Ja, ik begrijp maar al te goed waarom je dit zeker vet vind om te zien als bodybuilding fan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope ziet er ook niet uit, maar in hun "prime" ziet het er wel top uit
maar bijvoorbeeld Ronnie Coleman in zijn prime ... ik werd helemaal gek toen ik dit zag in het verleden.
die benen, die rug, zo freakish, dat filmpje met die muziek erbij ... pfff niet voor niets jarenlang achter elkaar de ....
UNDISPUTED CHAMPION!!!!
Het valt me op hoeveel mensen maar wat doen. Of echt brede kerels die in het Smithrek gaan squaten. Vandaag waren er 2 jongens die hadden bedacht om overheadpress te doen, maar dan op het hoogste punt de bar te laten vallen op de grondquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit.
Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een soort schuimrol ligt te rollen tegen de pijn.
Ben zelf ook meer van het Powerliften .. maar bb'ers en powerlifters staan niet zo ver van elkaar af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp maar al te goed waarom je dit zeker vet vind om te zien als bodybuilding fan.
Ik persoonlijk vind dit alleen wat te overdreven. Zoals ik al eerder zei: mij lijkt het dat die spieren meer in de weg zitten dan dat zo,n iemand er echt veel mee kan.
Maar goed, zo,n iemand als Ronnie Coleman wil gewoon veel gewichten kunnen hebben,
Ik heb het gevoel dat ik elke training meer ga drinken. Zit nu op 2.5-3 liter per training.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja 100%
en
Minder water is minder prestatie in de gym
Waarom train je niet je benen? Hoezo ga je niet naar de sportschool? Waarom?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:26 schreef xaban06 het volgende:
Welke bank zouden jullie kopen om zo compleet (zo veel mogelijk oefeningen) te kunnen trainen?
http://www.fitnessshop4u.nl/kracht-toestellen/halterbank
Op zijn minst:
Armen
Buik + borst
Schouders
Welke dumbells raden jullie aan? Liefst natuurlijk vaste gewichten, maar wordt erg duur. Dus een strang met verwisselbare gewichten, maar vond vroeger dat gedraai altijd kut. Zijn er geen betere/nieuwe systemen?
ab wheel is idd beste voor core samen met planksquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom train je niet je benen? Hoezo ga je niet naar de sportschool? Waarom?
Maar om toch maar serieus er op in te gaan, voor je buik zou ik dan een abs wheel aanschaffen. Kost een tientje en een facking zware oefening (vind ik)
Ja, functionaliteit in datgene dat ze doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef dreamerbulk het volgende:
powerlifters zien er ook als bodybuilders uit.. tenminste veel ervan tegenwoordig wel, en die trainen puur voor functionaliteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonus pic van konstantin
[ afbeelding ]
wat is "flexibel" wat is "snel" ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, functionaliteit in datgene dat ze doen.
Toch zullen deze gasten niet erg flexibel en snel zijn. Begrijp je wat ik bedoel?
Ahja, uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat is "flexibel" wat is "snel" ?
die bovenste die doet zo een spagaat en alles, moet flexibel zijn voor powerliften hoor .. als je ziet hoeveel mobiliteit hun doen.
Daarnaast zijn ze ook snel op korte explosies.. korte sprintjes etc ook wel/ Swerelds beste powerlifter.. een rus ..weegt 150kg en rent elke week nog gewoon 10 km puur voor training.
het is allemaal relatief.
True, maar dat is toch met elke sport zo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, uiteraard.
Maar die swerelds beste powerlifter kan 10km rennen, omdat hij daar ook op traint. Maar als je alleen op powerlifting traint dan zal je weinig tot geen snelheid en flexibiliteit ontwikkelen.
Dat bedoel ik meer.
Ahja, wij zijn het eigenlijk gewoon eens, jij verwoord het alleen wat beter.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
True, maar dat is toch met elke sport zo?
met flexibiliteit ben ik het niet eens, flexibiliteit is een vereiste om een goede powerlifter te kunnen zijn .. anders sloop je je rug, hamstrings en noem maar op.
Hun trainen op een andere conditie.. meer gericht op explosie .. als je ziet hoe snel ze een 450 kg omhoog kunnen squatten .. lijkt het wel alsof ze het met een bezemsteel doen.
Een marathon loper vind ik ook niet echt functioneel .. die kan nog geen wasmachine op de trap naar boven tillen hahaha
The rock heeft zeker een top lichaam , zit ook heel veel werk in , en ook hulp uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, wij zijn het eigenlijk gewoon eens, jij verwoord het alleen wat beter.![]()
Maar kijk: in mijn ogen is het lichaam van Dwayne Johson in de fast and furious series het ideaal.
Uiteraard, maar ondanks dat deze gasten een ziekelijk fysiek hebben, is dit niet te vergelijken met het absurde fysiek van Ronnie Coleman die jij hierboven had gepost.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hier bodybuilders die toch wel rare capriolen uithalen , uiteraard zullen ze zonder die spieren nog beter kunnen .. maar die laat zien dat ze heus niet allemaal zo log hoeven te zijn.
klopt, dan zijn ook echt de uitersten dan ja .. die echt 100% voor dat ene ding gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ondanks dat deze gasten een ziekelijk fysiek hebben, is dit niet te vergelijken met het absurde fysiek van Ronnie Coleman die jij hierboven had gepost.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
The rock heeft zeker een top lichaam , zit ook heel veel werk in , en ook hulp uiteraard.
Hij is/was ook zeer behendig in de WWE sport
Kijk, en dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, dan zijn ook echt de uitersten dan ja .. die echt 100% voor dat ene ding gaan.
die zal je dat niet zien doen nee haha
Ja Rich Piana. En om kleine achterlopende spieren op te vullen. Dat is vrij normaal?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er nog veel mafkezen in de bodybuilding wereld die synthol gebruiken?
Damn, je ziet hier gewoon al wat voor een buitengewone genetics hij heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van het Powerliften .. maar bb'ers en powerlifters staan niet zo ver van elkaar af.
Ronnie coleman was een zeer goede powerlifter voordat hij BB ging doen, alleen in BB viel er meer geld te halen.
Hier was hij nog jong broekie en powerlifter:
Het komt op mij een beetje wanhopig over.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:16 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ja Rich Piana. En om kleine achterlopende spieren op te vullen. Dat is vrij normaal?
Bodybuilders op het podium trainen ook niet voor kracht maar voor het uiterlijk, massa en symmetrie. Daarbij is synthol in ongelijke kleine spieren wellicht een hulpmiddel. Maar jij ziet waarschijnlijk alleen die walgelijke plaatjes voor je. Geen verwijt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het komt op mij een beetje wanhopig over.
Aangezien je er niet in kracht mee aankomt, maar alleen in spieromtrek.
Als dat zo is dan kunnen ze net zo goed al vanaf het begin synthol in hun armen spuiten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef Atemno het volgende:
[..]
Bodybuilders op het podium trainen ook niet voor kracht maar voor het uiterlijk, massa en symmetrie. Daarbij is synthol in ongelijke kleine spieren wellicht een hulpmiddel. Maar jij ziet waarschijnlijk alleen die walgelijke plaatjes voor je. Geen verwijt.
En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik zei duidelijk dat een kleine hoeveelheid synthol dan wel degelijk een toegevoegde waarde heeft. Dat je dan niet hoeft te trainen is de grootste onzin. Er zit namelijk een enorm verschil tussen syntholspieren en echte spieren. Maar die kleine probleemgebieden verhelpen kunnen een afgetraind fysiek net dat beetje extra geven. Buiten het feit nog dat in je armen dus niet de kleine spieren zijn en enorm schadelijk is het ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kunnen ze net zo goed al vanaf het begin synthol in hun armen spuiten.
Volgens mij staan ze niet voor niets dag in dag uit in de fitness.
Uiteraard, maar op mij komt dat wat wanhopig over.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
En dat slaat natuurlijk nergens op. Ik zei duidelijk dat een kleine hoeveelheid synthol dan wel degelijk een toegevoegde waarde heeft. Dat je dan niet hoeft te trainen is de grootste onzin. Er zit namelijk een enorm verschil tussen syntholspieren en echte spieren. Maar die kleine probleemgebieden verhelpen kunnen een afgetraind fysiek net dat beetje extra geven.
Nu we het toch over toplichamen hebben: wie vind jij de betere/mooiere bodybuilder: Ronnie Coleman of Frank Zane? A.k.a. moderne Olympians vs. Old School Olympians.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, dan zijn ook echt de uitersten dan ja .. die echt 100% voor dat ene ding gaan.
die zal je dat niet zien doen nee haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef er geen waardeoordeel aan. Ik begrijp wel waarom, ze willen de beste zijn dus dan is dat meer noodzaak. Ze presteren al op hun top qua trainen en eten dus 'harder en beter trainen' is dan geen optie. Iets met genen etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar op mij komt dat wat wanhopig over.
Ik begrijp dat ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik geef er geen waardeoordeel aan. Ik begrijp wel waarom, ze willen de beste zijn dus dan is dat meer noodzaak. Ze presteren al op hun top qua trainen en eten dus 'harder en beter trainen' is dan geen optie. Iets met genen etc.
Dan vraag ik me af wat je er wanhopig aan vindt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook wel hoor.
Tja, dat is lastig uit te leggen. Het is namelijk niet een rationeel iets, maar een mening die voornamelijk gebaseerd is op gevoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je er wanhopig aan vindt.
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Maja, misschien komt dat ook wel door dit soort mentaal gehandicapten.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?
Veel mensen vinden de pro bodybuilders' fysiek ook niet echt mooi omdat ze op het moment suprême vooral fucking droog zijn. Heb Roelly Winklaar een tijdje zien trainen in Rotterdam en zolang die niet 2 weken met z'n benen omhoog had gezeten was-ie vooral heel breed en zou zo'n fysiek voor het grote publiek wellicht al beter te behappen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef Atemno het volgende:
Ja dat snap ik. Maar zoals ik in een eerdere post wilde benadrukken, dat is walgelijk en misbruik. Het jammere is dat mensen bodybuilding vaak aan die plaatjes associëren.
ligt er maar net aan of je aanleg hebt voor gyno ... maar met verkeerd of niet nakuren kan het ook gebeuren .. als je er vroeg bij bent kan je het nog laten verdwijnen zonder operatie .. anders zullen ze het eruit moeten snijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
Hoe groot is de kans op "borsten" nu eigenlijk bij het gebruik van Annabolen steroide?
jij bedoelt Greg Valentino denk ik .. daarvan zijn drain filmpjes te zien op youtube .. lekker veel pus en synthol.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Was die linkse niet de wereldrecordhouder bicepsomvang? Die z'n armen zijn toch eens gebarsten, niet?
synthol wordt en werd bijvoorbeeld gebruikt door hele bekende tier 1 bodybuilders.. om bijv achterlopende kuiten op te vullen. Kuiten moet je genetisch gezien geluk mee hebben(lange aanhechting bijv) anders zullen ze nooit in visuele topvorm zijn zonder synthol.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Maja, misschien komt dat ook wel door dit soort mentaal gehandicapten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu we het toch over toplichamen hebben: wie vind jij de betere/mooiere bodybuilder: Ronnie Coleman of Frank Zane? A.k.a. moderne Olympians vs. Old School Olympians.Zane vind ik voor het oog mooier idd absoluut, sowieso de oldschool era!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar...
Je kan dus niet zeggen dat er geen proportie is bij Coleman .. hij is echt super symmetrisch ... daar staat hij bekend om. En dat hij zo groot was vind ik een kunst opzich ... echt een mass freak. Een rug ..zo ongelovelijk!(nog beter dan yates persoonlijk vind ik)
ik word er bijna emotioneel van .. hoe groot en freaky een mens kan zijn ... pure kunst wel.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt er maar net aan of je aanleg hebt voor gyno ... maar met verkeerd of niet nakuren kan het ook gebeuren .. als je er vroeg bij bent kan je het nog laten verdwijnen zonder operatie .. anders zullen ze het eruit moeten snijden.
je kan zelfs melk gaan geven
klopt, maar toch zie ik het wel af en toe .. komt omdat ik denk ik veel in de scene rondkijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.
Vriend, zelfs in dit topic was er iemand die gyno had (Panzermaus door zijn Pandakuur + 3 liter melk per dag)quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Gyno gebeurt bijna nooit las ik. Echt heel heel zelden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef dreamerbulk het volgende:
en een andere memorabele vermelding zijn natuurlijk de benen van Tom Platz(ook nog redelijk oldschool bodybuilder):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |