quote die gast nu bitte nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Ga je weer met onderbuikgevoelens gooien ipv te specificeren wat de hoeveelheden ingrediënten zijn. Je maakt dezelfde denkfout als de mensen die volkorenbrood en -pasta naar binnen aan het schransen zijn en boven onderhoud eten, want immers 'gezond' terwijl ze met een pens van hier tot Tokio aan het lopen zijn.
What's next? Subway broodjes zijn 'gezond' ?
Ja want daar zitten blaadjes sla en plakjes tomaat op. Supergezondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Ga je weer met onderbuikgevoelens gooien ipv te specificeren wat de hoeveelheden ingrediënten zijn. Je maakt dezelfde denkfout als de mensen die volkorenbrood en -pasta naar binnen aan het schransen zijn en boven onderhoud eten, want immers 'gezond' terwijl ze met een pens van hier tot Tokio aan het lopen zijn.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Weet iedereenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want daar zitten blaadjes sla en plakjes tomaat op. Supergezond
Gew deloaden en doortrainen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Daar heb ik het niet over, het gaat om het gebrek aan vitamine.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEEN.
Er staat in de quote: Per definitie gezonder dan een big mac....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, het gaat om het gebrek aan vitamine.
Iemand die elke dag een broodjes gezond eet, en nauwelijks meer, heeft ook vitaminegebrek.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Er staat in de quote: Per definitie gezonder dan een big mac....
Wanneer je de vitamines of mineralen die je juist nodig hebt wel in een big mac zitten dan zou dat gezonder zijn als een broodje gezond welke deze niet heeft.
Een 'mindere' training op zich zal geen nadeel opleveren voor de lange termijn. Vloeibaar voedsel (volle melk, chocomel etc.) is altijd een makkelijke optie om toch kcals binnen te krijgen wanneer je geen tijd hebt. Samen met noten zit je zo aan de 1300 kcals.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:03 schreef Xa1pt het volgende:
Heb morgen eigenlijk m'n repetition ub day en dinsdag m'n max effort ub. Maar morgen vrij en dinsdag een lange dag waarbij ik 's avonds laat pas goed kan eten. Dagen omwisselen voor een keer moet toch geen flikker uit kunnen maken?
True, true. Ik werk tot 8 uur dinsdag dus normaal gesproken eet ik dan ook iets van 6 boterhammen en over de hele dag ofzo. Als ik thuis kom gaat er een banaantje in en nog iets voor snelle suikers in met koffie, maar dat voelt toch altijd net-niet aan. Fuck it, ik ga de nacht ervoor wel ff goed slapen en overdag een literpak chocomel wegwerken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een 'mindere' training op zich zal geen nadeel opleveren voor de lange termijn. Vloeibaar voedsel (volle melk, chocomel etc.) is altijd een makkelijke optie om toch kcals binnen te krijgen wanneer je geen tijd hebt. Samen met noten zit je zo aan de 1300 kcals.
Moet niks, als je alleen maar graan eet ga je wel essentiële aminozuren missen als je het niet aanvult met vlees of bonen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
Moét je dagelijks btw dierlijke eiwitten eten om de aminozuurprofielen uit tarweproducten e.d. aan te vullen?
En die eiwitten kun je - mits aangevuld - over de dag wel bij elkaar optellen dan I guess?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet niks, als je alleen maar graan eet ga je wel essentiële aminozuren missen als je het niet aanvult met vlees of bonen bijvoorbeeld.
Wel langer dan een dag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En die eiwitten kun je - mits aangevuld - over de dag wel bij elkaar optellen dan I guess?
haha kerel ziet er echt uit als een zoon van een noorse god ofzo lol .. minus muscles danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Matige lats, would not bang
dit .. mensen denken altijd in 24 uur .. lichaam denkt niet in 24 uurquote:
Het lijkt me erg pittig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef dreamerbulk het volgende:
morgen dag 4 smolov, 10x3 120kg .. schouders voelen nog redelijk aan!
dag 3 was ff tricky .. toen voelde ik mijn biceps aanhechtingen doordat ik teveel had gedaan met rug dag. Merkte dat sterk bij de negatieve ....die zijn nu wel weer goed gelukkigquote:
sickquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Matige lats, would not bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |