hou op schei uitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef Ganzz het volgende:
Ik zal vanavond eens een foto maken, ik heb ook aanleg voor biceps, ik denk niet dat je direct kan stellen dat hij gebruikt.
op je 60+ ga je er zo niet uitzien als je naturel bent(ook niet als je 25 bent btw)
brb grotere armen dan Flex Wheeler(Olympic IFBB pro, waarvan algemeen bekend is hoe groot hun stacks zijn) ... uhu natty
[ Bericht 12% gewijzigd door dreamerbulk op 24-02-2014 18:58:09 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat is geen exact wetenschappelijk bewijs...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zulke grote massa is onmogelijk ja, dit is bewezen in de vorm van honderdduizenden amateur naturel bodybuilders die nooit zulke massa krijgen... op fora overal heb je mensen zoals ons... en wij trainen ziek hard, eten goed.. maar toch krijgen we niet die speciale 3D massa.
Let op: ik beweer niet dat die gast wel naturel is, integendeel ik geloof er niets van. Maar zeggen dat het per definitie onmogelijk is gaat te ver in mijn ogen.
Er zijn namelijk wel meer dingen die eerst als onmogelijk werden gezien, maar dat toch iemand het voor elkaar heeft gekregen.![]()
ik hoef geen exact wetenschappelijk bewijs want dat is niet te vinden..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen exact wetenschappelijk bewijs...
Let op: ik beweer niet dat die gast wel naturel is, integendeel ik geloof er niets van. Maar zeggen dat het per definitie onmogelijk is gaat te ver in mijn ogen.
Er zijn namelijk wel meer dingen die eerst als onmogelijk werden gezien, maar dat toch iemand het voor elkaar heeft gekregen.
ik ga uit van eigen ervaring en jarenlang actief lid van diverse BB gerelateerde fora.
ik ben iemand van praktijk dusBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Daarom hou ik van powerlifters, die zeggen meestal gewoon waar het op staat..
brb test+ superdrol+gh stack etc.. schuiven ze niet onder stoelen of bankenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zeg alleen maar dat wij (de wetenschap) telkens weer voor verassingen komen te staan met het menselijk lichaam.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik hoef geen exact wetenschappelijk bewijs want dat is niet te vinden..
ik ga uit van eigen ervaring en jarenlang actief lid van diverse BB gerelateerde fora.
ik ben iemand van praktijk dus![]()
Nog tips hoe je de genezing bevordert? Naast vit K2 en D3. En vanaf hoeveel dagen mag/kun je genezend bot belasten?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De ontstekingsfase duurt 3-5 dagen.
/noobcrap in = crap out![]()
jup, maar met het geval van spieren is het wel wetenschappelijk bewezen dat een menselijk lichaam/frame natuurlijk gezien maar zoveel spier kan dragen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat wij (de wetenschap) telkens weer voor verassingen komen te staan met het menselijk lichaam.
hier zijn hele formules op bedacht op basis van bot afmetingen.. dus ja wetenschappelijk. Verbosity had jou laatst nog een aantal links gegeven daarover.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik blijf het altijd heel apart vinden hoe sommige powerlifters zo abnormaal veel gewicht kunnen hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jup, maar met het geval van spieren is het wel wetenschappelijk bewezen dat een menselijk lichaam natuurlijk gezien maar zoveel spier kan dragen.
hier zijn hele formules op bedacht .. dus ja wetenschappelijk. Verbosity had jou laatst nog een aantal links gegeven daarover.
Bijvoorbeeld die Dan Green, ik zou graag zijn genen willen onderzoeken...![]()
![]()
terwijl dan green in de 100kg en soms 107kg klasse zitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd heel apart vinden hoe sommige powerlifters zo abnormaal veel gewicht kunnen hebben.
Bijvoorbeeld die Dan Green, ik zou graag zijn genen willen onderzoeken...
hij oogt veel groter .. mede dankzij tren en gh
ik zou graag zijn zenuwstelsel willen hebben
maar kerel ziet er voor 100kg echt uit als een kast
En zou hij qua kracht veel minder sterk zijn dan bijvoorbeeld phil heath ?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
terwijl dan green in de 100kg en soms 107kg klasse zit
hij oogt veel groter .. mede dankzij tren en gh
ik zou graag zijn zenuwstelsel willen hebben![]()
lmao nee, dan green veel sterker dan phil heath en dan welke pro bb'er ookquote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En zou hij qua kracht veel minder sterk zijn dan bijvoorbeeld phil heath ?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dat is toch abnormaal?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao nee, dan green veel sterker dan phil heath![]()
Ok foto maken gaat niet echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juice or genetics?![]()
zkr, maar dat zijn echt veel PL'ers .. kijk naar eric lilliebridge .. die is 23 jaarquote:quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Ganzz het volgende:
Ok foto maken gaat niet echt:als ik dat zou zien zou ik nooit juice denken, 100% nattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juice or genetics?
gewoon goeie peak!en een korte aanhechting
kan je niet vergelijken met een bijna 60cm biceps van ct fletcher, appels met peren
Dacht dat je eerder doelde op zijn vormquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef dreamerbulk het volgende:
kan je niet vergelijken met een bijna 60cm biceps van ct fletcher![]()
![]()
Kracht wordt toch voor een groot deel door je cns bepaald?Behulpzaam als een waterkraan.
nee op de massa uiteraard lolquote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dacht dat je eerder doelde op zijn vormzijn aanhechting is ook veel langer dan bij jou.. andere spiervorm
nogmaals:
groter dan olympian flex wheelerBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dit dusquote:Op maandag 24 februari 2014 19:05 schreef fathank het volgende:
Kracht wordt toch voor een groot deel door je cns bepaald?
grotere spieren/meer gewicht kunnen wel helpen je cns bij te staan in nog grotere gewichten... en ook voor stabilisatie bij hoge gewichten.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
gekke Brazilianen met hun syntholquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En wanneer is je cns goed voor veel kracht dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit dus
grotere spieren/meer gewicht kunnen wel helpen je cns bij te staan in nog grotere gewichten... en ook voor stabilisatie bij hoge gewichten.
Waar meet je dat uit?![]()
moeilijk te meten aan het begin, je cns train je ook als je op een bepaalde manier traint zoals powerlifters doen. Dus je CNS wordt sterker.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wanneer is je cns goed voor veel kracht dan?
Waar meet je dat uit?
Het verschil tussen elite en gewone pro is denk ik dat stukje goede CNS in de genen. Waar bij de ene het plafond is bereikt ..zal bij die elite het plafond hoger liggen ... dat is in elke sport zo.
deze jongeman van 23 is niet voor niets nu al super elite powerlifter... zijn vader was dat, zijn broer is dat, het zit in de genen.(plus jong begonnen)
Baas, en genen zullen inderdaad wel een belangrijke rol spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moeilijk te meten aan het begin, je cns train je ook als je op een bepaalde manier traint zoals powerlifters doen. Dus je CNS wordt sterker.
Het verschil tussen elite en gewone pro is denk ik dat stukje goede CNS in de genen. Waar bij de ene het plafond is bereikt ..zal bij die elite het plafond hoger liggen ... dat is in elke sport zo.
deze jongeman van 23 is niet voor niets nu al super elite... zijn vader was dat, zijn broer is dat, het zit in de genen.(plus jong begonnen)
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk kun je gewoon stellen: je ziet pas hoe goed je cns is als je gaat trainen, en het resultaat na bijvoorbeeld twee jaar ziet.![]()
ligt uiteraard aan verschillende factoren .. is je voeding goed? is je rust goed? is je trainingschema goed?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Baas, en genen zullen inderdaad wel een belangrijke rol spelen.
Maar eigenlijk kun je gewoon stellen: je ziet pas hoe goed je cns is als je gaat trainen, en het resultaat na bijvoorbeeld twee jaar ziet.
zelfs dan nog hoeft 2 jaar niks te zeggen .. er zijn ook elite die al 15 jaar bezig zijn om op het punt te komen waar ze nu zijn ...
hard work beats everything zeg ik altijd, niet laten beperken door zogenaamde factoren.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Uiteraard, maar zo sterk als Dan Green en andere powerlifters is lang niet voor iedereen weggelegd lijkt mij zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt uiteraard aan verschillende factoren .. is je voeding goed? is je rust goed? is je trainingschema goed?
zelfs dan nog hoeft 2 jaar niks te zeggen .. er zijn ook elite die al 15 jaar bezig zijn om op het punt te komen waar ze nu zijn ...
hard work beats everything zeg ik altijd, niet laten beperken door zogenaamde factoren.![]()
nope, maar ook niet iedereen steekt er zoveel tijd, werk en middelen in .quote:Op maandag 24 februari 2014 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo sterk als Dan Green en andere powerlifters is lang niet voor iedereen weggelegd lijkt mij zo.
in powerliften kan je veel bereiken denk ik, mits je er 100% voor gaat,
ik neem nooit genoegen met minder, dus een 2000lb+total is waar ik zeker voor streefBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ben jij ook powerlifter?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, maar ook niet iedereen steekt er zoveel tijd, werk en middelen in .
in powerliften kan je veel bereiken denk ik, mits je er 100% voor gaat,
ik neem nooit genoegen met minder, dus een 2000lb+total is waar ik zeker voor streef![]()
ik wil mezelf pas powerlifter noemen wanneer ik mijn eerste wedstrijden heb gedaan..quote:
maar ik train wel voor powerlifting ja sinds half jaar ongeveer echt focus op powerlifting ..daarvoor BB maar ook wel wat kracht.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Maar BB staat toch niet helemaal los van kracht?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik wil mezelf pas powerlifter noemen wanneer ik mijn eerste wedstrijden heb gedaan..
maar ik train wel voor powerlifting ja sinds half jaar ongeveer echt focus op powerlifting ..daarvoor BB maar ook wel wat kracht.![]()
staat zeker niet geheel los van, progressieve overload is nodig voor spierbouw .. dus je zult wel in gewicht moeten verhogen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar BB staat toch niet helemaal los van kracht?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: