abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136839690
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit. :{

Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een soort schuimrol ligt te rollen tegen de pijn. _O-
pi_136839706
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit. :{ Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een sooet schuimrol ligt te rollen tegen de pijn. _O-
Volgende keer even filmpje maken :Y)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:13:44 #78
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_136839727
quote:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit. :{

Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een soort schuimrol ligt te rollen tegen de pijn. _O-
One way ticket to snap city. :')
pi_136839793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Volgende keer even filmpje maken :Y)
De grap is dat ze het de vorige set nog aan het filmen waren ook. :') Echt puur ego > safety/gains dit. Paar 17-jarige chicks in vestjes van een of andere gym erbij. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

One way ticket to snap city. :')
Where yo belong! :D
pi_136839901
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
ik deed ff een testje vorige week, ging 3 dagen lang op 4k zitten en minimaal zout, was 3.5kg lichter erna :')
Wat is jou onderhoud dan?

quote:

Whahaha, alles voor het gewicht he.

Ben opzoek naar nieuwe schoenen. Doe nu alles op hardloop schoenen wat niet echt stabiel is.
Zit eraan te denken om deze aan te passen, http://www.reebok.nl/Here(...)?cgid=CrossFit-Shoes

Volgende week eindelijk de bestelling plaatsen bij musclemeat.nl
Dacht dat sommige benieuwd waren naar een review? Zo ja, kan wel wat foto's posten als er behoefte aan is.

Dit pak sowieso halen
pi_136840036
Epic, ik sta nu in hun filmpje. (spiegelreflectie) Jammer dat ik nu zelf niet kan filmen. :')
pi_136840680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

[..]

Whahaha, alles voor het gewicht he.

Ben opzoek naar nieuwe schoenen. Doe nu alles op hardloop schoenen wat niet echt stabiel is.
Zit eraan te denken om deze aan te passen, http://www.reebok.nl/Here(...)?cgid=CrossFit-Shoes

Volgende week eindelijk de bestelling plaatsen bij musclemeat.nl
Dacht dat sommige benieuwd waren naar een review? Zo ja, kan wel wat foto's posten als er behoefte aan is.

Dit pak sowieso halen [ afbeelding ]
Ik heb al 2 keer besteld bij musclemeat. Aanraders: gekookte kip stukken toscaans (stevig) en paardenbiefstuk tartaar red pepper. Zalmblokjes trouwens ook. Goede kwaliteit vlees daar!
pi_136841319
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik houd me liever aan het voorschrift. Ik zit nu op het punt dat ik daarmee net een rep in de tank laat ;) Daarnaast doe ik BBB als assistance, dus volume zat :)
Ah ja, als je de BBB als assistance doet dan kan ik me wel voorstellen dat je main-oefening zo snel mogelijk klaar wilt hebben met het volume dat nog volgt bij BBB.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:23:40 #84
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:31:01 #85
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136842161
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
Epic, ik sta nu in hun filmpje. (spiegelreflectie) Jammer dat ik nu zelf niet kan filmen. :')
ga eens vragen of je dat filmpje mag hebben?
dan ff linken hier (8>

Wil wel ff nieuwe footage van Panzer zien :D ;)
pi_136843337
Ik heb zowaar een afspraak met een fysiotherapeut gemaakt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_136843974
quote:

_O-
If not now, then when.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:39:30 #88
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:02:55 #89
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_136845413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja 100%

en
Minder water is minder prestatie in de gym
Minder water is ook zweet dat naar ammonia ruikt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:07:41 #90
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_136845615
Vandaag was het dus tijd voor de bench press. Volgens mij heb ik op dat gebied wel de meeste gains gemaakt (ik kan me de struggles op 70kg nog goed herinneren). Ik moest 1x90kg doen, maar dat ging zo makkelijk dat ik er maar een tweede rep achteraan deed. Had er nog wel een rep inzitten, maar a-la Wendler liet ik die dus 'in de tank'. Was nodig ook, want 30kg shoulder press lijkt licht, maar na 40 reps (doe 5x10) wordt het best zwaar :')

Wat trouwens wel help qua shoulder press is echt die explosie in het laatste deel. En goed op je posterior chain pakken in plaats van je pecs; iets naar voren leunen zegmaar als die bar eenmaal boven je hoofd zit. Wel je rug in het gareel houden (glutes aanspannen), anders pak je 'm op je onderrug end at is weer minder fijn.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_136846531
quote:

dat zijn altijd de mooiste figuren ...

trillend als een chiuaha bij -10 graden ... ziet er goed uit jongens, doorgaan zo!!
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136846592
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

[
ergens 4.5k ongeveer, ik zit er ongeveer 100-200kcal boven .. ik zit altijd maar een beetje boven mijn onderhoud

soms is dat kantje boord en val ik ineens heel iets af, maar dan weet ik meteen dat ik kan verhogen,
pi_136846644
Weeg jij jezelf vaak dan? Kijk zelf meer naar mijn stats en de spiegel
pi_136846766
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
Weeg jij jezelf vaak dan? Kijk zelf meer naar mijn stats en de spiegel
elke keer als ik in de gym kom weeg ik me ff, daarnaast kijk ik voornamelijk naar mn progressie en en explosiviteit op de grote 3
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:51:37 #95
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136850136
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat zijn altijd de mooiste figuren ...

trillend als een chiuaha bij -10 graden ... ziet er goed uit jongens, doorgaan zo!!
_O- _O-
pi_136871005
Hoe zie je eigenlijk duidelijk het verschil tussen iemand met lange spieren en iemand met korte spieren?

Want het idee van 2-15 reps i.v.m. 8 reps is toch dat je bij het een lange spieren + spieruithoudingsvermogen en bij het ander korte + meer spieren krijgt?

En is dit altijd zo zwart/wit?
pi_136871094
Ik denk dat ze je in het FITNESS-topic beter kunnen helpen met vragen over lange spieren. Mensen hier willen geen lange spieren maar klonterige spieren.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_136871217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef theunderdog het volgende:
Hoe zie je eigenlijk duidelijk het verschil tussen iemand met lange spieren en iemand met korte spieren?

Want het idee van 2-15 reps i.v.m. 8 reps is toch dat je bij het een lange spieren + spieruithoudingsvermogen en bij het ander korte + meer spieren krijgt?

En is dit altijd zo zwart/wit?
nu kom je over als een troll

wat je nu allemaal zegt is pure onzin :P De spier aanhechtingen kan je niet veranderen ..dat is biologisch vastgelegd bij je lichaam sinds geboorte. Bijv: Sommige mensen hebben een korte biceps met een hoge peak, en anderen een lange biceps met weinig peak.
pi_136871296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nu kom je over als een troll

wat je nu allemaal zegt is pure onzin :P De spier aanhechtingen kan je niet veranderen ..dat is biologisch vastgelegd bij je lichaam sinds geboorte. Bijv: Sommige mensen hebben een korte biceps met een hoge peak, en anderen een lange biceps met weinig peak.
1: Ik heb geen enkele reden om te trollen.

Als ik ga trollen zou ik geen vragen stellen he. ;)

2: Het heeft dus niets te maken met het aantal herhalingen en gewichten die je maakt?
pi_136871351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Ik heb geen enkele reden om te trollen.

Als ik ga trollen zou ik geen vragen stellen he. ;)

2: Het heeft dus niets te maken met het aantal herhalingen en gewichten die je maakt?
haha zoiets wordt namelijk vaak gebruikt door trolls :P

Nee totaal niet, het is een aanhechting van je pees en je spier.. die kan niet verplaatsen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')