nicequote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
we'll do en dan na die 2 weken gaan we alles eens maxen dan gaat minimaal 220 met DL de lucht in
en bench hopelijk 125 maar 120 is ook goed
Ja ik zit nu in de 2e week eerste dag easy alleen laatste rep in de laatste 2 sets beetje moeitequote:Op maandag 17 februari 2014 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice
ik heb net mijn 1e dag smolov erop zitten, easy uiteraard
10x3 op zondag jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja ik zit nu in de 2e week eerste dag easy alleen laatste rep in de laatste 2 sets beetje moeite
Maar had gister die 3x10 ook nog in de armen offcourse
Ja het is voor mij alleen wel moeilijk omdat ik normaal redelijk high volume train is het wel inhouden zeg maarquote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
10x3 op zondag ja
ja ik ben benieuwd hoe t voor mij gaat, vorige keer had ik 7,5kg(waarvan ik na mijn pr sessie netto 5kg overhield) winst, hoop ik nu eigenlijk weer op
3e week zal je niet veel meer moeten inhouden de laatste 2 sessies hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja het is voor mij alleen wel moeilijk omdat ik normaal redelijk high volume train is het wel inhouden zeg maar
Dat zijn gewichten die ik dit jaar ook graag wil horen bij bankdrukkenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3e week zal je niet veel meer moeten inhouden de laatste 2 sessies haha
ik moet 10x3 130 doen op mijn laatste smolov dag, ik weet nu al dat t zwaar gaat worden lol.
dan zal cube op sommige momenten ook wennen worden, al liggen daar de reps op repday en explosive day wel redelijk hoog
ik train zelf ook niet zo heel lang op kracht(wou dat ik eerder was begonnen).quote:Op maandag 17 februari 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat zijn gewichten die ik dit jaar ook graag wil horen bij bankdrukken
Alleen daar ligt mijn intresse niet dus logisch dat je daar achterloopt
Merkte eigenlijk snel dat ik daar de meeste voldoening uithaaldequote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik train zelf ook niet zo heel lang op kracht(wou dat ik eerder was begonnen).
kan in het begin heel snel gaan, maar plateaus zul je nog veel ervaren .. zeker op bench ookquote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Merkte eigenlijk snel dat ik daar de meeste voldoening uithaalde
Ben ook uberhaupt nog niet zo lang bezig hoor maar het gaat gewoon fucking snel weet niet hoe snel
Ik houd me liever aan het voorschrift. Ik zit nu op het punt dat ik daarmee net een rep in de tank laatquote:Op maandag 17 februari 2014 16:23 schreef FootieB het volgende:
[..]
[..]
Bij de laatste werkset moet je toch, als je meer kunt, meer dan de voorgeschreven reps-nummers doen. Dus niet hoger qua gewicht. In jouw geval had je dus wel 2 of 3 reps kunnen doen. Het klopt wel dat Wendler voorschrijft om wat reps in de tank te laten.
Misschien zou je ook nog kunnen kiezen voor Jokersets. Persoonlijk vind ik dat echt een leuke toevoeging aan 5/3/1
Heb met de DL heel lang tegen 200 aangehikt en bench met de 100quote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan in het begin heel snel gaan, maar plateaus zul je nog veel ervaren .. zeker op bench ook
ik zit al wat langer in het "vak", plateaus zijn onvermijdelijk...en dan scheidt de sport de mannen van de jongens
ha, moest lachenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..], dat was best grappig toen. Vanaf januari vorig jaar al bezig toch?
Ik vraag me eigenlijk af: hoe kan een RayK eigenlijk weg komen met een 5500kcals @183cm (correct me if I'm wrong) met overzienbare fatgains en een zittend beroep maar iemand anders met dezelfde lengte en activiteit niet zonder een harde dreamerbulk te zetten?
Dat ecto- vs endoverschil is toch geen 3000kcals per dag?
hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Atemno het volgende:
[..]
-10% - +10% las ik hier ooit als extreemste uiterste(Stereo correct me if wrong).
Tevens, denken dat RayK ecto is haha.
Gelukkig ben ik niet de enige lolquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
ik deed ff een testje vorige week, ging 3 dagen lang op 4k zitten en minimaal zout, was 3.5kg lichter erna
Hahquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja dat 'meer spier' is ook niet benoemswaardig qua kcals in rust. Ik zet mijn geld op een lintworm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 18-02-2014 08:32:03 ]
Volgende keer even filmpje makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit.Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een sooet schuimrol ligt te rollen tegen de pijn.
One way ticket to snap city.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit.
Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een soort schuimrol ligt te rollen tegen de pijn.
De grap is dat ze het de vorige set nog aan het filmen waren ook.quote:
Where yo belong!quote:
Wat is jou onderhoud dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef dreamerbulk het volgende:
ik deed ff een testje vorige week, ging 3 dagen lang op 4k zitten en minimaal zout, was 3.5kg lichter erna
Whahaha, alles voor het gewicht he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hier twee gasten die halsbrekende toeren uithalen om 2x150 kg te squatten, de onderrug en knieën gaan compleet alle kanten op, ziet er echt gevaarlijk en pijnlijk uit.
Meteen daarna "ik voel het wel in mijn rug zeg", zegt de ander "jaa de skwat traint alles", terwijl hij (op de grond) met zijn onderrug op een soort schuimrol ligt te rollen tegen de pijn.
Ik heb al 2 keer besteld bij musclemeat. Aanraders: gekookte kip stukken toscaans (stevig) en paardenbiefstuk tartaar red pepper. Zalmblokjes trouwens ook. Goede kwaliteit vlees daar!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat is jou onderhoud dan?
[..]
Whahaha, alles voor het gewicht he.
Ben opzoek naar nieuwe schoenen. Doe nu alles op hardloop schoenen wat niet echt stabiel is.
Zit eraan te denken om deze aan te passen, http://www.reebok.nl/Here(...)?cgid=CrossFit-Shoes
Volgende week eindelijk de bestelling plaatsen bij musclemeat.nl
Dacht dat sommige benieuwd waren naar een review? Zo ja, kan wel wat foto's posten als er behoefte aan is.
Dit pak sowieso halen [ afbeelding ]
Ah ja, als je de BBB als assistance doet dan kan ik me wel voorstellen dat je main-oefening zo snel mogelijk klaar wilt hebben met het volume dat nog volgt bij BBB.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik houd me liever aan het voorschrift. Ik zit nu op het punt dat ik daarmee net een rep in de tank laatDaarnaast doe ik BBB als assistance, dus volume zat
ja 100%quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ray, meer water = meer zweten right?
ga eens vragen of je dat filmpje mag hebben?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
Epic, ik sta nu in hun filmpje. (spiegelreflectie) Jammer dat ik nu zelf niet kan filmen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
nou hehequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:03 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb zowaar een afspraak met een fysiotherapeut gemaakt.
Minder water is ook zweet dat naar ammonia ruikt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja 100%
en
Minder water is minder prestatie in de gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |