abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136960780
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.

[..]

Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..

niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:43:34 #62
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_136960819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit nu trouwens in de laatste wave van The Cube. Als ik met de cycle klaar ben ga ik met iets eigens experimenteren.

[..]

Hmm, dit wist ik niet. Ik moet ook af en toe Oly Squats doen, maar doe dat op iets smaller dan schouderbreedte, high bar en dan ATG. Moet dus nog smaller.
Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.

Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_136960826
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Moet je bekijken waarin je het meeste explosief bent. Goede richtlijn is om een verticale sprong te maken.

Kijk vervolgens naar je startpositie. Dit is meestal de houding die het meest voordelig is om in te deadliften, oly lifts in uit te voeren. Misschien een paar kleine aanpassingen, maar in de grote lijn is dat de houding die je aan moet nemen.
dat is een goeie tip ja!
pi_136960830
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?
pi_136960896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

heb je dan 10 weken gehad?

cube kan je het hele jaar doordraaien he? De eerste 10 weken is slechts een proef.. daarna kan je cube customizen naar je eigen wensen/zwaktes/sterktes... lijkt me niet slim om na 10 weken al te switchen .. cube is slechts template .. pas als je zelf aanpast haal je alles eruit.

je kan zoveel dingen toevoegen aan cube voor je persoonlijke behoeften .. oly squats zitten er bijv al in.

customize your cube
Yeah, zit nu in week 7.

I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.

Lol.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nope hoeft niet, klokov staat ook breder .. ligt maar net aan je eigen body-mechanica..

niet afkijken bij anderen, beste gewoon zelf kijken wat je lichaam voor stance nodig heeft.
Alright, thanks.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:43 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zo een simpele doch effectieve tip. Thanks FysioBrah!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef dreamerbulk het volgende:
wat voor iets wil je mee gaan experimenteren yuri?
Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.
If not now, then when.
pi_136960918
En een klein beetje assistance + goede slaap _O-.
If not now, then when.
pi_136960933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, zit nu in week 7.

I know, I know, maar ik wil gewoon even kijk waar ik het snelst op progress.

Lol.

Ik wil eens kijken hoe mijn lichaam op high frequency training reageert; 2/3x p.w. squatten, 2x p.w. benchen en 1x p.w. deadliften icm nog meer eten.
Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"

Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.

denk aan malachinev hoe simpel hij het houdt ;) gewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.

Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberen idd :) Ik heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.

high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.
pi_136961001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En een klein beetje assistance + goede slaap _O-.
slaap moeten we ook niet vergeten idd

gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..

..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.
pi_136961030
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Okok, begrijpelijk .. maar persoonlijk vind ik het niet verstandig.. beste is om gewoon iets te blijven doen voor een "langere tijd" (6 maanden,12 maanden), gainen ga je toch wel .. maakt niet uit wat je doet .. 5/3/1, cube etc allemaal "1 pot nat"

Ik ken veel mensen die constant switchen in schema's en dat werkt hun progressie uiteindelijk alleen maar zwaar tegen, jaar later zijn ze nog niet veel opgeschoten.

denk aan malachinev hoe simpel hij het houdt ;) gewoon consistent zijn met trainen en eten .. dan komen de gains zo snel mogelijk.

Maar als je denkt dat je niet goed gained op cube dan moet je je eigen ding proberen ;) Ik heb mijn squat nummers met simpele 5x5 bereikt.

high frequency zal iig wel heel goed voor je vorm opbouw zijn, aangezien je zo de motorische skills echt hard programmeert.
Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent. :P

Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube. :P

Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

slaap moeten we ook niet vergeten idd

gisternacht kwam ik moeilijk in slaap .. en toen ik sliep heel onrustig ... zelfde gevoel wat ik heb met na overtraining..

..maar ik ben niet overtraind, morgen pas dag 3 smolov lol. Heb voor de zekerheid de kcals maar even omhoog geschroefd en weer wat creatine naar binnen geduwd.
Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje. ;) En tot die tijd eventueel melatonine knallen.

Gaat Smolov goed trouwens?
If not now, then when.
pi_136961071
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.

Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.
pi_136961079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hehe, thanks voor je bezorgdheid. Blijf toch een eigenwijze vent. :P

Het is niet dat ik niet snel genoeg gain op de cube, the cube heeft zich tenslotte allang bewezen en dat is ook allemaal prima, maar ik wil gewoon experimenteren en kijken of er iets is wat beter voor MIJ werkt. Voor hetzelfde geldt breekt mijn lichaam na een paar weken af. Nou, dan heb ik toch iets geleerd en weet ik wat juist niet werkt en ga ik verder met the cube. :P

Ja, dat sowieso. Ik wil het ook simpel houden; sq, dl, bp, ohp en pull ups, en misschien nog wat tricep work en wat variaties op de main lifts. Simpeler dan cube imo.

[..]

Ja kut is dat man. Denk maar zo: binnenkort heb je je kantoortje. ;) En tot die tijd eventueel melatonine knallen.

Gaat Smolov goed trouwens?
Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.

hoe ga je het doen met repranges etc?

Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.

Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.
pi_136961086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe zelf ook 2x per week SQ, 2x BP (een keer 5x5 en andere keer lichtere 4x10) en 1x deadlift. Maar zo heb ik het gewoon in m'n push/pull/legs zitten. Beide legdays squatten, beide push days benchpress en op één van de pull dagen deadlift.

Merkte zelf dat 1x per week te weinig was voor squat en bench press, omdat je het pas een week later weer doet en je voor je gevoel weer bijna opnieuw in moet komen zeg maar. Het lijkt met 2x p/w alsof de hele lift verser in m'n geheugen zit.
zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..

als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)
pi_136961097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zeker als beginner kan je permiteren vaker per week te doen idd..

als je op gegeven moment in de hogere gewichten komt dan wordt het soms al wat lastiger om meer dan 1x per week te squatten ..(alhoewel is dat bij iedereen verschillend, maar bij hogere gewichten zie je dat er meestal 1x per week gesquat wordt)
Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.
pi_136961135
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in, wie weet knal je er wel lekker op. Ja dat is lekker simpel idd.. vooral voor kracht gains zijn er helemaal niet zoveel assistent nodig denk ik persoonlijk .. het gaat uiteindelijk toch om die compounds idd. Vaker benchen per week heeft zich sowieso bewezen als een goede voor benchgains .. squats zal er ook wel lekker op gaan denk ik! deadlift 1x per week is meer dan voldoende lijkt mij idd.

hoe ga je het doen met repranges etc?

Haha ja pcies. Smolov gaat goed dag 2 was 7x5 105(75%) en die sets deed ik onder de 5 sec...dus zeer explosief.

Moet alleen oppassen dat ik niet teveel doe op de dagen eromheen, ik was de dag ervoor flink los gegaan met pullups en chin ups .. en met mijn BW merk ik dat toch een beetje aan mijn bicep tendon soms ... en die voelde ik na bench ook weer zeuren... dus rest van de dagen hou ik het redelijk lay low.
Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.

Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.

Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?

En hoe gaat het herstel met de rest?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd ook wel ja, als je op een gegeven moment setjes doet van bijvoorbeeld rond de 150kg zal de aanslag op je lichaam wel iets heftiger zijn en ga je kapot als je het 2x per week doet.
De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.
If not now, then when.
pi_136961152
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja precies. Als je bijv. kijkt naar een SS, dan is het geloof ik 3x p.w. squatten. Mensen maken daar behoorlijke gains op. Heb het zelf nooit gedaan though.

Ik weet het nog niet zeker, dat ga ik in de aankomende weken allemaal uitstippelen. Ik denk zo 1-2-3 low en med-high rep ranges op verschillende dagen.

Klinkt goed. En inderdaad wat meer rustiger aandoen, je wilt natuurlijk niks scheuren/blesseren. Doe je ook OHP?

En hoe gaat het herstel met de rest?

[..]

De Noorse elite powerlifters doen ook high frequency training en dat gaat vrij goed. Sheiko is volgens mij ook high frequency. Denk dat het per persoon verschilt.
SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.

Ok nice, let me know!

OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd :P ). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff

Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn :D
pi_136961186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

SS is zeer goed voor squats tot op bepaald punt idd.

Ok nice, let me know!

OHP doe ik normaal altijd maar die sla ik nu ff over tijdens smolov(normaliter na smolov maak ik ook tegelijkertijd zieke gains op OHP zonder dat ik OHP doe... dus ben benieuwd :P ). Mijn rugspier begint langzaamaan te herstellen heb ik het idee .. ik stretch ook heel veel nu .. volgens mij helpt het.. ik hoop dat na smolov hersteld is .. dan eindelijk cube pfff

Ja sheiko schijnt echt brutal te zijn :D
Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?

Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.
If not now, then when.
pi_136961198
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja dat komt toch doordat ze carry-over met elkaar hebben lijkt mij? Daarom OHP voor grotere bench toch?

Smolov is 4 weken toch? Laten we het hopen. Ben benieuwd naar je sickening cube gains.
Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.

smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...
pi_136961209
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Klopt idd, ohp kan goeie carryover hebben naar bench, vooral als je sterke "pop out the bottom" traint bij ohp.

smolov 3 weken, ik ben nu zo agressief omdat mijn trainingsmaatje maandag al kan beginnen(jelly) dat zodra ik cube kan doen ik die weights echt ga rippen ...
Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel. :P
If not now, then when.
pi_136961227
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, wel jammer dat hij niet kan wachten. Drie weekjes is nou ook niet zoveel. :P
Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!! ;)

ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.
pi_136961229
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "pop out the bottom".
pi_136961244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "pop out the bottom".
beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.
pi_136961271
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha ik drong er zelf op aan dat hij moest beginnen ... ik zei tegen hem waarom je gains in de koelkast houden als je gewoon 100% fit bent... knallen!! ;)

ik moet wel snel herstellen, want hij gained wel hard met kracht(en gewicht), straks gaat ie in mijn nek hijgen.
True. :P

Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf. :P

Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren. :o
If not now, then when.
pi_136961276
Throwback thursday, + - 2 jaar terug toen ik nog aan het cutten was

pi_136961289
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

True. :P

Haha, een maat van mij (zelfde leeftijd, lengte en gewicht alleen hij veel lager in vp) waar ik ook meestal mee gym is ook sterk (210 dl, 180 sq en 150bp) en ik zei tegen hem dat ik eraan kom. Is wel leuk onder elkaar die 'competitie', maar het blijft ofc een competitie tegen jezelf. :P

Hij doet de bp trouwens met normale bp vorm, flat op de bench. Echt sickening. Stel je voor hij gaat PL vorm leren. :o
ja leuk is dat die competitie.

zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.
pi_136961307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:30 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

beetje dat springveer idee met je lats icm je triceps/delts zodat je echt veel speed krijgt uit het laagste punt... dat draagt heel goed over naar je bench.
Ah op die manier, merk wel dat het helpt ja, soort van je lichaam opladen/aanspannen voordat je omhoog drukt zeg maar.
pi_136961313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[ afbeelding ]
Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ja leuk is dat die competitie.

zo zie je dat sommige mensen echt gemaakt zijn om te pressen.
Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.
If not now, then when.
pi_136961325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, sick. Altijd zo vet die scheidingen tussen de spieren en dan nog zo'n tear drop.

[..]

Hij is een freak of nature. Hij gained nog steeds best rap (in kracht) en hij heeft niet eens een vast schema, eet van alles, doet ook nog 3x p.w. rugby en een ecto van nature, dus ook laag vp.
sick
  vrijdag 21 februari 2014 @ 07:56:42 #88
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136962178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[ afbeelding ]
dikke tree trunks man

ecto my ass

c_/

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 21-02-2014 08:19:48 ]
pi_136965554
quote:
vrijdag 21 februari 2014 01:14 schreef dreamerbulk het volgende:[/b]
hebben we hem weer...Milko Tokola

mooi knockout gaan op 3:24 .. schijnt hem vaker te gebeuren door de intensiteit waar hij mee traint lmao... gast die aan kwam lopen wist ook dat het ging gebeuren loll

we kennen hem uiteraard ook van de brutal squat vid
Hij heeft meer health issues dan veel mensen denken. Zie hem met regelmaat in de sportschool tijdens vakanties, en draait een beetje teveel door met z'n training. Drie, vier keer flauwvallen tijdens z'n training en dergelijke. Niet heel ongewoon voor hem om 6 uur te liften (twee keer 3 uur per dag) en tussendoor uit te rusten door baantjes te trekken in het meer naast z'n huis.
pi_136967610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

Je moet toch sowieso wel opletten met wat je eet wil je meer kracht krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')